Cik daudz nedeeljaa nobrauc
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Cik daudz nedeeljaa nobrauc
Nu pa pagājušo nedēļu iznāca diezgan daudz pabraukties. Nobraucu kopā apmēram 700 km. Un sestdien uzlēju apmēram 200 gr tosolu. Tagad pēc pieliešanas nobraukti vēl apmēram 250 km. Kāds tagad ir tosola līmenis neesmu skatījis.
Vairāk izklausās pēc radiatora. Pielej Stop leake varbūt atstāsies tā kaite no tevis - uz laiku.
senuks rakstīja: Vairāk izklausās pēc radiatora. Pielej Stop leake varbūt atstāsies tā kaite no tevis - uz laiku.
Nu bet nekas nekur nesulo. Tā kā pēc rediatora tā iemesla pēc vien tas nevarētu ost.
Peckas radiators...par provi....Vai kraaninsh...
Tosols pats par sevi arii meedz tvaikot....
Zoo rakstīja: Peckas radiators...par provi....Vai kraaninsh...
Tosols pats par sevi arii meedz tvaikot....
Es arī balsoju par cauru pečku/radiatoru. Logi nesvīst aukstam auto?
Ja zūd tik maz, var ari neko nepamanīt, viss iztvaiko. Vislabāk ir skatīties no rīta kad auksts motors, rūpīgi apskati visas trubas un savienojumus gan jau kaut kur atradīsi mitrumu, ja būtu galvas blīve tad sistēmā būtu liels spiediens un atskrūvējot dzesēšanas sistēmas korķi tosols burbuļotu.
curmis rakstīja: Ja zūd tik maz, var ari neko nepamanīt, viss iztvaiko. Vislabāk ir skatīties no rīta kad auksts motors, rūpīgi apskati visas trubas un savienojumus gan jau kaut kur atradīsi mitrumu, ja būtu galvas blīve tad sistēmā būtu liels spiediens un atskrūvējot dzesēšanas sistēmas korķi tosols burbuļotu. [
Servisā večiem prasīju par spiedienu dzesēšanas sistēmā. Tie teica ka sistēmā spiedienam ir jābūt. Un spiediens arī ir. Bet cik lielam ir jābūt spiedienam to nezinu. Bet tad kad ir normālu gabalu braukts tad atskrūvējot bačoka korķi tur ir jūtams spiediens un bačokā sāk plūst iekšā tosols. Nu protams nedaudz.
curmis rakstīja: Ja zūd tik maz, var ari neko nepamanīt, viss iztvaiko. Vislabāk ir skatīties no rīta kad auksts motors, rūpīgi apskati visas trubas un savienojumus gan jau kaut kur atradīsi mitrumu, ja būtu galvas blīve tad sistēmā būtu liels spiediens un atskrūvējot dzesēšanas sistēmas korķi tosols burbuļotu.
Man defekts izpaudaas taa, ka izspieda tosolu termostata atveersanaas briidii un tikai!Tiesa gan, pecka nesildiija liidz tam laikam utt....Slaukas pamiikstas, jo pa mazo apli slaukaas vispaar cirkulaacijas nav, un pa lielo kameer uzdzen to spiedienu...
Bracus rakstīja:
Bet tad kad ir normālu gabalu braukts tad atskrūvējot bačoka korķi tur ir jūtams spiediens un bačokā sāk plūst iekšā tosols. Nu protams nedaudz.
Tas ir normāli.
curmis rakstīja:
Bracus rakstīja:
Bet tad kad ir normālu gabalu braukts tad atskrūvējot bačoka korķi tur ir jūtams spiediens un bačokā sāk plūst iekšā tosols. Nu protams nedaudz.
Tas ir normāli.
Man jau ar liekas ka paarlieku liels spiediens tur nav. Atceros ka zzigulim kaadreiz kad kaut kas nebija riktiigi tad atskruuveeja baccoku un vareeja rokas apdedzinaat uz tvaika. Bet te saliidzinossi viss normaali. Nu bet kur tad paliek tosols???
Yonas rakstīja:
Bracus rakstīja: Nu pa pagājušo nedēļu iznāca diezgan daudz pabraukties. Nobraucu kopā apmēram 700 km. Un sestdien uzlēju apmēram 200 gr tosolu. Tagad pēc pieliešanas nobraukti vēl apmēram 250 km. Kāds tagad ir tosola līmenis neesmu skatījis.
Pagaidi, kamēr sāks tecēt vairāk.
vecais labais princips: horoshij stuk sam naruzju viljezit...
Bracus rakstīja:
curmis rakstīja:
Bracus rakstīja:
Bet tad kad ir normālu gabalu braukts tad atskrūvējot bačoka korķi tur ir jūtams spiediens un bačokā sāk plūst iekšā tosols. Nu protams nedaudz.
Tas ir normāli.
Man jau ar liekas ka paarlieku liels spiediens tur nav. Atceros ka zzigulim kaadreiz kad kaut kas nebija riktiigi tad atskruuveeja baccoku un vareeja rokas apdedzinaat uz tvaika. Bet te saliidzinossi viss normaali. Nu bet kur tad paliek tosols???
Vēl jau arī iespējams pa izpūtēju izvadīt to šķidrumu,kas caur galvas blīvi iekļūst cilindrā.
ja no sakuma nav siltuma pečka tad bus galvas blive90%.
To UUSA:
Nu bet man domaat ka cilindraa ir lielaaks spiediens nekaa dzeseessanas sisteemaa. Un no taa var secinaat ka sskidrums uz cilindru nevareetu paarvietoties. Taa iemesla peec vareetu buut paarlieku liels spiediens sisteemaa bet tosolam tiiri teoreetiski tajaa gadiijumaa nevajadzeetu zust. Veel ir iespeeja ka bliivee ir caurums pa tiesso uz izpluudes kolektoru. Bet kaa lai to zin? Vai kaut kur netaa var dabuut apskatiit kaada izskataas galvas bliive. Tad tiiri loggiski vareetu paskatiities un padomaat kas ir iespeejams un kas nav.
batka rakstīja: ja no sakuma nav siltuma pečka tad bus galvas blive90%.
Nu par to siltumu nemaaku spriest. Man liekas ka diizelis pats pa sevi leenaak uzsilst nekaa benziinnieks. Nu taa teoreetiski tagad ir. Jo saliidzinot ar ieprieksseejo auto peccka leenaak uzsilst (manaas rokaas pirmo reizi ir diizeljauto). Un leenaak arii temperatuuras bultinja uzkaapj liidz normaalam liimenim.
Spiediens cilindrā nav visu laiku. Brīdī kad virzulis iet lejā var ieraut tosolu cilindrā.
Ak jā, ja tas ir audi dīzelis, tad kapitalka garantēta.
Nu piekriitu ka ir briidis kad ir iespeejams ieraut tosolu cilindraa. Bet tajaa gadiijumaa virzulim paarvietojoties vienaa virzienaa cilindraa tiktu ierauts tosols bet paarvietojoties otraa virzienaa dzeseessanas sisteemaa vajadzeetu iepluust degmaisiijumam kuraa ir diizelis... Es pareizi saprotu??? Un no taa vajadzeetu dzeseessanas sskidrumam kaut nedaudz bet ost peec diizelja...
To marchiks:
Taatad tu gribi teikt ka sskidrums uz vienu pusi pluust bet uz otru nee.
Marchiks_ rakstīja: Karoče, jāskatās un jāosta dūmi. Jāskatās vai tosolā nav dīzeļa pēdas. Ja ir iespēja, iedzen sausu mašīnu uz nakti garažā un paliec apakšā avīzes.
Nu liidzssineejie noveerojumi liecina par to ka nekas nekur netek uz aaru ar teceessanu.
Un vispaar tas tik tiessaam ir audi diizelis.
Padaliisos pieredzee no seerijas "v zapadlo"
Manai mizai (vecais volvis) iet trubinja uz salona pecku zem izpluudes kolektora.kameer galva nebija nost, tikmeer es nemaz nenojautu par vinjas eksistenci, jo uz aci neredz...Un tai trubai arii bija PZDC iestaajies.Metaala dalja bija sakorodeejusi....Un pats saproti, ka tajaa karstumaa tosols pazuud bez peedaam....
Un veel kaut kaada tautas gudriiba veesta, ka ja nomaina dzeses skjidrumu pret svaigu, var iestaaties probleemas....
Te domas dalaas-
vieni saka ka zilais tosols (it kaa jau arii antifriizs) tomeer korodeejot un veidojot visaadas kakas, citi apgalvo ka sarkanais da best, citi atkal saka ka zaljais esot labaaks....
Bracus rakstīja: Vai kādam nav bijusi līdzīga problēma?
Tāda lieta ka kaut kā pēkšņi sāka zust tosols. It kā nedaudz bet lampiņa ik pēc laika iedegas un nākas uzliet pa 200 gr. reizi vai divas nedēļā. Aizbraucu uz servisu nomainīt siksnas un saku lai veči pie reizes apskata vai kaut kur netek. Veči siksnas nomaina un saka ka abos galos un pie sūkņa viss ir pilnīgā kārtībā un nekādas pazīmes ka kaut kur kaut kas sulotu. Auto zem sevis peļķi arī neatstāj.
Man domāt ka šajā gadījumā vienīgais kas nāk prātā varētu būt galvas blīve. Bet tad man domāt ka līmenim vajadzētu kristies nedaudz straujāk.
Tev tam aparātam autom. kārba vai manuālā? Ja automāts tad tosols var zust uz kārbu caur radiatoru jo tajā ir kārbas dzesētājs ieintegrēts
To kaspx:
Nop. Aparaatam ir manuaalaa kaarba.
Bracus rakstīja:
Marchiks_ rakstīja: Karoče, jāskatās un jāosta dūmi. Jāskatās vai tosolā nav dīzeļa pēdas. Ja ir iespēja, iedzen sausu mašīnu uz nakti garažā un paliec apakšā avīzes.
Nu liidzssineejie noveerojumi liecina par to ka nekas nekur netek uz aaru ar teceessanu.
Un vispaar tas tik tiessaam ir audi diizelis.
paskaties kaartiigi radiaatora apakssu,man tas pats kasjaks
No ssodienas pieredzes ir jaunumi kurus varu apstaastiit.
Ssodien braucot uz riigu kaa jau normaals cilveeks ruupeejoties par savu auto paarbaudiiju tosola liimeni un secinaaju ka ir nepieciessams papildinaat. Pieleeju liidz max liimenim un braucu. Bet pa celjam tiek secinaats ka ssaados laika apstaakljos salonaa karstumu dabuut neizdodas nu nekaadi. Laika apstaaklji taadi ka aaraa -10 C. Gaisa padeve uzgriesta uz max karsto bet gaiss naak tikai remdens. Nu visaa visumaa salomaa nav auksti bet cepuri novilkt arri neprasaas.
Un tagad galvenais Ainas jautaajums: Ko man tagad dariit? ))
Bracus rakstīja: No ssodienas pieredzes ir jaunumi kurus varu apstaastiit.
Ssodien braucot uz riigu kaa jau normaals cilveeks ruupeejoties par savu auto paarbaudiiju tosola liimeni un secinaaju ka ir nepieciessams papildinaat. Pieleeju liidz max liimenim un braucu. Bet pa celjam tiek secinaats ka ssaados laika apstaakljos salonaa karstumu dabuut neizdodas nu nekaadi. Laika apstaaklji taadi ka aaraa -10 C. Gaisa padeve uzgriesta uz max karsto bet gaiss naak tikai remdens. Nu visaa visumaa salomaa nav auksti bet cepuri novilkt arri neprasaas.
Un tagad galvenais Ainas jautaajums: Ko man tagad dariit? ))
Temperatūras rādītājs bija pa vidu? Ja nee, visticamāk pārdevēji izņēmuši termostatu
Volvo V70 2.5 tdi
Vai kādam nav bijusi līdzīga problēma?
Tāda lieta ka kaut kā pēkšņi sāka zust tosols. It kā nedaudz bet lampiņa ik pēc laika iedegas un nākas uzliet pa 200 gr. reizi vai divas nedēļā. Aizbraucu uz servisu nomainīt siksnas un saku lai veči pie reizes apskata vai kaut kur netek. Veči siksnas nomaina un saka ka abos galos un pie sūkņa viss ir pilnīgā kārtībā un nekādas pazīmes ka kaut kur kaut kas sulotu. Auto zem sevis peļķi arī neatstāj.
Man domāt ka šajā gadījumā vienīgais kas nāk prātā varētu būt galvas blīve. Bet tad man domāt ka līmenim vajadzētu kristies nedaudz straujāk.