"Salta-M" 7271589 - virzuļi, gredzeni
Gilzēšana Gaujas 5, 30 - 40 Ls par stobru,
vai nu arī remontvirzuļi un stobru virpošana - iespējams ka lētāk.
Visdrīzāk jau ka pēc gilžēšanas jaunus virzuļus nevajadzēs... tikai gredzenus...
"Salta-M" 7271589 - virzuļi, gredzeni
Gilzēšana Gaujas 5, 30 - 40 Ls par stobru,
vai nu arī remontvirzuļi un stobru virpošana - iespējams ka lētāk.
Visdrīzāk jau ka pēc gilžēšanas jaunus virzuļus nevajadzēs... tikai gredzenus...
Bracus rakstīja: Vai kaads vareetu pateikt cik vareetu izmaksaat audi 2,5tdi motora kapitaalais remonts. Nu tjipa virzulju grupas mainja.
Pirms 1,5 gadiem ar paša darbu izmaksāja ~900Ls, darbs varētu izmaksāt 200-300 , cenu ļoti ietekmē tas kāda ražojuma virzuļus ņemsi, kad es meklēju cena vienam virzulim bija 20-115 Ls bet vēl jau šāles, blīves, blīvslēgi, noteikti iesaku pārbaudīt ari sprauslas un sūkni.
nahju jābrauc ar tādiem šrotiem, kam jau kapitālais jātaisa? senos laikos, kad bija tikai žigas to vēl varēja saprast - šodien dzen uz tolmetu vai pārdod uz laukiem. lohu tur daudz.
a varbūt pats no laukiem ?
Vaitad nesanāks lētāk sameklēt kādu citu motoru.
Ja taisi kapremontu un nevēlies pa dārgo - sameklē pa bodēm cik maksā detaļas un kādi ir ražotāji, dažkārt detaļu cenas atšķiras pat pa 50%. Veikalaa gan nez kapēc piedāvā to dārgāko, vēl izdomā ko un kā darīt - nesaprotu kapēc remont-gredzeni un citas rem-detaļas ir stipri dārgākas nekā originālās daļas.
Manuprāt ka tas nav to vērts.
Neesmu jau teicis ka taisos to dariit. Vienkaarssi ir gruuti ar piestarteessanu un aizdzenot uz servisu vinji mani baida ar taadu lietu. Bet tagad ar vienu citu senu diizeljbrauceeju paproveejaam un ssis saka ka vai tik akjiits nav uz nospraagssanu. Jo vinjss taa diezgan leeni griezz. Bet pie -13C ar ilgaaku zaagjeessanu pielaist vareeja.
Buus jaapaprovee pielikt cits akjiitis. Ja ne tad buus jaasit gaisaa.
Var gadīties,ka tā ir sūkņa vaina. Jo šitiem motoriem resurss ir vismaz puscitrons.
Servisā tu biji, bet uz diagnostiku biji?
Vismaz lai kompresiju lai nomērā, un tad domāsi, vai kapitālo taisīt vai ne.
Lūk jums praktiskā latvieša dīzeļkapeikspisana.
ar nosaukumu "Audi 2,5 tdi kapeikspinēja. rem"
Pareizi būtu sākt ar diagnostiku, akumulators, sūknis, kompresija, sprauslas u.c. sīkumi un tad pieņemt lēmumus par remontiem.
Bracus rakstīja: Neesmu jau teicis ka taisos to dariit. Vienkaarssi ir gruuti ar piestarteessanu un aizdzenot uz servisu vinji mani baida ar taadu lietu. Bet tagad ar vienu citu senu diizeljbrauceeju paproveejaam un ssis saka ka vai tik akjiits nav uz nospraagssanu. Jo vinjss taa diezgan leeni griezz. Bet pie -13C ar ilgaaku zaagjeessanu pielaist vareeja.
Buus jaapaprovee pielikt cits akjiitis. Ja ne tad buus jaasit gaisaa.
K V Ē L S V E C E S pārbaudīji?
Čista vēršu savu servisu vaļā un visādiem lošiem spraudīšu batonus par kapremontiem, skābekļa membrānām u.c. šitu.
Pilnīgi piekrītu Mr. DM
Dzinēja kapitalku taisa tikai galēji ekstrēmos gadījumos.
Neko netaisos taisiit.
SSobriid vaacu info.
Kveelsveces ir nomainiitas bet cereeto rezultaatu nav.
kompresijas noteikssanai nobriediissu tad kad paarbaudiissu ar jaunu akjiiti un arii nebuus gaidiitais rezultaats.
Bracus rakstīja: Neko netaisos taisiit.
SSobriid vaacu info.
Kveelsveces ir nomainiitas bet cereeto rezultaatu nav.
Pa cik kvēlsveces pirki un kur?
Degvielas F I L T R U nomainīji? Ūdeni no filtra izlēji? Kādu degvielu lej? Kur? Neste? Statoil? BioD? Kreiso?
Nokautu Diesel imo nevar piedarbināt arī siltākā laikā...
Bracus rakstīja: Vai kaads vareetu pateikt cik vareetu izmaksaat audi 2,5tdi motora kapitaalais remonts. Nu tjipa virzulju grupas mainja.
man bija liidziga situaacija -13 knapi piedarbinaaju!!
sanjeemos un paarbaudiiju kveelsveces un izraadiijas ka visas 5 beigtas)) nomainiiju un viss kaartiibaa!!
spriegums pienaak pie kvelsveceem???????
un viespaar pa sho jautaajumu labaak griezies www.audi-style.lv
pa sho teemu re ku citaats no www.audi-style.lv
no INC
TDI arī ar 20 bar kompresiju leks -25 grādos. Tā izdruka der tikai lai no tevis vairak naudas varētu paņemt.
Problēmas risināšanas jāsāk ar
1) Kvēlsveču parbaudi
2) Vai pie kvelsvecēm pienāk strāva
3) Akumulatora spēju pārbaude
4) Startera pārbaude, apkope, remonts
5) Iesmidzināšanas momenta, degvielas dozas pārbaude.
6) Temperatūras devēju pārbaudi
Ja viss iepriekšminētais ir 100% kartībā, tikai tad ir jāsāk mehāniski merīt kompresiju
JA VAINU NEVAR ATRAST, TAD:
Pirkšanas brīdī automašīna šķiet uzticama un ilgmūžīga, tomēr tai ir savs kalpošanas laiks, ko atvēlējis ražotājs, un pēc tā beigām auto jau iegūst «nokalpojuša» statusu. Kondīcijai neatbilstošs auto var kļūt arī daudz ātrāk, pirms ekspluatācijas termiņa beigām, piemēram, avārijas rezultātā. SIA Tolmets partnersabiedrību ražošanas iecirkņos Jūs varat nodot pārstrādei savu laiku nokalpojušos transporta līdzekļus, kā arī noņemt tos no uzskaites. SIA Tolmets un partneri uzņemsies automobiļa atlieku utilizāciju, lai netiktu nodarīts kaitējums apkārtējai videi.Visu informāciju par autopārstrādi kā arī pieņemšanas punktu adreses Jūs varat uzzināt pa bezmaksas tālr. 8000013.
1. Nodod veco auto!
Nododot vecos auto otrreizējai pārstrādei, Jūs saņemsiet mašīnas svaram atbilstošu atlīdzību.
2. Saņem sertifikātu!
Nododot nolietoto transportlīdzekli vienam no mūsu sadarbības partneriem(sk.lpp."Partneri"), Jūs bez maksas iegūsiet ofociālu likvidācijas sertifikātu, un viena mēneša laikā Jūsu auto tiks noņemts no uzskaites CSDD. Tādējādi Jūs nodrošināsieties pret nelikumīgu sava vecā auto vai tā reģistrācijas numura izmantošanu.
3. Vecais auto sāk jaunu dzīvi!
Auto otrreizēja pārstrāde ir videi draudzīga un ekonomiski izdevīga, jo tiek taupītas izejvielas un kaitīgās vielas nenonāk apkārtējā vidē:
* no vecā auto izsūknē visus šķidrumus, un atdala bīstamu vielu saturošas detaļas;
* sašķiro krāsaino un melno metālu;
* riepas sasmalcina un izmanto ceļu būvniecība, izolācijai u.c.;
* akumulātorus nogādā pārstrādei.
4. Rūpējies par apkārtējo vidi!
Rūpēsimies, lai auto vraki nepielūžņo mūsu ceļus, pagalmus un mežus! Nododot auto pārstrādei, Jūs saglabāsiet tīru un skaistu vidi, sakopsiet savu sētu un apkārtni, atbalstīsiet aicinājumu " Par tīru un sakoptu Latviju!".
gundarssss rakstīja: pa sho teemu re ku citaats no www.audi-style.lv
no INC
TDI arī ar 20 bar kompresiju leks -25 grādos. Tā izdruka der tikai lai no tevis vairak naudas varētu paņemt.
Problēmas risināšanas jāsāk ar
1) Kvēlsveču parbaudi
2) Vai pie kvelsvecēm pienāk strāva
3) Akumulatora spēju pārbaude
4) Startera pārbaude, apkope, remonts
5) Iesmidzināšanas momenta, degvielas dozas pārbaude.
6) Temperatūras devēju pārbaudi
Ja viss iepriekšminētais ir 100% kartībā, tikai tad ir jāsāk mehāniski merīt kompresiju
Interesanti, ja augstsp. sūknis nedod pietiekamu spiedienu tad arī grūti pielaist?
Audi 2,5 tdi kap. rem
Vai kaads vareetu pateikt cik vareetu izmaksaat audi 2,5tdi motora kapitaalais remonts. Nu tjipa virzulju grupas mainja.