Ja sprūst trose, tad skaidrs, ka tā būtu jāmaina, bet, ja sprūst drosele...ko tad?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja sprūst trose, tad skaidrs, ka tā būtu jāmaina, bet, ja sprūst drosele...ko tad?
Yonas rakstīja:
raimixb rakstīja: Ja sprūst trose, tad skaidrs, ka tā būtu jāmaina, bet, ja sprūst drosele...ko tad?
a tu vispirms noskaidro, kas sprūst. Nevis "ja".
Gribu noskaidrot tagad, lai vakarā varētu pieķerties un mēģināt sataisīt, i-nets tad nebūs pieejams.
Yonas rakstīja: Vēlu sekmes.
Diez vai kādam līdz šim ir izdevies sataisīt auto sēžot pie interneta.
Nē, tu nesaprati.
Gribu noskaidrot iespējamās vainas, lai vakarā, pēc darba, varētu mēģināt novērst problēmu
raimixb rakstīja: Gribu noskaidrot iespējamās vainas, lai vakarā, pēc darba, varētu mēģināt novērst problēmu
Iespējamās vainas atrisināšanas vieds ir aiziet uz RTU un iesniegt dokumentus lai iestātos autoremontētāju fakultātē. Tur laboratorijas darbos varēsi novērst šo problēmu, nu vai arī varēsi kursa darbu uzrakstīt.
Ir tādas lietas kā eļļa un rokas un viss strādā, ja nu vienīgi tev nav gāzes iekārta. Ja tev Gāze ir uzšāvusi gaisā tad mani nost visu parikti - droši ka kaitkas salocīts.
Problēma ar apgriezieniem
Vakar parādījās tāda problēma, pēkšņi nevarēja noņemt motora apgriezienus, atlaižot gāzaes pedāli apgriezieni paliek starp 2400-2800.
Atrāvu haubi, izrādās, ka nenāk atpakaļ viens štucers, pie kura pienāk gāzes pedāļa trosīte. bet kapēc viņš nenāk atpakaļ nevaru saprast.
Ko darīt, kur ķerties klāt, nav variantu.Help, palīdziet!
Auto ir Audi 100, 90.gada.