BMW

BMW E39 vai Volvo S70 abi 2.5 dīzeļi

laiva Reģ.: 18.03.2004

Ko labāk ieteiktu ņemt BMW 525 Dīzeli (97-99 gads) vai Volvo S70 Dīzeli (97-99 gads). Pirkšanas cenas abiem ir praktiski vienādas, bet kādas ir ekspluatācijas izmaksas šiem auto. Volvo zinu ka ir Audi motors, par BMW praktiski nezinu neko. Varbūt kāds var pastāstīt par šo auto plusiem mīnusiem un vājajām vietām vai priekšrocībām.

 
Dzonijs_007 Reģ.: 16.06.2006
0 0 Atbildēt

laiva rakstīja: Ko labāk ieteiktu ņemt BMW 525 Dīzeli (97-99 gads) vai Volvo S70 Dīzeli (97-99 gads). Pirkšanas cenas abiem ir praktiski vienādas, bet kādas ir ekspluatācijas izmaksas šiem auto. Volvo zinu ka ir Audi motors, par BMW praktiski nezinu neko. Varbūt kāds var pastāstīt par šo auto plusiem mīnusiem un vājajām vietām vai priekšrocībām.

ja izveele tikai starp šiem tad jau labaak BMW labaak izskataas, komfortablaaks, diizelim nav raksturiigaas diizeļa skaņas gaitaa. Karoče vajag izbraukt ar abiem un tad man liekass ka jautaajumi vairs neradiisies. Abiem remonts man domaat buus +/- vienaadi daargs, un taa biežums buus tieši proporcionaals autiņa nojaatiibas pakaapei

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Rūpīgi jāskatās, vai nav nodzīti līdz kliņķim.. Atrast labu ir pagrūti (precīzāk - būs dārgi).

Dzonijs_007 Reģ.: 16.06.2006
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Rūpīgi jāskatās, vai nav nodzīti līdz kliņķim.. Atrast labu ir pagrūti (precīzāk - būs dārgi).

ta nekas ieraudziis jaunu tiko mainiitu stuuri, pedaaliišus, ar ķīmisko iztiiriitu salonu un bonusaa 150K spidometraa un ar platu smaidu sejaa nopirks neko vairaak diži neskatiidamies

laiva Reģ.: 18.03.2004
0 0 Atbildēt

Dzonijs_007 rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Rūpīgi jāskatās, vai nav nodzīti līdz kliņķim.. Atrast labu ir pagrūti (precīzāk - būs dārgi).

ta nekas ieraudziis jaunu tiko mainiitu stuuri, pedaaliišus, ar ķīmisko iztiiriitu salonu un bonusaa 150K spidometraa un ar platu smaidu sejaa nopirks neko vairaak diži neskatiidamies

Nu lai tā nenotiktu, tāpēc es prasu kam tieši pievērst uzmanību? Par Volvo es jau zinu ko skatīties, jo tos jau esmu apskatījis un izmēģinājis vairakus desmitus, bet nu tagad netīšām ieraudzīju BMW un aizdomājos, varbūt labāk BMW, tikai problēma, ka par BMW neko nezinu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nav viegli nopirkt labu autiņu. Tirgotāji jau kļuvuši par spečukiem

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nevienu autiņu, ko līdz šim esmu pircis (un tādu ir daudz, ļoti daudz), neesmu vedis uz servisu testēt. Skaties, vai nav standarta nobrauktu dīzeļu kaites (temperatūrai nav jākāpj vairāk par pusi no rādītāja, āntifrīza trubām motortelpā nav jābūt piebriedušām kā no akmens, attaisot eļļas korķīti motoram darbojoties, nav jāgāžas ārā tvaikam vai dūmiem utt.)

BMW dīzelim jārūc ļoti maigi, nekādu līdzību ar raksturīgo Audi/VW tarkšķi Ja tas viss būs OK, jau zināma cerība, ka kādu laiku nokalpos.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Es ņemtu Volvo - tajā ir ērtāk sēdēt pie stūres.

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Ņem 530d, vēlams no 2001. gada.

laiva Reģ.: 18.03.2004
0 0 Atbildēt

Kaspersky rakstīja: Ņem 530d, vēlams no 2001. gada.

Nu tas ir vismaz savus 3k EUR dārgāks.

Dzonijs_007 Reģ.: 16.06.2006
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Nevienu autiņu, ko līdz šim esmu pircis (un tādu ir daudz, ļoti daudz), neesmu vedis uz servisu testēt. Skaties, vai nav standarta nobrauktu dīzeļu kaites (temperatūrai nav jākāpj vairāk par pusi no rādītāja, āntifrīza trubām motortelpā nav jābūt piebriedušām kā no akmens, attaisot eļļas korķīti motoram darbojoties, nav jāgāžas ārā tvaikam vai dūmiem utt.)

BMW dīzelim jārūc ļoti maigi, nekādu līdzību ar raksturīgo Audi/VW tarkšķi Ja tas viss būs OK, jau zināma cerība, ka kādu laiku nokalpos.

apskatot pats var protams ļoti daudz ko pateikt it īpaši ja ir zināšanas, bet nekad ne 100% tomeer taapat ir jaaizbrauc uz servisu tas dažreiz atmaksaajas, jo kaut kaadi piekares defekti, eļļas nopluudes vai kas cits ļoti iespeejams taapat tiks atklaats. Dažreiz ir taa ka izbraucot nevar pateikt ka piekaree kaut kas nav labi, nekas neklab negrab pat pa bedreem braucot bet servisaa paska ka 500LVL veel vajag investeet

laiva Reģ.: 18.03.2004
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja: Ņem vismaz S80 D5. Nah to VW LT dīzeli.

Vislabāk jau iet 2,9 benzīns.

Nu iedod man papildus 4-6k euro un es paņemšu. Ja es prasu par konkrētām mašīnām tad arī gribu sagaidīt atbildi par tām nevis par citām ņem to vai ņem to. Tad jau sanāk ka jāņem ferrari un miers

protams Reģ.: 29.10.2004
0 0 Atbildēt

tici man ,nevajag Tev tik vecu dīzeli,padomā cik viņš būs nobraucis km ja jau 04 gada auto ir ar 400kkm nobraukumu?!Lētāk tagad pirkt līdzvērtīgus benzīnniekus.

ArGr Reģ.: 03.07.2003
0 1 Atbildēt

Es ari teiktu, ka BMW vajag nemt nevis veco 2.5 TD bet 3.0 common rail dizeli. Par volvo neko nezinu, tiri subjektivi nepatik volvo panelis/konsole

josi Reģ.: 03.12.2001
0 0 Atbildēt

laiva rakstīja: Par Volvo es jau zinu ko skatīties, jo tos jau esmu apskatījis un izmēģinājis vairakus desmitus

Un visiem iekšā bija Audi dīzeļi?

Par BMW - siltam motoram ir jālec uzreiz, bez zāģēšanas. Nedrīkst staigāt tukšgaitas apgriezieni, ieslēdzot dažādus elektrības patērētājus vai vienkārši izgriežot stūri līdz galam. Nākamais solis - obligāta pārbaude pie BMW diagnostikas datora.

Biideklis Reģ.: 14.05.2007
0 0 Atbildēt

josi rakstīja:

laiva rakstīja: Par Volvo es jau zinu ko skatīties, jo tos jau esmu apskatījis un izmēģinājis vairakus desmitus

Un visiem iekšā bija Audi dīzeļi?

Par BMW - siltam motoram ir jālec uzreiz, bez zāģēšanas. Nedrīkst staigāt tukšgaitas apgriezieni, ieslēdzot dažādus elektrības patērētājus vai vienkārši izgriežot stūri līdz galam. Nākamais solis - obligāta pārbaude pie BMW diagnostikas datora.

edzulis Reģ.: 17.11.2001
0 0 Atbildēt

Nu i nah to veco 2.5tds. Tad jau labāk pielikt un paņemt normālu 525/530i benzīnieku. 528 ar nav slikts. Visi ir taupīgi un dinamiski R6.

Biideklis Reģ.: 14.05.2007
0 0 Atbildēt

jopcik...

nogljukoja

piekriitu josi, pilniigi noteikti apskaties kaa lec silts bembuka motors, tas ir viens no galvenajiem raadiitaajiem. Var buut izstiepusies kjeede, suuknim plunzhers utt

gastello Reģ.: 24.05.2003
0 0 Atbildēt

laiva rakstīja: Ko labāk ieteiktu ņemt BMW 525 Dīzeli (97-99 gads) vai Volvo S70 Dīzeli (97-99 gads). Pirkšanas cenas abiem ir praktiski vienādas, bet kādas ir ekspluatācijas izmaksas šiem auto. Volvo zinu ka ir Audi motors, par BMW praktiski nezinu neko. Varbūt kāds var pastāstīt par šo auto plusiem mīnusiem un vājajām vietām vai priekšrocībām.

volvo būs vienkāršāks gan ritosajā daļā,gan 0000 dīzelis ir uzticamāks par bmw tds.pats lietoju volvo,bmw dizainiski smukāks

Kirurgs Reģ.: 03.07.2002
0 0 Atbildēt

Volvo - vienigais delj ka ir verts skatities Volvo, ir sedeklji, cik man ir gadijies sedet vinjos, tie ir ergonomiski un erti. Garakus gabalus par 50km neesmu braucis. Parejais Volvo, iznjemot cenu, salidzinot ar BMW ir fufels kaukac... Dizelji tarksk, panelis no letas plastmasas, pogas debilas, atrumklokis ka pulkis grida, rucniks zem podlakotnika (ja tads ir) utt.

BMW visa sis stulbibas nav, pie tam BMW ir un paliek kvalitate, par kuru ir jamaksa. Nopirksi ar sajatu piekari, maksasi par aluminiju, nopirksi nojatu vel kaut ko - tirsa bus...

Pirms pirksanas uz Latbemu, Permalatu vai vel kur, velams specializeta servisa, kur calji zin kas un ka ar konkretajam masinam. Protams labak ir nenjemt 2.5tds, bet gan kaukadu bendzinu, optimalais manuprat prieks masas/jaudas ir 528 (R6), bet mand domat ir ok ari ar 523 (R6). Ja tomer dizelis un tds - rupigak japieiet parbaudem.

ArGr Reģ.: 03.07.2003
0 0 Atbildēt

Man domāt V6 nevis R6

Kirurgs Reģ.: 03.07.2002
0 0 Atbildēt

ArGr rakstīja: Man domāt V6 nevis R6

Tev domat nepareizi... Izstas esi BMW dzineju zinatajs

filips Reģ.: 16.08.2001
0 0 Atbildēt

3 litru BMW po vai lidz vai pec 2000

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Kirurgs rakstīja: Volvo - vienigais delj ka ir verts skatities Volvo, ir sedeklji, cik man ir gadijies sedet vinjos, tie ir ergonomiski un erti. Garakus gabalus par 50km neesmu braucis. Parejais Volvo, iznjemot cenu, salidzinot ar BMW ir fufels kaukac... Dizelji tarksk, panelis no letas plastmasas, pogas debilas, atrumklokis ka pulkis grida, rucniks zem podlakotnika (ja tads ir) utt.

Da Tu vispār esi Volvikā kaut sēdējis - viss ko aprakstīji ir pilnīgs fufels!!! Nav tur ne lētas plastmasas ne dīzeļa tarkšķēšanas!

Nekādi servisi nav vajadzīgi lai pārbaudītu dīzeli - pilnīgas muļķības!! Dīzeli jābauda ja tas ir nostāvējis bez kustības vismaz diennakti! ..un vēlams mīnusos. Ja ārā ir virs + 8 grādi dīzelim ir jāpielec bez svecēm augstākais uz 2. motora apgrieziena... tas pats ziemā līdz -20, zem jau grūtāk. Ja dīzelis ir darbināts droši ej tam garām vai vairāk par 5 Ls nemaksā - tātad ir slēpts fakts ka motors ir labi nojāts.

Nav jātaisa eļļas korķis - pietiek ar to ka izvilksi ščupu (no turienes patiešām nedrīkst nāk zilgana dvaka), temperatūras datčiks var būt arī mainīts... ir daudz modifikāciju - viens var kāpt debesīs, otrs var nepacelties augstāk par min pat pie vārīšanās! Ja gribi precīzi tad ņem termometru.

Volvo ir ļoti izturīgs un ārkārtīgi ilgmūžigs verķis it sevišķi ja sirsniņa ir arī Volvo ražojums (nu sliktākā gadījumā Audi). Pretstatā BMW dīzeļu ātrai nosprāgšanai un nežēlīgai dūmošanai vecumdienās! Remonti nav no lētajiem, bet toties reta parādība.

Ja gribi pazīmēties tad ņem BMW, ja gribi bez bēdu ilgi un daudz braukt tad Volvo!

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Ari es parakstos zem i_edgars rakstita

Kirurgs Reģ.: 03.07.2002
0 0 Atbildēt

Es pieturos pie sevis rakstita, par cik zinu kur biju un kur sedeju, vai tur ieksha bija VW vai Volvo dizelis nezinu, Volvo mani diez ko neinterese manis mineto iemeslu delj

Gribetu tikai pieminet, ka nevajadzetu uzskatit, ka BMW perk lai zimetos, ta ir tada pati masina ka jebkura cita, tikai klase, kvalitate utt. ir augstaka, visu izskir cik vari samaksat...

Kadu nopirksi ar tadu brauksi, bet anyway - uz servi parbaudit, lai nav mati stavus tam...

Nopirksi pajatu Volvo, teiksi Volvo suds, nopirksi tadu pat bimeri, bljaustisies ka bimeris suds, jaskatas ko perk, lai pec tam mati sirmi nepaliek!!!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti