Sevišķi ieraksti no stūrmaņa un pilota sarunas pirms crasha - labais 4, šaurs, o$#&*% *%^& pīīīī
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sevišķi ieraksti no stūrmaņa un pilota sarunas pirms crasha - labais 4, šaurs, o$#&*% *%^& pīīīī
Kaut kad tad jāliek bammms-krakš
tfu tfu tfu
topiks mutaks, aftars gaffno
Tēma ir ok! Pat vairāk kā ok..
Ir DaisyTrack+ sistēma, kas ļauj "novērot" objektu, GPS koordinātes u.c. dati tiek savākti un sūtīti caur GPRS tīklu uz serveri, bet tas nav gluži melnās kastes variants.
Perfekti būtu tāda sistēma - visu laiku vāc kopā GPS koordinātes (treku, ātrumu etc.), saglabā to visu kaut kādā, teiksim, SD kartē, lai pēcāk to var izkontrolēt, paralēli datus var savākt arī caur GPRSu, ko inicializē ar SMS nosūtīšanu.. Ideāli zagta auto izsekošanai, vai arī mīļākās izsekošanai Veids nav utopisks, jo ir par tādu sistēmu dzirdēts, tikai nezinu NOSAUKUMU.
Tēma ta laba, bet kāds tas devējs...........
marrutkis rakstīja: Tēma ta laba, bet kāds tas devējs...........
Tēma tika pārnesta no iauto rallija kausa topika, lai nespamotu "ne gluži pa tēmu", bet runājot par devēju - pagaidām viss ir štokos, nevajag taču bērnu spēlītes spēlēt!
Kādam laikam te ar humoru problēmas un steidzami jāiet pie daktera!
Varbūt ir kāda firma,kas tos verķus iznomē vai kaut kā citādi nodod lietošanā. Piekabinām,braucam,praktiski pat tiesneši nav trasē jāliek. Starts-finišs un viss. Tikai-cik tas maksā un vai ir kāds, kas tajā ir ieinteresēts.Domāju 'firma' , kam tie ir.
Kaut kāda nomas maksa,drošības nauda un uz priekšu. Beigās-finišā noņrmam, atdodam organizatoram,viņš pieslēdz pie datora un redz,kur kurš cikos bijis un viss.
Lēts gan jau tas prieks nnez vai būs.
Un pazūd interese - 'vaiii,re kur Lapsa sēdēja....'
Ideja ļoti laba, bet tad ir divi varianti -
1. jāpaceļ dalību maksa, jo jāsedz šo aparātu īre;
2. jāmeklē sponsori, kas ir ar mieru ieguldīt naudu šo aparātu īrei;
Tās melnās kastes, par kurām jūs domājat, jau sen ir Latvijā un tās Mazozoli jau izmanto. Viņas nemaz nav dārgas (ap 25USD no Ķīnas). Par to izmantošanu mēs arī domājam.
Redaktors rakstīja: Tās melnās kastes, par kurām jūs domājat, jau sen ir Latvijā un tās Mazozoli jau izmanto. Viņas nemaz nav dārgas (ap 25USD no Ķīnas). Par to izmantošanu mēs arī domājam.
es tak tev to pašu saku....
davaj sametamies un nopērkam... elementāri takš....
tikai jāsanāk kopā un jānovienojas par detaļām...
mums NSNā, piemēram, ir interesants "jauninājums" SRS otrais brauciens pa tumsu.... bez šitās figņas tehniski to ir iespējams norealizēt tikai"mirušos" reģionos pie neliela ekipāžu skaita, jo grūti tumsā pamanīt kas brauc...
p.n.
atvaino, ka iespamoju rallija topicā - dzēs to komentāru ārā vai pārcel uz šejieni...
arheos rakstīja: Tēma ir ok! Pat vairāk kā ok..
Ir DaisyTrack+ sistēma, kas ļauj "novērot" objektu, GPS koordinātes u.c. dati tiek savākti un sūtīti caur GPRS tīklu uz serveri, bet tas nav gluži melnās kastes variants.
Perfekti būtu tāda sistēma - visu laiku vāc kopā GPS koordinātes (treku, ātrumu etc.), saglabā to visu kaut kādā, teiksim, SD kartē, lai pēcāk to var izkontrolēt, paralēli datus var savākt arī caur GPRSu, ko inicializē ar SMS nosūtīšanu.. Ideāli zagta auto izsekošanai, vai arī mīļākās izsekošanai Veids nav utopisks, jo ir par tādu sistēmu dzirdēts, tikai nezinu NOSAUKUMU.
šajā gadījumā pietiek ar elementāru gps antenu, kas spēj ierakstīt datus kautkādā nesējā ar pietiekami augstu frekvenci - ideāli 1hz, bet vispār jau pietiktu arī ar 0.2hz
un protams atbilstošu zoftiņu organizatora datorā - lai nav jāčakarējas, es piedāvāju to analīzes zoftiņu taisīt katram pašam, bet dzelžus iepirkt kopīgi pēc izdevīgākā piedāvājuma, piemēram 10 gabalus nopērk NSNF, 20 iauto...
kad iauto ir pasākums (līdz 30 mašīnām), tad NSNF aizdod iauto 10 iekārtas, kad NSNF ir pasākums (līdz 20 mašīnām) tad NSNF aizņemas 10 iekārtas no iauto
p.n.
varam arī 15/15 iekārtas ņemt
Mazozolu kastiites kaareiz tika ieveerteetas 5x5 pasaakumaa un ir ljoti OK! Vieniigais - ieksh auto ir vajadziga briiva piepiipeetaaja ligzda ar pastaaviigu straavu. Kastiiteem ir seriaalie, kas tiek pierakstiiti attieciigajai ekipaazai un arii rezultaatu analiize gandriiz 30 ekipaazaam aiznjeema labi ja 2 stundas.
atbalsta 1hz logošanas frekvenciar šitādu verķi pilnībā pietiktu mūsu vajadzībām pat neaizņemot piepīpētāju
rezultātu analīze ir atkarīga no tā kā organizators izlemj to darīt - līdz pat tādām izvirtībām, ka var rēķināt 10 \"tiesnešus\" uz katru trases kilometru
papildus vēl var rēķināt ekipāžām sodus par to, ka pārsniegts ir konkrētais ātrums kādā noteiktā posmā
katrā gadijumā pietiek ar to, ka ir zināms kur katrā sekundē atradās katra mašīna lai veicot pietiekami vienkāršus aprēķinus būtu skaidra kopējā bilde.
es jau tāpat logoju datus praktiski katrā posmā.... rez, kad tiesnesim bija par vismaz 7 sekundēm nepareizs pulkstenis, tieši to logu analīze to ļāva secināt...
siamriP rakstīja:
arheos rakstīja: Tēma ir ok! Pat vairāk kā ok..
Ir DaisyTrack+ sistēma, kas ļauj "novērot" objektu, GPS koordinātes u.c. dati tiek savākti un sūtīti caur GPRS tīklu uz serveri, bet tas nav gluži melnās kastes variants.
Perfekti būtu tāda sistēma - visu laiku vāc kopā GPS koordinātes (treku, ātrumu etc.), saglabā to visu kaut kādā, teiksim, SD kartē, lai pēcāk to var izkontrolēt, paralēli datus var savākt arī caur GPRSu, ko inicializē ar SMS nosūtīšanu.. Ideāli zagta auto izsekošanai, vai arī mīļākās izsekošanai Veids nav utopisks, jo ir par tādu sistēmu dzirdēts, tikai nezinu NOSAUKUMU.
šajā gadījumā pietiek ar elementāru gps antenu, kas spēj ierakstīt datus kautkādā nesējā ar pietiekami augstu frekvenci - ideāli 1hz, bet vispār jau pietiktu arī ar 0.2hz
un protams atbilstošu zoftiņu organizatora datorā - lai nav jāčakarējas, es piedāvāju to analīzes zoftiņu taisīt katram pašam, bet dzelžus iepirkt kopīgi pēc izdevīgākā piedāvājuma, piemēram 10 gabalus nopērk NSNF, 20 iauto...
kad iauto ir pasākums (līdz 30 mašīnām), tad NSNF aizdod iauto 10 iekārtas, kad NSNF ir pasākums (līdz 20 mašīnām) tad NSNF aizņemas 10 iekārtas no iauto
p.n.
varam arī 15/15 iekārtas ņemt
ja buutu kaut kaada skaidriiba par tuurisma rallija naakotni, tad es buutu gatavs pats iepirkt vienu gab., tikai nav jau skaidriibas
Redaktors rakstīja: Tās melnās kastes, par kurām jūs domājat, jau sen ir Latvijā un tās Mazozoli jau izmanto. Viņas nemaz nav dārgas (ap 25USD no Ķīnas). Par to izmantošanu mēs arī domājam.
Vajag jau zinaat, kas par kasteem, kaads softs tiek izmantots analiizei.. vai arii kaa? Vakardien paserchoju par shito tematu inetaa, shis tas jau atradaas, tiesa gan cenas zinjaa ne tik draudziigs. Bet teema apspriezhama.
arheos rakstīja:
Redaktors rakstīja: Tās melnās kastes, par kurām jūs domājat, jau sen ir Latvijā un tās Mazozoli jau izmanto. Viņas nemaz nav dārgas (ap 25USD no Ķīnas). Par to izmantošanu mēs arī domājam.
Vajag jau zinaat, kas par kasteem, kaads softs tiek izmantots analiizei.. vai arii kaa? Vakardien paserchoju par shito tematu inetaa, shis tas jau atradaas, tiesa gan cenas zinjaa ne tik draudziigs. Bet teema apspriezhama.
nafig tev zināt kādu softu organizators izmanto analīzei....
tavs uzdevums ir paņemt pirms starta zobos organizatora izsniegto iekārtu, kas darbojas pēc "melnās kastes" principa... tālākais uzstādījums ir novietot to konkrētā organizatora norādītā vietā mašīnā un pēc finiša nebojātu nodot atpakaļ organizatoram....
pārējais manis rakstītais attiecās tikai uz redu.... nu moš vēl kādu, kas "cērt kauliņu"
p.n.
dalībnieks piekrīt noteikumam, ka viņš nekādā veidā nemodificēs iekārtā uzkrātos datus, ja šāda krāpšana tiek atklāta, tad dalībniekam bezierunu diskvalifikācija....
ja ļautiņš (dalībnieks) izrādās pietiekami atvancēts un spēj izmantot ierīces datus tos nemodificējot, tad karogs viņam rokā....
siamriP rakstīja:
nafig tev zināt kādu softu organizators izmanto analīzei....
tavs uzdevums ir paņemt pirms starta zobos organizatora izsniegto iekārtu, kas darbojas pēc "melnās kastes" principa... tālākais uzstādījums ir novietot to konkrētā organizatora norādītā vietā mašīnā un pēc finiša nebojātu nodot atpakaļ organizatoram....
pārējais manis rakstītais attiecās tikai uz redu.... nu moš vēl kādu, kas "cērt kauliņu"
p.n.
dalībnieks piekrīt noteikumam, ka viņš nekādā veidā nemodificēs iekārtā uzkrātos datus, ja šāda krāpšana tiek atklāta, tad dalībniekam bezierunu diskvalifikācija....
ja ļautiņš (dalībnieks) izrādās pietiekami atvancēts un spēj izmantot ierīces datus tos nemodificējot, tad karogs viņam rokā....
Skaties.. ja tūrisma rallijs būs dzīvotājs, tad tiem, kas ar to domā nodarboties regulāri.. ok. pārfrazēšu, nejaucot iekšā pārējos: es labprāt to device iegādātos pats, jo man labāk samaksāt savus 50..X bakšus VIENREIZ pašam par ierīci , kuru varu izmantot arī citiem nolūkiem, nekā, ja tas sadārdzina katru ralliju par tur n-tajiem latiem dalības maksā.. tad jau labāk tos n-tos latus ielikt amīšos vai kaut kā tā.
siamriP rakstīja:
nafig tev zināt kādu softu organizators izmanto analīzei....
nju, respektīvi papildinājums iepriekšteiktajam.. ja es nopērku pats device, tad gribās, lai tās datus varu analizēt ne tikai es pats, bet arī Reds ar orgiem
es esmu par to, ka organizators izsniedz devaisu pirms starta un savāc to finišā...
teorētiski varētu braukt arī ar saviem devaisiem, bet tad ir grūti garantēt, ka dati ir tādi kā tiem jābūt....
pats tu vari pirkt un jūzēt kādus vien devaisus vēlies.... līdz brīdim, kamēr viņi netraucē organizatora izsniegtajam devaisam darbu
siamriP rakstīja: es esmu par to, ka organizators izsniedz devaisu pirms starta un savāc to finišā...
teorētiski varētu braukt arī ar saviem devaisiem, bet tad ir grūti garantēt, ka dati ir tādi kā tiem jābūt....
pats tu vari pirkt un jūzēt kādus vien devaisus vēlies.... līdz brīdim, kamēr viņi netraucē organizatora izsniegtajam devaisam darbu
Taisnība jau vien ir, tikai vai Reds būs ar mieru likt 40x25$ = 1000$ lētākajā variantā? Jo tik daudz braucēji IR bijuši, un nevarētu teikt, ka tendence bija samazināties (vismaz līdz 4. posmam).
Un te atkal nonākam pie tā paša jautājuma, ko uzdevu: kas notiks tālāk ar tūrisma ralliju, rallija kausu??
arheos rakstīja: Un te atkal nonākam pie tā paša jautājuma, ko uzdevu: kas notiks tālāk ar tūrisma ralliju, rallija kausu??
kas notiks, kas notiks..... gan jau, ka kautkas notiks
vari paprasīt atsauksmes par NSNF Sesto Gonku dažām iauto ekipāžām, kuru numuriņus redzēsi bildēs... bija vismaz 5 iauto ekipāžas....
Cik maksā ??20-30 USD ?? Nu nezinu,tas nav pat tik,cik degvielā nobrauc. Ja n=man atļaus turpināt brauks,es to toč nopirksšu,tā nav nauda priekš tāda pasākuma. GPS antena vien maksā ap 60 ls,kur vēl dtors,jaunas riepas,amji,pannas.........
Man domāt,atbalstāma domā.
nuhajs rakstīja: Cik maksā ??20-30 USD ?? Nu nezinu,tas nav pat tik,cik degvielā nobrauc. Ja n=man atļaus turpināt brauks,es to toč nopirksšu,tā nav nauda priekš tāda pasākuma. GPS antena vien maksā ap 60 ls,kur vēl dtors,jaunas riepas,amji,pannas.........
Man domāt,atbalstāma domā.
cik maksā ir stiepjams jēdziens.... ja paveicas, tad ībajā var iepirkt pa baksu (+ceļš)
reāli dzīvē tā arī ir GPS antena nu tā, ko tu piesauci par 60ls
teorētiski (ja ekipāža izrādās pietiekoši advancēta), tad viņi var izmantot to pašu melno kasti kā GPS
manuprāt vajadzētu vienāda tipa iekārtas ar vienādu konfigurāciju lai nebūtu vēlāk pretenziju, ķipa man jūs izsniedzāt iekārtu, kas logoja tikai reizi pa 5 sekundēm, bet vasja brauca ar 1 sekundes logotāju
kaut teorētiski varētu būt pilnīgi dažādas, jo galu galā tur iekšā ir tikai un vienīgi gps antena, bača un atmiņas modulis, atkarībā no iekārtas tipa var iekonfigurēt kas, kādā formātā un cik bieži tiek saglabāts atmiņā
deksi, padomā, cik dzīvē izmaksā 1 tiesnesis.... nu tiešās izmaksas.... viena posma laikā atmaksājas ne viens vien šitāds pribammass.... galu galā organizators pat īpaši nepalielinot dalības maksu var pāriet citā kvalitātē...
es paskatījos dažu iekārtu specifikācijas un pasūtīju vienu, atvedīs, tad ari paskatīsimies vai jamo var pietiekami labi izmantot šim nolūkam...
Viskaste par MELNO kasti rallijam
Ir idejas? Manuprāt-būtu interesanti.