Vai kāds var pateikt, kas varētu būt pie vainas tam ka pa bedrēm braucot kaut kas no ritošās daļas klab? Pirms divām nedēļām nomainīju vidējās stabilizatora bukses, bet pirms tam arī pārējas...Amortiņi mainīti martā!!!
ingusster rakstīja: varbūt varat ieteikt kādu labu servisu? pierakstījos uz KEMI...Par Gros auto man līdz šim nebija nekā slikta ko teikt! Tur veicu tehniskās apkopes, mainīju amortiņus (arī savirzi regulēja) un tagad mainīja bukses, veica ritošās daļas diagnostiku, sagatavoja tehniskai apkopei (ko arī bez iebildēm izgāju)!
Ar KEMI gan nevajag ielaisties. Dabūsi mašīnā kooperatīvās detaļas + nekvalitatīvu darbu.
juha rakstīja: Ar KEMI gan nevajag ielaisties. Dabūsi mašīnā kooperatīvās detaļas + nekvalitatīvu darbu.
piekrītu.... pašam pieredzes nav ar to kantori, bet arī "dažas tantes teica" , ka nav nekas gaisš+mīl iesmērēt nevajadzīgus remontus.
Konkrēts gadījums. Pirms četriem gadiem, kad darba vajadzībām regulāri izmantoju personīgo A80, darbs apmaksāja arī remontus. Tad nu, lai nevajadzētu pašam pa māju ņemties aizbraucu uz KEMI. Tā bija kāda trešā reize, kad tur devu remontēt mašīnu. Iepriekšejās divas reizes sagadījās, ka autiņu remontēja izbijušais skolas biedrs, par izpildījuma kvalitāti nevarēju sūdzēties. Arī ar nepamatotiem remontiem neuzbāzās.
Trešajā reizē šis tur vairs nebija. Kaut kāds džekiņš veica pārbaudi un ar nevainīgu ģīmi paziņoja, ka beigtas esot pilnīgi visas priekšējās piekares bukses. Sākumā gribēju par šādu paziņojumu sašust, jo man nepatīk, ka mani uzskata par galīgi dumju, taču remontam beigās piekritu - galu galā nebija mana nauda un limitā iekļāvos. Tā nu KEMIs veica remontu - nomainīja visas bukses + vēl stūres pirkstus (tie tik tiešām bija beigti, par to biju pārliecinājies pirms braukšanas uz servisu), kā arī saregulēja riteņu ģeometriju.
Pekstiņi sākās kādu mēnesi pēc remonta. Sāka klabēt labās puses lodveida atbalsts, pašvankojot riteni bija jūtama nenormāla brīvkustība. Skaidra lieta - detaļa nonīkusi. Nopirku veikalā citu, bet tas viss velti. Izrādījās, ka KEMI līkrocis pēc ģeometrijas regulēšanas nebija pievilcis skrūves. Lodbalsts bija labs, tikai atskrūvējies no plaukta. Vēlāk nācās konstatēt, ka skrūvju pievilkšana bijusi problēma arī citās vietās.
Tā nu es no KEMI tagad izvairos un arī citiem iesaku darīt to pašu.
ir gadiijies dzirdeet, ka servisa liikroci pievelk detaljas uz paceelaaja, bet kad nolaizh masiinu zemee, tad noslinko...un uzgriežņi paliek uz pusotra apgrieziena nepievilkti...
jo jaapaarvelk ir arii tad, kad masiina uz ritenjeim....
Vai kāds var pateikt, kas varētu būt pie vainas tam ka pa bedrēm braucot kaut kas no ritošās daļas klab? Pirms divām nedēļām nomainīju vidējās stabilizatora bukses, bet pirms tam arī pārējas...Amortiņi mainīti martā!!!
Marš pie runča uz Artilērijas ielu vai pie Borisa Rūjienas ielā (viens un tas pats kantoris). Servis specializējas uz Mazdām, un atbild par savu darbu! Tiku remontējies tur vairākus gadus ar divām mazdam.
Var arī uz diennakts servi tajā pašā Rūjienas ielā, pie Pērnavas ielas.
Vai kāds var pateikt, kas varētu būt pie vainas tam ka pa bedrēm braucot kaut kas no ritošās daļas klab? Pirms divām nedēļām nomainīju vidējās stabilizatora bukses, bet pirms tam arī pārējas...Amortiņi mainīti martā!!!
Marš pie runča uz Artilērijas ielu vai pie Borisa Rūjienas ielā (viens un tas pats kantoris). Servis specializējas uz Mazdām, un atbild par savu darbu! Tiku remontējies tur vairākus gadus ar divām mazdam.
Var arī uz diennakts servi tajā pašā Rūjienas ielā, pie Pērnavas ielas.
Ko divās mazdās var remontēt vairākus gadus? Taisīja no divām vienu?
ingusster rakstīja: varbūt varat ieteikt kādu labu servisu? pierakstījos uz KEMI...Par Gros auto man līdz šim nebija nekā slikta ko teikt! Tur veicu tehniskās apkopes, mainīju amortiņus (arī savirzi regulēja) un tagad mainīja bukses, veica ritošās daļas diagnostiku, sagatavoja tehniskai apkopei (ko arī bez iebildēm izgāju)!
Paskaties saakumaa vai ritenis ir labi pieskruuvets.
manam franču autombīlim klab amortizatori. Es gan mainīju viņus kaut kad vasarā nevis martā, bet vienalga klab. Un tieši pa bedrēm braucot. Kad brauc pa līdzenu asfaltu vai stāv uz vietas tad neklab nemaz.
Ideots rakstīja: mūsu ceļi+vislētākās detaļas dara savu
Ne jau ceļi, bet japošku auto kā tādi, salikti no lētās plastmasas un ieekonomēts uz katras skrūvītes. Jau no konveiera noripojot lielākā daļa grab un čīkst. Mans Fords nekad vēl nav grabējis un tā jau 16. gadu!
ingusster rakstīja: galugalā vainīgas izrādījās atsaites!!! pirms mēneša gāju apskati - viss bija OK, bet tagad jau pagalam...
mūsu ceļi+vislētākās detaļas dara savu
Es gan teiktu, ka apskates veicējs bijis pusakls. Pirms sešiem gadiem apskati izgāja ņiva ar klabošiem stūres šarnīriem, no kuriem viens pēc mēneša izmaucās. Apskates veicējam par piekari nebija neviens slikts vārds sakāms.
Ideots rakstīja: mūsu ceļi+vislētākās detaļas dara savu
Ne jau ceļi, bet japošku auto kā tādi, salikti no lētās plastmasas un ieekonomēts uz katras skrūvītes. Jau no konveiera noripojot lielākā daļa grab un čīkst. Mans Fords nekad vēl nav grabējis un tā jau 16. gadu!
nu padziedāji. es ar vecu mazdu katru dienu 200 km braucu un 30 no tiem grantenieks, nu jau drīz 200k km nobraukts. vienīgās bukses mainītas - stabilizatora atsaites priekšā. un nav tur pie buksēm metāls-to-metāls skaņas.
Ideots rakstīja: mūsu ceļi+vislētākās detaļas dara savu
Ne jau ceļi, bet japošku auto kā tādi, salikti no lētās plastmasas un ieekonomēts uz katras skrūvītes. Jau no konveiera noripojot lielākā daļa grab un čīkst. Mans Fords nekad vēl nav grabējis un tā jau 16. gadu!
Magistrs rakstīja: Protams, ja fords turās uz makrofleksa, tad tur nekas nevar grabēt...
Tas Fords makrofleksu nav redzējis, tā pat kā rūsu!!! Ja pašam rokas no pakaļas aug un jebkuru mašīnu sapūdē pa pāris gadiem, tad nedomā ka tādi ir visi. 8 gadi pa Latvijas ceļiem un katru dienu bez izņēmuma, un rūsas nav! Rociņas vajag un galviņu ar... Smejies vien tālāk un turpini "slavināt" japoškas, bet es braucu un braukšu ar ievērojami labāki auto un smiešos par Tevi..., jo citu Tu tā pat neesi redzējis.
daudz jau atkarīgs arī no tā, cik km dienā nobrauc...var jau teikt ka brauc katru dienu, kaut īstenībā tie ir kilometrs vai divi dienā! man sanāk apmēram 140km dienā...Gribētos redzēt cik ilgi tas 16gadīgais fords tādu slodzi izturētu!!!
Runa iet par veco skorbuli, kursh skaitiijaas savaa laikaa par ljoti OK masiina...
plastmasas vinjaa ir maz, prasts kaa malkas pagale un pie attieciigas kopsanas 16 gadi vareetu arii nebuut tas pats peedeejais laiks suutiit uz šrotu...
Jā ir man 1991 gada Skorpis ar atmosfērisko dīzeli, pats pa 8 gadi esmu norullējis virs 180 000 km pamatā pilsētas režīms un ne pa galda gluduma asfaltu, ka jau teicu katru dienu bez izņēmuma. Nu nav viņam nekas un nekad čīkstējis vai grabējis. Dīzelis jau bija pilnīgi beigs un ilgi prātoju un skatījos ko paņemt vietā... Taču pēc 1995 gada autiņi ir pasakaini dārgi remontos un galvenais pabieži jāremontē kā nāk virs 4-5 gadi (visi pat Mersis vairs nav tas vecais labais). Par to cenu ko prasa par stojkas nomaiņu japānim es Skorpim visu hadeni varu samainīt un ne ar Ķīnas brīnumdetaļām. Galā izlēmu uztaisīt dzinējam kapitalku un esmu priecīgs.
Vēl jo vairāk arī dēlam nopirkām toč tādu pat Skorpi... un ar nav problēmu - biku pakasīju sākušās rūsēt vietas un brauc cepuri kuldams.
Vēl ne reizi nav bijusi ķibele kuru nevarētu sataisīt ceļa malā pa 10 min ar vislētāko atslēdziņu komplekta palīdzību.
Protams es saprotu cilvēku vaibstus un nepatiku pret Ford kā tādu tā izcilās spējas piesaistīt rūsu! Taču ja ar to savlaicīgi tiek galā un regulāri es teikšu ka pat negribu citu mašīnu kā tikai un vienīgi Skorpi. Droša, lēta (un remontos ar), limuzīn cienīgi ērta un pat ar dīzeli pietiekami klusa, ja netaisa vaļā logus!
Man kaimiņš un labs draugs ir servisa īpašnieks (strādājošais arī par mehāniķi direktors) un par japāņiem šis diezgan slikti atsaucas, izņemot Toyota.
Iesaku ritošo braukt taisīt un regulēt savirzes uz Saulkrastiem, aiz zīmes kādus 200m augšā kalnā kreisajā pusē.Nu, un bīdeli arī... Meistari Jānis, Arturs, Gatis.
Klabēšana
Sveiki!!!
Vai kāds var pateikt, kas varētu būt pie vainas tam ka pa bedrēm braucot kaut kas no ritošās daļas klab? Pirms divām nedēļām nomainīju vidējās stabilizatora bukses, bet pirms tam arī pārējas...Amortiņi mainīti martā!!!