Lai arī auto ir jau noskatīts, un lēmums par pirkšanu pieņemts, tomēr vēl mazliet urda ziņkārība.
Jaunais auto ir 2004. gada Volvo S60 ar D5 motoru. Visādā ziņā nav ne vainas, bet servisā pateica, ka esot nodiluši priekšējie bremžu diski. Vēl var lietot, bet derēja drīzumā nomainīt. Pakaļējie esot OK. Kā/cik tieši ir jābrauc, lai to panāktu?
Citādas nodrāztuma pazīmes automašīnai nevarēja atrast - salons ideāls, motors kā bitīte, viss notiek...
2. Bremzu uzlika kvalitete, materiala cietiba - perkot letas un cietas uzlikas var iegut ne tikai nezeliigu ciksteshanu, bet ari atra tempa nodeldet bremzu diskus.
3. Mitrums, puteklji, sals utt veicina dilshanu
Lidzshineja pieredze liecina, ka diski kalpo ap 120 000 km (1x gan falcite janovirpo).
AutoNets rakstīja: Tas atkarigs no dazadiem faktoriem:
1. Disku kvalitate, materials
2. Bremzu uzlika kvalitete, materiala cietiba - perkot letas un cietas uzlikas var iegut ne tikai nezeliigu ciksteshanu, bet ari atra tempa nodeldet bremzu diskus.
3. Mitrums, puteklji, sals utt veicina dilshanu
Lidzshineja pieredze liecina, ka diski kalpo ap 120 000 km (1x gan falcite janovirpo).
farruhs rakstīja: Da jūs neviens bremzēt nejēdzat...
Pareizi!Lai bremzētu,vadītājam ir jāatver transportlīdzekļa durvis un ar kāju jāpiespiež ceļa segums,ne diski,ne kluči nenodils,galvenais lai labi zābaki kājās!
farruhs rakstīja: Da jūs neviens bremzēt nejēdzat...
Pareizi!Lai bremzētu,vadītājam ir jāatver transportlīdzekļa durvis un ar kāju jāpiespiež ceļa segums,ne diski,ne kluči nenodils,galvenais lai labi zābaki kājās!
Disku nodilumu nemēra ar odometru, bet gan ar bīdmēru. Viss atkarīgs no braukšanas stila. Piemēram, mans krusttēvs savulaik žigulim priekšējos klučus mainīja ik pa 15000 kilometriem, bet parastiem cilvēkiem tie gāja 30000-40000 kilometrus.
A kas tur ko brīnīties, auto ir 2004. gada, tagad jau praktiksi 4 gadi, tātad tas tos 100 000 km vismaz jau ir nobraucis. Ja vēl pa pilsētu. Auto jau arī pasmags.
1. un būtiskākā atšķirība ir automāts vai manuālā kārba.
2. braukšanas stils.
Diskus ir jāmaina tad kad tie vai nu sametas vai ir sasnieguši minimālo biezumu kurš pārsvarā ir vai nu uz pašiem diskiem atzīmēts vai arī ražotāja līdzi dotajos pavadokumentos minēts.
Disku materiāli un kvalitāte ir nevis palikusi vājāka bet gan uzlabojusies. Protams neiet runa par to širpotrebu kurš nav paredzēts braukt ārpus pilsētas.
Bremžu diskus lietojot jāievēro kā jau te iepriekš teica lai kluči nav pārlieku cieti kas noved pie disku pārmērīgas dilšanas, karšanas un līdzarto samešanās. Sametas viņi pārsvarā dēļ straujas bremzēšanas ar neuzsildītām bremzēšanas virsmām un otrs variants pārāk straujas atdzišanas... ar sakarsētiem diskiem izbrauc caur lielu peļķi vai arī vnk ziemā pie tirdzniecības centra nosviež auto. Ja sporta auto pēc kārtīgas braukšanas dzesē bremzes tad nevajag iedomāties ka uz ielas auto darbojas citi principi.
p.s. Ursis vispār varētu paklusēt jo viņa zināšanas acīmredzot aprobežojas ar audi c4 un velosipēdu.
Cik ilgi iet bremžu diski?
Lai arī auto ir jau noskatīts, un lēmums par pirkšanu pieņemts, tomēr vēl mazliet urda ziņkārība.
Jaunais auto ir 2004. gada Volvo S60 ar D5 motoru. Visādā ziņā nav ne vainas, bet servisā pateica, ka esot nodiluši priekšējie bremžu diski. Vēl var lietot, bet derēja drīzumā nomainīt. Pakaļējie esot OK. Kā/cik tieši ir jābrauc, lai to panāktu?
Citādas nodrāztuma pazīmes automašīnai nevarēja atrast - salons ideāls, motors kā bitīte, viss notiek...