Lai arī auto ir jau noskatīts, un lēmums par pirkšanu pieņemts, tomēr vēl mazliet urda ziņkārība.
Jaunais auto ir 2004. gada Volvo S60 ar D5 motoru. Visādā ziņā nav ne vainas, bet servisā pateica, ka esot nodiluši priekšējie bremžu diski. Vēl var lietot, bet derēja drīzumā nomainīt. Pakaļējie esot OK. Kā/cik tieši ir jābrauc, lai to panāktu?
Citādas nodrāztuma pazīmes automašīnai nevarēja atrast - salons ideāls, motors kā bitīte, viss notiek...
AutoNets rakstīja: Tas atkarigs no dazadiem faktoriem:
1. Disku kvalitate, materials
2. Bremzu uzlika kvalitete, materiala cietiba - perkot letas un cietas uzlikas var iegut ne tikai nezeliigu ciksteshanu, bet ari atra tempa nodeldet bremzu diskus.
3. Mitrums, puteklji, sals utt veicina dilshanu
Var piebilst vēl to, ka ir atšķirība, vai auto brauc pa bāni, vai pa Alpu serpentīniem.
Centis_Nuudele rakstīja: Tomātmobīļiem bremžu pedālis ir divreiz platāks nekā mešalkām
?
nu ko bolies Mērījis neesmu, varbūt nav divreiz bet 2,1 reizi platāks....lietas būtība jau nemainās.
Viņi rūpnīcā savādāk nezin kādu kārbu kurā vāģī likt. Ja redz, ka sajūga pedālis sametināts kopā ar bremžinieku - jāliek automātu.
jā.... un viņi piešķiļ to tačku dziesmā, paklausās vai motors vibrē.... un ja vibrācija pārsniedz noteiktu robežvērtību, atkarībā ko auto klases, tad uzliek motoram hidrauliskās paduškas
Cik ilgi iet bremžu diski?
Lai arī auto ir jau noskatīts, un lēmums par pirkšanu pieņemts, tomēr vēl mazliet urda ziņkārība.
Jaunais auto ir 2004. gada Volvo S60 ar D5 motoru. Visādā ziņā nav ne vainas, bet servisā pateica, ka esot nodiluši priekšējie bremžu diski. Vēl var lietot, bet derēja drīzumā nomainīt. Pakaļējie esot OK. Kā/cik tieši ir jābrauc, lai to panāktu?
Citādas nodrāztuma pazīmes automašīnai nevarēja atrast - salons ideāls, motors kā bitīte, viss notiek...