paldies, nezināju, ka ir apspriesta tēma, nedzīvoju te visu dienu, pameklēšu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
paldies, nezināju, ka ir apspriesta tēma, nedzīvoju te visu dienu, pameklēšu.
Paskaties kādu Durango ar gāzes iešprici,bet tikai ar select trac razdatku.
Nu ar komfortu un pa bezceļiem,varbūt,bet var ņemt jebkuru no šeit minētajiem un uzlikt labas mud riepas un maukt.Precīzāk iepērc sevišķām vajadz'ibām vēl komplēktu ar mud riepā(diskus ar ) un kombinē,jo reālos dubļos attiecīgi apauts autiņš iet krietni labāk kā ar parastajām,pat bez kaudzes ar visādiem bloķiem.
Par mud riepām piekrītu. Galvenais lai nav "parketnieka" sadales kārba ar muftām kas uzkarstot ilgāk braucot pa dziļu sniegu vai smiltīm uzkarst un atslēdzās. Un tad tavs auto paliek 4x2 dziļā zaptē. Par Durango - kādu laiku atpakaļ kaut kur lasīju, ka viņus RU officiāli dīleri netirgo, aizbildinoties, ka it kā neesot piemēroti. Varbūt piekare netur viņu "ceļus"...
kliks rakstīja: www.ss.lv/...
diemzheel neviens no tiem nepatiik
izskataas jau labs tas Dodge DURANGO
bet cik izskataas ir mazliet daargaaks par taada pasha gada grand Cherokee...
benzhu eed liidzveertiigi...
lotomoto rakstīja: izskataas jau labs tas Dodge DURANGO
bet cik izskataas ir mazliet daargaaks par taada pasha gada grand Cherokee...
benzhu eed liidzveertiigi...
Durango ir stipri lielāks par grandu...
Yetti rakstīja:
Durango ir stipri lielāks par grandu...
tad sanaak pa bezceliem grands tomeer ir labaaks...
lotomoto rakstīja:
Yetti rakstīja:
Durango ir stipri lielāks par grandu...
tad sanaak pa bezceliem grands tomeer ir labaaks...
nu stulbi ir tā vērtēt...
Man ir Grands, nu labs... ir Suburbans.. arī labs... ir pieejami H2, X5, Jaunais un iepriekšējais onānists... arī labi...
iebāz savu pakaļu tajā auto, izbrauc, ja jūti ka nau kā vajag - neņem...
paņem vieglo un bezceļam ATV...
Kādreiz man bija 80. landcruisers 4.2d ar visiem 3 bloķiem. Pēc tam pabraukāju ar Durango 5.2 selec trac kārba -gāze ,aizmugur. tilta pašbloķis. Vispār bezceļos izgāja visur tur ,kur landcruisers.Degvielas izmaksas mazākas, kā 4.2 dīzelim.Arī uz šosejas stabīls ar pareizajiem amortiz.(nesasverās).Masīvs rāmis (bezceļos neizļurkāsies). Granda plusi(1999-2004)-dizains(subjektīvi labākais no visiem suviem-arī jauno grandu,x5 utt.),dinamika-4.7. Mīnusi-sasverās pagriezienos(var nedaudz izārstēt,bet jāieguldās piekarē-tunings).Nesošais kuzovs- rāmis integrēts(iespējamas kuzova deform.extrem bezceļos, bet var nostiprināt-info no forumiem).Bet abiem ir vēlama selec trac kārba. Durango part time kārba nekam neder(nevar braukt4X4 pa šoseju un normālā ātrumā-nav starpasu difa. Grandam quadra drive un qudra trac2 strāda labi,bet selec trac tomēr ir labāka.
Ar ko, izņemo paskatu, feisliftotais grands atšķiras no pirmatnējā grand cherokee?
Ir pērts tos tūkstošus piemaksāt par jauno, ja pa dubļiem vien mīcīsies?
Master_D rakstīja: Ir pērts tos tūkstošus piemaksāt par jauno, ja pa dubļiem vien mīcīsies?
www.ss.lv/...
nē..
šim vairāk firmas piedāvā "upgrade (suspension, power,etc)" tb bik nopietnāks, it kā...
mīnusi - nofisti tilti, sadales kārbas un tml jaukumi...
grandam 1993-1998 un 1999-2004 kopīgas ir tikai viena no razdatkām-NV 242 un viens no motoriem 4.0(jaunākajam uzlabots). Tā 1999-2004 uzprojektēts pilnīgi no jauna(citu kopīgu mezglu jeep.avtograd.ru/... .
tajā saitē ir arī praktiski viss:
kādu 4x4 vaagji njemt
vai JEEP GRAND CHEROKEE 3.1TDI 2000-2001.g. ir veerts ņemt par kautkaadi ~12000eur? vai par sho naudu sanāk kas labāks?