Teorētiski ir iespējams čut ne jeb kas. I ar vienu sadaleni bīdīt 4 vārstus uz cilindru; i ar vienu sadaleni bīdīt 4 vārstus uz cilindru V veida motorā (tad gan abreviatūra būs OHV nevis OHC). Var arī ar 2 sadalenēm bīdīt 2 vārstus uz cilindru. Tā ka skaties konkrētus motorus. DOHC ir double overhead camshaft - tātad 2 sadalenes. Parasti jau liek, ja ir 4 vārsti uz cilindru. 16V savukārt nozīmē tikai to, ka ir 4 vārsti uz cilindru (R4 motoram), kurus var bīdīt 1xOXC, 2xOXC, vai arī (perversi gan iznāk) kaukāds OHV risinājums.
jaucejs rakstīja: izcelas strids par motoriem un man saka ka 2.0 16v motoram esot 1 sadalenb bet 2.0 doch esot divas sadalenes un ari ka 1.6 16v un 1.4 16V Esot tikai viena sadalene!
2.0 16v un 20 doch
izcelas strids par motoriem un man saka ka 2.0 16v motoram esot 1 sadalenb bet 2.0 doch esot divas sadalenes un ari ka 1.6 16v un 1.4 16V Esot tikai viena sadalene!