UZMANĪBU!!!

Gregers Reģ.: 26.02.2008

Principā tikai gribēju visus pabrīdināt, ka BTA atkal ir atsācis regresa lietas pret vainīgajiem avārijās!

Nebiju kādus 5 gadus dzirdējis par regresiem, ja nu tikai pret dzērājiem, bet te divu mēnešu laikā trīs klienti saņēma vēstules ar info par to, ka jāsamaksā par zaudējumiem. Viens no negadījumiem par kuriem šomēnes piestādija rēķinu 6770 LVL ir noticis pieci gadi atpakaļ!

Lietas spējām ar klientiem izrullēt lai nebūtu jāmaksā, bet nu līdz ar matiem =)

Viss, vairāk laikam arī neko teikt negribēju.

Veksmi uz ceļiem un personīgajā dzīvē.

Ar cieņu Gregers.

 
1.. 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Gregers rakstīja:

4. Vēlreiz jautāju vai esi saskaitījis cik esi patirsis laika salīdzinot cenas, pētot noteikumus un kompāniju slavu lai beigās iesiptu 7 LVL? Lielai daļai cilvēku pazaudētās dažās stundas meklējot pašam kur apdrošināties ir labāk lietderīgi izmantojamas piem aizejot uz baseinu vai pelnot piķi kā arī sajūta, ka viņam palīdz problēmu gadījuma rada drošības sajūtu.

5. Kā tu zināji, ka BTA kasko būs labāks par citiem pirms pārliecinājies? Brokeris zin, ka viņa ieteiktā kompānija ir ok jo viņam ir pietiekami pieredzes lai tā domātu.

6.Brokerim Baltas speciālists arī nebūtu varējis noteikt bojājuma cēloni ja tas nebūtu norādīts gadijuma protokolā, bet brokera klientam būtu norādīts...un ja ne tad par atteikumu tu nebūtu uzzinājis, jo viss būtu nokārtots bez tevis iesaistīšanas.

7.es nebūtu tev ļāvis ņemt Baltu...

Vispār tu izskaties pēc cilvēka kurš pats saviem spēkiem sasipj sev dzīvi un pēc tam visus tajā vaino.

Tava nostāja ir savāda, tu elektrību arī nelieto, ir tak lētāk pašam lāpu satīt un aidedzināt, arī zobu ir lētāk pašam izraut un ja nesāk pūžņot tad var teikt, ka esi mega gudri rīkojies, bet ja sāk tad zobuārsti ir vainīgi, jo nepateica, ka ar sarūsējušām plakstangām var tūdus savārīt.

4 neko netērēju, piezvanīju savam brokerim un jamais pateisa - ņem octu pa taisno no baltikuma, jo caur brokeriem būs dārgāk

5 BTA kasko vienkārši bija vislētākais - ciparus gribi? zem 3% no mašīnas cenas ar 10% pašrisku pilnai iznīcināšnai un nozagšanai

pirkta pa taisno BTA, neviens "brokeris" nevar zem tās cenas palīst, pat uz pagarināšanu....

6 "protokols" par kuru runāju bija automašīnas apskate baltas pagalmā, kur kautkāds 18 gadīgs "eksperts" vērtē mašīnu nofotogrāfēja stiklu un drošības jostu ligzdas mašīnā.... pēc tam iedeva nosūtījumu uz eiroauto.... karoče visi kopā nonāca pie secinājuma, ka jostu spriegotājiem nevajadzēja nostrādāt..... bet jemie taču nostrādāja

un kas būtu nokārtots bez manas iesaistīšanās - tu gribi teikt, ka ja es paņemtu pie tevis to kasko, tad tu izsistu no apdirsinātāja to spriegotāju maiņu????? (toreiz es pirku apdrošināšanu pašā baltā, tas bija iepriekšējās polises, kas tika ņemta caur brokeri, pagarinājums)

7..... to tu tikai tagad saki, bet kāpēc tu saviem klientiem pirms 5 gadiem ļāvi pirkt BTA OCTU

par nostāju utttt.

mana nostāja ir tāda, ka katrs savu naudiņu pelna kā māk - daži reklamējot sevi, daži nomelnojot konkurentus

1. davai bez bla, bla...kura gada mašīna? Pie 10% pašriska tā gandrīz normāla cena šogad.

2. Pateica, ka lētāk jo vainu uzskatīja tevi par nepārāk klientu, vai viņam tāda nostāja- pat labam klientam neko nedaru par velti.

3.Vēreiz saku, Baltu tu no manis nebūtu nopircis pat ja ļoti gribētu.

4Paņemt pa taisno pagarīnājumu bija cūcība no tavas puses, principā biji pelnijis to atteikumu...tīri par godu ja runājam, tev v padlu bija pie tāpaša brokera paņemt?

5. Domāju, ka jā būtu izsitis, bet tamdēļ, ka tu nebūtu paņēmis Baltas polisi neko izsist nevajadzētu.

6.Neko nereklamēju nedz nomelnoju, JO NETAISOS ŠEIT KĀDAM KO PĀRDOT! Janu vienīgi esi mana klienta paziņa. Tādā gadījumā tev labs serviss un atlaides personīgi npo manis ir jau defoltā.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: davaj raksti, kas ir pēcapkalpošana!

A davaj atdziesti!!! Davat tev sieva būs!

Esi lūdzu pieklājīgāks.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: pļā sacitējos

Gregers rakstīja:3.Nu tu pats ar šo detalizēto stāstu pierādi cik laika pasipi, jo piem normāla brokera klienti zin tikai- sasitu, turpat uz vietas uzrakstīju pieteikumu, atbrauca fotogrāfs safočēja, atstāju servisā, saņēmu mašīnu.

tu te tegad gribi teikt, ka avārijas gadījumā tu atbrauc ar rezerves mašīnu, atdod to klientam, pats uzņemies visu sataisīšanu un pēc 2 nedēļām aizdzen klientam gatavu mašīnu un savāc savu maiņas mašīnu????

Rezerves mašīnu piedāvāju kā variantu slēdzot polisi, auto tādā gadījumā tiešām atdzenu uz notikuma vietu lai klientam nav jāmeklē. Sataisīšanu uzņemos ja tu piekrīti, tātad visu ar servjiem saistīto, visu kontaktēšanu ar apdr. komp. jo pat pieteikumā kā kontakt tālr norādās mans nr.

Pirms tev teikt ka auto var ņemt noteikti pārliecinos ka auto sataisīts labi.

Nezinite Reģ.: 10.09.2002
0 0 Atbildēt

4Paņemt pa taisno pagarīnājumu bija cūcība no tavas puses, principā biji pelnijis to atteikumu...tīri par godu ja runājam, tev v padlu bija pie tāpaša brokera paņemt?

a kā viens cilēks var zināt, ka tā ir cūcība? Man arī Parex zvanīja un piedāvāja pagarināt polisi un es tiešām nedzeru kafiju ikdienā ar brokeri - nezinu vai tas ir tas pats eduards ar ko slēdzu pērn līgumu un kurš ieteica Parex vai cits eduards, kas arī iesaka parex..

man cena nepatika, tāpēc sameklēju brokeri un nopirku polisi no citas kompānijas.

patiesībā "cūcība" drīzāk ir no apdrošinātaja puses, atņemt klientus brokeriem, bet ne jau no klienta puses..

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Ak jā, un par to piegādi.

Klienti ir arī Alūksnē un Ventspilī, arī viņiem polises piegādāju personīgi, jo uzskatu to par cieņas izrādīšanu.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Nezinite rakstīja: 4Paņemt pa taisno pagarīnājumu bija cūcība no tavas puses, principā biji pelnijis to atteikumu...tīri par godu ja runājam, tev v padlu bija pie tāpaša brokera paņemt?

a kā viens cilēks var zināt, ka tā ir cūcība? Man arī Parex zvanīja un piedāvāja pagarināt polisi un es tiešām nedzeru kafiju ikdienā ar brokeri - nezinu vai tas ir tas pats eduards ar ko slēdzu pērn līgumu un kurš ieteica Parex vai cits eduards, kas arī iesaka parex..

man cena nepatika, tāpēc sameklēju brokeri un nopirku polisi no citas kompānijas.

patiesībā "cūcība" drīzāk ir no apdrošinātaja puses, atņemt klientus brokeriem, bet ne jau no klienta puses..

Nu itkā jā, ja brokeris tev veltija tik maz laika, ka pat neatšķiri viņu no cita cilvēka tad viņš bija pelnijis lai viņam netiek.

Gan es gan man zināmie brokeri kurus uzskatu par ok esam, pēdējā polises mēnesī uzzvana, apjautājā vai nav ko jāsataisa, apjautājās par vēlmēm un piedāvā jaunu, drošu polisi.

Zinu, ka daudzi tā nedara, bet arī citās sfērās jau srviss ir dažāds- pie vienas un tās pašas cenas tevi var gānīt un uz rokām nēsāt.

Kompānijām itkā nav īstu tiesību tā rīkoties uzmetot brokeri, bet pagaidām tā notiek, jo tas ir izdevīgi- privātpersonu ir vienkāršāk uzmest nekā tad ja brokeris ar savu ņemšanos tur pa vidu maisās.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja: Kas tas sunim asti cels, ja ne pats.

Labai precei reklāmu nevajag...

Nuja un kuju jūs uzzināsiet kur strādāju

Nezinite Reģ.: 10.09.2002
0 0 Atbildēt

"Kompānijām itkā nav īstu tiesību tā rīkoties uzmetot brokeri, bet pagaidām tā notiek, jo tas ir izdevīgi- privātpersonu ir vienkāršāk uzmest nekā tad ja brokeris ar savu ņemšanos tur pa vidu maisās."

protams, ka izdevīgi - kompānija izmanto brokerus, lai piesaistītu jaunus klientus un pēc tam izkonkurē to pašu brokeri, piedāvājot klientam vēl zemāku cenu. Riktīgs uzmetiens!

Patiesībā jau pret šādām situācijām vajadzētu būt atrunai līgumā ar apdrošinātāju.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja: Kas tas sunim asti cels, ja ne pats.

Labai precei reklāmu nevajag...

Vairāk gan šiten pļurkstu lai cilvēki pievērstu uzmanību tam, ka brokera pienākumos ietilpst daudz vairāk pienākumu nekā daudziem gribētos darīt, ļoti daudzi izvairās no saviem pienākumie tādejādi makarējot broketu tēlu kopumā.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Nezinite rakstīja: "Kompānijām itkā nav īstu tiesību tā rīkoties uzmetot brokeri, bet pagaidām tā notiek, jo tas ir izdevīgi- privātpersonu ir vienkāršāk uzmest nekā tad ja brokeris ar savu ņemšanos tur pa vidu maisās."

protams, ka izdevīgi - kompānija izmanto brokerus, lai piesaistītu jaunus klientus un pēc tam izkonkurē to pašu brokeri, piedāvājot klientam vēl zemāku cenu. Riktīgs uzmetiens!

Patiesībā jau pret šādām situācijām vajadzētu būt atrunai līgumā ar apdrošinātāju.

Ir atruna, tikai kamēr lielākā daļa kompāniju trīcēs par saviem % un piecietīs šādu attieksmi nekas nemainīsie, bet tas jau Latvijā ir visu sfēru probza

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja: Da pie *******s tie brokeri. Neko reālu un konkurētspējīgu viņi vispār nespēj piedāvāt. Tikai mālē acis ar basņām.

Faktus lūdzu.

Tirsējs...

Tikai 4 no 11 kompānijām dod zemāku cenu klientam pa taisno.

Visas kuras tā dara arī ik pa laikam paspīd klientu uzmesšanas saulītē. Nopietnās kompānijas ievēro likumu, ka visi ir vienādi, jo saprot, ka ir lētāk samaksāt brokerim nekā reklamēties un celt papildus filiāles.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja: Gregers nav tas, kurš gāja uz Wessu diedelēt ziedojumus? Stils līdzīgs...

???

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

1. davai bez bla, bla...kura gada mašīna? Pie 10% pašriska tā gandrīz normāla cena šogad.

2. Pateica, ka lētāk jo vainu uzskatīja tevi par nepārāk klientu, vai viņam tāda nostāja- pat labam klientam neko nedaru par velti.

3.Vēreiz saku, Baltu tu no manis nebūtu nopircis pat ja ļoti gribētu.

4Paņemt pa taisno pagarīnājumu bija cūcība no tavas puses, principā biji pelnijis to atteikumu...tīri par godu ja runājam, tev v padlu bija pie tāpaša brokera paņemt?

5. Domāju, ka jā būtu izsitis, bet tamdēļ, ka tu nebūtu paņēmis Baltas polisi neko izsist nevajadzētu.

6.Neko nereklamēju nedz nomelnoju, JO NETAISOS ŠEIT KĀDAM KO PĀRDOT! Janu vienīgi esi mana klienta paziņa. Tādā gadījumā tev labs serviss un atlaides personīgi npo manis ir jau defoltā.

1) pirkta jauna 29.04.2005, ja precīzi atceros, tad bija 2.8% vienā maksājumā

2) vienkārši tāpēc arī tu neesi mans brokeris pats saki, ka piemaksā lai no tevis nopirktu 20ls vērtu tabureti par 12 latiem mēs te visi rēcam vēderus turēdami par tevi

3) ko tev tāds zobs uz baltu?

6) kuļi nomelnot BTA, ķipa jamie ir ļaunie, taisa regresus bet tikai pateicoties TAVAI operatīvai rīcībai klients izlīda sveikā

pie tam tu nenorādi uz konkrētu regresa lietu, tikai uz mistisku "viena tante teica", ka bta tā dara.....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

Pirmais rakstīja: davaj raksti, kas ir pēcapkalpošana!

A davaj atdziesti!!! Davat tev sieva būs!

Esi lūdzu pieklājīgāks.

tu tak te baigi reklamē savus pakalpojumus, pie tam apgalvo, ka par velti neko nedari....

nu tad pastāsti kā tu atpelnīsi to naudu.....

man tak jāzina ko es konkrēti par savu naudu dabūšu.... nevis mistiski "pēcapkalpošanu"

p.n. davaj samaksā man 100ls un es par tevi domāšu

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Starpcitu ja kādu interesē.

Ļoti ieteicams pēc katras polises noslēgšanas pašam uzprasīties uz aizsargsistēmu pābaudi, jo tas nemaksā neko, aizņem 20 min. bet droši pasargā no iespējas tikt atšūtam. Atšūt var ja ļoti grib, ja nav papīru kuri apliecinā, ka uz polises noslēgšanas brīdi auto bija aprīkots ar atbilstošu līgumā noteiktu aizsardzības sitēmu.

Reizēm kompānija 'aizmirst' pateikt, ka tieši šim auto vajag vairāk par parastu rūpnīcas signalku un to, ka signalka kura ir uzstādīta vairāk par trim gadiem atpakaļ un nav pārbaudīta ir atzīstama par nestrādājošu. 2 Variants ir pieprasīt no polises izrakstītāja e pastu par to, ka viņš apliecina, ka signalka ir pietiekama un viss ir štokos ja auto nozags.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

interesanti, kā BALTA vēl nav nobankrotējusi???? redziet superbrokeris neiesaka saviem klientiem baltu... vēl vairāk, neļauj drošināties tur

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Gregers rakstīja:

1. davai bez bla, bla...kura gada mašīna? Pie 10% pašriska tā gandrīz normāla cena šogad.

2. Pateica, ka lētāk jo vainu uzskatīja tevi par nepārāk klientu, vai viņam tāda nostāja- pat labam klientam neko nedaru par velti.

3.Vēreiz saku, Baltu tu no manis nebūtu nopircis pat ja ļoti gribētu.

4Paņemt pa taisno pagarīnājumu bija cūcība no tavas puses, principā biji pelnijis to atteikumu...tīri par godu ja runājam, tev v padlu bija pie tāpaša brokera paņemt?

5. Domāju, ka jā būtu izsitis, bet tamdēļ, ka tu nebūtu paņēmis Baltas polisi neko izsist nevajadzētu.

6.Neko nereklamēju nedz nomelnoju, JO NETAISOS ŠEIT KĀDAM KO PĀRDOT! Janu vienīgi esi mana klienta paziņa. Tādā gadījumā tev labs serviss un atlaides personīgi npo manis ir jau defoltā.

1) pirkta jauna 29.04.2005, ja precīzi atceros, tad bija 2.8% vienā maksājumā

2) vienkārši tāpēc arī tu neesi mans brokeris pats saki, ka piemaksā lai no tevis nopirktu 20ls vērtu tabureti par 12 latiem mēs te visi rēcam vēderus turēdami par tevi

3) ko tev tāds zobs uz baltu?

6) kuļi nomelnot BTA, ķipa jamie ir ļaunie, taisa regresus bet tikai pateicoties TAVAI operatīvai rīcībai klients izlīda sveikā

pie tam tu nenorādi uz konkrētu regresa lietu, tikai uz mistisku "viena tante teica", ka bta tā dara.....

Man vienalga vai tu ņēmi vērā vai nē, godīgi, pilnīgi po.

Es piemaksāju, bet tavs brokeris tevi vienkārši pasūta meklēt octu pašam un pašam par viņu atbildēt.

Uz Baltu nav nedz zobs nedz kas cits, vienk zinu, ka nav īsti ok, par to cenu var labāku polisi nokomplektēt citā kompānijā.

Pietam ja nezināji tad ne vienmēr Kasko polises cena ir noteicošais pie izvēles.

Kurā tu teici kompānijā tev šogad iedeva 2.8% piektā gada mašīnai?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja: Starpcitu ja kādu interesē.

Ļoti ieteicams pēc katras polises noslēgšanas pašam uzprasīties uz aizsargsistēmu pābaudi, jo tas nemaksā neko, aizņem 20 min. bet droši pasargā no iespējas tikt atšūtam. Atšūt var ja ļoti grib, ja nav papīru kuri apliecinā, ka uz polises noslēgšanas brīdi auto bija aprīkots ar atbilstošu līgumā noteiktu aizsardzības sitēmu.

Reizēm kompānija 'aizmirst' pateikt, ka tieši šim auto vajag vairāk par parastu rūpnīcas signalku un to, ka signalka kura ir uzstādīta vairāk par trim gadiem atpakaļ un nav pārbaudīta ir atzīstama par nestrādājošu. 2 Variants ir pieprasīt no polises izrakstītāja e pastu par to, ka viņš apliecina, ka signalka ir pietiekama un viss ir štokos ja auto nozags.

kā notiek pārbaude???? izbāk no kantora "eksperts" brokeris, nospiež uz pults podziņu u iesper pa riteni..... gaudo, značit ir OK

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

toč tas ir wesa ziedojumiu kļaņčītājs

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja: Neinteresē

Ir kāda joma, kurā tu neesi "eksperts"?

Pāris ir Skauž?

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: toč tas ir wesa ziedojumiu kļaņčītājs

Sory, ka tev nocēlu...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

Kurā tu teici kompānijā tev šogad iedeva 2.8% piektā gada mašīnai?

ne šogad.... pirms 3 gadiem

un joprojām neviens brokeris nav palīdis zem bta cenas.....

ja es apdrošinu ar pašrisku, tad es zinu ko es apdrošinu.... nedrošinātu es to lūzni vispār, ja nevajadzētu līzingkantorim

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja:

Gregers rakstīja:

Magistrs rakstīja: Da pie *******s tie brokeri. Neko reālu un konkurētspējīgu viņi vispār nespēj piedāvāt. Tikai mālē acis ar basņām.

Faktus lūdzu.

Tirsējs...

Tikai 4 no 11 kompānijām dod zemāku cenu klientam pa taisno.

Visas kuras tā dara arī ik pa laikam paspīd klientu uzmesšanas saulītē. Nopietnās kompānijas ievēro likumu, ka visi ir vienādi, jo saprot, ka ir lētāk samaksāt brokerim nekā reklamēties un celt papildus filiāles.

******* šķidru.

Pasaki labāk, cik pie tevis maksā octa 2006.gada scaniai (mežvedējam).

Teh pases numuru, reģ numuru, pats taču zini, kā tas notiek...

ma924 Reģ.: 10.03.2004
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

ma924 rakstīja:

Gregers rakstīja:

ma924 rakstīja: Par regresa prasībām var palasīt 28.03.07.Senāta Civillietu departamenta spriedumu "Par apdrošinātāja regresa prasību". (pieejams www.at.gov.lv/... )

Sprieduma tēze ir, ka sauszemes transportlīdzekļu apdrošinātāja tiesības iesniegt regresa prasību pret personu, kas zaudējumus nodarījusi ar nodomu vai aiz rupjas neuzmanības, nevar tulkot paplašināti un tās nav attiecināmas uz transportlīdzekļa vadītāju, kas noslēdzis apdrošināšanas līgumu.

Par to neattiecināšanau- polise beidzās piesaki regresu, bet tuvāk lūdzu lasīt LTABā. Un Vārdi sauszemes transportlīdzekļu apdrošinātāja tiesības iesniegt regresa prasību pret personu, kas zaudējumus nodarījusi ar nodomu vai aiz rupjas neuzmanības, nevar tulkot paplašināti ir visplašākai punkts, bet ne vienīgais- vēl par iemeslu regresam var būt ailiedzošo signālu neievērošana kam par iemeslu ir avārija un vēl daži vienkārši punkti piem nedegoša kreisās puses tuvā lampiņa vai sezonai neatbilstošas riepas, iespēju regresa ka biezs, viss atkarīgs no kompānijas politikas

Vai vari Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas likumā pārādīt normu, kas apdrošinātājam dotu pamatu tiesā celt regresa prasību pret personu, kas zaudējumis izrasījusi aiz rupjas neuzmanības?

Jidritvai...pašam slinkums LTAB palasīt, rokas līkas? ......

Nē, nav slinkums palasīt. Vnk gribēju vērst Tavu uzmanību uz to, ka Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas likuma 40.pantā 2007.gada 27.septembrī ir izdarīti grozījumi un tāda jēdziena "rupja neuzmanība" tur vairs nav

Vismaz NAIS man tā rāda. Sekojoši, par tagad noslēgtajiem līgumiem regresu, ja vainīgais rīkojies aiz rupjas neuzmanības, vērst nemaz vairs nevar.

Savukārt par "5 gadus vecajām lietām" derētu palasīt manis morādīto AT senāta spriedumu, kur apdrošinātājs ir "nolikts" pie vietas.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Gregers rakstīja:

Kurā tu teici kompānijā tev šogad iedeva 2.8% piektā gada mašīnai?

ne šogad.... pirms 3 gadiem

un joprojām neviens brokeris nav palīdis zem bta cenas.....

ja es apdrošinu ar pašrisku, tad es zinu ko es apdrošinu.... nedrošinātu es to lūzni vispār, ja nevajadzētu līzingkantorim

Pirms trim gadiem tātad jauna. Normāla cena, kādi 2% atlaide pie tāda pašriska.

Un iesipt 20 LVL palielinot pašrisku no 60 LVL līdz 10% ir ļoti gudra rīcība, tipa sīkas iesipšanas dēļ atteikties no pāris simtiem pie jebkura gadījuma...ģeniāli!!! Bravo!!!

1.. 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti