Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja:
4. Vēlreiz jautāju vai esi saskaitījis cik esi patirsis laika salīdzinot cenas, pētot noteikumus un kompāniju slavu lai beigās iesiptu 7 LVL? Lielai daļai cilvēku pazaudētās dažās stundas meklējot pašam kur apdrošināties ir labāk lietderīgi izmantojamas piem aizejot uz baseinu vai pelnot piķi kā arī sajūta, ka viņam palīdz problēmu gadījuma rada drošības sajūtu.
5. Kā tu zināji, ka BTA kasko būs labāks par citiem pirms pārliecinājies? Brokeris zin, ka viņa ieteiktā kompānija ir ok jo viņam ir pietiekami pieredzes lai tā domātu.
6.Brokerim Baltas speciālists arī nebūtu varējis noteikt bojājuma cēloni ja tas nebūtu norādīts gadijuma protokolā, bet brokera klientam būtu norādīts...un ja ne tad par atteikumu tu nebūtu uzzinājis, jo viss būtu nokārtots bez tevis iesaistīšanas.
7.es nebūtu tev ļāvis ņemt Baltu...
Vispār tu izskaties pēc cilvēka kurš pats saviem spēkiem sasipj sev dzīvi un pēc tam visus tajā vaino.
Tava nostāja ir savāda, tu elektrību arī nelieto, ir tak lētāk pašam lāpu satīt un aidedzināt, arī zobu ir lētāk pašam izraut un ja nesāk pūžņot tad var teikt, ka esi mega gudri rīkojies, bet ja sāk tad zobuārsti ir vainīgi, jo nepateica, ka ar sarūsējušām plakstangām var tūdus savārīt.
4 neko netērēju, piezvanīju savam brokerim un jamais pateisa - ņem octu pa taisno no baltikuma, jo caur brokeriem būs dārgāk
5 BTA kasko vienkārši bija vislētākais - ciparus gribi? zem 3% no mašīnas cenas ar 10% pašrisku pilnai iznīcināšnai un nozagšanai
pirkta pa taisno BTA, neviens "brokeris" nevar zem tās cenas palīst, pat uz pagarināšanu....
6 "protokols" par kuru runāju bija automašīnas apskate baltas pagalmā, kur kautkāds 18 gadīgs "eksperts" vērtē mašīnu nofotogrāfēja stiklu un drošības jostu ligzdas mašīnā.... pēc tam iedeva nosūtījumu uz eiroauto.... karoče visi kopā nonāca pie secinājuma, ka jostu spriegotājiem nevajadzēja nostrādāt..... bet jemie taču nostrādāja
un kas būtu nokārtots bez manas iesaistīšanās - tu gribi teikt, ka ja es paņemtu pie tevis to kasko, tad tu izsistu no apdirsinātāja to spriegotāju maiņu????? (toreiz es pirku apdrošināšanu pašā baltā, tas bija iepriekšējās polises, kas tika ņemta caur brokeri, pagarinājums)
7..... to tu tikai tagad saki, bet kāpēc tu saviem klientiem pirms 5 gadiem ļāvi pirkt BTA OCTU
par nostāju utttt.
mana nostāja ir tāda, ka katrs savu naudiņu pelna kā māk - daži reklamējot sevi, daži nomelnojot konkurentus
1. davai bez bla, bla...kura gada mašīna? Pie 10% pašriska tā gandrīz normāla cena šogad.
2. Pateica, ka lētāk jo vainu uzskatīja tevi par nepārāk klientu, vai viņam tāda nostāja- pat labam klientam neko nedaru par velti.
3.Vēreiz saku, Baltu tu no manis nebūtu nopircis pat ja ļoti gribētu.
4Paņemt pa taisno pagarīnājumu bija cūcība no tavas puses, principā biji pelnijis to atteikumu...tīri par godu ja runājam, tev v padlu bija pie tāpaša brokera paņemt?
5. Domāju, ka jā būtu izsitis, bet tamdēļ, ka tu nebūtu paņēmis Baltas polisi neko izsist nevajadzētu.
6.Neko nereklamēju nedz nomelnoju, JO NETAISOS ŠEIT KĀDAM KO PĀRDOT! Janu vienīgi esi mana klienta paziņa. Tādā gadījumā tev labs serviss un atlaides personīgi npo manis ir jau defoltā.
UZMANĪBU!!!
Principā tikai gribēju visus pabrīdināt, ka BTA atkal ir atsācis regresa lietas pret vainīgajiem avārijās!
Nebiju kādus 5 gadus dzirdējis par regresiem, ja nu tikai pret dzērājiem, bet te divu mēnešu laikā trīs klienti saņēma vēstules ar info par to, ka jāsamaksā par zaudējumiem. Viens no negadījumiem par kuriem šomēnes piestādija rēķinu 6770 LVL ir noticis pieci gadi atpakaļ!
Lietas spējām ar klientiem izrullēt lai nebūtu jāmaksā, bet nu līdz ar matiem =)
Viss, vairāk laikam arī neko teikt negribēju.
Veksmi uz ceļiem un personīgajā dzīvē.
Ar cieņu Gregers.