Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Atcels tilpumu Nodokli ?

Dzēsts lietotājs Reģ.: 23.11.2024

kaa kam

-treknaa septiņgadnieka darbiibas imitaacijai...

pa SWH staastiija, bet Tu jau nepateici otru pusi teikumam-buus kkaada nodeva par CO izmešīem...

dakujaa vel ko atcels, tici man

 
1 2 3
Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

šajaa valstii bez dzineeju tilpumiem veel aizvien visaadi briinumi notiek- interesantus likumus turpina pienjemt utt...

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Ideots rakstīja:

Ozz rakstīja: bet Tu jau nepateici otru pusi teikumam-buus kkaada nodeva par CO izmešīem...

ta jau tiem, kam izgriezti Katalizatori un vecākiem dīzeļiem būs pavisam Kaputt

diez vai...

panjems "uz papiira un izreekjinaas".

es tikai iisti nesapratu- taa nodeva buus visiem, vai arii tikai virs 3.5 litriem (ar domu, ka valsts jau sagatavojusi augsni piķa kāšanai, un vieglaak kko ir paarsaukt nekaa vispaar dzeest no sisteemas)

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

hz....

tad buutu jaapienjem jauns Likums....

tas aiznjem daudz laika(parasti) a te buus tikai groziijumi likumaa...pienjemaas daudz vieglaak...

PN-

a Dižturcijaa ir taads nodoklis

theerny Reģ.: 08.02.2004
0 0 Atbildēt

Vienmēr mūsējiem ir kautkas gudrs jāizdomā. Kāpēc nevar kā citās Eiropas valstīs - atkarībā no CO2 izmešiem ir arī ceļa nodeva. Citādi šobrīd vecs žigulis/opelis/bmw kas gāž ārā dūmus kā uz jāņuguns uzmesta riepa maksā tikpat cik kāds jauns mazauto ar patēriņu pie 5litiem un katalizatoru.

Un tad vēl brīnās ka auto atdzen uz skati, bet tam ar pirkstu caurumu grīdā var izdurt, da i bremžu šļaukas uz stenda pārplīst

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

theerny rakstīja: Vienmēr mūsējiem ir kautkas gudrs jāizdomā. Kāpēc nevar kā citās Eiropas valstīs - atkarībā no CO2 izmešiem ir arī ceļa nodeva. Citādi šobrīd vecs žigulis/opelis/bmw kas gāž ārā dūmus kā uz jāņuguns uzmesta riepa maksā tikpat cik kāds jauns mazauto ar patēriņu pie 5litiem un katalizatoru.

Un tad vēl brīnās ka auto atdzen uz skati, bet tam ar pirkstu caurumu grīdā var izdurt, da i bremžu šļaukas uz stenda pārplīst

neuztveeru jeegu....

praktiski jebkuru autinju var sareguleet taa ka atgaazes ir miiiiiiiinimaalas (neies ar, bet liidz CSDD kaut kaa aizbrauks)

a par lietotaam mašīnaam-vieniigais kurš reaali uztraucas tas ir auto tirgotaaji, jo varkas nav...lai tak brauc ar savu žiguli, ja var skati iziet...

theerny Reģ.: 08.02.2004
0 0 Atbildēt

jega taja: izdeg katalizators - izgriežam un braucam tālāk, nestrādā Lambda, aizlīmējam ar skoču lampiņu un braucam, kā ieminam tā aiz mums paliek melna mākoņa šleifs, bet kā iet skati tā piegriežam ka tik nenoslāpst un izejam samaksājot 12/24/45Ls ceļa nodevas un viss.

Kāpēc tad normālā eiropā ceļa nodokli rēķina nevis no tonnāžas, bet gan CO2 izmešiem?

Manuprāt būtu pareizi - auto reģistrācijas nodeva tuvu nullei, savukārt ceļa nodeva atkarīga no izmešu daudzuma. Varbūt vismaz tad cilvēki sāks domāt ar ko pārvietojas, kad viņus ik gadu atslauks uz konkrētu ciparu.

P.S. Kautkā pie mums neesmu redzējis Prius kā taksometrus, bet Milānā katrs piektais taksometrs Prius un tikai pateicoties tam ka nodokļi daudz mazāki.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

P.S. Kautkā pie mums neesmu redzējis Prius kā taksometrus, bet Milānā katrs piektais taksometrs Prius un tikai pateicoties tam ka nodokļi daudz mazāki.

Nu zdec kur var tādas glupibas gvelzt, ja Pruisam nāk nodokļu atlaides tad skaidrs ka jamo pirks krietni vairāk, kaut gan pec būtības jams nav ne ekonomiskāks nedz arī videi saudzīgaks kā jebkurš cits auto ar motoru līdz 2 litru tilpumam !!! a ja ar mazāku par 1.6 litri tad jau liekas ka pat sanāk gan ekonomiskāks gan videi nekaitīgaks !!!

theerny Reģ.: 08.02.2004
0 0 Atbildēt

toyota prius CO2= 104g/km

toyota yaris 1.0 C02=127g/km

mercedes c200 C02=160g/km

lūk arī viss ekonomiskusm. un neaizmirsti ka taksometrs pamatā brauc pa pilsētu un korķiem, kur jebkuram pseidoelektromobilim ir priekšrocibas attiecībā uz citiem auto.

theerny Reģ.: 08.02.2004
0 0 Atbildēt

Piemērs no tās pašas īrijas. (uzdūros iekš nekur.lv)

Ar 2008. gada jūliju mainās vienreizēja nodokļa Vehicle Registration Tax (VRT) (vienreizēja nodokļa, kas jāsamaksā piereģistrējot automašīnu) un ikgadējā ceļu nodokļa (Road Tax) aprēķināšanas kārtība. Atšķirībā no iepriekšējās kārtības, kad nodokļa lielums bija atkarīgs no automašīnas motora jaudas, par pamatu nodokļa apmēram pēc 1. jūlija kalpos izplūdes gāzes (CO2) rādītājs - lielums, kas norāda cik daudz ogļskābās gāzes dioksīda mašīna saražo nobraucot vienu kilometru noteiktos testa apstākļos.

Ar 2008. gada 1. jūliju stāsies spēkā septiņas CO2 emisijas kategorijas- no A līdz G. Šie rādītāji attieksies uz tām mašīnām, kuras ir iepirktas no ārzemēm vai arī iegādātas sākot ar šo kalendāro gadu. Uz mašīnam, kuras ir iegādātas līdz 2008. gada 1. janvārim, šie jaunie nodokļi neattieksies.

Kategorijas, CO2 emisijas rādītāji un nodokļa lielumi pēc 1.jūlija ir sekojoši:

Kategorija A - CO2 : no 0 līdz 120 g/km - nodoklis €100.

Kategorija B - CO2 : no 121 līdz140 g/km - nodoklis €150.

Kategorija C - CO2 : no 141 līdz 155 g/km - nodoklis € 290.

Kategorija D - CO2 : no 156 līdz170 g/km - nodoklis €430.

Kategorija E - CO2 : no 171 līdz190 g/km - nodoklis€ 600.

Kategorija F - CO2 : no 191 līdz 225 g/km - nodoklis €1,000

Kategorija G - CO2 : vairāk kā 225 g/km - nodoklis €2,000.

Lūk sanāk par Prius jāmaksā 100euro, par mercedesC200 430euro, bet teiksim jaunam BMW X5 2000euro.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

theerny rakstīja: toyota prius CO2= 104g/km

toyota yaris 1.0 C02=127g/km

mercedes c200 C02=160g/km

lūk arī viss ekonomiskusm. un neaizmirsti ka taksometrs pamatā brauc pa pilsētu un korķiem, kur jebkuram pseidoelektromobilim ir priekšrocibas attiecībā uz citiem auto.

Pirmkārt to rādijumu pagrūti sasniegt, otkārt to akumulātoru ražošana ir kudiš kaitīgāka nekā trīs citi auto ar 2.5-3.5l benzīndzinēju var "sakaitēt" +vēl ja pieņemam, ka ne kats prius tiks kā pienākās utilizēts tad vispār pedec!

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

uzražot to priimusu, un peec tam veel utilizeet akumulatorus sanaak pulka daargaak...

kas attiecas uz CO (tvana gaaze) taa veel ir pusbeeda- otra daļa ko meera ir CH (laikam jau nesadegušie ogļūdeņraži), kas piesaarņo atmosfeeru krietni vairaak. par to atkal klusee....

un kaads sakars "ceļa nodoklim"ar CO citur to sauc par ekologjijas nodokli...

trešais- no ekologjijas viedoklja visnekaitiigaakaas ir masiinas ar propaangaazi, tad naak metaangaazes masiinas , tad diizeļi, jo melnā šleife ir tikai kveepi ko itin sekmiigi nomeera iekš csdd, un tad beigaas naak tikai klasiskie benziina dzineeji....

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

theerny rakstīja: jega taja: izdeg katalizators - izgriežam un braucam tālāk, nestrādā Lambda, aizlīmējam ar skoču lampiņu un braucam, kā ieminam tā aiz mums paliek melna mākoņa šleifs, bet kā iet skati tā piegriežam ka tik nenoslāpst un izejam samaksājot 12/24/45Ls ceļa nodevas un viss.

Kāpēc tad normālā eiropā ceļa nodokli rēķina nevis no tonnāžas, bet gan CO2 izmešiem?

Pa ceļiem brauc riteņi ar masu, nevis dūmu mākoņi

Bet par to tekstu - tu neesi bišķi pasists? Viens piemērs - Bosch universālā lambda maksā 40-50 ls. Beigta lambda nozīmē gandrīz divkāršu zupas strebienu. Kas pie tagadējajām zupas cenām brauks ar beigtu lambdu? Tu?

Bet par izgrieztiem katalizatoriem - kāpēc beigtu nenahrenizēt, ja bez visa tā TA var iziet?

Un kāds vispār sakars rūsai ar atgāzēm? Ne viena vien veca mašīna ir ar motoru ļoti labā stāvoklī, bet sapuvusi

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Ideots rakstīja: mja....bet pēc kā mērīs? Pēc TA rādītājiem?

bullšits....kaa vinji var kko reaali nomeeriit kaads skries pa baani blakus ar draatinju izpuuteejaa

vai arii pilseetaa...

izgatavotaajs uzraada cik vajadzeetu buut, un jamie njem pa pilnu..laipni luudzam Marasma Karaļvalstī-ES

ja jau ražotaaja uzraadiitais degvielas pateerins reaali dabaa atskjiras par 30% reizeem, tad taas CO gaazes arii reaali buus vairaak....

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ideots rakstīja: mja....bet pēc kā mērīs? Pēc TA rādītājiem?

Pēc ražotāja datiem noteikti, kā tad savādāk

Vispār būs netā jāpameklē, cik daudz tik ļoooti bīstamo gāžu pirž laukā mans šrots un cik daudz tas pats, tikai jeņķu izpildījumā

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Mirstiet, vecie šroti nogalina planētu!

Calculated CO2 ? 263.28 g/km

B4 2.0 digifants ar pareizo piedziņu

Jāsameklē, cik B3

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: izgatavotaajs uzraada cik vajadzeetu buut, un jamie njem pa pilnu..laipni luudzam Marasma Karaļvalstī-ES

ja jau ražotaaja uzraadiitais degvielas pateerins reaali dabaa atskjiras par 30% reizeem, tad taas CO gaazes arii reaali buus vairaak....

Nu nevajag tik skeptiski. Īrijā tā ir normāla prakse, ka auto ceļa/gada nodoklis tiek rēķināts no ražotāja notektajiem auto CO2 izmešu daudzuma.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

interesanti, cik CO2 izdalaas atverot kaarteejo kokakolas pudeli...

MSH, kur Tu to tabulu kalkulee

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

mazums peec kaa iirijaa meera

mums ka tik pasmelt kaut kaadu ideju no Singapuuras, Boputacwaanas un Halifaksas kur aizbraukuši muusu pajoliņi "pieredzes apmaiņā"

pie mums autoparks ir 10 un vairaak gadi, kaut kas man saka prieksaa, ka tuuliit paliks veel ne-jaunaaks, jo jaunos autosus kas labi atskjaida % vairs nepeerk, toties velk no miskasteem aaraa šrotus 1-2 k eur veertiibaa...

Davaj, labaak lai nostabilizee ekonomiku, nevis ar varu uzspiež to karseet veel vairaak peerkot jaunu hjundajgecu pa 88 ls meenesii, jo ar veco mersi vairs nedriikstees braukt...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

theerny rakstīja: toyota prius CO2= 104g/km

toyota yaris 1.0 C02=127g/km

mercedes c200 C02=160g/km

lūk arī viss ekonomiskusm. un neaizmirsti ka taksometrs pamatā brauc pa pilsētu un korķiem, kur jebkuram pseidoelektromobilim ir priekšrocibas attiecībā uz citiem auto.

Nu piedo bet tu esi pilnīgs āksts, šādus ciparus varbūt arī var iegūt ja aķis Priusam pilns, un viņs ir jauns, gribetu redzēt kā tas izskatās tad kad jams ir pagroezījies kādu 1 stundu kaut vai tikai pa Rīgas korķiem, un aķītis jau ir gana sauss. Protams tas verķis vinnē uz to ka liekas automātiski izrubī dzinēju pie apstāšanās, bet tikpat labi, kas tev traucē to izdarīt, ja tik ļoti rūp ekoloģija.

Bet ir vēl vien lietas kas mani interesē, cik lielu daudzumu CO2 un citu drazu + nepārstrādajamu atkritumu tiek iegūt izražojot 1 jaunu auto, ka tik nesnak tā ka viens smirdīgs un dūmojošs šrotvagens līdz 10 gadi vecs ir krietni dabu saudzējošaks nekā tas pats Prius. Noteikti ka ir kāds "efektīvais" slieksnis ( nobraukums un/vai vecums) pie kura ir verts pārsēsties uz jaunu auto, tikai ir aizdomas ka tas nav zem 3 gadiem, jo tik ļoti ekoloģiskākie jaunie auto nekļūst, lai tā starpība tik ātri atmaksātos.

Un vispār ja gribi saudzet dabu - brauc pilsētā ar velo, skrituļiem, vai skūteri (samokatu !!!)

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Šitas nodoklis būs pirmreizējai reģistrācijai un nevis ikgadējais.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Izlasiet labāk kāds, ko dod visas jūsu Lambdas, katalizatori u.t.t. Tam visam nav NEKĀDA sakar ar co2.

co2 ir sadegšanas galaprodukts un ir atkarīgs tikai no patērētā degvielas daudzuma un oglekļa satura tajā - vienkāršā valodā - cik CH ieliesi bākā, tik CO2 un H2O iznāks pa izpūtēju.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: interesanti, cik CO2 izdalaas atverot kaarteejo kokakolas pudeli...

MSH, kur Tu to tabulu kalkulee

Kādu vēl tabulu? Google rullē, bet mans šrots ir ražots laikmetā, kad par atgāzēm uztraucās tikai kaliforinjā

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Izlasiet labāk kāds, ko dod visas jūsu Lambdas, katalizatori u.t.t. Tam visam nav NEKĀDA sakar ar co2.

co2 ir sadegšanas galaprodukts un ir atkarīgs tikai no patērētā degvielas daudzuma un oglekļa satura tajā - vienkāršā valodā - cik CH ieliesi bākā, tik CO2 un H2O iznāks pa izpūtēju.

Sēņotāj, tu nonāc ar sevi pretrunā Vispirms raksti, ka lambdai nav nekāda sakara ar atgāzēm, tad raksti, ka atgāzes atkarīgas no patērētā degvielas daudzuma - pie beigtas lambdas patērētais degvielas daudzums nepalielināsies?

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: interesanti, cik CO2 izdalaas atverot kaarteejo kokakolas pudeli...

Vienā 0.5L kolas pudelē ir apmēram ~1.75 litri CO2, kas pārvēršot gramos ir aptuveni 3.4 grami CO2, kas ir apmēram 50x mazāk, nekā vidēji transportlīdzeklis saražo VIENĀ KILOMETRĀ.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Seene rakstīja: Izlasiet labāk kāds, ko dod visas jūsu Lambdas, katalizatori u.t.t. Tam visam nav NEKĀDA sakar ar co2.

co2 ir sadegšanas galaprodukts un ir atkarīgs tikai no patērētā degvielas daudzuma un oglekļa satura tajā - vienkāršā valodā - cik CH ieliesi bākā, tik CO2 un H2O iznāks pa izpūtēju.

Sēņotāj, tu nonāc ar sevi pretrunā Vispirms raksti, ka lambdai nav nekāda sakara ar atgāzēm, tad raksti, ka atgāzes atkarīgas no patērētā degvielas daudzuma - pie beigtas lambdas patērētais degvielas daudzums nepalielināsies?

starp citu, var buut ari taa, ka nepalielinaas... vai palielinaas tik minimaali ka nemaz nevar pamatiit...

likumsakariigi, ka vecaam mašīnaam ar primitiivu barošanu taa lambda čakaree praatu daudz mazaak kaa teiksim, jaunam saabam

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti