fux rakstīja: Vai šīs problēmas varētu būt saistītas ar otrā piepīpētāja pieslēgšanu,
Atvieno viņu nost un būsi atbildi uz savu jautājumu atradis pats.
fux rakstīja: Vai šīs problēmas varētu būt saistītas ar otrā piepīpētāja pieslēgšanu,
Atvieno viņu nost un būsi atbildi uz savu jautājumu atradis pats.
Nu lūk arī iemesls, kāpēc auto tika pārdots!
iespējams ka ar vada pārvilkšanu nepietiks. Varētu būt bojāts pat pīpētājs. Un sūdīgs kontakts ar masu viņam.
Sūdīgs kontakts vai sūdīgs kontakts masai ar plusu tajā piepīpētājā?
msh rakstīja: Sūdīgs kontakts vai sūdīgs kontakts masai ar plusu tajā piepīpētājā?
Paldies par ieteikumiem, pārbaudīšu.
Magistrs rakstīja: Un vispār, pīpēšana ir kaitīga.
Nepīpēju un ciest nevaru pīpētājus. Kā jau minēju, manā auto tie caurumi paredzēti mobilo telefonu lādētājiem, navigācijas iekārtai utml.
Tas teksts jau bija domāts centim Ja ir testeris, pamēri pretestību starp piepīpētāja [atvienota] kontaktiem Un profilaktiskos nolūkos pārbaudi, vai visi drošinātāji ir tādi, kā vajag, nevis, teiksim, 10A vietā kaut kur iebāzts kāds 30A
Piepīpētājs nebija vainīgs. Blakusefekti diemžēl nepazuda.
Nu tad kāds no durvju kontaktiem gļuko.
Ar piepīpētāja vadiem viss O.K. Vairāk sliecos domāt, ka Centim Nuudele ir taisnība par to durvju kontaktu, jo aizverot durvis nenodziest tā lapmiņa, kā arī signalizācija "informē", ka kaut kas nav tā kā vajadzētu, bet to nu laikam uzticēšu pārbaudīt kādam profesionālam elektriķim.
fux rakstīja: bet to nu laikam uzticēšu pārbaudīt kādam profesionālam elektriķim.
: ta paspaidi, parausti, paknibini viņu ar saviem pirkstiņiem vispirms....ja nosūbējis kontakts, pietiek iepūst kādu aerosolu. Ja nevari neko atrast, tad brauc pie Profesionāļa.
kau, a daļēji pa tēmu - vajag uztaisīt, lai piepītējam pienāktu strāva arī ar izslēgtu aizdedzi. nu, tipa, lai var atstāt kautko palādēt utt. kā ir? jāvelk jauns vads vai ir kāds standarta vienkāršāks variants?
Bzzz rakstīja: kau, a daļēji pa tēmu - vajag uztaisīt, lai piepītējam pienāktu strāva arī ar izslēgtu aizdedzi. nu, tipa, lai var atstāt kautko palādēt utt. kā ir? jāvelk jauns vads vai ir kāds standarta vienkāršāks variants?
panjem + no aizdedzes kontaktgrupas....
Ozz rakstīja:
Bzzz rakstīja: kau, a daļēji pa tēmu - vajag uztaisīt, lai piepītējam pienāktu strāva arī ar izslēgtu aizdedzi. nu, tipa, lai var atstāt kautko palādēt utt. kā ir? jāvelk jauns vads vai ir kāds standarta vienkāršāks variants?
panjem + no aizdedzes kontaktgrupas....
nu ar aizdedzi gluži negribētos jūgt kopā. mazums izsit drošinātājus vai vēl kas saiet uz īso. tad jau drīzāk no maģa. tur parasti ir kāds konstantais + pieejams.
Bzzz rakstīja:
Ozz rakstīja:
Bzzz rakstīja: kau, a daļēji pa tēmu - vajag uztaisīt, lai piepītējam pienāktu strāva arī ar izslēgtu aizdedzi. nu, tipa, lai var atstāt kautko palādēt utt. kā ir? jāvelk jauns vads vai ir kāds standarta vienkāršāks variants?
panjem + no aizdedzes kontaktgrupas....
nu ar aizdedzi gluži negribētos jūgt kopā. mazums izsit drošinātājus vai vēl kas saiet uz īso. tad jau drīzāk no maģa. tur parasti ir kāds konstantais + pieejams.
var jau veel njemt vadu pa taisno no klemmes...
a vai ta V70 nav bagaazniekaa kaada rozete
vajadzeetu buut....
Bzzz rakstīja: tad jau drīzāk no maģa. tur parasti ir kāds konstantais + pieejams.
Paņem gan caur to tievo vadiņu, paņem.
Magistrs rakstīja: Var paņemt pa tiešo no attiecīgā drošinātāja, apejot aizdedzi.
un ja sadeg drosinaataaju bloks ja dzirksteljos, tad sitiis aaraa....nafig
Centis_Nuudele rakstīja:
Bzzz rakstīja: tad jau drīzāk no maģa. tur parasti ir kāds konstantais + pieejams.
Paņem gan caur to tievo vadiņu, paņem.
origjinaalajaa štekerii + vads taads ka "mama, ņegarjui"...
kuj tu zini, ko jams tur sleegs klaat...
dazhiem autosiem vispaar ir tukšās ligzdas.....tik jaaskataas kaadi A tur
Centis_Nuudele rakstīja:
fux rakstīja: bet to nu laikam uzticēšu pārbaudīt kādam profesionālam elektriķim.
: ta paspaidi, parausti, paknibini viņu ar saviem pirkstiņiem vispirms....ja nosūbējis kontakts, pietiek iepūst kādu aerosolu. Ja nevari neko atrast, tad brauc pie Profesionāļa.
Kur tieši meklēt un ko konkrēti raustīt?
Durvju stenderē nav slēdzis
Tāda tapiņa ar gofrētas gumijas mici?
Centis_Nuudele rakstīja: Durvju stenderē nav slēdzis
Tāda tapiņa ar gofrētas gumijas mici?
Kaut ko tādu arī pats meklēju, bet 98.g. V70 tāda nav, jo durvju stendere ir pilnīgi gluda - durvis ar virsbūvi savieno viens kabelis ar lielu štekeri, bet nekādu tapiņu toč nav
Nu tad ir slēdzenē, jeb pie profesionāļa.
Vadu pārvilcēji
Par Bzz jautājumu par vienmēr darbojošos piepīpētāju - atsevišķs drošeklis [ja nav iespējams iebāzt drošinātāju kārbā vēl kādu - manam šrotam, piemēram, patlaban trīs papilddrošinātājus var piemest ] un klāt pie tiem drošinātāju kārbas kontaktiem, uz kuriem sanāk aķis
V70 98\' elektroproblēmas
Gatavojot savu auto Eiropas ceļojumam šovasar, nolēmu salabot otro piepīpētāju, kurā nebija strāvas (ceļojumā būs nepieciešams, jo vienu "okupēs" navigācijas iekārta). Izrādījās, ka atvienojies bija tikai kontakts, kas protams tika savienots un problēma bija atrisināta. BET. Parādījās blakusefekti - pēc aizdedzes izslēgšanas neiedegas salona apgaismojums, kā arī vadītāja pusē pie kapota atvēršanas "sviras" esošā lampiņa, aizverot durvis nenodziest, kā arī ieslēdzot signalizāciju visas durvis aizslēdzas, bet tiek dots signāls ka kaut kas nav O.K. Atslēdzas signalizācija gan kā parasti.
Vai šīs problēmas varētu būt saistītas ar otrā piepīpētāja pieslēgšanu, vai šeit būs kāda cita problēma?