Kā to saprast-sākta lietvedība?Varbūt es no juridiskām rebēm neko nejēdzu,bet par apzagšanu varētu arī iesākt krimināllietu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kā to saprast-sākta lietvedība?Varbūt es no juridiskām rebēm neko nejēdzu,bet par apzagšanu varētu arī iesākt krimināllietu.
Ja dazhos Staķiķos lej pilnu bāku tad arī reāli apčakarē!
Ja jau nelej pilnu tad jau neko nevar pierādīt!
Kanelis rakstīja: Ja dazhos Staķiķos lej pilnu bāku tad arī reāli apčakarē!
Ja jau nelej pilnu tad jau neko nevar pierādīt!
Tu pielej savam aparātam pilnu bāku un, nezinot reālo ietilpību, iedomājies, ka tevi apčakarē vai kā?
Nu ja graamataa rakstiits 68 litri
Un nedegot veel lampinai var ieliet 70!
Kaa to saprast?
Kanelis rakstīja: Nu ja graamataa rakstiits 68 litri
Un nedegot veel lampinai var ieliet 70!
Kaa to saprast?
Saprast tā, ka visdrīzāk tavas mašīnas ražotājs cenšas tevi pasargāt no apliešanās ar degvielu Tak nevienam DUS, sevišķi suckoilam ar tā saskrūvētajām cenām nebūs nobīde par kādiem 10%
P.S. Tā kā mūsdienu mašīnām parasti bākas ir zem grabažnieka grīdas, tad tāds cipars noteikti ir arī lai pasargātu bākas ventilācijas sistēmu no pārpludināšanas ar degvielu - jo visas tās trubeles garantēti atrodas zem iepildes līmeņa. Par to, ka nekas tad vienalga nenotiek - rūpnīcām civilizētās valstīs inženieri vadās pēc principa "var notikt" nevis "notiks", jo, vadoties pēc otrā varianta, pārāk bieži var sanākt dārgas tiesas prāvas
Izlasot šīs ziņas komentārus citos portālos atliek skumji nopūsties par mūsdienu izglītību baudījušiem cilvēciņiem, kas fizikas un ķīmijas stundās ir gulējuši saldā miegā. Jebkurš cilvēks kas mācību procesā nav gulējis un ir kaut ko mērījis zina kas ir mēraparāta kļūda, kalibrēšana un kapēc tāda vispār ir nepieciešama. Sākt cepties par to ka ir 0.5% pielaide – psc, vienkārši bērnišķīgi. Tas paliek jau smieklīgi kad cilvēki sāk stāstīt par to ka ielejamās degvielas daudzums dažādos benzīntankos atšķiras, neaizdomājoties, ka viņu benzīnbākas devējam ir tīri informatīva nozīme un lampiņas iedegšanās nenozīmē, ka tajā ir palikuši ražotāja norādītie tieši 10 nevis 8, 10.5 vai 12 litri.
sinn, vari kopā ar raimi organizēt pulciņu un mēģināt uzlabot fizikas zināšanas...
tik te mērijumus veikuši 2vi kantori un ir noteikumi, kuros dotajiem tankiem IR jāiekļaujas...
ja ir dota pielaide - līdz 0.5% - viņa jāizmanto "po polnomu"?
Pans Kleksis vakar labi pajautāja: "ja naftas cenas vienādi iespaido inflāciju Baltijas valstīs, kāpēc LV tā ir par 5% augstāka nekā kaimiņos?
Yetti rakstīja: .......ja naftas cenas vienādi iespaido inflāciju Baltijas valstīs, kāpēc LV tā ir par 5% augstāka nekā kaimiņos?
mums vienkārši bencīntanos pielaide lielāka
Ja veel pieskaita faktu, ka ar 1L muusu DUSu benju var nobraukt mazaak km, nekaa ar vaacijas DUSu 1L, tad muusu benziina cena jau ir tuva vaacijas cenai
P.S. parasti tankos cisternas ir ieraktas zemē... tur ir konstanta temperatūra (+7 grādi, laikam, gan ziemā, gan vasarā)...
tātad degvielas blīvums pie noteiktas temperatūras ir nemainīgs...
Arsmens rakstīja: Ja veel pieskaita faktu, ka ar 1L muusu DUSu benju var nobraukt mazaak km, nekaa ar vaacijas DUSu 1L,
mani tiešām sajūsmina šie pseidozinātniskie secinājumi. Protams tas tā ir, bet nevis tapēc ka tur soļara ir 3x labāka, bet tapēc, ka bānis nav Rīgas-Daugavpils šoseja ar ceļu remontiem, apdzīvotām vietām un neskaitāmām fūrēm kas jāapdzen.
Yetti rakstīja: P.S. parasti tankos cisternas ir ieraktas zemē... tur ir konstanta temperatūra (+7 grādi, laikam, gan ziemā, gan vasarā)...
tātad degvielas blīvums pie noteiktas temperatūras ir nemainīgs...
Dīvains [bet ne nepareizs] secinājums. Diemžēl tam ir visai mazs sakars ar sūkni.
gribas tevi pa ēzeli saukt...
tas ir tāpēc, ka tur valsts rūpējas par cilvēkiem...
tobiš, draž tirgoņus...
Sinn rakstīja:
Yetti rakstīja: P.S. parasti tankos cisternas ir ieraktas zemē... tur ir konstanta temperatūra (+7 grādi, laikam, gan ziemā, gan vasarā)...
tātad degvielas blīvums pie noteiktas temperatūras ir nemainīgs...
Dīvains [bet ne nepareizs] secinājums. Diemžēl tam ir visai mazs sakars ar sūkni.
tad stāsti cilvēkiem
Yetti rakstīja:
Sinn rakstīja:
Yetti rakstīja: P.S. parasti tankos cisternas ir ieraktas zemē... tur ir konstanta temperatūra (+7 grādi, laikam, gan ziemā, gan vasarā)...
tātad degvielas blīvums pie noteiktas temperatūras ir nemainīgs...
Dīvains [bet ne nepareizs] secinājums. Diemžēl tam ir visai mazs sakars ar sūkni.
tad stāsti cilvēkiem
jamais stipri silst ( : D )....
Yetti rakstīja:
gribas tevi pa ēzeli saukt...
tas ir tāpēc, ka tur valsts rūpējas par cilvēkiem...
tobiš, draž tirgoņus...
No tirgoņu drāšanas ir atkarīgs šķidruma blīvums?
p.s šķidruma blīvumam ir ļoti mazs sakars ar sūkni, jo sūknis skaita litrus nevis kilogramus. Ja tu ieliesi litru ūdens pie +7 un +90 grādiem tas abos gadījumos būs litrs, atšķirsies tikai masa.
Sinn rakstīja:
No tirgoņu drāšanas ir atkarīgs šķidruma blīvums?
nē...
kvalitāte...
Ņemam caurspīdīfu iepriekš precīzi notarētu trauku lielāku par 5 litriem (jo dažkārt uz kolonkas stāv uzrakstīts ka precizitāte sākas virs 5 litirem), braucam pirkt utt.
Bazārs par lampiņu un nobraukumu Tur un Te ir tukša tiršana, kungi.
Yetti rakstīja:
nē...
kvalitāte...
Neesmu dzirdējis, ka benzīntanks ir naftas rūpnīca
Sinn rakstīja:
Yetti rakstīja:
nē...
kvalitāte...
Neesmu dzirdējis, ka benzīntanks ir naftas rūpnīca
ka nau, ta nau...
Man leišmales tankštellē acu priekšā piebrauca mobilā laboratorija, paņēma pa litram no katras kolonkas un 20 min. laikā iztaisīja analīzes. Ja kvalitāte nebūtu atbilstoša, tankštelle būtu ciet tajā pašā dienā.
Ja Valsts noteiktās prasības kvalitātei ir zemākas nekā Vācijā, tad tā jau nav degvielas tirgotāju problēma.
Centis_Nuudele rakstīja: Man leišmales tankštellē acu priekšā piebrauca mobilā laboratorija, paņēma pa litram no katras kolonkas un 20 min. laikā iztaisīja analīzes. Ja kvalitāte nebūtu atbilstoša, tankštelle būtu ciet tajā pašā dienā.
Ja Valsts noteiktās prasības kvalitātei ir zemākas nekā Vācijā, tad tā jau nav degvielas tirgotāju problēma.
nebūtu ciet... fufelis tas...
Yetti rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Man leišmales tankštellē acu priekšā piebrauca mobilā laboratorija, paņēma pa litram no katras kolonkas un 20 min. laikā iztaisīja analīzes. Ja kvalitāte nebūtu atbilstoša, tankštelle būtu ciet tajā pašā dienā.
Ja Valsts noteiktās prasības kvalitātei ir zemākas nekā Vācijā, tad tā jau nav degvielas tirgotāju problēma.
nebūtu ciet... fufelis tas...
nestrīdēšos. mei bī.
Sinn rakstīja:
Arsmens rakstīja: Ja veel pieskaita faktu, ka ar 1L muusu DUSu benju var nobraukt mazaak km, nekaa ar vaacijas DUSu 1L,
mani tiešām sajūsmina šie pseidozinātniskie secinājumi. Protams tas tā ir, bet nevis tapēc ka tur soļara ir 3x labāka, bet tapēc, ka bānis nav Rīgas-Daugavpils šoseja ar ceļu remontiem, apdzīvotām vietām un neskaitāmām fūrēm kas jāapdzen.
nezinu, kas un ko mēra un kādi standarti ir iekš LV, bet vācijā pildītu degvielu braucot pa LV ceļiem auto patērē mazāk kā latvijā pildītu un tur jau pilnīgi po pa kādiem ceļa remontiem brauc.
Kas attiecas uz neprecīziem degvielas sūkņiem, tad man pofig tie saņi, kas lieki samaksāti, bet nepatīk ka čakarē. Ja tā novirze būtu abos virzienos, tad ok, bet ir tikai pa labu tirgotājam, tātad apzināti čakarē.
Trešdaļā DUS iepilda mazāk degvielas