brmbrmm rakstīja: Tiek noteikts auto sasvērums ... mehānisms savienots ar plauktu/sviru ar mazu sviriņu un 2 šarnīriņiem. Domājams, tāpēc, ka auto ir ar ksenona lampām.
100% taisnība
brmbrmm rakstīja: Tiek noteikts auto sasvērums ... mehānisms savienots ar plauktu/sviru ar mazu sviriņu un 2 šarnīriņiem. Domājams, tāpēc, ka auto ir ar ksenona lampām.
100% taisnība
brmbrmm rakstīja:
anonimikis rakstīja: kas tiek regulēts lukturim pie aizmugurējā riteņa?
Tiek noteikts auto sasvērums. Man Opel Vectra B arī tādi štrunti ir - mehānisms savienots ar plauktu/sviru ar mazu sviriņu un 2 šarnīriņiem. Domājams, tāpēc, ka auto ir ar ksenona lampām.
Kad tas štrunts bija atvienots (tiku mainījis piekares šarnīru, ņēmu nost plauktu, aizmirsu sviriņu pievienot atpakaļ), kompis kaut ko vāciski lamājās par gaismām.. tomēr sagūglēju, sapratu un atcerējos!
kāpēc tie turki netaisa ķerras, kas normāli jēdz latviski?
ValdisM rakstīja:
nomiks rakstīja: Ir apritējis vēl viens gads manam CR-V. Ir beigusies arī garantija. Veicot pirmsgarantijas beigu pārbaudi (bezmaksas), konstatēja, ka jāmaina priekšējiem amortizatoriem putekļusargi (piļņiki), kā arī lukturu auutomātiskā augstuma regulētāji (precīzu nosaukumu nemāku pateikt) (atrodas pie labās puses priekšējā un aizmugurējā riteņa).
Izmaksas 3.lietošanas gadā (43 912 km - 71 360 km):
Degviela - Ls 2 306,86 par 2 734,96 litriem
Akope - Ls 107,10
Priekšējie bremžu kluči + diski - Ls 249,90
Sīki remonti (riepas remonts, signalizācijas pārprogrammēšana, sakabes āķa remonts, kreisās priekšējās gabarīta lampiņas momaiņa) - Ls 102,65
Vasaras riepu komplekts, aizmugurējā logu tīrītāja gumija un gumijas paklājiņi - Ls 436,83
TA+ceļa nodoklis+mazgāšana+logu šķidrums, riepu nomaiņa u.c. sīkumi - Ls 249,42
Līzinga maksājumi + apdrošināšana - Ls 2 518,41.
kopējās izmaksas 5971.17 Ls gadā, jeb 497,60 Ls mēnesī.
viens nobrauktais km izmaksāja - 21.8 santīmus.
Diezgan šiki
man iekrita acīs nejēgā dārgie bremžu kluči/diski
degviela maksā tic cik maksā
apdirsināšana obligāta, jo līze jāpiķo
līze arī nav nemaksājama
utt...
tikai tās dārgās dīlerbremzes...
Njā, bremžu lietas ir gana dārgas pie dīlera.
Iemetu aci iekš apes kataloga. Plaukta cenas:
Priekšējais disks 33.14 Ls, Blue print
Aizmugures 20.82 Ls, Blue print
Kluču komplekts:
priekšējie 62.87 Bosch vai 32.24 Ls Blue print
aizmugures 36.76 Ferodo vai 24.71Ls Blue print
Protams paliek vēl viens kantoris, kas velk iekšā detaļas no auto dzimtenes, tur domājams būtu drusku savādāki cipari un cita kvalitāte.
un pielietojot opciju zvans draugam, mierīgi var reducēt šīs cenas par vienu trešdaļu.
nomiks rakstīja: Ir apritējis vēl viens gads manam CR-V. Ir beigusies arī garantija. Veicot pirmsgarantijas beigu pārbaudi (bezmaksas), konstatēja, ka jāmaina priekšējiem amortizatoriem putekļusargi (piļņiki), kā arī lukturu auutomātiskā augstuma regulētāji (precīzu nosaukumu nemāku pateikt) (atrodas pie labās puses priekšējā un aizmugurējā riteņa).
Izmaksas 3.lietošanas gadā (43 912 km - 71 360 km):
Degviela - Ls 2 306,86 par 2 734,96 litriem
Akope - Ls 107,10
Priekšējie bremžu kluči + diski - Ls 249,90
Sīki remonti (riepas remonts, signalizācijas pārprogrammēšana, sakabes āķa remonts, kreisās priekšējās gabarīta lampiņas momaiņa) - Ls 102,65
Vasaras riepu komplekts, aizmugurējā logu tīrītāja gumija un gumijas paklājiņi - Ls 436,83
TA+ceļa nodoklis+mazgāšana+logu šķidrums, riepu nomaiņa u.c. sīkumi - Ls 249,42
Līzinga maksājumi + apdrošināšana - Ls 2 518,41.
Man 3 ais gads beidzās ap 105 000 km . Un arī iesaka klučus ar diskiem mainīt . Es kautkā sarēķināju ap 140 LS amservā ar visu darbu .
Es savai Merivai pakaljeejos bremzhu diskus mainiiju pie 117 tuukst.km nobraukuma, bet prieksheejos pie 119 tuukst.km nobraukuma.
Nomik, tad jau Tavai Hondai-CR-V peedeejaa gada laikaa videejais benziina pateerinsh ir 9,96 litri uz 100 km...
Nomik, vai 2004.gada Citroen-C3 turpina baudiit Tava mamma, bet 2007.gada Honda-FR-V - sievasteevs?
Pirmais
kāpēc tie turki netaisa ķerras, kas normāli jēdz latviski?
================
Hmm, a kāpēc turki?
Vispār, tad, kad gadā LV pārdos vismaz 1000 dajebkuras
markas / modeļa auto, tad viņi arī latviski iemācīsies. Protams, ir arī cits ceļš - vietējais importētājs apmaksā
izdevumus, kuri saistīti ar ķerras "apmācību", bet diez
vai viņš uz to parakstīsies ...
VWfans
Es savai Merivai pakaljeejos bremzhu diskus mainiiju pie 117 tuukst.km nobraukuma, bet prieksheejos pie 119 tuukst.km nobraukuma.
===================
Jocīgi, es, kad pārdevu savu Volvo 240, noskrējiens bija
kādi laikam 275 kkm, bet kriminālas nepieciešamības
mainīt jebkādus bremžu diskus kaut kā nebija...Tiesa,
pie ~180 000 visi diski tika slīpēti, lai dabūtu gludus un
spožus, strīpas un kantīte drusku bij gan, bet tā viss normā. Turklāt auto bija ar automātu.
VWfans rakstīja: Nomik, tad jau Tavai Hondai-CR-V peedeejaa gada laikaa videejais benziina pateerinsh ir 9,96 litri uz 100 km...
Tā arī sanāk. 1) kāja ikdienā ir smagāka; 2) bija divi braucieni uz Eiropu un braukšana pa bāni ar 130 km/h diezcik ekonomiska nesanāk.
VWfans rakstīja: Nomik, vai 2004.gada Citroen-C3 turpina baudiit Tava mamma, bet 2007.gada Honda-FR-V - sievasteevs?
Jā, un abi šie auto joprojām ripo lieliski. Citroenam nobraukums ir ap kādiem 80 000 km, bet FR-V - ap 90 000 km
Offtopics:
Manam MB ir 450K noskrējiens (iespējams, ka jau 2x attīts).
Ieguldījumi 3 gadu laikā sastāda ~200Ls
... kas var būt labāks par w124 ?!
joprojām mani mulsina tie 250ls par zelta priekšas bremžu klučiem ar diskiem
Un es te arī parēķināju ar uzviju... remonti, rez.daļas, TA, aptirsināšana)...
MB no manis prasa 8,22 sant./km
Crankshaft rakstīja: ...Tiesa,
pie ~180 000 visi diski tika slīpēti, lai dabūtu gludus
Nu re, bet dīlerim ir pateikts, ja disks ir bojāts jāmaina nekāda virpošana nav pieļauta.
Tāpat arī par bremžu klučiem braucēji negrib to tik bieži mainīt, nu tad uztaisa klučus, kas kalpo ilgi, bet kad jāmaina tad jau reizē ar bremžu diskiem
Es mainiiju bremzhu diskus kopaa ar kluchiem. Ieprieksh kluchi nekad nebija veel mainiiti. Detalju cenas (diski plus kluchi) aizmuguree bija 120 lati, priekshaa 80 lati.
varbūt arī samaksātā summa par bremžu diskiem un klučiem kādam liekas par daudz. Manā budžetā tas nekādu robu neatstāja.
Kad iegādājos jaunu CR-V, apzinājos, ka tā apkopes un arī citas izmaksas būs lielākas kā, piemēram, 2000.gada VW Golf.
Jau iepriekš esmu teicis, ka CR-V uzturēšanas izmaksas ir ievērojami lielākas kā otra mana auto (Jazz) izmaksas, bet tik un tā ne reizi nav ienākusi prātā doma atteikties no CR-V palielināto izmaksu dēļ.
Ceru, ka precīzs izmaksu uzskaitījums kādam noderēs pirms izdarīt izvēli par labu jauna auto (ne mazauto) iegādei. Aprēķins ir uzskatāms apliecinājums tam, ka, iegādājoties auto līzingā, papildus līzinga maksājumiem ir jārēķinās ar vēl ievērojamām summām, kas jāatliek autoprieka nodrošināšanai!
Ceru, ka atskaites turpinājums sekos vēl pēc gada.
GAn jau kaut kad saņemšos un arī par Jazzu kādu atskaiti iemetīšu. Par to arī visas izmaksas tikpat rūpīgi tiek uzskaitītas.
nazurbajev rakstīja: Un es te arī parēķināju ar uzviju... remonti, rez.daļas, TA, aptirsināšana)...
MB no manis prasa 8,22 sant./km
degviela arī ietilpst šajos 8.22 sant.
Pirmais rakstīja: joprojām mani mulsina tie 250ls par zelta priekšas bremžu klučiem ar diskiem
ar "lētu" darbu tā sanāk
iekš MM priekš 940 priekšējie diski bija par kādiem 160-180Ls pārī... + 35 Ls kluči.. darbs xz cik... tā kā nemaz tik traka tā cena nav, savukārt ieguvums ir nesalīdzināmi lielāks.
Modena, un kaads buutu ieguvums? Vai tas, ka diski kalpo cieniijamus 200-250 tuukstoshus kilometru?
ValdisM rakstīja:
nazurbajev rakstīja: Un es te arī parēķināju ar uzviju... remonti, rez.daļas, TA, aptirsināšana)...
MB no manis prasa 8,22 sant./km
degviela arī ietilpst šajos 8.22 sant.
Jā... (aizmirsu pieraxtīt.)
modena rakstīja:
Pirmais rakstīja: joprojām mani mulsina tie 250ls par zelta priekšas bremžu klučiem ar diskiem
ar "lētu" darbu tā sanāk
iekš MM priekš 940 priekšējie diski bija par kādiem 160-180Ls pārī... + 35 Ls kluči.. darbs xz cik... tā kā nemaz tik traka tā cena nav, savukārt ieguvums ir nesalīdzināmi lielāks.
kas ir jāpīpē lai pāris bleķa klučus (kam piešķirta apaļīga forma) pirktu par 180ls, ja analoģisku izmēru bleķa kluči pie Sviestca ir dabūnami par +-50latiem
varbūt tikai ļoooti ir jāmīl dīleris... nu tā, ka nadrīkst ļaut viņam nebraukt ar jaunu džipu jau šovakar
bet nu mūsu banānijā jau sen ir pierādījies apgalvojums, ka bagāts dara kā grib
un zaļi dzīvot neaizliegsi
nazurbajev rakstīja:
ValdisM rakstīja:
nazurbajev rakstīja: Un es te arī parēķināju ar uzviju... remonti, rez.daļas, TA, aptirsināšana)...
MB no manis prasa 8,22 sant./km
degviela arī ietilpst šajos 8.22 sant.
Jā... (aizmirsu pieraxtīt.)
Savulaik Vektra A ar gāzi man kopā izmaksāja pie 8 sant km ieskaitopt pilnīgi visaas izmaksas arī nopirkšanas Ls un šrotā nodošanu . Te gan jāpiebilst ,ka tehnisko izgāja , bet kopumā tehniskais stāvoklis bij slikts.
Jauna Honda CRV gaidīšana
Ir kāds pasūtījis jaunu CRV un tagad gaida vairākus mēnešus, jo Bensonauto visu laiku kaut ko atrunājās, ka viņiem tur kaut kādas ķibeles.
Gribēju zināt cik ilgi jau gaidat to piegādi un ko Bensonsauto saka par to štelli, kas tur viņiem īsti noticies, ka nevar autiņu atgādāt