Jeta tik nopietnā vecumā tagad ir stilīgs auto
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jeta tik nopietnā vecumā tagad ir stilīgs auto
Pirmais rakstīja:
man viena pazīstama meitene izrēķināja, ka viņai ir izdevīgāk ar taksi, bet ja jābrauc kautkur tālāk, tad īrēt mašīnu...
ja katru dienu brauc, tad protams sanāk mašīna izdevīgāka....
Bet tas jau loģiski. Ja es gadā brauktu tikai kādus 5 000 km, nekad nepirktu sev jaunu auto, jo tas sanāktu ļoti dārgi.
Ja brauktu ar savu CR-V 50 tūkst.km gadā, tad izmaksas uz 1 km būtu mazākas. Vismaz pirmajos 3 gados
HIPPY rakstīja: Jeta tik nopietnā vecumā tagad ir stilīgs auto
jamā ir baigi sapuvusi... es ar viņu neesmu braucis jau gadus 10mit
jamo vaidzētu norakstīt, tāpat opeli arī.... un to sūda bembi...
reāli es braucu ar renaultu pa asfaltu, ar audī pa sniegu, ar motorolleri uz točku un ar gazeli pa laukiem
jugasvilli rakstīja:
Pirmais rakstīja:
bet te, skatos, lielai daļai vienkārši skauž, ka paši brauc ar divdesmitgadīgiem auģikiem un sagrabējušiem renaultiem.
pēc šitā teksta izskatās, ka tu tēmē uz Pirmo
Pirmajam ir reģistrēti 7 transporta līdzekļi
reku reģistrācijas numuri
BG8880
CG8564
DA1382
AJ988
EF9043
D87D
ME27
nu, un ko ar to gribi teikt? lepojies ar savu auto parku - 30 gadīgu jettu, 25 gadīgiem kadettu un huļiganku, 20 gadīgu burbuli un sešgadīgu megani?
es lepojos, ka nevienam no viņiem jau sen nav kasko
jugasvilli rakstīja:
cap rakstīja:
jugasvilli rakstīja:
Pirmais rakstīja: ja jāskaita šitik smalki.... vai tikai taksis nav lētāk? un pašam par šoferi nav jāstrādā....
Ir arī veiksmīgi cilvēki uz šīs pasaules.
Ne tikai tādi lūzeri, skauģi un īdētāji kā tu.
Bet tavām cāļa smadzenēm jau to nesaprast...
trust me, lētā gala pseido-džips uz līzinga nav nekāda veiksmīga cilvēka pazīme it nē tuvu
trust mī, dārgā gala arī nav, tikai krāna pagarinātājs. un cirvis jau tomēr īsti lētais gals nav.
kas attiecas uz līzingu, starp maniem klientiem ir pietiekami daudz cilvēku, kas līzingu izmanto, nu labi, treknajos izmantoja ne jau tāpēc, ka naudas nebija, bet tāpēc, ka atrada labāku veidu, kur to apgrozīt. bez tam, lielākā daļa civilizētās pasaules stabilā vidusslāņa tā dzīvo - divi auto, viens lielāks, otrs mazāks, abi jauni, abi līzingā.
bet te, skatos, lielai daļai vienkārši skauž, ka paši brauc ar divdesmitgadīgiem auģikiem un sagrabējušiem renaultiem.
lielai daļai mūsu vidusslāņa ir jauns CRV līzingā, kā arī 2istabu hatņiks purčika devenē ar grafitty-style trepenes dizainu, piemīzto liftu un iegādes cenu 3000eur/m2
cap rakstīja: lielai daļai mūsu vidusslāņa ir jauns CRV līzingā, kā arī 2istabu hatņiks purčika devenē ar grafitty-style trepenes dizainu, piemīzto liftu un iegādes cenu 3000eur/m2
sanāk, ka piederu pie mazākās daļas vidusslāņa
nomiks rakstīja:
cap rakstīja: lielai daļai mūsu vidusslāņa ir jauns CRV līzingā, kā arī 2istabu hatņiks purčika devenē ar grafitty-style trepenes dizainu, piemīzto liftu un iegādes cenu 3000eur/m2
sanāk, ka piederu pie mazākās daļas vidusslāņa
2istabu hatņiks purčika devenē pa 5000eur/m2 vai arī māju kautkur pierīgas purvājos
jugasvilli rakstīja:
cap rakstīja:
jugasvilli rakstīja:
Pirmais rakstīja: ja jāskaita šitik smalki.... vai tikai taksis nav lētāk? un pašam par šoferi nav jāstrādā....
Ir arī veiksmīgi cilvēki uz šīs pasaules.
Ne tikai tādi lūzeri, skauģi un īdētāji kā tu.
Bet tavām cāļa smadzenēm jau to nesaprast...
trust me, lētā gala pseido-džips uz līzinga nav nekāda veiksmīga cilvēka pazīme it nē tuvu
trust mī, dārgā gala arī nav, tikai krāna pagarinātājs. un cirvis jau tomēr īsti lētais gals nav.
kas attiecas uz līzingu, starp maniem klientiem ir pietiekami daudz cilvēku, kas līzingu izmanto, nu labi, treknajos izmantoja ne jau tāpēc, ka naudas nebija, bet tāpēc, ka atrada labāku veidu, kur to apgrozīt. bez tam, lielākā daļa civilizētās pasaules stabilā vidusslāņa tā dzīvo - divi auto, viens lielāks, otrs mazāks, abi jauni, abi līzingā.
bet te, skatos, lielai daļai vienkārši skauž, ka paši brauc ar divdesmitgadīgiem auģikiem un sagrabējušiem renaultiem.
Tik vajag paskatīties vai tā līzingošana patēriņam nav viens no krīzi veiconošiem elementiem...
Kungi!
Tēma ir CR-V nevis līzingu lietderība un ietekme uz valsts makroekonomiskajiem rādītājiem!
kolumbs rakstīja:
Tik vajag paskatīties vai tā līzingošana patēriņam nav viens no krīzi veiconošiem elementiem...
Protams, ka ir. Tas tak skaidrs - jo vairāk naudas tirgū ieplūst, jo vieglāk tā ir kādam iegūstama => jo lielāka inflācija etc. Pie mums nevajadzēja ļaut kreditēties EUR, tad, varbūt, varētu izpildīt likuma \"Par Latvijas Banku\" 3. pantu: \"Latvijas Bankas galvenais mērķis ir saglabāt cenu stabilitāti valstī. \" www.bank.lv/...
Bet tad latu % likmes būtu tik augstas, ka kredītus ņemtu minimāli, faktiski vajadzētu būt atbilstoši bankās ieguldīto depozītu apjomiem.
man savulaik renaults bija līzingā vispār bez pirmās iemaksas
un es neredzu ekonomisku nepieciešamību pirkt jaunu trešdaļdžipu, ar kuru ir bail nobraukt no asfalta
un kurš pie tam ir jāapdrošina vismaz līzinga laikā....
pa asfaltu mans renaults iet labāk.... un ar audī es varu aizbraukt vēl dziļāk purvā, kā tiks cēervē ar savu pseidopilnpiedziņu.... pie tam nestresojot, ka nolūzīs kāds moldings vai uzvilksies strīpa uz sāna
un ar gazeli es varu aizvest vairāk kravas kā ar cēervē
Pirmais rakstīja: man savulaik renaults bija līzingā vispār bez pirmās iemaksas
Ja būtu jāveic 1.iemaksa, tad droši vien nemaz nevarētu atļauties to Megani iegādāties
Pirmais rakstīja: un es neredzu ekonomisku nepieciešamību pirkt jaunu trešdaļdžipu, ar kuru ir bail nobraukt no asfalta un kurš pie tam ir jāapdrošina vismaz līzinga laikā....
Mans Jazz nav iegādāts līzingā, bet KASKO apdrošināšana tam tiek veikta. Es, piemēram, apdrošināšanu uzskatu par savu risku apdrošināšanu nevis par līzinga devēja kantora iegribas izpildīšanu!
Pirmais rakstīja: pa asfaltu mans renaults iet labāk.... un ar audī es varu aizbraukt vēl dziļāk purvā, kā tiks cēervē ar savu pseidopilnpiedziņu.... pie tam nestresojot, ka nolūzīs kāds moldings vai uzvilksies strīpa uz sāna
un ar gazeli es varu aizvest vairāk kravas kā ar cēervē
Subjektīvi argumenti, vēl pie tam pie apstākļiem, ka mums visticamāk ir pilnīgi dažādi dzīvesstili.
Liela izmēra kravu pārvadāšanai varu par velti dabūt piekabi vai arī busiņu Purvos nelienu un nemaz nedomāju to darīt. Uz asfaltēta vai grants ceļa CR-V uzvedas lieliski. Nav neviena iemesla sūdzēties.
nomiks rakstīja:
Pirmais rakstīja: man savulaik renaults bija līzingā vispār bez pirmās iemaksas
Ja būtu jāveic 1.iemaksa, tad droši vien nemaz nevarētu atļauties to Megani iegādāties
Pirmais rakstīja: un es neredzu ekonomisku nepieciešamību pirkt jaunu trešdaļdžipu, ar kuru ir bail nobraukt no asfalta un kurš pie tam ir jāapdrošina vismaz līzinga laikā....
Mans Jazz nav iegādāts līzingā, bet KASKO apdrošināšana tam tiek veikta. Es, piemēram, apdrošināšanu uzskatu par savu risku apdrošināšanu nevis par līzinga devēja kantora iegribas izpildīšanu!
Pirmais rakstīja: pa asfaltu mans renaults iet labāk.... un ar audī es varu aizbraukt vēl dziļāk purvā, kā tiks cēervē ar savu pseidopilnpiedziņu.... pie tam nestresojot, ka nolūzīs kāds moldings vai uzvilksies strīpa uz sāna
un ar gazeli es varu aizvest vairāk kravas kā ar cēervē
Subjektīvi argumenti, vēl pie tam pie apstākļiem, ka mums visticamāk ir pilnīgi dažādi dzīvesstili.
Liela izmēra kravu pārvadāšanai varu par velti dabūt piekabi vai arī busiņu Purvos nelienu un nemaz nedomāju to darīt. Uz asfaltēta vai grants ceļa CR-V uzvedas lieliski. Nav neviena iemesla sūdzēties.
nu kā lai saka - katram savs....
ja neviens nepirktu cēervē, tad viņus neražotu....
incanti vai cēervē var atslēgt pakaļu?
Pirmais rakstīja:
incanti vai cēervē var atslēgt pakaļu?
Nē, nevar. Pastāvīgi darbojas tikai priekšpiedziņa (neesmu pārliecināts, bet vai tik nebija attiecība 90/10), bet pakaļ piesliedzās tikai tad, kad tas pēc kompja domām ir nepieciešams
Un kas vēl jauks ir iekš CRV – dzirdēju degvielas patēriņš pilsētā virs 14 l
nezinu ka citiem. Manam pilsētā vidēji ap 11 litriem sanāk.
nomiks rakstīja: nezinu ka citiem. Manam pilsētā vidēji ap 11 litriem sanāk.
fans ar 1800+ klases merivu ar 1.3 dīzeļdzinēju esot braukājis ar patēriņu ap 4 litriem
vismaz sākumā tā lielījās, bija pat piereģistrējies kautkādā saitā....
4 l pilsētā (rofl) tur pat zirgam jāsmejas
Pirmais rakstīja: man savulaik renaults bija līzingā vispār bez pirmās iemaksas
un es neredzu ekonomisku nepieciešamību pirkt jaunu trešdaļdžipu, ar kuru ir bail nobraukt no asfalta
un kurš pie tam ir jāapdrošina vismaz līzinga laikā....
pa asfaltu mans renaults iet labāk.... un ar audī es varu aizbraukt vēl dziļāk purvā, kā tiks cēervē ar savu pseidopilnpiedziņu.... pie tam nestresojot, ka nolūzīs kāds moldings vai uzvilksies strīpa uz sāna
un ar gazeli es varu aizvest vairāk kravas kā ar cēervē
tu tieshaam esi iists eerglis - ar audii dziljaak purvaa tikt ,nekaa ar 'treshdaljdzjipu'
visi jau taadi nau ,paarsvaraa 'zvirbulji' ........
Pirmais rakstīja:
nomiks rakstīja: nezinu ka citiem. Manam pilsētā vidēji ap 11 litriem sanāk.
fans ar 1800+ klases merivu ar 1.3 dīzeļdzinēju esot braukājis ar patēriņu ap 4 litriem
vismaz sākumā tā lielījās, bija pat piereģistrējies kautkādā saitā....
Manai Merivai vidējais patēriņš ir 5,2o litri dīzeļdegvielas uz 100 km. Šeit var apskatīt datus:
Kad rudenī biju Lielajā Eiropas Braucienā, tad patēriņš kritās līdz cienījamiem 4,73 litriem uz 100 km.
jugasvilli rakstīja:
nu, un ko ar to gribi teikt? lepojies ar savu auto parku - 30 gadīgu jettu, 25 gadīgiem kadettu un huļiganku, 20 gadīgu burbuli un sešgadīgu megani?
Un kas tur slikts, ka cilvēkam ir veci auto, lai arī visi netiek lietoti? Varbūt man arī būtu jākaunas par ģimenē esošajiem auto: 65.g. volvo. 77.g. gaz, 79.g. lancia, 83.g. supru, 94.g. volvo, 97.g. toyotu, 98.g. volvo, 2000.g. volvo nav jauns un parauts līzingā. Tāpat par to, ka ne dzīvoklis, ne māja nav līzingā. Mani arī joprojām nerausta degvielas cena, ja vienu auto kāds pimpis sasit, var bez stresa paņemt nākamo ar derīgu TA un OCTA, un skaidroties ar apdirsinātājiem gaidot naudas izmaksu.
Ikdienas auto vidējais patēriņš ~13.5 litri uz 100 kilometriem nesatraucoties par ekoloģiju.
vo vo, rekur ir tas saits.... vaidzētu vēsturi paskatīt.... pirms pāris gadiem tiekrita acīs tas patēriņš....
vo, kur ir tās par ko runāju...
06.04.2007 18.926 549,0 21,46
Sommerreifen
Landstraßen
sparsam
18,23 3,91
Pirmais rakstīja: vo vo, rekur ir tas saits.... vaidzētu vēsturi paskatīt.... pirms pāris gadiem tiekrita acīs tas patēriņš....
vo, kur ir tās par ko runāju...
06.04.2007 18.926 549,0 21,46
Sommerreifen
Landstraßen
sparsam
18,23 3,91
Toreiz, 2007.gada Lieldienās, devos ekobraucienā uz Pilvu Igaunijā un sasniedzu vidējo patēriņu 3,91 litrs uz 100 km.
jugasvilli rakstīja:
Varbūt, pirms tuftu dzīt, paskaties kontekstu, par ko vispār runa iet. Ne jau par to, ka tas ir kaut kas slikts - braukt ar veciem auto, bet par to, ka daži idiņi uzskata, ka ir pareizāki par citiem tikai tāpēc, ka brauc ar veciem auto un visādi mēģina nolikt tos, kas izvēlas braukt ar jauniem.
Kontekstā sapratu, ja cilvēks (arī Pirmais) brauc ar veciem auto, tad viņam klusi jāsēž un nedrikst lepoties ar savu šrotu kolekciju. Vai tad tikai jauns vai ļoti mazlietots auto nosaka cilvēka statusu?
P.S. Neredzu lielo ieguvumu pērkot "jaunu" auto. Noliktavas tīrīšanas cenas iespaidā gandrīz nopirku jaunu corollu pirms pāris gadiem, tagad MMR C30 ar D5 ir patīkamā 18 eur cenā, tikai vairs tie mazie auto neder.
Interesanti kāpēc miskaste??
Tāpēc ka darba auto, vai tāpēc ka RENO???
Zinām mēs šitos tipiņus – ja darba auto – tad jāj uz nebēdu un pēc tam saka ka miskaste.
Bez tam, parasti darba autiņi ir parasti pati lētākā komplektācija ar ļoti mazu motoru.
Jauna Honda CRV gaidīšana
Ir kāds pasūtījis jaunu CRV un tagad gaida vairākus mēnešus, jo Bensonauto visu laiku kaut ko atrunājās, ka viņiem tur kaut kādas ķibeles.
Gribēju zināt cik ilgi jau gaidat to piegādi un ko Bensonsauto saka par to štelli, kas tur viņiem īsti noticies, ka nevar autiņu atgādāt