audiclub.lv
es par A4. S6 ir S6,bet piekare nav veel slavenaa alumiinija(zargonaa taa sauc).
A4 jau pilnaa zied plaukumaa.
audiclub.lv
es par A4. S6 ir S6,bet piekare nav veel slavenaa alumiinija(zargonaa taa sauc).
A4 jau pilnaa zied plaukumaa.
peteriic rakstīja: Gribu tādu, kurš būtu vissaprātīgākais - izturīgāks, ekonomiskāks, bet tai pašā laikā arī pietiekami jaudīgs, lai kādu bumeri varu izpogāt...
Sākums jau labs
nu skaidrs, ka ritoshaa ir vienada. tik tas ka vienc ir pilnpiedzinjas. nju par to 2.6 motoru ar esmu dzirdejis, ka diezgan neizdevies - paterinjsh taads pac kaa 2.8 un galvas blives viezhi jamainot...bet arii fakts ka: "neklausies savus džēkus, jo pasakas Tev piestāstīs pilnas ausis"...
abi ir smuki un labi. tapec jau nevaru izshkjirties... no vienas puses gribas automatu, bet varbut tiesham to s6?
kaad snevar vel kautko pastastit? vairaak jau kritiku, miinusus...!!!
Audi automāti šitiem gadiem nav pārāk labi izdevušies.
Siksparnis rakstīja: Audi automāti šitiem gadiem nav pārāk labi izdevušies.
Tu par vizuālo vai ritošo???
peteriic rakstīja:
Siksparnis rakstīja: Audi automāti šitiem gadiem nav pārāk labi izdevušies.
Tu par vizuālo vai ritošo???
Par vizuālo. Ļoti neskaistus automātus tobrīd ražoja.
peteriic rakstīja:
Siksparnis rakstīja: Audi automāti šitiem gadiem nav pārāk labi izdevušies.
Tu par vizuālo vai ritošo???
Pļin, par automātisko kārbu.
Siksparnis rakstīja: Pļin, par automātisko kārbu.
kas ir ar tām kārbām? bet runā ka maziem motoriem tieši neturot vinjas...
peteriic rakstīja: Nevru izšķirties starp šiem diviem, kurš būtu labāks:
Audi A6 1997g. 2.6i V6 30v 150Zs, Priekšpiedziņa, Sedans, 4 ātrumi automāts, Servisa grāmata, noskrējiens ap 200 000, Klimats, El.logi, El.lūka, Borta dators, Autonomā apkure, Samta salons.
Audi S6 1993g. 2.2i Turbo 20v 230Zs, Pilnpiedziņa, Sedans, 6 ātrumi manuāls, Servisa grāmata, noskrējiens ap 200 000, Klimats, El.logi, El.lūka, Borta dators, Kruīza kontrole, Samta salons.
Abiem cena ap 5000Eur, tik A6 pa 200Ls dārgāks, bet tas butu sīkums. Praktiski pa LV nav braukti. Gribu tādu, kurš būtu vissaprātīgākais - izturīgāks, ekonomiskāks, bet tai pašā laikā arī pietiekami jaudīgs, lai kādu bumeri varu izpogāt...
Runā jau ka tam S6 esot drusku alumīnija piekare, tasnība vai blefs? Un ka alumīnija piekares pa mūsu ceļiem ātri jūkot. Tad vēl vaida arī tas, ka pilnpiedziņa ir 2x dārgāks remontos, jo velkošā ir arī pakaļa. Kā ir ar tiem turbo motoriem? Man vienam dragam Pasātam nojuka turbina, un tas nebij lēts prieks. Ar 6to ātrumu taisnā gabalā tas varētu but diezgan ekonomisks?
Bet kā ir ar tiem lielmotora automātiem? Kāds patēriņš ziemā? Džeks jau apgalvo ka zem 11L esot pat ierakstījies ziemā. No vienas puses pat gribetos automātu, bet ka nav atkal baigā benzīna kapsēta...
Kādas Jums ir pieredzes? Ko ieteiktu jaunam un godīgam braucējam, bet tai pašā laikā, kā jau saku, gribas arī pietiekamu jaudu.
Vai jauda un ekonomija ir savienojama?
Par 5K es nenemtu ne vienu ne otru Par 5K var panemt 540 vai 740 bembi manupraat daudz labaaka izveele.
A par to automaatu nu riis vins daudz vairaak 11l/100KM vareetu buut videejais pa piseetu buus savi 15+l/100KM
Vecajam S6 manupraat nav ne smakas no alumiinija piekares
Vispaar izskataas ka pats nezini ko gribi jo principaa abas ir pilniigi atšķirīgas mašīnas ja negribas sportot un un daudz jaabraukaa pa pilseetu tad A6 2.6 automaats ja gribaas visu laiku kaartiigi atvilkt un raustīt kloķi tad S6 aa un veel 93.g tie nebija nekaadi S6 bet manuprāt S4
jā jā, mana paša kļūda - S6 ir 1994gada...!!! da vnk negribas nopikt k-kādu draņķi, kuru pēc tam nevarēšu pārdot...
paldies, bumeri vairāk nepirkšu varbūt atkal tālā nākotnē... šoreiz jāpaprovē Audi
ta vnk visu laiku gribēju tādu kā tas A6, bet kad mani izvizināja čoms ar Sinieku, sāku pārdomāt - ka mošk to S6...?!
97gadu manupāt butu vieglāk pēc tam pārdot...
Rodas jautājums - ar kādiem bumeriem tad ir bijusi saskarsme, ja tagad ar audi 2,6 dzinēju vēl kādu gribi izkost?
pac saproti, ka ar 2.6 automātu nekāda īpašā košanās nesanāks... vairāk domāc mierīgai braukšanai...
bet a S-inieku gan varētu mizot riktīgi
no 15 gadus veca s6 viss krējums būs nosmelts. Varēsi mainīt turbīnas un cīnīties ar eļļas peļķēm zem auto, zūdošu tosolu un elektrogļukiem. Tev to vajag?
A6 2.6 ir mazjaudīgs, ēdelīgs sūc, ar ko pat huļiganku neizpogāsi.
Sportisks universāls par 5000 eiro?
156 alfa! Ar 2.4 JTD vai 2.5 V6 motoru. Izmaksās lētāk kā S6, ies labāk kā 2.6 V6...
vai kaut kāds bmw 523-528
dīzeļi mani neinteresē...bet domu sapratu
turbo motori ar jaudu virs 200bhp pilsētā savus 15-20l/100km ēdīs kā nemetas. nosacīta jauda un nosacīta ekonomija slēpjas turbomotoros - kāpēc nosacīta, tāpēc, ka jaudas līknes ir citādākas un patēriņa līknes arī ir citādākas + dīzelis ir jau krietni dārgāks par parasto zupu.
starpcitu tev pašam nešķiet smieklīgi tie 200`000km? te pa lv brauktus `04 gada pepelacus pārdod ar 140k`km, a tu gribi no kādas importa zemes izceltu mēslaini, kur 150km dienā pa autobāni turp atpakaļ ir pilnīgākā norma.
tfu mļa, nosacītā jauda+ekonomija slēpjas dīzeļturbomotoros laikam vakar dzēru..
Man liekas mūsu apstākļos labākais ir iecelt gāzmašīnu no vācijas.
mobilē, piemēram, ir daudzi pēdējās paaudzes Subaru Outbacki par 10-13 kE ar g;azes iekārtām, ādām, navi utt...
gāzmašīnas pabaršana nu jau ir lētāka par dīzeli, kuram turklāt vēl ir jāinvestē krietni lielāki līdzekļi tehniskajā uzturēšanā.
Beigts dīzeļsūknis + turbīna vien izmaksās atsver gāzes inžektora uzstādīšanu 4cilindru dzinējam...
Kaksis rakstīja: Tie abi motori ir mēsli.
4.2 un 6.0 uber alles!
kuram S6 ir 6.0 motors???
sorry, pie mājas stāv S-inieks... ar cēlienu esmu apmierināts un tērē norāli. iepriekšējais bumers rija vairāk... topiks ir slēdzams
Topiks tieši tagad sākās
2,6 nekad nav bijis 30 vārstu, tikai 12v!
un to ka neizdevies motors - tas ir mīts, kuram nekāda seguma nav -tikai plika dišrana. Patiesībā šis dzinējs ir tehniskā ziņā labāks par tā brāli 2,8, un izceļas ar ļoti uzticamu hellas ražojuma degvielas sistāmu, kurai nelūzt praktiski nekas un nekad. Motroniks kas ir uz 2,8, tādā ziņā īpašniekiem sagādā raizes daudz biežāk.
pinguin rakstīja: 2,6 nekad nav bijis 30 vārstu, tikai 12v!
un to ka neizdevies motors - tas ir mīts, kuram nekāda seguma nav -tikai plika dišrana. Patiesībā šis dzinējs ir tehniskā ziņā labāks par tā brāli 2,8, un izceļas ar ļoti uzticamu hellas ražojuma degvielas sistāmu, kurai nelūzt praktiski nekas un nekad. Motroniks kas ir uz 2,8, tādā ziņā īpašniekiem sagādā raizes daudz biežāk.
Bija man gadus piecus atpakaļ b4 ar 2,6 motoru.Nu tas bija murgs. Pat b4 bunžiņu viņš nebija spē'jigs normāli kustināt. nujā kad tika uz štrāses jau ar kādi 120.tad jau gāja tā neko,bet pa pilsētu varēja pat nemēģināt sprēgāt.it sevišķi jau uz bembjiem. Un tad visi tie kaitinošie sīkumi - eļļas noplūdes nez no kurienes,tosola zudības un plus pie tā visa smagais purns un hadenes priekšdaļas remonts 2x gadā.
Gachs rakstīja: malacis, ka paklausiji prikt s6,
jaudas pietiks kādam laikam
Drusku pavizinājos ar nenopistu S2, no sākuma likās, ka jumtu rauj nost, bet pēc ~20 km pa Rīgu jau sāka šķist, ka drusku pa īsu
P.S. 17l/100km normāli pilsētai
2.6i_V6 vs. 2.2i_Turbo
Nevru izšķirties starp šiem diviem, kurš būtu labāks:
Audi A6 1997g. 2.6i V6 30v 150Zs, Priekšpiedziņa, Sedans, 4 ātrumi automāts, Servisa grāmata, noskrējiens ap 200 000, Klimats, El.logi, El.lūka, Borta dators, Autonomā apkure, Samta salons.
Audi S6 1993g. 2.2i Turbo 20v 230Zs, Pilnpiedziņa, Sedans, 6 ātrumi manuāls, Servisa grāmata, noskrējiens ap 200 000, Klimats, El.logi, El.lūka, Borta dators, Kruīza kontrole, Samta salons.
Abiem cena ap 5000Eur, tik A6 pa 200Ls dārgāks, bet tas butu sīkums. Praktiski pa LV nav braukti. Gribu tādu, kurš būtu vissaprātīgākais - izturīgāks, ekonomiskāks, bet tai pašā laikā arī pietiekami jaudīgs, lai kādu bumeri varu izpogāt...
Runā jau ka tam S6 esot drusku alumīnija piekare, tasnība vai blefs? Un ka alumīnija piekares pa mūsu ceļiem ātri jūkot. Tad vēl vaida arī tas, ka pilnpiedziņa ir 2x dārgāks remontos, jo velkošā ir arī pakaļa. Kā ir ar tiem turbo motoriem? Man vienam dragam Pasātam nojuka turbina, un tas nebij lēts prieks. Ar 6to ātrumu taisnā gabalā tas varētu but diezgan ekonomisks?
Bet kā ir ar tiem lielmotora automātiem? Kāds patēriņš ziemā? Džeks jau apgalvo ka zem 11L esot pat ierakstījies ziemā. No vienas puses pat gribetos automātu, bet ka nav atkal baigā benzīna kapsēta...
Kādas Jums ir pieredzes? Ko ieteiktu jaunam un godīgam braucējam, bet tai pašā laikā, kā jau saku, gribas arī pietiekamu jaudu.
Vai jauda un ekonomija ir savienojama?