Kāpēc arī kolektoru
Vai tad viņš pielaulāts tam katalizatoram
Kāpēc arī kolektoru
Vai tad viņš pielaulāts tam katalizatoram
Izskruuvee zondi un kaut kur pietin ar skochu, lai elpo svaigu gaisu un domaa, ka atgaazes ok. Vietaa ieskruuvee beigtu zondi, lai nav caurums
Centis_Nuudele rakstīja: Kāpēc arī kolektoru
Vai tad viņš pielaulāts tam katalizatoram
varbūt ne gluži kolektoram, bet katalizators (oriģinālais) nāk ar konkrētu trubas gabalu.... un dilerservisā svarkas nemaz nav - viņi remontē mašīnu mainot pa gabaliem kā lego konstruktoru.... (man piemēram jaunai mašīnai nebija no zavoda viena pakaļējā numura apgaismošanas lamoņas turētāja viena gala bleķītis - tie "meistari" izrakstīja no noliktavas visu pakaļējā numura apgaismošanas plafonu.... es šiem paprasīju vai šie taisās to plastmasas detaļu vēl arī krāsot.... nu tad kopīgiem spēkiem izdomājām, ka paņemsim no tās detaļas tikai to bleķīti ar vadiņu
bet vispār kurš te gaudoja, ka gondas ir ūberkrutie pepelaci?
p.n.
ja jau katalizators nepatīk, tad izravē jamo nax ārā....
Nezinu vai štam konkretam bet ir auto kam kats nak kopa ar kolektoru viens vesels.Un izmest nevar kompis gļuko un jaunakajie auto bus problemas iziet T.A. jo maksimala CO un HC norma ir stipri maza
batka rakstīja: Nezinu vai štam konkretam bet ir auto kam kats nak kopa ar kolektoru viens vesels.Un izmest nevar kompis gļuko un jaunakajie auto bus problemas iziet T.A. jo maksimala CO un HC norma ir stipri maza
nu neskatās mūsu tehniskajā apskatē normas atkarībā no ražošanas gada
jā un kas tur var gļukot? labmda vienkārši dod kautkādu noteiktu elektrisu signālu, kas traucē uzlikt vienkāršu potenciometru`, ko attiecīgi pagrozot iegūt atbilstošus rādītājus priekš braukšanas vai priekš tehapskates.... ja jau gondistam tā lauž tā štuka ko jāieliek autosā lai tas būtu kā jauns.....
Pirmais rakstīja: nu neskatās mūsu tehniskajā apskatē normas atkarībā no ražošanas gada
esi pārliecināts?
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja: nu neskatās mūsu tehniskajā apskatē normas atkarībā no ražošanas gada
esi pārliecināts?
100 punkti...
varbuut leišmalee arii skataas, bet Bauskas ielaa nee...
ja iesi ar kaadu oldtaimeri, tad labaak zinaat razotaaja paredzeetos datus....
parasti jau visiem gaisu un degvielu nogriež taa lai knapi kusteetos
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja: nu neskatās mūsu tehniskajā apskatē normas atkarībā no ražošanas gada
esi pārliecināts?
esi kādreiz redzējis, ka uzstāda mašīnas ražošanas gadu tam mērītājam????????????
Pirmais rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja: nu neskatās mūsu tehniskajā apskatē normas atkarībā no ražošanas gada
esi pārliecināts?
esi kādreiz redzējis, ka uzstāda mašīnas ražošanas gadu tam mērītājam????????????
Ķenguram, kurš ši gadsimta auto mērot atgāzes vienu brīdi lika turēt apmēram 2500 rpm. vecajam ciguāram mērīja tikai tukšgaitā.
Tādi piedzīvojumi, domāju ka saistīts tikai un vienīgi ar izlaiduma gadu.
Pirmais rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja: nu neskatās mūsu tehniskajā apskatē normas atkarībā no ražošanas gada
esi pārliecināts?
esi kādreiz redzējis, ka uzstāda mašīnas ražošanas gadu tam mērītājam????????????
Nevis uzstada datus,bet tur ir noteikts ka no tada gada nedrikst parsniegt tik un tik(nezinu cik isti tur bij)
Apskati abiem gāju vienā vietā, ar apmēram 2 nedēļu starpu.
Re kur viss ir www.csdd.lv/...
805.2. Veicot CO kontroli transportlīdzekļiem, kas izgatavoti pēc 2001.gada 1.janvāra, lambda jābūt robeţās ± 0,03 no vērtības, ko noteicis transportlīdzekļa izgatavotājs. 805.3. Transportlīdzekļiem, kas izgatavoti līdz 2000.gada 31.decembrim, brīvgaitas reţīmā CH koncentrācija dzirksteļaizdedzes motoru atgāzēs nedrīkst pārsniegt 1200 ppm, ja cilindru skaits nav lielāks par 4, un 3000 ppm, ja cilindru skaits ir lielāks par 4. Transportlīdzekļiem, kas izgatavoti, sākot ar 2001.gada 1.janvāri, brīvgaitas reţīmā CH koncentrācija dzirksteļaizdedzes motoru atgāzēs nedrīkst pārsniegt 100 ppm. Jāľem vērā izgatavotāja paredzēto normu, ja tā ir augstāka par iepriekš norādīto.
normas ir normas.... neiropas savienība prasa savu mūsu bāleliņi vēl nepiemēro stingrās normas vecajiem un šķūnētajiem lūžņiem
bet nekādu gadu neviens iekšā nekur nevada....
un bāleliņš nav nekāds zilais vai zaļais..... uz apskati sadaktēto atgāzi tūlīt pēc izbraukšanas no baltā boksa atkal pagriezīs atpakaļ lai no krusta var kūpināt zilus dūmus
eu, bet to CO var vispaar tuksgaitaa tik nomeeriit paturot apgriezienus meera diizeljiem kveepus...
tas kjengurs ir benziins vai diizelis
Ozz rakstīja: eu, bet to CO var vispaar tuksgaitaa tik nomeeriit paturot apgriezienus meera diizeljiem kveepus...
tas kjengurs ir benziins vai diizelis
ķengurs ir balts
Ozz rakstīja: eu, bet to CO var vispaar tuksgaitaa tik nomeeriit paturot apgriezienus meera diizeljiem kveepus...
tas kjengurs ir benziins vai diizelis
Tu mani turi par ideotu Protams ka bendzīns. Tak palasi tos noteikumus csdd linkā, tur viss ir aprakstīt.
2Pirmais....nu nav nekāds gads nekur jāievada, gads nav dzimumloceklis ibio.
Apskatnieks ievada vai ieraksta pieļaujamo normu protokolā un piesprauž izdruku klāt. Pats vari apskatīties - atbilst normai vai ne.
a varbuut inspektoram vienkaarsi dikti patiik izbaudiit 1.4 ķengura "dzineeja" dziesmu
Ozz rakstīja: a varbuut inspektoram vienkaarsi dikti patiik izbaudiit 1.4 ķengura "dzineeja" dziesmu
viņam ir ņiprais ķengurs - 1.6 ar sekvenciāli mainīgajiem vārstiem (gondas vīteka analogs)
1.4 ķengura motorītim tādas fīčas nav
Ozi, davaj PN uz spama topiku!
Nebāzies lietās, no kurām neko nesaproti!
Autors rakstīja: Auto
Kādi varianti piečakarēt ECU- lai otrā lambda zonde (aiz katalizatora) nebļaustas kad katalizators ir s**īgi strādā/nestrādā:
1) Lambda zondes emulators ??? (vai darbosies OK - jo abas uz vienu katalizatoru darbojošās lambda zondes darbojas vienoti).
Koroč pirmkārt nodod abus katalizatoru lūžņos tur par tavu katru veco katalizatoru iedos 30Ls, jo sastāvā ir dārgmetāli platīns u.c.
Otkārt domāju, ka zondes, kas aiz katalizatora var piemānīt pieslēdzot otrās zondes vadus pirmajām zondēm caur kaut kādu potenciometru. ECU tikai skatās starpību starp pirmo zondi un otru, ja starpība ir 0 tad skaidrs, ka katalizators nestrādā. Zondes ir divu tipu, vienas(divvadu) maina savu pretestību atkarībā no skābekļa satura otras maina izejas spriegumu(četrvadu), pirmās piemānīt būtu vienkāršāk. Viss, kas ir jāpanāk ir jāuztaisa tā starpība, mošk ka arī pietiek vienkārši izskrūvēt zondes ārā un nogriest tām gaisa padevi, lai domā, ka viss ideāli sadeg Prasi kādam elektriķim, kā...
Treškārt "Check Engine" vari vienkārši ignorēt, jo uz patēriņu tas nekādu ietekmi neatstāj.
Katalizators izbeidzies (Accord 2001)
A kas viņiem gruti tavejo tur iemerkt???Pameģinat domaju ka var.Nedomaju ka baigi tur tie uzdegumi savadaki ka frančiem