Transit Euroline, Multivan, Vivaro, Vito

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003

Sveiki koleegas,

Gribēju lūgt padomu un informāciju.

Situācija sekojoša, pamazām tiek meklēts aizvietotājs esošajam Citroen Berlingo, jo iepriekšējas ir par mazu un ir nepieciešams lielāks agregāts.

Būtība ir sekojoša, nepieciešams auto, kuru var izmantot ērti kravu pārvadāšanai, reizēm aizvest 6-8 cilvēkus, vai arī aizbraukt piknikā zaļumos.

Pagaidām esmu domājis par šādiem agregātiem , taču trūkst informācijas par dažām niansēm, kā arī par apkalpošanu

Visavairāk pagaidām metu acis tieši uz Ford Transit Euroline MK5 (97-99) vai arī MK6 (2001-2003) jo par salīdzinoši zemu cenu itkā pieejami sakrīg i autiņi, tācu pilnīgi nav pieredzes ar šiem saistībā ar ekspluatāciju un zimaksām, kā arī ir daži tehniskas dabas jautājumi.

1. Ford Transit Euroline MK5 - cik saprotu, viņiem nāk 86zs dīzelis, kāds ir šis motors ekpluatācijā, kādas kaites piemīt, piedziņa priekša vai pakaļa, motors cik saprotu ir ar turbīnu, taču via šiem motoriem iespējams uzlikt čipiņu, kā uzvedās braucot pa štrāsi virs 110 km/h un vai motors pie šāda režīma negrasās sadalītes? Motora piedziņa šiem motoriem ir ar siksnu vai ar ķēdi, un cik bieži jātaisa apkopes.

2. Ford transit Euroline MK6 - cik saprotu šī versija nāk ar diviem motoriem 101zs (01-03 gads) un 125 zs (03-...) gads). Kā ir ar šiem motoriem, kurš labāks, sadalene tiek piedzīta ar siksnu vai arī ar ķēdi, kurš no šiem motoriem ir uzticamāks un lētāks ekspluatācijā, kā braucot pa štrāsi via pirmais netiek dikti mocīts ātrgaitas režīmos?

Tāpatās gribēju zināt kāds ir paltums bīdāmajām sānu durvīm, jo reizēm jāpārved industriālais konteineris ar izmēriem 110x120, līdz ar to durvju spraugi jābūt vismaz 115cm platai, vai arī aizmugures paceļamās durvis ir iespējams paºtaisīt par sāniski veramajām?

3. Kā ir ar MB vito, tiem kas nāk no 2003 gada, cenas viņiem samērā pieticīgas, taču kā ir ar uzticamību un elektronikas drošumu, cik saprotu vecajiem ar to bijas problēmas

4. Cik saprotams VW multivan 2.5 tdi ir diezgan uzticami agregāti un lielas problēmas nerda, tācu kā ar mtoru remontu dārdzību, cik saprotu siksnas nomainīt izmaksā samērā sālīti, un vai arī paceļamo druvju vietā var uzstādīt sāniski veramās aizmugures durvis?

5. Kāda peiredze ar Opel vivaro life, kurš labāks motors 1.9cdi vai 2.5??? Kā ar remontiem un ekpluatācijas izmaksām.

Sorrry ka tik gari, bet gribu iegūt pirms auto izvēles pēc iespējas plašāku info. Liels paldies jau iepriekš

 
Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Ir doma par kautko līdzīgu no trnazītiem MK5 šim suchen.mobile.de/...

Vai arī no MK6 tranzītiem kaukto līdzīgu šim suchen.mobile.de/...

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

liktu uz Vivaro

motori- patiesiibaa pietiek arii ar 1.9(iet patiikami arii ar pilnu salonu tb 9 cilvji uz borta) bet 2.5nieks... hvz... ja tas ir tas pats kas ieksh renja mastera- tad njemams... vnk retaak pa robiem jaamaisa buus... vieniigi skaties garajaa versija- buus arii aiz aizmugureejiem benjkjiem kur aluskastes un grillu iemest...

a Multivans- vnk klasiska veertiiba... ja juuties eerti pie stuures jamajaa- ar njemams

lai veicaas

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: liktu uz Vivaro

motori- patiesiibaa pietiek arii ar 1.9(iet patiikami arii ar pilnu salonu tb 9 cilvji uz borta) bet 2.5nieks... hvz... ja tas ir tas pats kas ieksh renja mastera- tad njemams... vnk retaak pa robiem jaamaisa buus... vieniigi skaties garajaa versija- buus arii aiz aizmugureejiem benjkjiem kur aluskastes un grillu iemest...

a Multivans- vnk klasiska veertiiba... ja juuties eerti pie stuures jamajaa- ar njemams

lai veicaas

Kaa ar remontiem nav kosmiskaas summas jaaieliek, pateerinjs, bija iespēja pabraukt ar Reni trafficu, seedeshana eerta.

No Vivaro tiesi es skatos uz Life-a la multivans lai gan peec cenas saliidzinoshi padaargs.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

GAz 53

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: GAz 53

Sorry bet šitas ir ārpus manas cenu kategorijas.

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

Vivaro/Trafic ar 1,9 +čips pietiek , 2,5 varot būt krņķis ar kārbu , tā esot pašvaka ??!! Ir lietošanā Trafiks 07' 2,0 115zs+čips , 60kkm uz šiltes , kreņķu nau , tik pasengeru beņķi gan ira tizli . zato cena (14,5kls) gan bija salda

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

TDI rakstīja: Vivaro/Trafic ar 1,9 +čips pietiek , 2,5 varot būt krņķis ar kārbu , tā esot pašvaka ??!! Ir lietošanā Trafiks 07' 2,0 115zs+čips , 60kkm uz šiltes , kreņķu nau , tik pasengeru beņķi gan ira tizli . zato cena (14,5kls) gan bija salda

Cik saprotu remontējies pie diileriem? Navinformācijas, cik apmērma maksā zobsiksnas maiņa.

Cik esmu dzirdējis par vecajiem traficiem, tad esot bijušas pirmajiem modeļiem problēmas ar stūres iekārtu un piekari?

dastijs Reģ.: 23.10.2006
0 0 Atbildēt

Labāk ņem Multivanu ar 2.5 tdi, bet būs grūti atrast labu,nenobrauktu.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

dastijs rakstīja: Labāk ņem Multivanu ar 2.5 tdi, bet būs grūti atrast labu,nenobrauktu.

Tranziitam it kaa par labu speele cena + saliidzinoshi vietas vairak pei tam cik zinu tad 2.5TDI siksnas noaiņa un citi remonti arī salīdzinoši padārgi.

dastijs Reģ.: 23.10.2006
0 0 Atbildēt

Tranziitam it kaa par labu speele cena + saliidzinoshi vietas vairak pei tam cik zinu tad 2.5TDI siksnas noaiņa un citi remonti arī salīdzinoši padārgi.

Piekritu Tranzits bus letāks gan pērkot,gan remontējot.Izmaksas Multivanam visu siksnu,ūdensūkņa uz ruļļu nomaiņai sanāca 400ls ar PVN.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

dastijs rakstīja: Tranziitam it kaa par labu speele cena + saliidzinoshi vietas vairak pei tam cik zinu tad 2.5TDI siksnas noaiņa un citi remonti arī salīdzinoši padārgi.

Piekritu Tranzits bus letāks gan pērkot,gan remontējot.Izmaksas Multivanam visu siksnu,ūdensūkņa uz ruļļu nomaiņai sanāca 400ls ar PVN.

Principa ja ar PVN tad veel nav tik traki, kaa ar ikdienišķu lietu apkopi, bremzes, piekare utt?

dastijs Reģ.: 23.10.2006
0 0 Atbildēt

Eļļu motoram mainu pa 15kkm,filtru komplekts 4gab -80ls ar pvn,bremzu kluči iztur apmeram 40kkm,par piekari nesūdzos, bet buss pamatā brauc ārpus pilsētas. Ziemā uz slidena ceļa nevar salidzināt Multivanu ar Tranzītu. Savam auto pacelu motora jaudu no 151 uz 180zs, ripo ļoti jestri.Pie visa tā degvielas pateriņs vasarā pilsetā 8.4l ārpus 6,4l pie 90-100 km/h.

Edgarpo Reģ.: 30.07.2002
0 0 Atbildēt

dastijs rakstīja: Ziemā uz slidena ceļa nevar salidzināt Multivanu ar Tranzītu.

Tā arī nesapratu, kurš labāk uz ceļa turās Tranzit vai Multivan?

dastijs Reģ.: 23.10.2006
0 0 Atbildēt

Edgarpo rakstīja:

dastijs rakstīja: Ziemā uz slidena ceļa nevar salidzināt Multivanu ar Tranzītu.

Tā arī nesapratu, kurš labāk uz ceļa turās Tranzit vai Multivan?

Uz slidena ceļa viennozīmīgi labāk turās Multivans.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

dastijs rakstīja:

Edgarpo rakstīja:

dastijs rakstīja: Ziemā uz slidena ceļa nevar salidzināt Multivanu ar Tranzītu.

Tā arī nesapratu, kurš labāk uz ceļa turās Tranzit vai Multivan?

Uz slidena ceļa viennozīmīgi labāk turās Multivans.

Ar ko tas ir saistiits?

dastijs Reģ.: 23.10.2006
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja:

dastijs rakstīja:

Edgarpo rakstīja:

dastijs rakstīja: Ziemā uz slidena ceļa nevar salidzināt Multivanu ar Tranzītu.

Tā arī nesapratu, kurš labāk uz ceļa turās Tranzit vai Multivan?

Uz slidena ceļa viennozīmīgi labāk turās Multivans.

Ar ko tas ir saistiits?

Multivan ir priekšpiedziņas , plus ESP.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

dastijs rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

dastijs rakstīja:

Edgarpo rakstīja:

dastijs rakstīja: Ziemā uz slidena ceļa nevar salidzināt Multivanu ar Tranzītu.

Tā arī nesapratu, kurš labāk uz ceļa turās Tranzit vai Multivan?

Uz slidena ceļa viennozīmīgi labāk turās Multivans.

Ar ko tas ir saistiits?

Multivan ir priekšpiedziņas , plus ESP.

Principaa MK6 tranziiti ar mazajiem motoriem ja nekluudos ari ir priekša a ESP gan laba lieta, lai gan agrāk domāju ka ABS utt. ir priekš mīkstajiem, taču peč pāris ziemām sapratu, ka bez speciālas sagatavošanas autiņs bez ABS ziemā ir grūti kontrolējams ekstremālos apkstākļos.

ZZXX Reģ.: 14.03.2006
0 0 Atbildēt

dastijs rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

dastijs rakstīja:

Edgarpo rakstīja:

dastijs rakstīja: Ziemā uz slidena ceļa nevar salidzināt Multivanu ar Tranzītu.

Tā arī nesapratu, kurš labāk uz ceļa turās Tranzit vai Multivan?

Uz slidena ceļa viennozīmīgi labāk turās Multivans.

Ar ko tas ir saistiits?

Multivan ir priekšpiedziņas , plus ESP.

Nu ja ,Transītiem jau TĀDI NAVAROTI protams nekad nav bijuši. Pirms cilvēkam ko iesaki-uzzini kas un kā vai arī piebilsti,ka tas ir tikai un vienīgi Tavs viedoklis.

dastijs Reģ.: 23.10.2006
0 0 Atbildēt

ZZXX rakstīja:

dastijs rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

dastijs rakstīja:

Edgarpo rakstīja:

dastijs rakstīja: Ziemā uz slidena ceļa nevar salidzināt Multivanu ar Tranzītu.

Tā arī nesapratu, kurš labāk uz ceļa turās Tranzit vai Multivan?

Uz slidena ceļa viennozīmīgi labāk turās Multivans.

Ar ko tas ir saistiits?

Multivan ir priekšpiedziņas , plus ESP.

Nu ja ,Transītiem jau TĀDI NAVAROTI protams nekad nav bijuši. Pirms cilvēkam ko iesaki-uzzini kas un kā vai arī piebilsti,ka tas ir tikai un vienīgi Tavs viedoklis.

Piekritu ir dažādas komplektacijas ar un bez navarotiem, es iesaku Multivanu T4 tikai no savas 15 gadu pieredzes ar dažādiem busiņiem.Gan jauniem , gan lietotiem.Tāpat katrs izvelēsies sev tikamāko auto.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Pastāsti varbūt lūdzu nbedaudz sīkāk par T4 ekspluatāciju.

Kur labāk remontēt, kas visbiežāk jāmaina, kādi niķi vai gļuki?

dastijs Reģ.: 23.10.2006
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja: Pastāsti varbūt lūdzu nbedaudz sīkāk par T4 ekspluatāciju.

Kur labāk remontēt, kas visbiežāk jāmaina, kādi niķi vai gļuki?

Savam auto savlaicigi veicu visas nepieciešamās apkopes,kuras

noradījis VW, pagaidām ar to pietiek.

Protams ir dažas specifiskas lietas kurām manuprāt vajadzētu pievērst pastiprinātu uzmanību:klimatakontroles sistēmai veicu pārbaudes katru sezonu,regulārāk jamaina salona filtrs, ne visai labas atsauksmes ir par automātisko kārbu, tradicionālais defekts ir startera slēdža bojajums, izradās ka visiem T4 tur tek virsū udens,konstrukcijas nepilnība, ja sanāk ilgstoši pabraukt ar lielāku ātrumu (140...), apstajoties jaļauj motoram pastradāt 3-5 min, lai atdzesētu turbīnu,kura sakarst diezgan pamatīgi.Šo lietu var atrisināt ar turbotaimera palīdzibu kurš neļaus izslēgt motoru kamēr neatdzisīs turbīna.LV tas protams nav aktuāli.Runājot par max. ātrumu , tad auto pēc programmas izmaiņas iet pilnu šilti.

ZZXX Reģ.: 14.03.2006
0 0 Atbildēt

Man šķiet,ka šajā diskusijā primārais jautājums ir autora budžets. Var nopirkt 96. gada Trani par 2Kls un 07. gada T5 par 25Kls... Par T4 nu ....es nu neņemtu,ne jau ka slikts,bet tā jau ir vēsture tāpat kā Transīti līdz 01.gadam. Un tikai ja,ņemt jaunāku par 01.gadu,tad tikai tādu ,kas pirkts Latvijā jauns,citādi var nopirkt pat vairāk par pusļimonu km (reālo). Par remontiem es Tavā vietā daudz nestresotu-ja dabūsi normālu,nenojātu autiņu,pats viņu pa bedrēm nejāsi un lēto soļķi neliesi,tad gadā nekāda lielā šķirba tur nebūs (nu 200ls robežās).

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Varbūt drusku beztēma,bet tomēr.Kāds man pazīstams nelielas autonomas saimnieks dara tā-Vācijā meklē "jahreswagen" T5 ar mazajiem motoriem(1.9TDI,105zs) un kādos trijos gados "izsūc",tad pārdod.

dastijs Reģ.: 23.10.2006
0 0 Atbildēt

ZZXX rakstīja: Man šķiet,ka šajā diskusijā primārais jautājums ir autora budžets. Var nopirkt 96. gada Trani par 2Kls un 07. gada T5 par 25Kls... Par T4 nu ....es nu neņemtu,ne jau ka slikts,bet tā jau ir vēsture tāpat kā Transīti līdz 01.gadam. Un tikai ja,ņemt jaunāku par 01.gadu,tad tikai tādu ,kas pirkts Latvijā jauns,citādi var nopirkt pat vairāk par pusļimonu km (reālo). Par remontiem es Tavā vietā daudz nestresotu-ja dabūsi normālu,nenojātu autiņu,pats viņu pa bedrēm nejāsi un lēto soļķi neliesi,tad gadā nekāda lielā šķirba tur nebūs (nu 200ls robežās).

Par budžetu piekrītu, bet salīdzinot T4 un T5 tas nav tik viennozīmīgi.T4 daudzus gadus pārbaudīta un uzlabota tehnika,pēdejos beidza ºažot 03. gadā , ja ļoti pameklē var atrast labu auto,bet cena Multivanam DE nebūs zem 15klsEur. Augstās cenas vācieši izskaidro ar ļoti lielo interesi par šīm mašinām.

Protams T5 ir modernāks dizains, bet par tehnikas uzticamības

ziņjā es priekšroku devu T4.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Budzets uz kaadu skatos ir 8-15k eur.

Svariigi ir tieši ekspluatācijas izmaksas un uzticamība. ar mašīnu plānots nobraukt gadā ap 50 t. k.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti