Transit Euroline, Multivan, Vivaro, Vito

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003

Sveiki koleegas,

Gribēju lūgt padomu un informāciju.

Situācija sekojoša, pamazām tiek meklēts aizvietotājs esošajam Citroen Berlingo, jo iepriekšējas ir par mazu un ir nepieciešams lielāks agregāts.

Būtība ir sekojoša, nepieciešams auto, kuru var izmantot ērti kravu pārvadāšanai, reizēm aizvest 6-8 cilvēkus, vai arī aizbraukt piknikā zaļumos.

Pagaidām esmu domājis par šādiem agregātiem , taču trūkst informācijas par dažām niansēm, kā arī par apkalpošanu

Visavairāk pagaidām metu acis tieši uz Ford Transit Euroline MK5 (97-99) vai arī MK6 (2001-2003) jo par salīdzinoši zemu cenu itkā pieejami sakrīg i autiņi, tācu pilnīgi nav pieredzes ar šiem saistībā ar ekspluatāciju un zimaksām, kā arī ir daži tehniskas dabas jautājumi.

1. Ford Transit Euroline MK5 - cik saprotu, viņiem nāk 86zs dīzelis, kāds ir šis motors ekpluatācijā, kādas kaites piemīt, piedziņa priekša vai pakaļa, motors cik saprotu ir ar turbīnu, taču via šiem motoriem iespējams uzlikt čipiņu, kā uzvedās braucot pa štrāsi virs 110 km/h un vai motors pie šāda režīma negrasās sadalītes? Motora piedziņa šiem motoriem ir ar siksnu vai ar ķēdi, un cik bieži jātaisa apkopes.

2. Ford transit Euroline MK6 - cik saprotu šī versija nāk ar diviem motoriem 101zs (01-03 gads) un 125 zs (03-...) gads). Kā ir ar šiem motoriem, kurš labāks, sadalene tiek piedzīta ar siksnu vai arī ar ķēdi, kurš no šiem motoriem ir uzticamāks un lētāks ekspluatācijā, kā braucot pa štrāsi via pirmais netiek dikti mocīts ātrgaitas režīmos?

Tāpatās gribēju zināt kāds ir paltums bīdāmajām sānu durvīm, jo reizēm jāpārved industriālais konteineris ar izmēriem 110x120, līdz ar to durvju spraugi jābūt vismaz 115cm platai, vai arī aizmugures paceļamās durvis ir iespējams paºtaisīt par sāniski veramajām?

3. Kā ir ar MB vito, tiem kas nāk no 2003 gada, cenas viņiem samērā pieticīgas, taču kā ir ar uzticamību un elektronikas drošumu, cik saprotu vecajiem ar to bijas problēmas

4. Cik saprotams VW multivan 2.5 tdi ir diezgan uzticami agregāti un lielas problēmas nerda, tācu kā ar mtoru remontu dārdzību, cik saprotu siksnas nomainīt izmaksā samērā sālīti, un vai arī paceļamo druvju vietā var uzstādīt sāniski veramās aizmugures durvis?

5. Kāda peiredze ar Opel vivaro life, kurš labāks motors 1.9cdi vai 2.5??? Kā ar remontiem un ekpluatācijas izmaksām.

Sorrry ka tik gari, bet gribu iegūt pirms auto izvēles pēc iespējas plašāku info. Liels paldies jau iepriekš

 
VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Šodien braucu uz Rīgu ar Jelgavas autobusu parka mikroautobusu Ford-Transit. Auto bija nepilnus 6 gadus vecs, 2004.gada izlaidums. Nobraukums cienījams - 601 tūkst. km. Pārsteidza augstie dīzeļmotora apgriezieni - pie 85 km/h piektajā pārnesumā 2750 apgriezieni minūtē.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Šodien braucu uz Rīgu ar Jelgavas autobusu parka mikroautobusu Ford-Transit. Auto bija nepilnus 6 gadus vecs, 2004.gada izlaidums. Nobraukums cienījams - 601 tūkst. km. Pārsteidza augstie dīzeļmotora apgriezieni - pie 85 km/h piektajā pārnesumā 2750 apgriezieni minūtē.

to tranzītu pabrauks vēl gadus četrus līdz apaļam ciparam, tad noplēsīs JAP uzlīmes, izpucēs to auto, notīs odometru uz 176 000km un aidā uz Rumbulu tirgot

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

VWfans rakstīja: Šodien braucu uz Rīgu ar Jelgavas autobusu parka mikroautobusu Ford-Transit. Auto bija nepilnus 6 gadus vecs, 2004.gada izlaidums. Nobraukums cienījams - 601 tūkst. km. Pārsteidza augstie dīzeļmotora apgriezieni - pie 85 km/h piektajā pārnesumā 2750 apgriezieni minūtē.

to tranzītu pabrauks vēl gadus četrus līdz apaļam ciparam, tad noplēsīs JAP uzlīmes, izpucēs to auto, notīs odometru uz 176 000km un aidā uz Rumbulu tirgot

Kāpēc sarežģīt? Nobrauks līdz 1 176 000 km un tad uz Rumbulu! (viņam tak nav odometrs, kas miljonus uzrāda?)

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 1 Atbildēt

senuks rakstīja: Sajūgs tā pēšņi nepazūd. Ja arī pazūd var iztikt bez tā lai nokļutu no punkta A uz B pa normālu ceļu.

kā tu stādies priekšā braukšanu bez sajūga?

schizo Reģ.: 17.11.2007
0 0 Atbildēt

Nekā sarežģīta tur nav. Jāspēlējās ar gāzi, var pārslēgties.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja:

Ja disks nodilis, liidz pedeejam, tad laikam gan nevareeja nekur tikt, it seviksji to juut ja jaabrauc staavaakaa kalnaa.

Disks pēkšņi nenodilst "līdz pēdējam". Kilometri, kas nobraucami (ja kaut mazliet saprātīgi pietaupa) pēc tam kad sācis jau izslīdēt pie lielākas griezes, vēl ir mērāmi tūkstošos.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Dažiem auto ir hidrauliska konstrukcija, kurai drusku novirzoties un iesprūstot galējā stāvoklī, auto paliek ar izspiestu sajūgu, tad nevar pabraukt nevienā virzienā, pat ar starteri. Bet ar pārtrūkušu sajūga trosīti ir braukts, naff tik traki.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Kam tāds sajūgs vispār rūp.. kādreiz bija mocis, kam kurvis ar diskiem bija vnk sasvarkots!

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Starp citu VW multivan vietaa tika izveelets Chrysler Town & Country, cena zemāka , komforts lielāks, izmaksas arī panesamas.

Vienīgais vieta ir mazāk nekā Multivanaa, bet komforts to atsver.

dastijs Reģ.: 23.10.2006
0 0 Atbildēt

To: Sandis_UR

Tici man nekas labs tas C T&C nav, to auto nemaz nevar salidzinat ar VW Multivan labā Generation komplektācijā.

dastijs Reģ.: 23.10.2006
0 0 Atbildēt

Business komplektācija ir labāka.

Vienīgā atšķirība ādas salons un sešas sēdvietas,

mīnuss nav izvelkamā gulta.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

T5 protams ir baudaams auto, bet to cena liek piedot visus T&C nedaudzos minusus un turpinaat priecaties par amerikani

dastijs Reģ.: 23.10.2006
0 0 Atbildēt

Man ir no pēdējiem T4 M Generation , T5 labs, bet pēc 2007 augusta.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nez kur te pirksi, nesalidzinam jau ar Gazeli. T&C nav ne vainas. vienkarsha miksta piekare, gazificejot ir letaaka braukshana nekaa ar VW dizel, kursh viena bridii saak prasiit naudu. amiiishu 3.8 ir nosaciiti muzhigs ar kjedi (500000km) dzinejaa, pats dzinejs kluss, un ertaka sedpozicija nekaa VW, kur ljoti augsts panelis un juties kaa autobusa vaditajs. T5 vilina tik ar dizainu, feinaaku salonu un bik saprotamakiem dzelzhiem. protams amiitim ir savi minusi, kaa bik letaaka plastmassa salonaa, garlaiciigs automats un nesportiskaka piekare, bet piedodiet, busu peerk atputai, nevis ralllijam.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Nu jā, ja tev TAS ir tāds pats kā pirksts, tad tiešām tur nav ko salīdzināt...

tachu pasaki kko pa temu, vai tikai salidzinasim pirkstu shkergriezumu platiibu?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Slinkais rakstīja:

Kaksis rakstīja: Nu jā, ja tev TAS ir tāds pats kā pirksts, tad tiešām tur nav ko salīdzināt...

tachu pasaki kko pa temu, vai tikai salidzinasim pirkstu shkergriezumu platiibu?

T&C konkurents ir šarāns. T5 ir pavisam cita klase, cits auto. Tad jau T5 var salīdzināt arī ar Neoplan, ne? Nu bišķiņ lielāks...

ha ha ha. sharanu ne nepietin, suuds ne auto. neiet nekaada salidzinajumaa ne peec klases ne ietipiibas. T&C ir tiesh T4-5 konkurents. grand vojagerus labaak nesalidzinasim, aprikojuma un tt delj.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

dastijs rakstīja: To: Sandis_UR

Tici man nekas labs tas C T&C nav, to auto nemaz nevar salidzinat ar VW Multivan labā Generation komplektācijā.

Atrodi lūdzu normālu VW Multivan, labā komplektācijā ar normālu (nevis mopēda jaudas) motoru, cenā līdz 5k eur.

Izpētīju kaudzi ar multjikiem, zem 10 000 T4 labā stāvoklī pēc 2000 g. neatrast.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Vai šis par 3333 latiem Munameģa pakājē dabūjamais Voyagers Jums šķiet labs?

rus.auto24.ee/...

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Vai šis par 3333 latiem Munameģa pakājē dabūjamais Voyagers Jums šķiet labs?

rus.auto24.ee/...

tas ir sū da dodžs kas zin šķirbu , sapratīs

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

TDIOTS

Vai tad gaitā tas nav tikpat baudāms kā Voyagers? Un svaigs arī tas eksemplārs - tikai 107 tūkst.km nobraukums.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

tie digi 95% ir pliki, ne kozhas, ne citu fichu. tiesa mazjatus var dabuut pa djoshu. man domaat nav veerts

dastijs Reģ.: 23.10.2006
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja:

dastijs rakstīja: To: Sandis_UR

Tici man nekas labs tas C T&C nav, to auto nemaz nevar salidzinat ar VW Multivan labā Generation komplektācijā.

Atrodi lūdzu normālu VW Multivan, labā komplektācijā ar normālu (nevis mopēda jaudas) motoru, cenā līdz 5k eur.

Izpētīju kaudzi ar multjikiem, zem 10 000 T4 labā stāvoklī pēc

2000 g. neatrast.

Piekrītu praktiski nevar atrast Multivanu ar labu komplektāciju un 2.5 TDI par cenu liidz 5k eur, tā arī ir zināmā mērā atbilde uz jautājumu kurš auto ir labāks. Par C T&C un C G V salidzinājumā ar T4 M G varu spriest diezgan objektīvi, jo visi šie auto ir bijushi manā lietošanā. Varu tikai piebilst ka es vairs nekad nepirkšu C un zilā ovāla minivenus. Mana izvēle par labu T4 M Gen bija praktiskās pieredzes rezultāts, kad pirku cena likās kosmoss, tomēr ilgtermiņā esmu gandarīts.

dastijs Reģ.: 23.10.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Kaksis rakstīja:

T4 ar 2.5TDI ir mēsls.

tevi vismaz kādu reizīti pie tā stūres ir palaiduši ?? Nu jā... pa garāžu atļāva,ja , pastūrēt

Kaksi kurā konkrētā vietā T4 ar 2.5TDI ir mēsls?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

tieshi tas rindas tdi arii vilina ieksh VW. atsauciigi chipojas, un skrien uz priekshu labi. reizeem liekas ka tas ir vieniigais kas vilina...

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

dastijs rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Kaksis rakstīja:

T4 ar 2.5TDI ir mēsls.

tevi vismaz kādu reizīti pie tā stūres ir palaiduši ?? Nu jā... pa garāžu atļāva,ja , pastūrēt

Kaksi kurā konkrētā vietā T4 ar 2.5TDI ir mēsls?

Nezin viņš,kas tas vispār ir, nav braucis. Ar garo karavelli braucām slēpot, 2 slēpju kastes uz jumta, 140-160 cauri Vācijai ar kruīzu.... Polijā apdzīšanas problēmu nebija.

Nezinu,ko vēl vajag...

Deksi ar CV 180 uz vilnjas baanja ar kruiizu, bez probleemaam.

VW 2.8 probleemka, ka tas dzineejs ir par shvaku prieksh tas bundzhas (griezes moments).

Esmu braucis gan ar VW multivan, gan ar Trafficiem, gan ari ar Vito, ar CV brauktprieks ir par 60% lielaaks, protams CV zaude praktiskuma u n ietilpiba, bet pec automatiskajam sanu durviim kruiixsa INFINITY 8 skaljrunju audio un 3 zonu klimas , paarejais skjiet bulja meesli, it seviskji cenu kategorija lidz 8K eur.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti