Transit Euroline, Multivan, Vivaro, Vito

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003

Sveiki koleegas,

Gribēju lūgt padomu un informāciju.

Situācija sekojoša, pamazām tiek meklēts aizvietotājs esošajam Citroen Berlingo, jo iepriekšējas ir par mazu un ir nepieciešams lielāks agregāts.

Būtība ir sekojoša, nepieciešams auto, kuru var izmantot ērti kravu pārvadāšanai, reizēm aizvest 6-8 cilvēkus, vai arī aizbraukt piknikā zaļumos.

Pagaidām esmu domājis par šādiem agregātiem , taču trūkst informācijas par dažām niansēm, kā arī par apkalpošanu

Visavairāk pagaidām metu acis tieši uz Ford Transit Euroline MK5 (97-99) vai arī MK6 (2001-2003) jo par salīdzinoši zemu cenu itkā pieejami sakrīg i autiņi, tācu pilnīgi nav pieredzes ar šiem saistībā ar ekspluatāciju un zimaksām, kā arī ir daži tehniskas dabas jautājumi.

1. Ford Transit Euroline MK5 - cik saprotu, viņiem nāk 86zs dīzelis, kāds ir šis motors ekpluatācijā, kādas kaites piemīt, piedziņa priekša vai pakaļa, motors cik saprotu ir ar turbīnu, taču via šiem motoriem iespējams uzlikt čipiņu, kā uzvedās braucot pa štrāsi virs 110 km/h un vai motors pie šāda režīma negrasās sadalītes? Motora piedziņa šiem motoriem ir ar siksnu vai ar ķēdi, un cik bieži jātaisa apkopes.

2. Ford transit Euroline MK6 - cik saprotu šī versija nāk ar diviem motoriem 101zs (01-03 gads) un 125 zs (03-...) gads). Kā ir ar šiem motoriem, kurš labāks, sadalene tiek piedzīta ar siksnu vai arī ar ķēdi, kurš no šiem motoriem ir uzticamāks un lētāks ekspluatācijā, kā braucot pa štrāsi via pirmais netiek dikti mocīts ātrgaitas režīmos?

Tāpatās gribēju zināt kāds ir paltums bīdāmajām sānu durvīm, jo reizēm jāpārved industriālais konteineris ar izmēriem 110x120, līdz ar to durvju spraugi jābūt vismaz 115cm platai, vai arī aizmugures paceļamās durvis ir iespējams paºtaisīt par sāniski veramajām?

3. Kā ir ar MB vito, tiem kas nāk no 2003 gada, cenas viņiem samērā pieticīgas, taču kā ir ar uzticamību un elektronikas drošumu, cik saprotu vecajiem ar to bijas problēmas

4. Cik saprotams VW multivan 2.5 tdi ir diezgan uzticami agregāti un lielas problēmas nerda, tācu kā ar mtoru remontu dārdzību, cik saprotu siksnas nomainīt izmaksā samērā sālīti, un vai arī paceļamo druvju vietā var uzstādīt sāniski veramās aizmugures durvis?

5. Kāda peiredze ar Opel vivaro life, kurš labāks motors 1.9cdi vai 2.5??? Kā ar remontiem un ekpluatācijas izmaksām.

Sorrry ka tik gari, bet gribu iegūt pirms auto izvēles pēc iespējas plašāku info. Liels paldies jau iepriekš

 
rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

dastijs rakstīja:

ZZXX rakstīja: Man šķiet,ka šajā diskusijā primārais jautājums ir autora budžets. Var nopirkt 96. gada Trani par 2Kls un 07. gada T5 par 25Kls... Par T4 nu ....es nu neņemtu,ne jau ka slikts,bet tā jau ir vēsture tāpat kā Transīti līdz 01.gadam. Un tikai ja,ņemt jaunāku par 01.gadu,tad tikai tādu ,kas pirkts Latvijā jauns,citādi var nopirkt pat vairāk par pusļimonu km (reālo). Par remontiem es Tavā vietā daudz nestresotu-ja dabūsi normālu,nenojātu autiņu,pats viņu pa bedrēm nejāsi un lēto soļķi neliesi,tad gadā nekāda lielā šķirba tur nebūs (nu 200ls robežās).

Par budžetu piekrītu, bet salīdzinot T4 un T5 tas nav tik viennozīmīgi.T4 daudzus gadus pārbaudīta un uzlabota tehnika,pēdejos beidza ºažot 03. gadā , ja ļoti pameklē var atrast labu auto,bet cena Multivanam DE nebūs zem 15klsEur. Augstās cenas vācieši izskaidro ar ļoti lielo interesi par šīm mašinām.

Protams T5 ir modernāks dizains, bet par tehnikas uzticamības

ziņjā es priekšroku devu T4.

Draugam ir T5 ,un tikai pateicoties viņam es nenopirku Tiguan , nu sparīgi viņš mani atrunāja no vw zīmola gan no LV dīlera. Viņa jaunais šet pirktais T5 patstāvīgs dīlerservisa viesis(pamatā elektronika ) , šim vēl bij smagi jācīnās(jādraud ar sūdzību fričiem ) lai maiņas auto iedod

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
1 0 Atbildēt

Njaa man arii ir pieredze negatīva ar LV auto dīleriem un garantijas servissu. Šajā gadījuma runa iet par VEHO, tāpēc arī tiek meklēts lietots auto, jo otreiz uz tā paša grābeļa uzkāpt negribās.

Pašam Citroen gan problēmu nav daudz, taču sajūsmina darbstundu izmaksu pacelšanas dinamika, kā arī pofigistiskā attieksme.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Starp citu arī es esmu diezgan daudz dzirdējis par T5 likstām, tāpēc arī sliecos par labu tieši uz T4, lai gan budžetā iekļaujotes varētu arī paņemt T5.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Kāds man nepateiks, vai eļļu T4 2.5TDI mtoram var nomainīt mājas apstākļos?

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

dastijs rakstīja:

ZZXX rakstīja: Man šķiet,ka šajā diskusijā primārais jautājums ir autora budžets. Var nopirkt 96. gada Trani par 2Kls un 07. gada T5 par 25Kls... Par T4 nu ....es nu neņemtu,ne jau ka slikts,bet tā jau ir vēsture tāpat kā Transīti līdz 01.gadam. Un tikai ja,ņemt jaunāku par 01.gadu,tad tikai tādu ,kas pirkts Latvijā jauns,citādi var nopirkt pat vairāk par pusļimonu km (reālo). Par remontiem es Tavā vietā daudz nestresotu-ja dabūsi normālu,nenojātu autiņu,pats viņu pa bedrēm nejāsi un lēto soļķi neliesi,tad gadā nekāda lielā šķirba tur nebūs (nu 200ls robežās).

Par budžetu piekrītu, bet salīdzinot T4 un T5 tas nav tik viennozīmīgi.T4 daudzus gadus pārbaudīta un uzlabota tehnika,pēdejos beidza ºažot 03. gadā , ja ļoti pameklē var atrast labu auto,bet cena Multivanam DE nebūs zem 15klsEur. Augstās cenas vācieši izskaidro ar ļoti lielo interesi par šīm mašinām.

Protams T5 ir modernāks dizains, bet par tehnikas uzticamības

ziņjā es priekšroku devu T4.

Draugam ir T5 ,un tikai pateicoties viņam es nenopirku Tiguan , nu sparīgi viņš mani atrunāja no vw zīmola gan no LV dīlera. Viņa jaunais šet pirktais T5 patstāvīgs dīlerservisa viesis(pamatā elektronika ) , šim vēl bij smagi jācīnās(jādraud ar sūdzību fričiem ) lai maiņas auto iedod

Coolberg nerullz... tas fakts... ar maniits ka ar faaterlandes piedraudeshanu tik kustinaams

Orfejs Reģ.: 13.09.2008
0 0 Atbildēt

Priekšroku dotu Traficam , ar vienu no nulles nobraucu 260t/km , vienīgā problēma bija ar EGR vārstu(pēc 200t.km), tagad braucu ar jauno Trafic 2.0dci, problēmu nav vispār un apmierina visos punktos.

Orfejs Reģ.: 13.09.2008
0 0 Atbildēt

Lielā apkope ar siksnas maiņu pirms gada maksāja (mūsā) ap 300Ls, ...... varu vairāk pakonsultēt pa Trafic..(no pieredzes)

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Orfejs rakstīja: Lielā apkope ar siksnas maiņu pirms gada maksāja (mūsā) ap 300Ls, ...... varu vairāk pakonsultēt pa Trafic..(no pieredzes)

Izklausaas diezgan labi, kaa ar piekari, dzrideju ka shiem vaaja vieta ir stuures iekāarta.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Orfejs rakstīja: Priekšroku dotu Traficam , ar vienu no nulles nobraucu 260t/km , vienīgā problēma bija ar EGR vārstu(pēc 200t.km), tagad braucu ar jauno Trafic 2.0dci, problēmu nav vispār un apmierina visos punktos.

Kaads tev motors bija pirmajam trafica, 1.9 vai 2.5, cik pateereja, un vai uz straases pie aatruma 120 motoram nav baigie apgriezieni?

Orfejs Reģ.: 13.09.2008
0 0 Atbildēt

motors bija 1.9 un ātrumu 140-150km/h labi turēja, apgriezieni bija zem 3... jaunajam tagad patēriņš pa pilsētu 7.6-7.8.. karoce piedāvāju iespēju patestēt, ja ir interese(lidostas rajonā)

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Orfejs rakstīja: motors bija 1.9 un ātrumu 140-150km/h labi turēja, apgriezieni bija zem 3... jaunajam tagad patēriņš pa pilsētu 7.6-7.8.. karoce piedāvāju iespēju patestēt, ja ir interese(lidostas rajonā)

Kaada tev versija, pasazieru, jeb kravas?

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Cik saprotu, tad kaarba tev 6gang.

Orfejs Reģ.: 13.09.2008
0 0 Atbildēt

..ar veco nobraucu 04g-07g. ar jauno 07.08- līdz šodienai

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

A tas 1.9 nelikaas par niikuliigu?

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Orfej, varbuut ja vari atstaaj savas koordinaates vai ari nosuuti uz [email protected]" target="_new">[email protected]

Orfejs Reģ.: 13.09.2008
0 0 Atbildēt

tieshi 2.0 ir nīkulīgāks dēļ EURO4 standartiem, 1,9 bija krietni ņiprāks, bet problēmas bija ar EGR vārstu...jaunas:īsumā: uz ceļa stabils, dinamisks, labs uzrāviens...uttt, vari manu auto patestēt!

Orfejs Reģ.: 13.09.2008
0 0 Atbildēt
Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Ok, paldies

Laikam buus jaaiet guleet

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

Orfejs rakstīja: tieshi 2.0 ir nīkulīgāks dēļ EURO4 standartiem, 1,9 bija krietni ņiprāks, bet problēmas bija ar EGR vārstu...jaunas:īsumā: uz ceļa stabils, dinamisks, labs uzrāviens...uttt, vari manu auto patestēt!

2,0 115zs jau perkot tika nočīpoc ( chiptuning,lv)un nekādas nīkulības nau , pat piekabi velkot tas pac auto ,bez cipošanas , gan bija 'tak sjebe' un pārdevējs ( MM ) uzreiz piedavaja čipot

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

TDI rakstīja:

Orfejs rakstīja: tieshi 2.0 ir nīkulīgāks dēļ EURO4 standartiem, 1,9 bija krietni ņiprāks, bet problēmas bija ar EGR vārstu...jaunas:īsumā: uz ceļa stabils, dinamisks, labs uzrāviens...uttt, vari manu auto patestēt!

2,0 115zs jau perkot tika nočīpoc ( chiptuning,lv)un nekādas nīkulības nau , pat piekabi velkot tas pac auto ,bez cipošanas , gan bija 'tak sjebe' un pārdevējs ( MM ) uzreiz piedavaja čipot

A kaa tas chiptuning nesamazina dzineeja resursu?? Un kaa ietekmee devielas pateerinju, braucot normaalaa rezhiimaa??

Veel tajaa chiptuning.lv atradu taadu lietu kaa POWER Box - kas tas taacs, un ko tas verkjis dara?

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja:

TDI rakstīja:

Orfejs rakstīja: tieshi 2.0 ir nīkulīgāks dēļ EURO4 standartiem, 1,9 bija krietni ņiprāks, bet problēmas bija ar EGR vārstu...jaunas:īsumā: uz ceļa stabils, dinamisks, labs uzrāviens...uttt, vari manu auto patestēt!

2,0 115zs jau perkot tika nočīpoc ( chiptuning,lv)un nekādas nīkulības nau , pat piekabi velkot tas pac auto ,bez cipošanas , gan bija 'tak sjebe' un pārdevējs ( MM ) uzreiz piedavaja čipot

A kaa tas chiptuning nesamazina dzineeja resursu?? Un kaa ietekmee devielas pateerinju, braucot normaalaa rezhiimaa??

Veel tajaa chiptuning.lv atradu taadu lietu kaa POWER Box - kas tas taacs, un ko tas verkjis dara?

nemazina resursu -pieredze golpsIV 240kkm , cirvis 40kkm , neēd vairāk , drīzāk mazāk , nav bijis kujowerbokss -neko no savas pieredzes nevaru teikt .

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

ā un tokš trafigs-40kkm , ar vēl nau nosprādzis

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja: Kāds man nepateiks, vai eļļu T4 2.5TDI mtoram var nomainīt mājas apstākļos?

Kuras vieglās automašīnas kādam motoram nevar?

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Kāds man nepateiks, vai eļļu T4 2.5TDI mtoram var nomainīt mājas apstākļos?

Kuras vieglās automašīnas kādam motoram nevar?

Vienreiz pamēģināju- baigais čakars ar motora bruņu, uz bedres ļoti grūti noņemt un pielikt vispār braucu uz servisu uz pacēlāju...

ZZXX Reģ.: 14.03.2006
0 0 Atbildēt

Nu par 15 Keur T5 multivanu nepaņemsi (ja nu vien galīgi nojātu),bet citā jomā ir liela izvēle. Es jau nu ieteiktu Transītu,bet tas jau tāpēc ,ka ar tiem ir nobraukts vairāk par pusļimonu km. Nav bijušas īpašas problēmas. Bet nu tas ir tikai mans viedoklis.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti