Transit Euroline, Multivan, Vivaro, Vito

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003

Sveiki koleegas,

Gribēju lūgt padomu un informāciju.

Situācija sekojoša, pamazām tiek meklēts aizvietotājs esošajam Citroen Berlingo, jo iepriekšējas ir par mazu un ir nepieciešams lielāks agregāts.

Būtība ir sekojoša, nepieciešams auto, kuru var izmantot ērti kravu pārvadāšanai, reizēm aizvest 6-8 cilvēkus, vai arī aizbraukt piknikā zaļumos.

Pagaidām esmu domājis par šādiem agregātiem , taču trūkst informācijas par dažām niansēm, kā arī par apkalpošanu

Visavairāk pagaidām metu acis tieši uz Ford Transit Euroline MK5 (97-99) vai arī MK6 (2001-2003) jo par salīdzinoši zemu cenu itkā pieejami sakrīg i autiņi, tācu pilnīgi nav pieredzes ar šiem saistībā ar ekspluatāciju un zimaksām, kā arī ir daži tehniskas dabas jautājumi.

1. Ford Transit Euroline MK5 - cik saprotu, viņiem nāk 86zs dīzelis, kāds ir šis motors ekpluatācijā, kādas kaites piemīt, piedziņa priekša vai pakaļa, motors cik saprotu ir ar turbīnu, taču via šiem motoriem iespējams uzlikt čipiņu, kā uzvedās braucot pa štrāsi virs 110 km/h un vai motors pie šāda režīma negrasās sadalītes? Motora piedziņa šiem motoriem ir ar siksnu vai ar ķēdi, un cik bieži jātaisa apkopes.

2. Ford transit Euroline MK6 - cik saprotu šī versija nāk ar diviem motoriem 101zs (01-03 gads) un 125 zs (03-...) gads). Kā ir ar šiem motoriem, kurš labāks, sadalene tiek piedzīta ar siksnu vai arī ar ķēdi, kurš no šiem motoriem ir uzticamāks un lētāks ekspluatācijā, kā braucot pa štrāsi via pirmais netiek dikti mocīts ātrgaitas režīmos?

Tāpatās gribēju zināt kāds ir paltums bīdāmajām sānu durvīm, jo reizēm jāpārved industriālais konteineris ar izmēriem 110x120, līdz ar to durvju spraugi jābūt vismaz 115cm platai, vai arī aizmugures paceļamās durvis ir iespējams paºtaisīt par sāniski veramajām?

3. Kā ir ar MB vito, tiem kas nāk no 2003 gada, cenas viņiem samērā pieticīgas, taču kā ir ar uzticamību un elektronikas drošumu, cik saprotu vecajiem ar to bijas problēmas

4. Cik saprotams VW multivan 2.5 tdi ir diezgan uzticami agregāti un lielas problēmas nerda, tācu kā ar mtoru remontu dārdzību, cik saprotu siksnas nomainīt izmaksā samērā sālīti, un vai arī paceļamo druvju vietā var uzstādīt sāniski veramās aizmugures durvis?

5. Kāda peiredze ar Opel vivaro life, kurš labāks motors 1.9cdi vai 2.5??? Kā ar remontiem un ekpluatācijas izmaksām.

Sorrry ka tik gari, bet gribu iegūt pirms auto izvēles pēc iespējas plašāku info. Liels paldies jau iepriekš

 
1 2 3 4 5
Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Kāds man nepateiks, vai eļļu T4 2.5TDI mtoram var nomainīt mājas apstākļos?

Kuras vieglās automašīnas kādam motoram nevar?

Dažiem autiņiem eļlas viltrs novietots taads, ka ar rokaam bez speciaalas atsleegas nenomainisi.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

ZZXX rakstīja: Nu par 15 Keur T5 multivanu nepaņemsi (ja nu vien galīgi nojātu),bet citā jomā ir liela izvēle. Es jau nu ieteiktu Transītu,bet tas jau tāpēc ,ka ar tiem ir nobraukts vairāk par pusļimonu km. Nav bijušas īpašas problēmas. Bet nu tas ir tikai mans viedoklis.

Ar kaadiem tieši tev ir pieredze MK5 vai MK6 un kaadiem motoriem?

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Un vai kads varetu padalities ar informaciju cik apmeeram videeji muusu apspriežamajiem modeļiem (T4, Transit, Traffic, Vito) kalpo sajūgs un kādas ir nomaiņas izmaksas?

Esmu dzirdējis (viena tante teica), ka dažiem ir jāņem ārā motors, lai sajūgu varētu nomainīt.

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

Nūū Trafikam sajūgu maina caur bardačoku ,Tranzītam caur izputēju , Karavelaj gan viss ir slikti -jāskruvē nost bāka ,xanuj

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja:

msh rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Kāds man nepateiks, vai eļļu T4 2.5TDI mtoram var nomainīt mājas apstākļos?

Kuras vieglās automašīnas kādam motoram nevar?

Dažiem autiņiem eļlas viltrs novietots taads, ka ar rokaam bez speciaalas atsleegas nenomainisi.

Tad uztaisi to atvilcēju - gabals drošības jostas un seškantains 17mm bleķis, lai var ar atslēgu griezt

ZZXX Reģ.: 14.03.2006
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja:

ZZXX rakstīja: Nu par 15 Keur T5 multivanu nepaņemsi (ja nu vien galīgi nojātu),bet citā jomā ir liela izvēle. Es jau nu ieteiktu Transītu,bet tas jau tāpēc ,ka ar tiem ir nobraukts vairāk par pusļimonu km. Nav bijušas īpašas problēmas. Bet nu tas ir tikai mans viedoklis.

Ar kaadiem tieši tev ir pieredze MK5 vai MK6 un kaadiem motoriem?

Teikšu kā ir-motoru markas īsti nezinu. Pirmais Transīts bija 84.gada 2.0l benzīns uz kura es uzsēdos 92.gadā,tālāk turpinājās dažādi Transīti,bet katrs jau jaunāks,visi dīzeļi. Ā,bija dažus gadus pārtraukums uz fūrēm. Ir bijuši gan 2.5,gan 2.5 turbo,gan dažādi divlitrīgie turbodīzeļi. Uz ceļa nēēsmu palicis ne ar vienu nekad. vecajiem bij foršs plus,ka ar elektrību varēja sildīt tosolu,manējam šobrīdējam atkal ir autonomka,kas uzceļ motora temperatūru. bet par remontu izmaksām-nu ko Tu cepies,visi autiņi ir jāremontē,bet ja lūzni nenopirksi,tad šim jautājumam ir sekundāra nozīme. P.s. nevienam Tranim sajūga problēmas nav bijušas,ja nu vienīgi pie pedāļa zobsektors,lkas maksā kapeikas un ir apmaināms 5 min.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Par sajūgu uzdevu jautājumu tāpēc, ka cik saprotu, tas dīzeļiem ir samērā padārgs pasākums.

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja: Par sajūgu uzdevu jautājumu tāpēc, ka cik saprotu, tas dīzeļiem ir samērā padārgs pasākums.

sprinters 96' - ~350-500xvzkkm , sajugs ''dzimtais'' - braucējs ira sajūgu iznīcinātajs Nr.1 , manā kantorī

un vispābā , viss tik dārgs , viss tik dārgs - moš teu labāk stumjamos diuričus vajaga

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

TDI rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Par sajūgu uzdevu jautājumu tāpēc, ka cik saprotu, tas dīzeļiem ir samērā padārgs pasākums.

sprinters 96' - ~350-500xvzkkm , sajugs ''dzimtais'' - braucējs ira sajūgu iznīcinātajs Nr.1 , manā kantorī

un vispābā , viss tik dārgs , viss tik dārgs - moš teu labāk stumjamos diuričus vajaga

Neiet runa par to ka daargs vai kaa, bet gan par to, lai neapliktu uz ceļu, un pēc tam vēl nenovilktu 10 aadas.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

TDI rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Par sajūgu uzdevu jautājumu tāpēc, ka cik saprotu, tas dīzeļiem ir samērā padārgs pasākums.

sprinters 96\' - ~350-500xvzkkm , sajugs \'\'dzimtais\'\' - braucējs ira sajūgu iznīcinātajs Nr.1 , manā kantorī

un vispābā , viss tik dārgs , viss tik dārgs - moš teu labāk stumjamos diuričus vajaga

optimists par to km www.iauto.lv/... shitam verkjiitim bildes tapshanas briidii bija 8 vai 9 meeneshi kopsh nokaapshanas no konveijera...

Siksparnis Reģ.: 17.02.2005
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja:

TDI rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Par sajūgu uzdevu jautājumu tāpēc, ka cik saprotu, tas dīzeļiem ir samērā padārgs pasākums.

sprinters 96' - ~350-500xvzkkm , sajugs ''dzimtais'' - braucējs ira sajūgu iznīcinātajs Nr.1 , manā kantorī

un vispābā , viss tik dārgs , viss tik dārgs - moš teu labāk stumjamos diuričus vajaga

optimists par to km www.iauto.lv/... shitam verkjiitim bildes tapshanas briidii bija 8 vai 9 meeneshi kopsh nokaapshanas no konveijera...

Vairāk kā 20 štukas mēnesī vidējais.

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja:

TDI rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Par sajūgu uzdevu jautājumu tāpēc, ka cik saprotu, tas dīzeļiem ir samērā padārgs pasākums.

sprinters 96' - ~350-500xvzkkm , sajugs ''dzimtais'' - braucējs ira sajūgu iznīcinātajs Nr.1 , manā kantorī

un vispābā , viss tik dārgs , viss tik dārgs - moš teu labāk stumjamos diuričus vajaga

optimists par to km www.iauto.lv/... shitam verkjiitim bildes tapshanas briidii bija 8 vai 9 meeneshi kopsh nokaapshanas no konveijera...

es savu pirku 2gadīgu , no ''Cash & Carry'' LV , ar visām Allways un Pamper uzlīmēm tad viņam bij 220kkm , taxshto nekas īpaši sakruķīc tur nevaretu būt

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja:

TDI rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Par sajūgu uzdevu jautājumu tāpēc, ka cik saprotu, tas dīzeļiem ir samērā padārgs pasākums.

sprinters 96' - ~350-500xvzkkm , sajugs ''dzimtais'' - braucējs ira sajūgu iznīcinātajs Nr.1 , manā kantorī

un vispābā , viss tik dārgs , viss tik dārgs - moš teu labāk stumjamos diuričus vajaga

Neiet runa par to ka daargs vai kaa, bet gan par to, lai neapliktu uz ceļu, un pēc tam vēl nenovilktu 10 aadas.

sajūgs nemirst ''pēkšņi'' -tā ka japaliek uz ceļa ''jak lauznis klucī'', jūtot ka beigas tuvojās , mīļi japalūdz Sviesctu izteikt sajūga kumplekta piedāvājumu ( aprox ls200,-)& jasip uz servi nomainīt , darps ap ls100 max. vaj tās ir 10 ādas vai nau xvz , spried pac

bummerr Reģ.: 15.01.2004
0 0 Atbildēt

multivans ir jau sevi paradijis un pieradijis un komentarus vairs neprasa

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

TDI rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

TDI rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Par sajūgu uzdevu jautājumu tāpēc, ka cik saprotu, tas dīzeļiem ir samērā padārgs pasākums.

sprinters 96\' - ~350-500xvzkkm , sajugs \'\'dzimtais\'\' - braucējs ira sajūgu iznīcinātajs Nr.1 , manā kantorī

un vispābā , viss tik dārgs , viss tik dārgs - moš teu labāk stumjamos diuričus vajaga

Neiet runa par to ka daargs vai kaa, bet gan par to, lai neapliktu uz ceļu, un pēc tam vēl nenovilktu 10 aadas.

sajūgs nemirst \'\'pēkšņi\'\' -tā ka japaliek uz ceļa \'\'jak lauznis klucī\'\', jūtot ka beigas tuvojās , mīļi japalūdz Sviesctu izteikt sajūga kumplekta piedāvājumu ( aprox ls200,-)& jasip uz servi nomainīt , darps ap ls100 max. vaj tās ir 10 ādas vai nau xvz , spried pac

Tas ir dauzmaz cilveeciigi, biju domaajis, ka buus kaadi 600-700 ls. Par sajūgu uztraucos jo www.carsurvey.org/... diezgan sliktas atsauksmes pa sajuugiem, it seviskji ja iet runa par renault un tranzit.

ZZXX Reģ.: 14.03.2006
0 0 Atbildēt

No sākuma uztvēru nopietni,bet te jau sāk likties ,ka topika autors tuftu dzen. Nu protams,ka jebkurai mašīnai,arī jaunai kaut kas var nojukt un to paredzēt nevar neviens. Un stresot par to ,ka par 15 eirikiem pirktai mašīnai kaut kas nojūk par 600 Ls es nu neredzu jēgu. Ne jau katru dienu jūk. Dažam labam tik pat maksā zobsiksnas nomaiņa. Tas tā,mans viedoklis.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

ZZXX rakstīja: No sākuma uztvēru nopietni,bet te jau sāk likties ,ka topika autors tuftu dzen. Nu protams,ka jebkurai mašīnai,arī jaunai kaut kas var nojukt un to paredzēt nevar neviens. Un stresot par to ,ka par 15 eirikiem pirktai mašīnai kaut kas nojūk par 600 Ls es nu neredzu jēgu. Ne jau katru dienu jūk. Dažam labam tik pat maksā zobsiksnas nomaiņa. Tas tā,mans viedoklis.

Tufta nav gan, vienkarshi man nav nekaadas nojeegas par to cik izmaksaa remonti busiem.

Vecajam bembim, vai tam pasham Citroenam zinu cik un kas izmaksaa (citroenam Veho - super daargi).

taapec ari intereseejos par izmaksaaam, kas un kaa, jo tomeer lietota mashīna ir lietota un gribu dzirdet padomus par izmaksaam, kuras ir saistītas ar katra modeļa tehniskajām īpašībām.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Pamazām izpētot vairākus variantus sliecos uz VW MUltivan ap 98-2000 gadu, tacu gribēju zināt ar ko atšķirās 102zs un 150 zs 2.5 tdi dzinēji? Un kurš no tiem ir uzticamāks?

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja: Pamazām izpētot vairākus variantus sliecos uz VW MUltivan ap 98-2000 gadu, tacu gribēju zināt ar ko atšķirās 102zs un 150 zs 2.5 tdi dzinēji? Un kurš no tiem ir uzticamāks?

Ja nekļūdos,pirmais ir R5,otrais V6.Ja tā ,tad ieteicamais(daudz lētākais apkopē) ir pirmais.

ZZXX Reģ.: 14.03.2006
0 0 Atbildēt

UUSA rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Pamazām izpētot vairākus variantus sliecos uz VW MUltivan ap 98-2000 gadu, tacu gribēju zināt ar ko atšķirās 102zs un 150 zs 2.5 tdi dzinēji? Un kurš no tiem ir uzticamāks?

Ja nekļūdos,pirmais ir R5,otrais V6.Ja tā ,tad ieteicamais(daudz lētākais apkopē) ir pirmais.

Nepiekritīšu Tev. Šajā konkrētajā gadījumā autors grib sev pirkt auto ar +- pusļimona noskrējienu (kā nekā 8-10 gadi pa Vāciju),tas nozīmē,ka V6 būs mazāk nojāts nekā R5. Tā kā pirmajam kapitalka spīd R5. Tādas nu ir manas domas.

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

UUSA rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Pamazām izpētot vairākus variantus sliecos uz VW MUltivan ap 98-2000 gadu, tacu gribēju zināt ar ko atšķirās 102zs un 150 zs 2.5 tdi dzinēji? Un kurš no tiem ir uzticamāks?

Ja nekļūdos,pirmais ir R5,otrais V6.Ja tā ,tad ieteicamais(daudz lētākais apkopē) ir pirmais.

Abiem ir vecais R5 bloks, tikai spēcīgākajam cita turbīna, interkūleris, vadības bloks un vēl daži sīkumi. Parasti jau ir tā, jo vienkāršāka tehnika, jo mazāk rūpju, tā ka vājākais varētu būt uzticamāks.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

pašam pieredzes ne ar vienu nav, bet ir pieredze kaimiņam ar dažādiem transitiem.

Kaimiņam darbā bija 80-gadu beigu transits, tika nopirkts 90-gadu vidū lietots un gabdrīz 10 gadi tika braukts bez īpašām problēmā, protams kaut kas šur tur dila, bija jāpielabo, bet ļoti uzticams auto bija.

protams transitam bija rūsas problēma un pirms kādiem 3 gadiem pakaļējais tilts sāka dalīties nost no kuzava.

tad tika iepirkts jauns transit (tas kantainais modelis ko ražo sākot ar 2001.gad).

Nu lūk, tagad kaimiņš zina kas ir "jāšanās". Auto vēl nav pat 100 000km, bet pāris reizes ir palicis uz ceļa - 2 x aprāva pusasis, elektronika bija nobrukusi, uz visa tā fona dažādu sīkumu lūšāna kaimiņam vairs pat neliekas būtiska.

Pašlaik vēl daļu no remotneim pa garantiju remontē dīlers, kas būs pēc garantijas- par to kaimiņš vnk šausminās.

senuks Reģ.: 02.02.2006
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja:

TDI rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Par sajūgu uzdevu jautājumu tāpēc, ka cik saprotu, tas dīzeļiem ir samērā padārgs pasākums.

sprinters 96' - ~350-500xvzkkm , sajugs ''dzimtais'' - braucējs ira sajūgu iznīcinātajs Nr.1 , manā kantorī

un vispābā , viss tik dārgs , viss tik dārgs - moš teu labāk stumjamos diuričus vajaga

Neiet runa par to ka daargs vai kaa, bet gan par to, lai neapliktu

uz ceļu, un pēc tam vēl nenovilktu 10 aadas.

Kā Tu iedomājie jēdzienu bez sajūga palikt uz ceļa?

Ratā rausi Tranzītu vai taisies piegādāt pusdienas WV uz Ādažu poligonu? Sajūgs tā pēšņi nepazūd. Ja arī pazūd var iztikt bez tā lai nokļutu no punkta A uz B pa normālu ceļu.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

senuks rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

TDI rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Par sajūgu uzdevu jautājumu tāpēc, ka cik saprotu, tas dīzeļiem ir samērā padārgs pasākums.

sprinters 96' - ~350-500xvzkkm , sajugs ''dzimtais'' - braucējs ira sajūgu iznīcinātajs Nr.1 , manā kantorī

un vispābā , viss tik dārgs , viss tik dārgs - moš teu labāk stumjamos diuričus vajaga

Neiet runa par to ka daargs vai kaa, bet gan par to, lai neapliktu

uz ceļu, un pēc tam vēl nenovilktu 10 aadas.

Kā Tu iedomājie jēdzienu bez sajūga palikt uz ceļa?

Ratā rausi Tranzītu vai taisies piegādāt pusdienas WV uz Ādažu poligonu? Sajūgs tā pēšņi nepazūd. Ja arī pazūd var iztikt bez tā lai nokļutu no punkta A uz B pa normālu ceļu.

Ja disks nodilis, liidz pedeejam, tad laikam gan nevareeja nekur tikt, it seviksji to juut ja jaabrauc staavaakaa kalnaa.

sajugs Reģ.: 06.10.2003
0 0 Atbildēt

Nezinu kāpēc, bet VW T3/4 rūsē vairāk nekā mana vectēva ZAZs(man tāds iespaids) Vecajiem tranzitiem piedodu bet tiem kantainajiem . . . paziņam darbā bija kravs tranzīts, 3 gados ap 60 000 (maz) bet sliekšņi norūsējuši mēmi. Garantija pasūtīja!

Pašam tagad vajag pasažieru busu. Ģimene aug. Nevaru saprast, T5 vai Vito. Kas tieši T5 par elektriskajām problēmām? Ir dzird;ets par sadales vārpstām, kas sadilsts neskatoties uz "gudrajām eļļām u.t.t."

Un pakomentējiet Vito. Man jau patīk. Un vai visiem Vito aizm. pneimo piekare???

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti