Neesi vakar SWH Normundu Avotiņu pārklausījies?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Neesi vakar SWH Normundu Avotiņu pārklausījies?
japcar rakstīja: Neesi vakar SWH Normundu Avotiņu pārklausījies?
Diemžēl nedzirdēju! Nav kaut kur ieraksta?
zhuks rakstīja: Jaunie hibrīdauto ir kruta lieta- ekoloģiskāki, jaunas tehniliģijas un mazāk tērē salīdzinot ar parasto iekšdedzes motoru. Arī tagad jaunais audi A3 ar patēriņu 3,9l. Bet kāpēc nekur neraksta, ka ir jāmaksā arī par 220v izmantošanu attiecīgā auto uzlādei? Tas tač ar maksā!
Un jautājums- cik tad kwh viņš tērē uzlādes brīdī? Ja telefona lādētājs ~8v apēd, tad cik auto batereja? 1kwh? 2kwh?
Kādas vēl pāris kilovatstundas, jocīgs esi?
mēnešus 4 atpakaļ, Lexus rx 400 ar kaut ko no MB 320CDI (neatceros tieši klasi) brauca no viena US krasta uz otru...
lexus aptirsās...
MB soļarku mazāk patērēja...
Kāds tur brīnums? Hibrīds ir domāts priekš korķiem, nevis priekš šosejām Uz šosejas jebkurš normāls ķīselis saliks benzīna hibrīdu, jo uz šosejas hibrīds pārvēršas par mazmotoru, kuram piedevām ir papildus krava - elektromotors un aķi - jāved
Principā tā arī ir uz šosejas patēriņš ir lielāks nekā pilsētā starpība konkrēti Priusam ir kādi 0,3 l benzīna.
msh rakstīja: Kāds tur brīnums? Hibrīds ir domāts priekš korķiem, nevis priekš šosejām Uz šosejas jebkurš normāls ķīselis saliks benzīna hibrīdu, jo uz šosejas hibrīds pārvēršas par mazmotoru, kuram piedevām ir papildus krava - elektromotors un aķi - jāved
zhuks rakstīja: Ja telefona lādētājs ~8v apēd,
Kurā klasē tu mācies?
Vaitad kāds no hibrīdauto vispār lādējas no 220 rozetes, tie tak pashi sevi uzlādē. Vispār manuprāt tā hibrīdauto padarīšana ir kautkāda modes lieta un tikai, sākumā iestum iekšā lielu motoru un tad cenšas ekanomēt.
Chuguns rakstīja: Vaitad kāds no hibrīdauto vispār lādējas no 220 rozetes, tie tak pashi sevi uzlādē. Vispār manuprāt tā hibrīdauto padarīšana ir kautkāda modes lieta un tikai, sākumā iestum iekšā lielu motoru un tad cenšas ekanomēt.
Nu no nākamā gada pat F1 būs hibrīdi.
jaaanis rakstīja:
Chuguns rakstīja: Vaitad kāds no hibrīdauto vispār lādējas no 220 rozetes, tie tak pashi sevi uzlādē. Vispār manuprāt tā hibrīdauto padarīšana ir kautkāda modes lieta un tikai, sākumā iestum iekšā lielu motoru un tad cenšas ekanomēt.
Nu no nākamā gada pat F1 būs hibrīdi.
Nejauc p ar p. F1 būs brezmzēšanas enerģijas reģenerācijas sistēma, kas galīgi nav tas pats, kas hibrīds. KERS jau ôbrīd tiek izmantota atsevišķos sērijveida auto, kas NAV hibrīdi.
raimis vēl spētu par šo sviestu ilgi diskutēt...
Ja nemaldos tad jaunajiem BMW tāda fīča parādijusies tjipa bremzējot atslēdzās ģenerators un tādējādi tiek nodrošināta elektrības padeve nu kaut kā tā.
Seene rakstīja:
jaaanis rakstīja:
Chuguns rakstīja: Vaitad kāds no hibrīdauto vispār lādējas no 220 rozetes, tie tak pashi sevi uzlādē. Vispār manuprāt tā hibrīdauto padarīšana ir kautkāda modes lieta un tikai, sākumā iestum iekšā lielu motoru un tad cenšas ekanomēt.
Nu no nākamā gada pat F1 būs hibrīdi.
Nejauc p ar p. F1 būs brezmzēšanas enerģijas reģenerācijas sistēma, kas galīgi nav tas pats, kas hibrīds. KERS jau ôbrīd tiek izmantota atsevišķos sērijveida auto, kas NAV hibrīdi.
Centis_Nuudele rakstīja:
zhuks rakstīja: Ja telefona lādētājs ~8v apēd,
Kurā klasē tu mācies?
Cik tad tērē tava mobīlā telefona lādētājs,ko?
Principā ja kādam izdotos iemānīt elektromotori degvielas dzinēja vietā ar visām atlikušās induktivitātes savākšanas un citām enerģijas uzkrāšanas fīčām, tad mans domāt ka iekšdedzes dzinēji paliks tā teikt mazliet iepakaļ...
boliks rakstīja: Ja nemaldos tad jaunajiem BMW tāda fīča parādijusies tjipa bremzējot atslēdzās ģenerators un tādējādi tiek nodrošināta elektrības padeve nu kaut kā tā.
Jā, tikai otrādi - ģenerators pieslēdzas bremzējot un atslēdzas paātrinoties.
uupis rakstīja: Principā ja kādam izdotos iemānīt elektromotori degvielas dzinēja vietā ar visām atlikušās induktivitātes savākšanas un citām enerģijas uzkrāšanas fīčām, tad mans domāt ka iekšdedzes dzinēji paliks tā teikt mazliet iepakaļ...
Re kur ir peraizā pieeja, kas ļauj izmest ārā ātrumkārbu un visus citus sarežģītos degvielas tērētājus. Degvielas dzinējs paliek tikai kā rezerves energījas avots.
zhuks rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
zhuks rakstīja: Ja telefona lādētājs ~8v apēd,
Kurā klasē tu mācies?
Cik tad tērē tava mobīlā telefona lādētājs,ko?
Spriegumu neviena elektroierīce netērē
zhuks rakstīja: www.tvnet.lv/...
Skaisti, bet pie esošajām cenām un iespējām - dārgi. Vismaz to aparātu dzīt uz priekšu un pēc tam parastā rozetē pie esošajiem tarifiem uzlādēt ceņņiks nebūtu diži lētāks kā zupai...
Seene rakstīja:
uupis rakstīja: Principā ja kādam izdotos iemānīt elektromotori degvielas dzinēja vietā ar visām atlikušās induktivitātes savākšanas un citām enerģijas uzkrāšanas fīčām, tad mans domāt ka iekšdedzes dzinēji paliks tā teikt mazliet iepakaļ...
www.treehugger.com/...
Re kur ir peraizā pieeja, kas ļauj izmest ārā ātrumkārbu un visus citus sarežģītos degvielas tērētājus. Degvielas dzinējs paliek tikai kā rezerves energījas avots.
kuģos un lokomotiives izmanto jau no 30mitajiem gadiem...
Ozz rakstīja:
Seene rakstīja:
uupis rakstīja: Principā ja kādam izdotos iemānīt elektromotori degvielas dzinēja vietā ar visām atlikušās induktivitātes savākšanas un citām enerģijas uzkrāšanas fīčām, tad mans domāt ka iekšdedzes dzinēji paliks tā teikt mazliet iepakaļ...
www.treehugger.com/...
Re kur ir peraizā pieeja, kas ļauj izmest ārā ātrumkārbu un visus citus sarežģītos degvielas tērētājus. Degvielas dzinējs paliek tikai kā rezerves energījas avots.
kuģos un lokomotiives izmanto jau no 30mitajiem gadiem...
Tas tikai pierāda idejas pareizumu. Vienīgi auto gadījumā ar 30mito gatu tehnoloģijām riepas bija par švaku un motori par smagu. Nedrikst aizmirst, ka pie šāda risinājuma motors ir bez papildus amortizācijas piestiprināts pie riteņa diska.
Seene rakstīja:
Ozz rakstīja:
Seene rakstīja:
uupis rakstīja: Principā ja kādam izdotos iemānīt elektromotori degvielas dzinēja vietā ar visām atlikušās induktivitātes savākšanas un citām enerģijas uzkrāšanas fīčām, tad mans domāt ka iekšdedzes dzinēji paliks tā teikt mazliet iepakaļ...
www.treehugger.com/...
Re kur ir peraizā pieeja, kas ļauj izmest ārā ātrumkārbu un visus citus sarežģītos degvielas tērētājus. Degvielas dzinējs paliek tikai kā rezerves energījas avots.
kuģos un lokomotiives izmanto jau no 30mitajiem gadiem...
Tas tikai pierāda idejas pareizumu. Vienīgi auto gadījumā ar 30mito gatu tehnoloģijām riepas bija par švaku un motori par smagu. Nedrikst aizmirst, ka pie šāda risinājuma motors ir bez papildus amortizācijas piestiprināts pie riteņa diska.
Ui... Palielināts neatsperotais svars...
Ozz rakstīja: kuģos un lokomotiives izmanto jau no 30mitajiem gadiem...
Tesla ar savulaik izrāva ārā iekšdedzes dzinēju un nodemonstrēja auto ar elektromotoru, kurš tajā laikā bija spējīgs attīstīt ātrumu ap 150 km/h un bez uzlādes vizināties nedēļu. Bet nevienam tas neiepatikās un Tesla šo izgudrojumu paņēma sev līdzi…
Hibrīdauto- Ķegumu neapēdīs?
Jaunie hibrīdauto ir kruta lieta- ekoloģiskāki, jaunas tehniliģijas un mazāk tērē salīdzinot ar parasto iekšdedzes motoru. Arī tagad jaunais audi A3 ar patēriņu 3,9l. Bet kāpēc nekur neraksta, ka ir jāmaksā arī par 220v izmantošanu attiecīgā auto uzlādei? Tas tač ar maksā!
Un jautājums- cik tad kwh viņš tērē uzlādes brīdī? Ja telefona lādētājs ~8v apēd, tad cik auto batereja? 1kwh? 2kwh?