tramvajiem varētu uzlikt to teslas motoru
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tramvajiem varētu uzlikt to teslas motoru
Seene rakstīja:
jaaanis rakstīja:
Chuguns rakstīja: Vaitad kāds no hibrīdauto vispār lādējas no 220 rozetes, tie tak pashi sevi uzlādē. Vispār manuprāt tā hibrīdauto padarīšana ir kautkāda modes lieta un tikai, sākumā iestum iekšā lielu motoru un tad cenšas ekanomēt.
Nu no nākamā gada pat F1 būs hibrīdi.
Nejauc p ar p. F1 būs brezmzēšanas enerģijas reģenerācijas sistēma, kas galīgi nav tas pats, kas hibrīds. KERS jau ôbrīd tiek izmantota atsevišķos sērijveida auto, kas NAV hibrīdi.
Varbūt tu esi taisīts ar p nevis p , jo izskatās, ka tev nav nemazākās nojausmas, ko nozīmē vārds "Hibrīds". Ja tu zinātu tad nerakstītu tādas muļķības
Vārds "hibrīds" ir no latīņu hybrida, hibrida, kas nozīmē "jauktenis".
msh rakstīja:
Seene rakstīja:
Ozz rakstīja:
Seene rakstīja:
uupis rakstīja: Principā ja kādam izdotos iemānīt elektromotori degvielas dzinēja vietā ar visām atlikušās induktivitātes savākšanas un citām enerģijas uzkrāšanas fīčām, tad mans domāt ka iekšdedzes dzinēji paliks tā teikt mazliet iepakaļ...
www.treehugger.com/...
Re kur ir peraizā pieeja, kas ļauj izmest ārā ātrumkārbu un visus citus sarežģītos degvielas tērētājus. Degvielas dzinējs paliek tikai kā rezerves energījas avots.
kuģos un lokomotiives izmanto jau no 30mitajiem gadiem...
Tas tikai pierāda idejas pareizumu. Vienīgi auto gadījumā ar 30mito gatu tehnoloģijām riepas bija par švaku un motori par smagu. Nedrikst aizmirst, ka pie šāda risinājuma motors ir bez papildus amortizācijas piestiprināts pie riteņa diska.
Ui... Palielināts neatsperotais svars...
var jau visaadi taisiit....ja jau saciiksu mochos dzineejs izpilda raamja funkciju, tad elektromotoru var izmantot kaa piekares elementu
vai likt kkur pa vidu starp kaarbu un dzineeju...
uupis rakstīja:
Ozz rakstīja: kuģos un lokomotiives izmanto jau no 30mitajiem gadiem...
Tesla ar savulaik izrāva ārā iekšdedzes dzinēju un nodemonstrēja auto ar elektromotoru, kurš tajā laikā bija spējīgs attīstīt ātrumu ap 150 km/h un bez uzlādes vizināties nedēļu. Bet nevienam tas neiepatikās un Tesla šo izgudrojumu paņēma sev līdzi…
kas tie par murgiem
anonimikis rakstīja: kas tie par murgiem
В 1931 г. Никола Тесла продемонстрировал публике загадочный автомобиль. Из роскошного лимузина извлекли бензиновый двигатель и установили электромотор. Потом Тесла на глазах у публики поместил под капот невзрачную коробочку, из которой торчали два стерженька, и подключил ее к двигателю. Сказав: «Теперь мы имеем энергию», Тесла сел за руль и поехал. Машину испытывали неделю. Она развивала скорость до 150 км/ч и, похоже, совсем не нуждалась в подзарядке. Все спрашивали Тесла : «Откуда берется энергия?» Он отвечал: «Из эфира».
Un kā mēs zinām par elektromotoriem tad griezes moments viņiem ir krietni augstāks par iekšdedzes dinējiem tā kā nav nemaz tik neticams fakts...
Vainīgs – atbilde domāta Ozzam
varu iedomaaties, kas taa par energiju bija...
labaak nevajag...
vieniigaa man zinaamaa lieta, kas pussabruuk gadu simtos nav legaala...
Kirii arii uraanu apkaart staipiija...ar ko tas beidzaas- ar to pašu kas citiem tikai daaaudz aatraak
atomzemuudenes darbiibas princips buutiibaa arii ir auhjenna vienkaarshs...
Ozz rakstīja: atomzemuudenes darbiibas princips buutiibaa arii ir auhjenna vienkaarshs...
Aha un iedomājies reaktorus vieglajos un kas notiks pēc smagas sadurmes??? Viss vienkāršais reaktors izkūpēs gaisā ar paliekošām sekām...
uupis rakstīja:
Ozz rakstīja: atomzemuudenes darbiibas princips buutiibaa arii ir auhjenna vienkaarshs...
Aha un iedomājies reaktorus vieglajos un kas notiks pēc smagas sadurmes??? Viss vienkāršais reaktors izkūpēs gaisā ar paliekošām sekām...
Iztēlojies skatu - būmeris ar kādiem 150 kmph ieteš stabā un noslauka tuvākos kilometrus
Ozz rakstīja: varu iedomaaties, kas taa par energiju bija...
labaak nevajag...
vieniigaa man zinaamaa lieta, kas pussabruuk gadu simtos nav legaala...
Kirii arii uraanu apkaart staipiija...ar ko tas beidzaas- ar to pašu kas citiem tikai daaaudz aatraak
Mjā, pašlaik tauta fisās - ceļ nezkādus ūberreaktorus, nodarbojas ar rūdas bagātināšanu, dzesētājiem, ierosinātājiem un ko tik vēl ne. Tikai ūberkinds Tesla pamanījās visu sabāzt vienā mazā kastītē, pie tam neuzsperot gaisā vietējo kvartālu.
Kamēr būs nafta - nevienam nelaus laist klajā jaunus izgudrojumus.
zhuks rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
zhuks rakstīja: Ja telefona lādētājs ~8v apēd,
Kurā klasē tu mācies?
Cik tad tērē tava mobīlā telefona lādētājs,ko?
Elektroenerģijas patēriņu nemēra voltos, jefiņ.
Cik tad tērē tava mobīlā telefona lādētājs,ko?
Elektroenerģijas patēriņu nemēra voltos, jefiņ.
JAUTĀJUMA BŪTĪBU SAPRATI? ATBILDĒT VARI? CENTI?
Tu gribi lai es tagad uz viena jefiņa vēlēšanos skrietu mājās skatīties kas rakstīts uz lādētāja?
Palasi 9. klases fizikas grāmatu, tad neradīsies kārdinājums taisīt stulbus topikus.
PN.
Lai tava hibrīda akumulatorā ielādētu 1kWh elektroenerģiju, no tīkla patērēs 1kWh dalītu ar 'pārveidotāja lietderības koeficientu plus siltuma zudumi - tātad vairāk nekā 1 kWh.
Rēķini pats, vai Ķegums pavilks tavu hibrīdu un cik tas tev maksās.
Iztēlojies skatu - būmeris ar kādiem 150 kmph ieteš stabā un noslauka tuvākos kilometrus
Nemaz nevajag ņirgāties. Palasi par voyager-1 un voyager-2 zondēm, kas vēl aizvien attālinoties no saules sistēmas darbojas jau 25 gadus. Tām abām ir 470W zemas radiācijas izotopu ģeneratori. Ielikt ģeneratoru iekš auto nozīmē to, ka ja arī baterija iztērēsies, tad pa nakti atkal tiks pielādēta, brauc cik gribi 25gadus no vietas.
Avārija nav šķērslis, jo jau tagad lidmašīnām ir labi pasagātas melnās kastes, kas pat pie vissmagākājām avārijām paliek veselas. Neredzu problēmu 70L bākas vietā vadāt nieka 100kg metāla kubu ar ģeneratoru. Tādu ātrumu uz zemes nemaz sasniegt nevar lai kaut ko tādu dabūtu pušu.
Kapēc tādas baterijas nav pieejamas publiski? ...Teroristi...nebūtu teroristu nebūtu arī jāuztraucās, ka ģeneratori tiktu izmantoti ne tiem mērķiem kam paredzēti.
Ozz rakstīja: varu iedomaaties, kas taa par energiju bija...
labaak nevajag...
vieniigaa man zinaamaa lieta, kas pussabruuk gadu simtos nav legaala...
Kirii arii uraanu apkaart staipiija...ar ko tas beidzaas- ar to pašu kas citiem tikai daaaudz aatraak
Domaaju, ka neiedomaajies pareizi
Tesla bija specs par rezonansi tb pareizi pieliekot mazu kripatinju energjijas var diezgan krietni palielinaat kopeejo speeku (piemeeram, bmx, kur trasi var izbraukt arii bez pedaalju miishanas, pie kam, profesionaalis sho trasi bez pedaalju miishanas izbrauks aatraak kaa Bazhix vai Ozz ar miishanu ).
Kanibaals rakstīja:
Iztēlojies skatu - būmeris ar kādiem 150 kmph ieteš stabā un noslauka tuvākos kilometrus
Nemaz nevajag ņirgāties. Palasi par voyager-1 un voyager-2 zondēm, kas vēl aizvien attālinoties no saules sistēmas darbojas jau 25 gadus. Tām abām ir 470W zemas radiācijas izotopu ģeneratori. Ielikt ģeneratoru iekš auto nozīmē to, ka ja arī baterija iztērēsies, tad pa nakti atkal tiks pielādēta, brauc cik gribi 25gadus no vietas.
Avārija nav šķērslis, jo jau tagad lidmašīnām ir labi pasagātas melnās kastes, kas pat pie vissmagākājām avārijām paliek veselas. Neredzu problēmu 70L bākas vietā vadāt nieka 100kg metāla kubu ar ģeneratoru. Tādu ātrumu uz zemes nemaz sasniegt nevar lai kaut ko tādu dabūtu pušu.
Kapēc tādas baterijas nav pieejamas publiski? ...Teroristi...nebūtu teroristu nebūtu arī jāuztraucās, ka ģeneratori tiktu izmantoti ne tiem mērķiem kam paredzēti.
en.wikipedia.org/...
en.wikipedia.org/...
A tā baterija nav gadīījumā dārgāka par 10 gados nodedzināta benzīna vērtības?
Atbildot uz autora jautājumu:
Tesla Roadster, kurš jau ir pārdošanā, bateriju ietilpība ir 53kWh. Pielādēt pilnas pieņemot, ka lādēšanas efektivitāte(lādētāja labums+siltuma zudumi Li-ion) ir 90%, tad lādējot pa nakti pēc Latvenergo cenām izmaksās = 4.10 Ls, jeb 1.4Ls/100km (2L/100km)
Baterijas ir jāmaina(ieteicams) reizi 5gados vai pēc nobrauktiem 150000km. Nopirkt jaunas baterijas pēc 5gadiem patreizējās cenās maksātu aptuveni 10000Ls, jeb vēl papildus 6Ls/100km
Kopā: 7.7Ls/100km, jeb 10L/100km
Nemaz nav tik slikti priekš superauto
uupis rakstīja:
A tā baterija nav gadīījumā dārgāka par 10 gados nodedzināta benzīna vērtības?
Nu diemžēl, ja ir runa par Pu-238, tad cena ir ~100k$ par 1gramu Bet gan jau ka var atrast lētāku alternatīvu
jaaanis rakstīja:
Seene rakstīja:
jaaanis rakstīja:
Chuguns rakstīja: Vaitad kāds no hibrīdauto vispār lādējas no 220 rozetes, tie tak pashi sevi uzlādē. Vispār manuprāt tā hibrīdauto padarīšana ir kautkāda modes lieta un tikai, sākumā iestum iekšā lielu motoru un tad cenšas ekanomēt.
Nu no nākamā gada pat F1 būs hibrīdi.
Nejauc p ar p. F1 būs brezmzēšanas enerģijas reģenerācijas sistēma, kas galīgi nav tas pats, kas hibrīds. KERS jau ôbrīd tiek izmantota atsevišķos sērijveida auto, kas NAV hibrīdi.
Varbūt tu esi taisīts ar p nevis p , jo izskatās, ka tev nav nemazākās nojausmas, ko nozīmē vārds "Hibrīds". Ja tu zinātu tad nerakstītu tādas muļķības
Vārds "hibrīds" ir no latīņu hybrida, hibrida, kas nozīmē "jauktenis".
Valodniek, ej uz kādu citu portālu. Ko nozīmē vārds latīņu valodā zinu, bet te ir runa par to, ko autobūvē sauc par hibrīdu. Pēc tavas loģikas jebkurš mūsdienu auto ir hibrīds, jo var parvietoties arī tikai ar elektrodzinēju vispār bez degvielas.
Ozz rakstīja:
msh rakstīja:
var jau visaadi taisiit....ja jau saciiksu mochos dzineejs izpilda raamja funkciju, tad elektromotoru var izmantot kaa piekares elementu
vai likt kkur pa vidu starp kaarbu un dzineeju...
Traktoriem motors un kārba ir vienlaicīgi gan rāmis gan piekare. Un nav ne vainas. Jauno Valmetu bij pat grūti apdzīt - ātrums ap 70km/h.
Kanibaals rakstīja: Atbildot uz autora jautājumu:
Tesla Roadster, kurš jau ir pārdošanā, bateriju ietilpība ir 53kWh. Pielādēt pilnas pieņemot, ka lādēšanas efektivitāte(lādētāja labums+siltuma zudumi Li-ion) ir 90%, tad lādējot pa nakti pēc Latvenergo cenām izmaksās = 4.10 Ls, jeb 1.4Ls/100km (2L/100km)
Baterijas ir jāmaina(ieteicams) reizi 5gados vai pēc nobrauktiem 150000km. Nopirkt jaunas baterijas pēc 5gadiem patreizējās cenās maksātu aptuveni 10000Ls, jeb vēl papildus 6Ls/100km
Kopā: 7.7Ls/100km, jeb 10L/100km
Nemaz nav tik slikti priekš superauto
Tikai cena – 109 tk amerikāņu naudiņas.
Es saprastu ja piedāvātu lektromobīli lētākās naudiņās kā bencīn un diselkapsētu – tad varētu pāriet uz tādu videi draudzīgu būtu kāds rezons. A tā... tas pats vien galā sanāk.
Hibrīdauto- Ķegumu neapēdīs?
Jaunie hibrīdauto ir kruta lieta- ekoloģiskāki, jaunas tehniliģijas un mazāk tērē salīdzinot ar parasto iekšdedzes motoru. Arī tagad jaunais audi A3 ar patēriņu 3,9l. Bet kāpēc nekur neraksta, ka ir jāmaksā arī par 220v izmantošanu attiecīgā auto uzlādei? Tas tač ar maksā!
Un jautājums- cik tad kwh viņš tērē uzlādes brīdī? Ja telefona lādētājs ~8v apēd, tad cik auto batereja? 1kwh? 2kwh?