Hibrīdauto- Ķegumu neapēdīs?

zhuks Reģ.: 01.12.2005

Jaunie hibrīdauto ir kruta lieta- ekoloģiskāki, jaunas tehniliģijas un mazāk tērē salīdzinot ar parasto iekšdedzes motoru. Arī tagad jaunais audi A3 ar patēriņu 3,9l. Bet kāpēc nekur neraksta, ka ir jāmaksā arī par 220v izmantošanu attiecīgā auto uzlādei? Tas tač ar maksā!

Un jautājums- cik tad kwh viņš tērē uzlādes brīdī? Ja telefona lādētājs ~8v apēd, tad cik auto batereja? 1kwh? 2kwh?

 
1 2 3 4
Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Tu sevi, savu dzīves vietu vai TO dzīvokli slavē?

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: Tu sevi, savu dzīves vietu vai TO dzīvokli slavē?

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

značit TO dzīvokli...

pac izmuldējies, vuška...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tie Ulmaņlaika dzīvokļi man arī "patīk". Šitā čomam ir, ja uzliek čaiņiku vārīties, tad gaismas nav. Tēju var dzert tikai tumsā

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

RX-7 rakstīja: Zini - ja reiz taisa, tad taisa ar rezervi Celtniekiem nebija problēmu konstrukcijas metināt, nebija problēmu būvniecības laikā to 200 ciktur m2 šķūni ar 3-fāzu kalorīferiem piesildīt...

Un šobrīd nav problēmu pieslēgt da jebko, nebaidoties, ka visu laiku jāskraida uz drošinātāju kasti slēgt atpakaļ izsistos automātus, ja sagadās, ka veļas mašīna, cepene, trauķene, nosūcējs, tējkanna, gludeklis, TV, audio, apkures katls un džakūzis reizē vēl ar lampiņām un neiztrūkstošo ledusskapi rušina... Un, ja nu reiz elektromobili nāksies uzlādēt? Tad es būšu tam gatavs

Esmu pabijis svaigi izremontētā krutā dzīvoklī, kur nepārtraukti tika izbliezts centrālais automāts pie skaitītāja, jo jauda nepietika pat plikam boilerim, TV un veļas mašīnai - tiklīdz fēnu vai tējkannu ieslēdza, tā - ai, tumsa, tumsiņa...

Vai tik nebūsi pārvērtējis savu tālredzību - tas auto lādētājs viens pats ap 20kW sanāk. Un tad jau visam pārējam ko nosauci paliek tikai 5kW, kas ir acīmredzami par maz...

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

www.afstrinity.com/...

AFS Trinity\" izstrādājums ļauj automobilim ar vienu galonu benzīna vai etanola veikt 250 jūdzes ceļa, kas saprotamās mērvienībās nozīmē, ka auto uz 106 kilometriem nobraukta ceļa vidēji patērē litru degvielas. Papildus tam, ja degvielas resursi pēkšņi beidzas, auto var turpināt ceļu (40 jūdzes jeb aptuveni 64 kilometri), lietojot mājās no 220V rozetes uzlādētajos akumulatoros uzkrāto enerģiju. Starp citu, ASV Satiksmes ministrija aprēķinājusi, ka vidējais statistiskais amerikānis dienā veic tieši 40 jūdzes, un tas nozīmē, ka, lietojot \"AFS Trinity\" automobili, degvielas uzpilde vispār zaudē savu aktualitāti.

Tehnoloģijas izstrādātāji arī norāda, ka tā ļaus būtiski samazināt tēriņus degvielas iegādei. Piemēram, ja saskaņā ar ministrijas oficiālajiem datiem amerikāņi nedēļā vidēji nobrauc 300 jūdzes un izdevumi degvielas iegādei standarta automobilim septiņu dienu periodā ir 48 dolāri, tad \"AFS Trinity\" lietotājs ar vienu degvielas uzpildes reizi varēs \"nodzīvot\" desmit nedēļas, bet tēriņi degvielas iegādei nesasniegs pat 8 dolārus. Vienīgi jāatzīmē, ka šādā gadījumā būs nepieciešams katru vakaru automobili pieslēgt elektrotīklam un uzlādēt akumulatorus.

\"ASF Trinity\" speciālisti pat izskaitļojuši, ka \"ekstrēmais hibrīds\" tā īpašniekam atmaksāsies ne tikai uz ikdienas tēriņu samazinājuma rēķina, bet arī salīdzinoši īsā laikā kompensēs salīdzinoši augsto cenu. \"AFS Trinity\" aprēķini liecina, ka piecu gadu laikā ietaupījumi var sasniegt 11 tūkstošus dolāru, savukārt desmit gadu laikā - 22 tūkstošus.

The Extreme Hybrid™ will be the first practical drive train for a Plug-in Hybrid Vehicle. Its two-part energy storage system combines a Lithium-ion battery pack with a bank of ultracapacitors. This “hybrid within a hybrid” energy storage system exploits the strengths of li-ion batteries (light weight and high energy density) and ultracapacitors (small size and high power density). Batteries alone, have high energy density but they must be greatly oversized in today’s hybrid vehicles to avoid deep discharges. Battery-only hybrids also require a powerful internal combustion engine for hill climbing and acceleration.

Adding ultracapacitors with their high power density and high cycle life allows the Extreme Hybrid™ Plug-in to achieve top speeds and rapid acceleration in electric-only mode equal to a conventional hybrid. The Extreme Hybrid™ design allows for a smaller internal combustion engine while preserving high vehicle performance. For a typical daily commute of 40 miles round trip, an Extreme Hybrid™ vehicle will not use its internal combustion engine at all.

...

P= U x I

I = U/R

Ampērstundas aķim nosaka, cik apmēram lielas jaudas patērētāju cik ilgi varēs darbināt. Tomēr gluži 50A aķim 100 A patēriņu pusstundu nevarēs nodrošināt, ir kaut kāds optimālais cipars. Pie tam jāatškīr momentānais patēriņš paātrinoties un kopējā ietilpība.

www.icrc.org/...

www.alibaba.com/...

shmurger Reģ.: 29.10.2006
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: www.afstrinity.com/...

AFS Trinity" izstrādājums ļauj automobilim ar vienu galonu benzīna vai etanola veikt 250 jūdzes ceļa, kas saprotamās mērvienībās nozīmē, ka auto uz 106 kilometriem nobraukta ceļa vidēji patērē litru degvielas. Papildus tam, ja degvielas resursi pēkšņi beidzas, auto var turpināt ceļu (40 jūdzes jeb aptuveni 64 kilometri), lietojot mājās no 220V rozetes uzlādētajos akumulatoros uzkrāto enerģiju. Starp citu, ASV Satiksmes ministrija aprēķinājusi, ka vidējais statistiskais amerikānis dienā veic tieši 40 jūdzes, un tas nozīmē, ka, lietojot "AFS Trinity" automobili, degvielas uzpilde vispār zaudē savu aktualitāti.

Tehnoloģijas izstrādātāji arī norāda, ka tā ļaus būtiski samazināt tēriņus degvielas iegādei. Piemēram, ja saskaņā ar ministrijas oficiālajiem datiem amerikāņi nedēļā vidēji nobrauc 300 jūdzes un izdevumi degvielas iegādei standarta automobilim septiņu dienu periodā ir 48 dolāri, tad "AFS Trinity" lietotājs ar vienu degvielas uzpildes reizi varēs "nodzīvot" desmit nedēļas, bet tēriņi degvielas iegādei nesasniegs pat 8 dolārus. Vienīgi jāatzīmē, ka šādā gadījumā būs nepieciešams katru vakaru automobili pieslēgt elektrotīklam un uzlādēt akumulatorus.

"ASF Trinity" speciālisti pat izskaitļojuši, ka "ekstrēmais hibrīds" tā īpašniekam atmaksāsies ne tikai uz ikdienas tēriņu samazinājuma rēķina, bet arī salīdzinoši īsā laikā kompensēs salīdzinoši augsto cenu. "AFS Trinity" aprēķini liecina, ka piecu gadu laikā ietaupījumi var sasniegt 11 tūkstošus dolāru, savukārt desmit gadu laikā - 22 tūkstošus.

The Extreme Hybrid™ will be the first practical drive train for a Plug-in Hybrid Vehicle. Its two-part energy storage system combines a Lithium-ion battery pack with a bank of ultracapacitors. This “hybrid within a hybrid” energy storage system exploits the strengths of li-ion batteries (light weight and high energy density) and ultracapacitors (small size and high power density). Batteries alone, have high energy density but they must be greatly oversized in today’s hybrid vehicles to avoid deep discharges. Battery-only hybrids also require a powerful internal combustion engine for hill climbing and acceleration.

Adding ultracapacitors with their high power density and high cycle life allows the Extreme Hybrid™ Plug-in to achieve top speeds and rapid acceleration in electric-only mode equal to a conventional hybrid. The Extreme Hybrid™ design allows for a smaller internal combustion engine while preserving high vehicle performance. For a typical daily commute of 40 miles round trip, an Extreme Hybrid™ vehicle will not use its internal combustion engine at all.

...

P= U x I

I = U/R

Ampērstundas aķim nosaka, cik apmēram lielas jaudas patērētāju cik ilgi varēs darbināt. Tomēr gluži 50A aķim 100 A patēriņu pusstundu nevarēs nodrošināt, ir kaut kāds optimālais cipars. Pie tam jāatškīr momentānais patēriņš paātrinoties un kopējā ietilpība.

www.icrc.org/...

www.alibaba.com/...

no plosta nokaapi?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu un cik maksā tā ekstrēmā hibrīda baterijas un kondensatora krustojuma uzparikte. Kondensators šķiet 2gadu laikā būs ižžuvis.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

www.toyotapriusbattery.com/...

97 Prius

(Generation I)

Japan Only 00 Prius

(Generation II) 04 Prius

(Generation III)

Form Factor Cylindrical Prismatic Prismatic

Cells (Modules) 240 (40) 228 (3 168 (2

Nominal Voltage 288.0 V 273.6 V 201.6 V

Nominal Capacity 6.0Ah 6.5Ah 6.5Ah

Specific Power 800 W/kg 1000 W/kg 1300 W/kg

Specific Energy 40 Wh/kg 46 Wh/kg 46 Wh/kg

Module Weight 1090g 1050g 1040g

Module Dimensions 35(oc)x384(L) 19.6x106x275 19.6x106x285

www.caradvice.com.au/...

www.experts-exchange.com/...

www.exploroz.com/...

www.hevents.org.uk/...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Lai gan linkus iedevi daudz, nevienā no tiem nebija minēta cena, cik tie aķi īsti maksā.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Un cik kodolreaktori bus papildus jauzbuvē???Domaju kadi 100 gab.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

nepareizi domā.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Tad paskaidro kur ņems stravu lai ladetu tos elektromobiļus

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

viela pārdomām

Katra govs gadā piepirž, izdir$ un atraugās izlaiž no sevis tik daudz metāna, ka visas kopā tās sastāda 1/3 daļu metāna izmešu atmosfērā ik gadus - kas ir nesalīdzināmi vairāk un kaitīgāk (CO2 nav tik traki, kā metāns siltumnīcas efektam), ka visas automašīnas, ļopenes, kuģi un vēlsazinkas nepiesārņo ne pusi no tā...

bet katras govs izkārnījumu savākšana un viltīga pēcapstrāde ļauj izmānīt tik daudz enerģijas no turienes, ka viena govs var nodrošināt viena amurikāņu bobika vidējo gada nobraukumu enerģijas ekvivalentā...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: viela pārdomām

Katra govs gadā piepirž, izdir$ un atraugās izlaiž no sevis tik daudz metāna, ka visas kopā tās sastāda 1/3 daļu metāna izmešu atmosfērā ik gadus - kas ir nesalīdzināmi vairāk un kaitīgāk (CO2 nav tik traki, kā metāns siltumnīcas efektam), ka visas automašīnas, ļopenes, kuģi un vēlsazinkas nepiesārņo ne pusi no tā...

tā ir, jā......

varianti atteikties no piena un gaļas?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

videsvestis.lv/...

Galveno uzmanību pievērst pirmajai bildei kreisajā pusē, un darīt tā, darīt......

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Palaidniex rakstīja: viela pārdomām

Katra govs gadā piepirž, izdir$ un atraugās izlaiž no sevis tik daudz metāna, ka visas kopā tās sastāda 1/3 daļu metāna izmešu atmosfērā ik gadus - kas ir nesalīdzināmi vairāk un kaitīgāk (CO2 nav tik traki, kā metāns siltumnīcas efektam), ka visas automašīnas, ļopenes, kuģi un vēlsazinkas nepiesārņo ne pusi no tā...

tā ir, jā......

varianti atteikties no piena un gaļas?

labākais, ko tu varētu izdarīt priekš planētas - nomirt

planēta ir pārapdzīvota.

lētā enerģija - nafta uc - rada īpaši labvēlīgus apstākļus homo masturbatis populācijai. kad īpaši labvēlīgā vide beigsies, šis vīruss nomirs - bet kopā ar pacientu

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Palaidniex rakstīja: viela pārdomām

Katra govs gadā piepirž, izdir$ un atraugās izlaiž no sevis tik daudz metāna, ka visas kopā tās sastāda 1/3 daļu metāna izmešu atmosfērā ik gadus - kas ir nesalīdzināmi vairāk un kaitīgāk (CO2 nav tik traki, kā metāns siltumnīcas efektam), ka visas automašīnas, ļopenes, kuģi un vēlsazinkas nepiesārņo ne pusi no tā...

tā ir, jā......

varianti atteikties no piena un gaļas?

Nu, īstenībā atteikties būs grūtāk nekā iemācīties samazināt energopatēriņu un pārstrādāt savus mēslus...

Runājot par CO2 izmešiem - jo vairāk CO2, jo labvēlīgāka vide augiem. Holande jau tagad eksperimentāli un rezultatīvi izmanto siltumnīcu gāzu sastāva uzlabošanai rūpnīcu saražoto CO2 - augi aug ātrāk. Tiesa jāatceras ka visvairāk CO2 patērē augoša biomassa - proti koks kad ir izaudzis patērē ļoti maz CO2, bet daudz, kad tas aug. Līdz ar to, jo vairāk augošu koku, jo labāk. Savu vecumu sasniegušie koki jācērt ārā, lai dotu vietu jaunu koku audzēm...

Ir jau vēl variants kā cīnīties ar metāna izmešiem - pamainīt govslopu vēderos mītošo mikrofloru un mikrofaunu. Jau esot esot zināmi rezultāti, bet tas nedos iespēju izmantot buļļu kakas biogāzes ražošanā, kas savukārt ir kurināmais plītij, apkurei un elektrocentrālei un mašīnām....

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Palaidniex rakstīja: viela pārdomām

Katra govs gadā piepirž, izdir$ un atraugās izlaiž no sevis tik daudz metāna, ka visas kopā tās sastāda 1/3 daļu metāna izmešu atmosfērā ik gadus - kas ir nesalīdzināmi vairāk un kaitīgāk (CO2 nav tik traki, kā metāns siltumnīcas efektam), ka visas automašīnas, ļopenes, kuģi un vēlsazinkas nepiesārņo ne pusi no tā...

tā ir, jā......

varianti atteikties no piena un gaļas?

nē, nepalaist visu pirdiengāzi gaisā bet nokurināt, pārvēršot par co2( kas ir 20x SEG nekaitīgāka) un ūdeni.

www.google.lv/...

www.google.lv/...

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti