Jaunie hibrīdauto ir kruta lieta- ekoloģiskāki, jaunas tehniliģijas un mazāk tērē salīdzinot ar parasto iekšdedzes motoru. Arī tagad jaunais audi A3 ar patēriņu 3,9l. Bet kāpēc nekur neraksta, ka ir jāmaksā arī par 220v izmantošanu attiecīgā auto uzlādei? Tas tač ar maksā!
Un jautājums- cik tad kwh viņš tērē uzlādes brīdī? Ja telefona lādētājs ~8v apēd, tad cik auto batereja? 1kwh? 2kwh?
Nu tas jau varētu būt kautkas tuvāk ekonomijai un ekoloģijai. Tikai zinot amerikosus – tie iebāzīs nemērā smagu, mazefektīvu un kantainu elektromotoru, kuram tinumi svils pēc katriem 10 tk km.
Chuguns rakstīja: Vaitad kāds no hibrīdauto vispār lādējas no 220 rozetes, tie tak pashi sevi uzlādē. Vispār manuprāt tā hibrīdauto padarīšana ir kautkāda modes lieta un tikai, sākumā iestum iekšā lielu motoru un tad cenšas ekanomēt.
Nu no nākamā gada pat F1 būs hibrīdi.
Nejauc p ar p. F1 būs brezmzēšanas enerģijas reģenerācijas sistēma, kas galīgi nav tas pats, kas hibrīds. KERS jau ôbrīd tiek izmantota atsevišķos sērijveida auto, kas NAV hibrīdi.
Varbūt tu esi taisīts ar p nevis p , jo izskatās, ka tev nav nemazākās nojausmas, ko nozīmē vārds "Hibrīds". Ja tu zinātu tad nerakstītu tādas muļķības
Vārds "hibrīds" ir no latīņu hybrida, hibrida, kas nozīmē "jauktenis".
Valodniek, ej uz kādu citu portālu. Ko nozīmē vārds latīņu valodā zinu, bet te ir runa par to, ko autobūvē sauc par hibrīdu. Pēc tavas loģikas jebkurš mūsdienu auto ir hibrīds, jo var parvietoties arī tikai ar elektrodzinēju vispār bez degvielas.
Jesļi ti idjiot tak eto na dolga
Autobūvē par hibrīdu sauc tādu auto kurš izmanto dažādu (jauktu)enerģiju.
Bet drošvien nav vērts skaidrot, jo tāpat nesapratīsi :8
Tesla Roadster, kurš jau ir pārdošanā, bateriju ietilpība ir 53kWh. Pielādēt pilnas pieņemot, ka lādēšanas efektivitāte(lādētāja labums+siltuma zudumi Li-ion) ir 90%, tad lādējot pa nakti pēc Latvenergo cenām izmaksās = 4.10 Ls, jeb 1.4Ls/100km (2L/100km)
Baterijas ir jāmaina(ieteicams) reizi 5gados vai pēc nobrauktiem 150000km. Nopirkt jaunas baterijas pēc 5gadiem patreizējās cenās maksātu aptuveni 10000Ls, jeb vēl papildus 6Ls/100km
Kopā: 7.7Ls/100km, jeb 10L/100km
Nemaz nav tik slikti priekš superauto
Lūk atbilde. Paldies. Visi pārējie eksāmenu nav nolikuši!
Tesla Roadster, kurš jau ir pārdošanā, bateriju ietilpība ir 53kWh. Pielādēt pilnas pieņemot, ka lādēšanas efektivitāte(lādētāja labums+siltuma zudumi Li-ion) ir 90%, tad lādējot pa nakti pēc Latvenergo cenām izmaksās = 4.10 Ls, jeb 1.4Ls/100km (2L/100km)
Baterijas ir jāmaina(ieteicams) reizi 5gados vai pēc nobrauktiem 150000km. Nopirkt jaunas baterijas pēc 5gadiem patreizējās cenās maksātu aptuveni 10000Ls, jeb vēl papildus 6Ls/100km
Kopā: 7.7Ls/100km, jeb 10L/100km
Nemaz nav tik slikti priekš superauto
Lūk atbilde. Paldies. Visi pārējie eksāmenu nav nolikuši!
Nav jau tā, ka Kanibaals būtu eksāmenu nolicis Cik izmaksās speciāla Latvenergo kabeļa pievilkšana? 53kWh 3,5 stundās no parasta pieslēguma nevar dabūt. Un kā mainīsies patēriņš (un attiecīgi sniedzamības attālums), piemēram, -10 grādos? Jāsilda jau būs ne tikai baterijas, bet arī salonu. Diez vai gribēsies braukt ar superauto ar ausaini un dūrainīšiem. Pie -10 pat jaunie mazie dīzeļi papildus dedzina degvielu apsildei (ja tāda sistēma ir uzstādīta), jo ar motora siltuma atlikumu salonu nespēj piesildīt.
Diez vai gribēsies braukt ar superauto ar ausaini un dūrainīšiem. Pie -10 pat jaunie mazie dīzeļi papildus dedzina degvielu apsildei (ja tāda sistēma ir uzstādīta), jo ar motora siltuma atlikumu salonu nespēj piesildīt.
Labi jānosiltina ar vati vai putiku. Vai vēl labāk ekoloģiski ar salmiem, Un jāuzsilda, kamēr vēl pie rozetes. Arī pie sadursmēm mīkstāk
Domāju, ka pa tīru elektroauto arī autors domāja. Tādu hibrīdu, kuru var lādēt no rozetes nav daudz un bateriju ietilpība tiem ir niecīga, Prius uz baterijām var nobraukt laikam 50km. To jau latvenergo pavilks.
To seene: Teslai baterijas sildās automātiski un nav papildus pufaika jāliek, bet tas tiesa, ka pie mūsu klimata ziemas laikā nobraukt varēs stipri vien mazāk. Ar ieslēgtu pečku drošvien, ka uz pusi mazāk , bet nav jau vislaik jāsilda, sasildi salonu un tad slēdz āra. Elektro ir priekšrocība, ka silums nāk uzreiz. Vot pavēro ziemā tāpat visi pie mums mašīnās brauc pufaikās un cimdos, satuntuļojušies tā ka knapi stūri var pagriezt, varētu padomāt, ka apkure arī parastma autiņam būtu problēma. Dzīvos redzēs.
Par LE pieslēgumu nezinu, bet 6kw/h*10st (lādēšanas strāvu var regulēt) šķiet ar jaunu provodku vajadzētu pavilkt, cita lieta, ka gribi vēl ieslēgt veļas mašīnu un gludekli tai pat laikā...
To jau var tā viegli pateikt - sasildi salonu un izslēdz Paņem pie -15c ziemas laikā izslēdz motoru, redzēsi, cik ātri salons atdzisīs Par to satuntuļošanos, kā kurai mašīnai uztaisīts.
Ko autors ar to "hibrīdu" domāja nevienam nekļuva skaidrs, hibrīds savas baterijas pielādē pilnas pats un cenšas tās pilnas arī turēt, 220v tur nemaz nav vajadzīgi. Vēl palasot par to Tesla sanāk, ka tam vajag 370v spriegumu, nav saprotams kapēc tik lielu. Troļukiem vados arī ir ~600v, bet šaubos vai motoram tik daudz vajag, tas tīri dēļ zudumiem tīklā.
Domāts bija hibrīds, konkrētāk, par jaunu A3- bauc ar iekšdedzes motoru, bet vari braukt arī ar elektromotoru tos 100km. Bet elektromotora bača esot lādējama tikai no 220v tīkla. Patēriņš tika uzrādīts 3,9l un viss. It kā lieta par to beigtos. Bet nekur tak nav minēts, ka lādējot bateriju, par patērēto elektroenerģiju nebūtu jāmaksā! Līdz ar to rezultātā sanāk,aptuveni, protams, pie 3,9l + 2l(~elektrības pārrēķins litros) = 5,9l/100km vidēji! Protams tie ir ražotāja dati, dzīvē noteikti vājāki rādītāji, jārēķinās ar 6,5- 7,0l/100km. Un tad vēl baterijas kalpošanas laiks pret tās radīto "ekonomiju"!
Kanibaals rakstīja: Ko autors ar to "hibrīdu" domāja nevienam nekļuva skaidrs, hibrīds savas baterijas pielādē pilnas pats un cenšas tās pilnas arī turēt, 220v tur nemaz nav vajadzīgi. Vēl palasot par to Tesla sanāk, ka tam vajag 370v spriegumu, nav saprotams kapēc tik lielu. Troļukiem vados arī ir ~600v, bet šaubos vai motoram tik daudz vajag, tas tīri dēļ zudumiem tīklā.
Nav saprotams? Fiziku neesi mācījies? Tam motoriņam ir 185kw jauda Pie 370 voltiem tas nozīmē 500A strāvu - dīzeļa startera patērējamā strāva Kas notiktu, ja tur būtu 12v? - 15416A strāva, minot grīdā - cik resnus vadus vajadzētu, ar tauvas diametra vadiem pietiktu?
Nē nu, kapēc tur nevarēja būt standarts tip 220,110, bet laikam no Li-ion 3,7v tāpat neiegūt tādu spriegumu un vienalga vajag līdzstrāvas pārveidotāju, tā kā spriegumam nav nozīmes.
380V ir trīsfāzu tīklā starp fāzēm... Domāju, ka tikai un vienīgi tādēļ, ka tādu megakampienu strāvas, lai samērīgi īsā laikā salādētu tos diezgan ietilpīgos (maigi sakot) aķus, parasta "bitovaja" rozete un vadiņi nepavilks... Kā jau MSH pareizi minēja - lai nevajadzētu tik resnus vadus (vienīgi viņš kļūdījās, runājot par "grīdā mīšanu" - tur - ticiet man - IR RESNI VADI, a vot lādēšanas laikā tā "astīte", ko rozetē štepselē, nosviltu ka nemetas, lai vajadzīgo jaudu paņemtu no 220V tīkla...)
Ja, kas - man dzīvoklī ir 25kW/40A 3-fāzu ievads Un Latvenergo pieslēgšanas maksa bija tikai 9 Ls ar kapeikām (plus mani izdevumi atbilstoša kabeļa atvilkšanai no 40 m attālā TP)
RX-7 rakstīja: Ja, kas - man dzīvoklī ir 25kW/40A 3-fāzu ievads Un Latvenergo pieslēgšanas maksa bija tikai 9 Ls ar kapeikām (plus mani izdevumi atbilstoša kabeļa atvilkšanai no 40 m attālā TP)
RX-7 rakstīja: Ja, kas - man dzīvoklī ir 25kW/40A 3-fāzu ievads Un Latvenergo pieslēgšanas maksa bija tikai 9 Ls ar kapeikām (plus mani izdevumi atbilstoša kabeļa atvilkšanai no 40 m attālā TP)
Par LE pieslēgumu nezinu, bet 6kw/h*10st (lādēšanas strāvu var regulēt) šķiet ar jaunu provodku vajadzētu pavilkt, cita lieta, ka gribi vēl ieslēgt veļas mašīnu un gludekli tai pat laikā...
Nevienam neinteresē tavas 10h. LE pieslēgumam ir jānodrošina patērētāja max jauda - šajā gadījumā uzlāde 3,5 stundās. Tieši tāpat, kā drošibas apsvērumu dēļ tev neviens neļaus pieslēgt elektrisko plīti pie 1,5 mm2 kabeļa, ar solījumu nelietot cepeškrāsni.
RX-7 rakstīja: Ja, kas - man dzīvoklī ir 25kW/40A 3-fāzu ievads Un Latvenergo pieslēgšanas maksa bija tikai 9 Ls ar kapeikām (plus mani izdevumi atbilstoša kabeļa atvilkšanai no 40 m attālā TP)
Priekš kam tev dzīvoklī tāds?
jaa, tieshaam ,prieksh kam? kaut kaada ruupniica tev tur, jeb kandzhu dzen??
RX-7 rakstīja: Ja, kas - man dzīvoklī ir 25kW/40A 3-fāzu ievads Un Latvenergo pieslēgšanas maksa bija tikai 9 Ls ar kapeikām (plus mani izdevumi atbilstoša kabeļa atvilkšanai no 40 m attālā TP)
Priekš kam tev dzīvoklī tāds?
jaa, tieshaam ,prieksh kam? kaut kaada ruupniica tev tur, jeb kandzhu dzen??
Plīts ar cepeškrāsni - 10kW, veļasmašīna, trauku mašīna pa 1,5 kW, mikrene 2kW, gludeklis 2,5kW... Itogo - 17,5kW un TV lampiņām u.c. sīkumiem nemaz tik daudz nepaliek.
RX-7 rakstīja: Ja, kas - man dzīvoklī ir 25kW/40A 3-fāzu ievads Un Latvenergo pieslēgšanas maksa bija tikai 9 Ls ar kapeikām (plus mani izdevumi atbilstoša kabeļa atvilkšanai no 40 m attālā TP)
Priekš kam tev dzīvoklī tāds?
jaa, tieshaam ,prieksh kam? kaut kaada ruupniica tev tur, jeb kandzhu dzen??
Plīts ar cepeškrāsni - 10kW, veļasmašīna, trauku mašīna pa 1,5 kW, mikrene 2kW, gludeklis 2,5kW... Itogo - 17,5kW un TV lampiņām u.c. sīkumiem nemaz tik daudz nepaliek.
ak, jaa, aizmirsu , ka parasti to visu lieto reizee!!!
Zini - ja reiz taisa, tad taisa ar rezervi Celtniekiem nebija problēmu konstrukcijas metināt, nebija problēmu būvniecības laikā to 200 ciktur m2 šķūni ar 3-fāzu kalorīferiem piesildīt...
Un šobrīd nav problēmu pieslēgt da jebko, nebaidoties, ka visu laiku jāskraida uz drošinātāju kasti slēgt atpakaļ izsistos automātus, ja sagadās, ka veļas mašīna, cepene, trauķene, nosūcējs, tējkanna, gludeklis, TV, audio, apkures katls un džakūzis reizē vēl ar lampiņām un neiztrūkstošo ledusskapi rušina... Un, ja nu reiz elektromobili nāksies uzlādēt? Tad es būšu tam gatavs
Esmu pabijis svaigi izremontētā krutā dzīvoklī, kur nepārtraukti tika izbliezts centrālais automāts pie skaitītāja, jo jauda nepietika pat plikam boilerim, TV un veļas mašīnai - tiklīdz fēnu vai tējkannu ieslēdza, tā - ai, tumsa, tumsiņa...
Hibrīdauto- Ķegumu neapēdīs?
Jaunie hibrīdauto ir kruta lieta- ekoloģiskāki, jaunas tehniliģijas un mazāk tērē salīdzinot ar parasto iekšdedzes motoru. Arī tagad jaunais audi A3 ar patēriņu 3,9l. Bet kāpēc nekur neraksta, ka ir jāmaksā arī par 220v izmantošanu attiecīgā auto uzlādei? Tas tač ar maksā!
Un jautājums- cik tad kwh viņš tērē uzlādes brīdī? Ja telefona lādētājs ~8v apēd, tad cik auto batereja? 1kwh? 2kwh?