CTEK firmas akumulatoru lādetāji

juritis Reģ.: 20.11.2002

Kāda ir peredze ar un ap šiš firmas verķiem, kur var lēti iegādāties?

 
keikei Reģ.: 08.11.2005
0 0 Atbildēt

Lēti viņi nav!

Lādē labi!

Tāda ir mana pieredze!

kikos Reģ.: 08.03.2002
0 0 Atbildēt

Kādu modeli vajag, varu piedāvāt jebkuru no Ctek!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Man tāds ir, darbojas intensīvi 2 gadus. Uzlādē lēnāk, bet saudzīgāk, tā izskatās pēc aku darbības ilguma. Iesaku.

A kāpēc akumulatoru ir divus gadus intensīvi jālādē? Manam auto joprojām stāv virsū oriģinālais akumulators, kurš vispār netiek aiztikts.

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

A kāpēc akumulatoru ir divus gadus intensīvi jālādē? Manam auto joprojām stāv virsū oriģinālais akumulators, kurš vispār netiek aiztikts.

Nu mazums varbūt viņs maz braukā, bet katru rītu sastrēgumā kafiju autiņā vāra. Varbūt autonomku bieži darbina.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Viņam tie akumulatori stāv uz elektromobīļa.

Tāpēc jālādē.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

kikos rakstīja: Kādu modeli vajag, varu piedāvāt jebkuru no Ctek!

es arī

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: Man tāds ir, darbojas intensīvi 2 gadus. Uzlādē lēnāk, bet saudzīgāk, tā izskatās pēc aku darbības ilguma. Iesaku.

A kāpēc akumulatoru ir divus gadus intensīvi jālādē? Manam auto joprojām stāv virsū oriģinālais akumulators, kurš vispār netiek aiztikts.

Es kaut kādu Ctek-u iepirku Gros Auto par Ls46.

Ir trīs režīmi- moča baterijai, auto un auto ziemas režīms.

Uzlāde nav strauja, bet tāpēc jādomā (pirms pirkšanas iepazinos detalizēti par to), ka maksimāli atbilstoša aku ķīmijai, lai saudzīgāk to uzlādētu.

Laba fīča ir tāda, ka šo ierīci var atstāt pieslēgtu pie akumulatora uz ilgu laiku, tādejādi nodrošinot, ka aķis ir vienmēr uzlādēts. Ideja tāda, ka viņš nevis visu laiku lādē, bet pēc pilnas uzlādes atslēdzas un atsāk lādēt, kad aķis jau ir mazliet izlādējies (pats no sevis vai kāda patērētāja dēļ). Var atstāt pieslēgtu nesezonas autosam vai arī rezerves baterijai- man, piemēram, tas ir pieslēgts vecajam aķim (kurš nav pavisam beigts, bet pagājušai ziemai nopirku jaunu jaudīgāku).

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja: .... man, piemēram, tas ir pieslēgts vecajam aķim (kurš nav pavisam beigts, bet pagājušai ziemai nopirku jaunu jaudīgāku).

jēga?

nemainot "tableti" vai ģeneratoru ātri nofisīsi šo... liec kaut 100nieku iekšā, ja ģenerātors jamo "nevilks", tad fisīsies Tu...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

pļē, nu kur tas raimis ir ?

grūti iestāstīt ēzelim, ka ja viņam nogriezīs pautus, ta' viš' nebūs rumaks...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: Man tāds ir, darbojas intensīvi 2 gadus. Uzlādē lēnāk, bet saudzīgāk, tā izskatās pēc aku darbības ilguma. Iesaku.

A kāpēc akumulatoru ir divus gadus intensīvi jālādē? Manam auto joprojām stāv virsū oriģinālais akumulators, kurš vispār netiek aiztikts.

Es kaut kādu Ctek-u iepirku Gros Auto par Ls46.

Ir trīs režīmi- moča baterijai, auto un auto ziemas režīms.

Uzlāde nav strauja, bet tāpēc jādomā (pirms pirkšanas iepazinos detalizēti par to), ka maksimāli atbilstoša aku ķīmijai, lai saudzīgāk to uzlādētu.

Laba fīča ir tāda, ka šo ierīci var atstāt pieslēgtu pie akumulatora uz ilgu laiku, tādejādi nodrošinot, ka aķis ir vienmēr uzlādēts. Ideja tāda, ka viņš nevis visu laiku lādē, bet pēc pilnas uzlādes atslēdzas un atsāk lādēt, kad aķis jau ir mazliet izlādējies (pats no sevis vai kāda patērētāja dēļ). Var atstāt pieslēgtu nesezonas autosam vai arī rezerves baterijai- man, piemēram, tas ir pieslēgts vecajam aķim (kurš nav pavisam beigts, bet pagājušai ziemai nopirku jaunu jaudīgāku).

moš labāk bija tomēr iet septītajā klasē uz tām joabnajām fizikas stundām

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

M77 rakstīja: .... man, piemēram, tas ir pieslēgts vecajam aķim (kurš nav pavisam beigts, bet pagājušai ziemai nopirku jaunu jaudīgāku).

jēga?

nemainot "tableti" vai ģeneratoru ātri nofisīsi šo... liec kaut 100nieku iekšā, ja ģenerātors jamo "nevilks", tad fisīsies Tu...

Jaudīgāku tādā ziņā, ka starta ampēri vairāk, Ah tik drusku vairāk. A veco drusku piebeidzu, jo bija problēmas ar dīzeļa piestartēšanu - relejs gļukoja, kas kvēlsleces dažkārt neieslēdza. Bet ampēri, kā zināms it īpaši dīzelim ir jo vairāk, jo labāk.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

Yetti rakstīja:

M77 rakstīja: .... man, piemēram, tas ir pieslēgts vecajam aķim (kurš nav pavisam beigts, bet pagājušai ziemai nopirku jaunu jaudīgāku).

jēga?

nemainot "tableti" vai ģeneratoru ātri nofisīsi šo... liec kaut 100nieku iekšā, ja ģenerātors jamo "nevilks", tad fisīsies Tu...

Jaudīgāku tādā ziņā, ka starta ampēri vairāk, Ah tik drusku vairāk. A veco drusku piebeidzu, jo bija problēmas ar dīzeļa piestartēšanu - relejs gļukoja, kas kvēlsleces dažkārt neieslēdza. Bet ampēri, kā zināms it īpaši dīzelim ir jo vairāk, jo labāk.

yess!!!

ja ,Tev, (rupjība) tas ģenerators spēj to pieražot....(rupjība) (rupjība)....

nu nahuj jūs pie stūres laiž?

kāda starpība - bārbija vai ēzelis - to auto stūrē?

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

M77 rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: Man tāds ir, darbojas intensīvi 2 gadus. Uzlādē lēnāk, bet saudzīgāk, tā izskatās pēc aku darbības ilguma. Iesaku.

A kāpēc akumulatoru ir divus gadus intensīvi jālādē? Manam auto joprojām stāv virsū oriģinālais akumulators, kurš vispār netiek aiztikts.

Es kaut kādu Ctek-u iepirku Gros Auto par Ls46.

Ir trīs režīmi- moča baterijai, auto un auto ziemas režīms.

Uzlāde nav strauja, bet tāpēc jādomā (pirms pirkšanas iepazinos detalizēti par to), ka maksimāli atbilstoša aku ķīmijai, lai saudzīgāk to uzlādētu.

Laba fīča ir tāda, ka šo ierīci var atstāt pieslēgtu pie akumulatora uz ilgu laiku, tādejādi nodrošinot, ka aķis ir vienmēr uzlādēts. Ideja tāda, ka viņš nevis visu laiku lādē, bet pēc pilnas uzlādes atslēdzas un atsāk lādēt, kad aķis jau ir mazliet izlādējies (pats no sevis vai kāda patērētāja dēļ). Var atstāt pieslēgtu nesezonas autosam vai arī rezerves baterijai- man, piemēram, tas ir pieslēgts vecajam aķim (kurš nav pavisam beigts, bet pagājušai ziemai nopirku jaunu jaudīgāku).

moš labāk bija tomēr iet septītajā klasē uz tām joabnajām fizikas stundām

Tev nav ne mazākās nojausmas par manām zināšanām fizikā un tavs komentārs ir absolūti ne pa tēmu un bezsakarīgs. Ko tu ar to gribēji teikt? Vai tikai tukši pad..$t?

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

M77 rakstīja:

Yetti rakstīja:

M77 rakstīja: .... man, piemēram, tas ir pieslēgts vecajam aķim (kurš nav pavisam beigts, bet pagājušai ziemai nopirku jaunu jaudīgāku).

jēga?

nemainot "tableti" vai ģeneratoru ātri nofisīsi šo... liec kaut 100nieku iekšā, ja ģenerātors jamo "nevilks", tad fisīsies Tu...

Jaudīgāku tādā ziņā, ka starta ampēri vairāk, Ah tik drusku vairāk. A veco drusku piebeidzu, jo bija problēmas ar dīzeļa piestartēšanu - relejs gļukoja, kas kvēlsleces dažkārt neieslēdza. Bet ampēri, kā zināms it īpaši dīzelim ir jo vairāk, jo labāk.

yess!!!

ja ,Tev, (rupjība) tas ģenerators spēj to pieražot....(rupjība) (rupjība)....

nu ******* jūs pie stūres laiž?

kāda starpība - bārbija vai ēzelis - to auto stūrē?

Man skaidrs, ka tikai tukši (rupjība) vēlējies.

Fartuks Reģ.: 20.09.2006
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

Pirmais rakstīja:

M77 rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: Man tāds ir, darbojas intensīvi 2 gadus. Uzlādē lēnāk, bet saudzīgāk, tā izskatās pēc aku darbības ilguma. Iesaku.

A kāpēc akumulatoru ir divus gadus intensīvi jālādē? Manam auto joprojām stāv virsū oriģinālais akumulators, kurš vispār netiek aiztikts.

Es kaut kādu Ctek-u iepirku Gros Auto par Ls46.

Ir trīs režīmi- moča baterijai, auto un auto ziemas režīms.

Uzlāde nav strauja, bet tāpēc jādomā (pirms pirkšanas iepazinos detalizēti par to), ka maksimāli atbilstoša aku ķīmijai, lai saudzīgāk to uzlādētu.

Laba fīča ir tāda, ka šo ierīci var atstāt pieslēgtu pie akumulatora uz ilgu laiku, tādejādi nodrošinot, ka aķis ir vienmēr uzlādēts. Ideja tāda, ka viņš nevis visu laiku lādē, bet pēc pilnas uzlādes atslēdzas un atsāk lādēt, kad aķis jau ir mazliet izlādējies (pats no sevis vai kāda patērētāja dēļ). Var atstāt pieslēgtu nesezonas autosam vai arī rezerves baterijai- man, piemēram, tas ir pieslēgts vecajam aķim (kurš nav pavisam beigts, bet pagājušai ziemai nopirku jaunu jaudīgāku).

moš labāk bija tomēr iet septītajā klasē uz tām joabnajām fizikas stundām

Tev nav ne mazākās nojausmas par manām zināšanām fizikā un tavs komentārs ir absolūti ne pa tēmu un bezsakarīgs. Ko tu ar to gribēji teikt? Vai tikai tukši pad..$t?

Pirmais mums ir poliglots... vari ar viņu nestrīdēties.

Viņš visu sīki zin arī par slieku pārošanās rituāliem.

juritis Reģ.: 20.11.2002
0 0 Atbildēt

kikos rakstīja: Kādu modeli vajag, varu piedāvāt jebkuru no Ctek!

800 vai 3600, kādā cenā??

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

kadas cenas un kadi modeli no CTEK tiek piedavati?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

kaut kāds fidars izdzēsis no tēmas kaudzi ar postiem.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: kaut kāds fidars izdzēsis no tēmas kaudzi ar postiem.

Lūdzu precizē info uz iAuto @ iAuto.lv

Vēlams pieliec linku, kur un kas tika izdzēsts?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

pierakstat manējo!!!!

ctek 5.0 tiek lietots jau gadu. pārākais lādeklis

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Manā lietošanā ir divi vecais gabali 7.0 un jaunais MXS 7.0, šeku bildewww.ctek.com/... .

Ekselenti aparāti.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

es tos pirku B&B Tools veikalā. Cenu neatceros, bet lēti nebija. Tos vēl varēja nopirkt Lattako pkp.lv. Tagad jau visiem(bosch uc) tādi ir saražoti

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

laikam tomēr nepirkšu CTEKu. man vajag arī zāles pļāvēja 24v aķus lādēt un to šis neprot

Lasītākie raksti

Jaunie raksti