Lēti viņi nav!
Lādē labi!
Tāda ir mana pieredze!
Lēti viņi nav!
Lādē labi!
Tāda ir mana pieredze!
Kādu modeli vajag, varu piedāvāt jebkuru no Ctek!
Sretsked rakstīja: Man tāds ir, darbojas intensīvi 2 gadus. Uzlādē lēnāk, bet saudzīgāk, tā izskatās pēc aku darbības ilguma. Iesaku.
A kāpēc akumulatoru ir divus gadus intensīvi jālādē? Manam auto joprojām stāv virsū oriģinālais akumulators, kurš vispār netiek aiztikts.
A kāpēc akumulatoru ir divus gadus intensīvi jālādē? Manam auto joprojām stāv virsū oriģinālais akumulators, kurš vispār netiek aiztikts.
Nu mazums varbūt viņs maz braukā, bet katru rītu sastrēgumā kafiju autiņā vāra. Varbūt autonomku bieži darbina.
Viņam tie akumulatori stāv uz elektromobīļa.
Tāpēc jālādē.
kikos rakstīja: Kādu modeli vajag, varu piedāvāt jebkuru no Ctek!
es arī
Seene rakstīja:
Sretsked rakstīja: Man tāds ir, darbojas intensīvi 2 gadus. Uzlādē lēnāk, bet saudzīgāk, tā izskatās pēc aku darbības ilguma. Iesaku.
A kāpēc akumulatoru ir divus gadus intensīvi jālādē? Manam auto joprojām stāv virsū oriģinālais akumulators, kurš vispār netiek aiztikts.
Es kaut kādu Ctek-u iepirku Gros Auto par Ls46.
Ir trīs režīmi- moča baterijai, auto un auto ziemas režīms.
Uzlāde nav strauja, bet tāpēc jādomā (pirms pirkšanas iepazinos detalizēti par to), ka maksimāli atbilstoša aku ķīmijai, lai saudzīgāk to uzlādētu.
Laba fīča ir tāda, ka šo ierīci var atstāt pieslēgtu pie akumulatora uz ilgu laiku, tādejādi nodrošinot, ka aķis ir vienmēr uzlādēts. Ideja tāda, ka viņš nevis visu laiku lādē, bet pēc pilnas uzlādes atslēdzas un atsāk lādēt, kad aķis jau ir mazliet izlādējies (pats no sevis vai kāda patērētāja dēļ). Var atstāt pieslēgtu nesezonas autosam vai arī rezerves baterijai- man, piemēram, tas ir pieslēgts vecajam aķim (kurš nav pavisam beigts, bet pagājušai ziemai nopirku jaunu jaudīgāku).
M77 rakstīja: .... man, piemēram, tas ir pieslēgts vecajam aķim (kurš nav pavisam beigts, bet pagājušai ziemai nopirku jaunu jaudīgāku).
jēga?
nemainot "tableti" vai ģeneratoru ātri nofisīsi šo... liec kaut 100nieku iekšā, ja ģenerātors jamo "nevilks", tad fisīsies Tu...
pļē, nu kur tas raimis ir ?
grūti iestāstīt ēzelim, ka ja viņam nogriezīs pautus, ta' viš' nebūs rumaks...
M77 rakstīja:
Seene rakstīja:
Sretsked rakstīja: Man tāds ir, darbojas intensīvi 2 gadus. Uzlādē lēnāk, bet saudzīgāk, tā izskatās pēc aku darbības ilguma. Iesaku.
A kāpēc akumulatoru ir divus gadus intensīvi jālādē? Manam auto joprojām stāv virsū oriģinālais akumulators, kurš vispār netiek aiztikts.
Es kaut kādu Ctek-u iepirku Gros Auto par Ls46.
Ir trīs režīmi- moča baterijai, auto un auto ziemas režīms.
Uzlāde nav strauja, bet tāpēc jādomā (pirms pirkšanas iepazinos detalizēti par to), ka maksimāli atbilstoša aku ķīmijai, lai saudzīgāk to uzlādētu.
Laba fīča ir tāda, ka šo ierīci var atstāt pieslēgtu pie akumulatora uz ilgu laiku, tādejādi nodrošinot, ka aķis ir vienmēr uzlādēts. Ideja tāda, ka viņš nevis visu laiku lādē, bet pēc pilnas uzlādes atslēdzas un atsāk lādēt, kad aķis jau ir mazliet izlādējies (pats no sevis vai kāda patērētāja dēļ). Var atstāt pieslēgtu nesezonas autosam vai arī rezerves baterijai- man, piemēram, tas ir pieslēgts vecajam aķim (kurš nav pavisam beigts, bet pagājušai ziemai nopirku jaunu jaudīgāku).
moš labāk bija tomēr iet septītajā klasē uz tām joabnajām fizikas stundām
Yetti rakstīja:
M77 rakstīja: .... man, piemēram, tas ir pieslēgts vecajam aķim (kurš nav pavisam beigts, bet pagājušai ziemai nopirku jaunu jaudīgāku).
jēga?
nemainot "tableti" vai ģeneratoru ātri nofisīsi šo... liec kaut 100nieku iekšā, ja ģenerātors jamo "nevilks", tad fisīsies Tu...
Jaudīgāku tādā ziņā, ka starta ampēri vairāk, Ah tik drusku vairāk. A veco drusku piebeidzu, jo bija problēmas ar dīzeļa piestartēšanu - relejs gļukoja, kas kvēlsleces dažkārt neieslēdza. Bet ampēri, kā zināms it īpaši dīzelim ir jo vairāk, jo labāk.
M77 rakstīja:
Yetti rakstīja:
M77 rakstīja: .... man, piemēram, tas ir pieslēgts vecajam aķim (kurš nav pavisam beigts, bet pagājušai ziemai nopirku jaunu jaudīgāku).
jēga?
nemainot "tableti" vai ģeneratoru ātri nofisīsi šo... liec kaut 100nieku iekšā, ja ģenerātors jamo "nevilks", tad fisīsies Tu...
Jaudīgāku tādā ziņā, ka starta ampēri vairāk, Ah tik drusku vairāk. A veco drusku piebeidzu, jo bija problēmas ar dīzeļa piestartēšanu - relejs gļukoja, kas kvēlsleces dažkārt neieslēdza. Bet ampēri, kā zināms it īpaši dīzelim ir jo vairāk, jo labāk.
yess!!!
ja ,Tev, (rupjība) tas ģenerators spēj to pieražot....(rupjība) (rupjība)....
nu nahuj jūs pie stūres laiž?
kāda starpība - bārbija vai ēzelis - to auto stūrē?
Pirmais rakstīja:
M77 rakstīja:
Seene rakstīja:
Sretsked rakstīja: Man tāds ir, darbojas intensīvi 2 gadus. Uzlādē lēnāk, bet saudzīgāk, tā izskatās pēc aku darbības ilguma. Iesaku.
A kāpēc akumulatoru ir divus gadus intensīvi jālādē? Manam auto joprojām stāv virsū oriģinālais akumulators, kurš vispār netiek aiztikts.
Es kaut kādu Ctek-u iepirku Gros Auto par Ls46.
Ir trīs režīmi- moča baterijai, auto un auto ziemas režīms.
Uzlāde nav strauja, bet tāpēc jādomā (pirms pirkšanas iepazinos detalizēti par to), ka maksimāli atbilstoša aku ķīmijai, lai saudzīgāk to uzlādētu.
Laba fīča ir tāda, ka šo ierīci var atstāt pieslēgtu pie akumulatora uz ilgu laiku, tādejādi nodrošinot, ka aķis ir vienmēr uzlādēts. Ideja tāda, ka viņš nevis visu laiku lādē, bet pēc pilnas uzlādes atslēdzas un atsāk lādēt, kad aķis jau ir mazliet izlādējies (pats no sevis vai kāda patērētāja dēļ). Var atstāt pieslēgtu nesezonas autosam vai arī rezerves baterijai- man, piemēram, tas ir pieslēgts vecajam aķim (kurš nav pavisam beigts, bet pagājušai ziemai nopirku jaunu jaudīgāku).
moš labāk bija tomēr iet septītajā klasē uz tām joabnajām fizikas stundām
Tev nav ne mazākās nojausmas par manām zināšanām fizikā un tavs komentārs ir absolūti ne pa tēmu un bezsakarīgs. Ko tu ar to gribēji teikt? Vai tikai tukši pad..$t?
Yetti rakstīja:
M77 rakstīja:
Yetti rakstīja:
M77 rakstīja: .... man, piemēram, tas ir pieslēgts vecajam aķim (kurš nav pavisam beigts, bet pagājušai ziemai nopirku jaunu jaudīgāku).
jēga?
nemainot "tableti" vai ģeneratoru ātri nofisīsi šo... liec kaut 100nieku iekšā, ja ģenerātors jamo "nevilks", tad fisīsies Tu...
Jaudīgāku tādā ziņā, ka starta ampēri vairāk, Ah tik drusku vairāk. A veco drusku piebeidzu, jo bija problēmas ar dīzeļa piestartēšanu - relejs gļukoja, kas kvēlsleces dažkārt neieslēdza. Bet ampēri, kā zināms it īpaši dīzelim ir jo vairāk, jo labāk.
yess!!!
ja ,Tev, (rupjība) tas ģenerators spēj to pieražot....(rupjība) (rupjība)....
nu ******* jūs pie stūres laiž?
kāda starpība - bārbija vai ēzelis - to auto stūrē?
Man skaidrs, ka tikai tukši (rupjība) vēlējies.
M77 rakstīja:
Pirmais rakstīja:
M77 rakstīja:
Seene rakstīja:
Sretsked rakstīja: Man tāds ir, darbojas intensīvi 2 gadus. Uzlādē lēnāk, bet saudzīgāk, tā izskatās pēc aku darbības ilguma. Iesaku.
A kāpēc akumulatoru ir divus gadus intensīvi jālādē? Manam auto joprojām stāv virsū oriģinālais akumulators, kurš vispār netiek aiztikts.
Es kaut kādu Ctek-u iepirku Gros Auto par Ls46.
Ir trīs režīmi- moča baterijai, auto un auto ziemas režīms.
Uzlāde nav strauja, bet tāpēc jādomā (pirms pirkšanas iepazinos detalizēti par to), ka maksimāli atbilstoša aku ķīmijai, lai saudzīgāk to uzlādētu.
Laba fīča ir tāda, ka šo ierīci var atstāt pieslēgtu pie akumulatora uz ilgu laiku, tādejādi nodrošinot, ka aķis ir vienmēr uzlādēts. Ideja tāda, ka viņš nevis visu laiku lādē, bet pēc pilnas uzlādes atslēdzas un atsāk lādēt, kad aķis jau ir mazliet izlādējies (pats no sevis vai kāda patērētāja dēļ). Var atstāt pieslēgtu nesezonas autosam vai arī rezerves baterijai- man, piemēram, tas ir pieslēgts vecajam aķim (kurš nav pavisam beigts, bet pagājušai ziemai nopirku jaunu jaudīgāku).
moš labāk bija tomēr iet septītajā klasē uz tām joabnajām fizikas stundām
Tev nav ne mazākās nojausmas par manām zināšanām fizikā un tavs komentārs ir absolūti ne pa tēmu un bezsakarīgs. Ko tu ar to gribēji teikt? Vai tikai tukši pad..$t?
Pirmais mums ir poliglots... vari ar viņu nestrīdēties.
Viņš visu sīki zin arī par slieku pārošanās rituāliem.
kikos rakstīja: Kādu modeli vajag, varu piedāvāt jebkuru no Ctek!
800 vai 3600, kādā cenā??
kadas cenas un kadi modeli no CTEK tiek piedavati?
kaut kāds fidars izdzēsis no tēmas kaudzi ar postiem.
anonimikis rakstīja: kaut kāds fidars izdzēsis no tēmas kaudzi ar postiem.
Lūdzu precizē info uz iAuto @ iAuto.lv
Vēlams pieliec linku, kur un kas tika izdzēsts?
pierakstat manējo!!!!
ctek 5.0 tiek lietots jau gadu. pārākais lādeklis
Manā lietošanā ir divi vecais gabali 7.0 un jaunais MXS 7.0, šeku bildewww.ctek.com/... .
Ekselenti aparāti.
es tos pirku B&B Tools veikalā. Cenu neatceros, bet lēti nebija. Tos vēl varēja nopirkt Lattako pkp.lv. Tagad jau visiem(bosch uc) tādi ir saražoti
laikam tomēr nepirkšu CTEKu. man vajag arī zāles pļāvēja 24v aķus lādēt un to šis neprot
CTEK firmas akumulatoru lādetāji
Kāda ir peredze ar un ap šiš firmas verķiem, kur var lēti iegādāties?