Master_D rakstīja: Te vajag ko šitādu
www.dogworld.com.au/...
vai jānomaina suns, lai neapgrūtina sievu ar pārvadāšanu
Master_D rakstīja: Te vajag ko šitādu
www.dogworld.com.au/...
vai jānomaina suns, lai neapgrūtina sievu ar pārvadāšanu
Kaspersky rakstīja: m-paka par tādu naudu, protams, ka nav
19k tipa lēti
Yetti rakstīja: paldies, man sievai...
nav viņa ruksis, bet suni jāvadā... reizēm 2vus...
tāpēc vajag ādu un garo pakaļu...
un bēša āda vajadzīga, jo, reizēm, es, būšu 3šais suns...
Suns ar nagiem nesaplēsīs ādu?
Vakar reāli nosmējos lielākā atlaide TC motorā ir 300 C 10 000 EUR
ruukiic rakstīja: Nez cik tālu nonāksim?
3 šīs nedēļas radio swh reklāmas:
1) Chervolet - nopērkot jaunu auto ceļojums 2 pers uz Bali.
2) Mercedes - novērtēs veco auto +4000,- EUR virs tirgus vērtības
3) Nissan (???) - atlaides katram autiņam, lielākajam bija ap 8500,- EUR.
Sanāk, ka kaimiņa līzinga atlikusī vērtība 1.5 gadus vecam autiņam tieši tikpat cik maksā jauns
Redz, kur lielisks Ford C-Max ar spriganu 1,8 litru turbodīzeli un vairāk kā 3 tūkstošu latu atlaidi:
VWfans rakstīja: Redz, kur lielisks Ford C-Max ar spriganu 1,8 litru turbodīzeli un vairāk kā 3 tūkstošu latu atlaidi:
www.ford.lv/...
TAKSIS pļēēēē ;(
Nē, komfortabls auto ģimenei. Brīvdienās satikos ar radiem, šie nopirkuši 2004.gada C-Max ar 2 litru 136 zirgspēku dīzeļmotoru un 144 tūkstošu km nobraukumu. Iedeva man izbraukt apmēram 20 kilometrus, un auto man iepatikās.
TDI rakstīja:
VWfans rakstīja: Redz, kur lielisks Ford C-Max ar spriganu 1,8 litru turbodīzeli un vairāk kā 3 tūkstošu latu atlaidi:
www.ford.lv/...
TAKSIS pļēēēē ;(
zini... laikam shii ir pirmaa reize kad piekritiishu fanim...
bez tam- piljii ka nu pie okulista...taksis i tomaatish
veel- bez tam taksis ir s-max
nu waj tad nau vienalga
forc.........
Ford C-Maxim ar 2 litru 136 zirgspēku dīzeļmotoru sestajā pārnesumā pie 90 km/h ir tikai 1600 motora apgriezienu. Motoru nedzird... Merivai 1,3 CDTI gan piektajā pārnesumā pie 90 km/h ir 2350 apgriezienu, un motoru nedaudz dzird. Šodien pārliecinājos, ka Meriva pa šoseju labi uztur ātrumu, teicami velk augšā pakalnos, bet švaki paātrinās. Starp Raunu un Bērzkrogu ar stipri piekrautu mašīnu ņēmos apdzīt kādu ar 85 km/h braucošu fūri. Pārliku no piektā pārnesuma ceturtajā, sekoja stiprs rūciens, bet ātrums pieauga gausi. Secinājums - ar maziem motoriem nevajag apdzīt saspringtās situācijās, kad ir šaubas, vai var paspēt !
šitais pac labākais no ford www.ford.lv/...
. Bensonā tjipa bija bezmaksas, a te arī laba fiča
VWfans rakstīja: Ford C-Maxim ar 2 litru 136 zirgspēku dīzeļmotoru sestajā pārnesumā pie 90 km/h ir tikai 1600 motora apgriezienu. Motoru nedzird...
Kas notiek, kad vajag apdzīt?
VWfans rakstīja: Merivai 1,3 CDTI gan piektajā pārnesumā pie 90 km/h ir 2350 apgriezienu, un motoru nedaudz dzird. Šodien pārliecinājos, ka Meriva pa šoseju labi uztur ātrumu, teicami velk augšā pakalnos, bet švaki paātrinās. Starp Raunu un Bērzkrogu ar stipri piekrautu mašīnu ņēmos apdzīt kādu ar 85 km/h braucošu fūri. Pārliku no piektā pārnesuma ceturtajā, sekoja stiprs rūciens, bet ātrums pieauga gausi. Secinājums - ar maziem motoriem nevajag apdzīt saspringtās situācijās, kad ir šaubas, vai var paspēt !
Tas būtu kaut kas jauns? Tikai tagad atklāji?
NOSu vajag uzlikt .
bobcat rakstīja: šitais pac labākais no ford www.ford.lv/...
. Bensonā tjipa bija bezmaksas, a te arī laba fiča
nez cik vel pašam jāpieliek pie tiem 3lašiem lai varetu papusdienot
VWfans rakstīja: Ford C-Maxim ar 2 litru 136 zirgspēku dīzeļmotoru sestajā pārnesumā pie 90 km/h ir tikai 1600 motora apgriezienu. Motoru nedzird... Merivai 1,3 CDTI gan piektajā pārnesumā pie 90 km/h ir 2350 apgriezienu, un motoru nedaudz dzird. Šodien pārliecinājos, ka Meriva pa šoseju labi uztur ātrumu, teicami velk augšā pakalnos, bet švaki paātrinās. Starp Raunu un Bērzkrogu ar stipri piekrautu mašīnu ņēmos apdzīt kādu ar 85 km/h braucošu fūri. Pārliku no piektā pārnesuma ceturtajā, sekoja stiprs rūciens, bet ātrums pieauga gausi. Secinājums - ar maziem motoriem nevajag apdzīt saspringtās situācijās, kad ir šaubas, vai var paspēt !
šodien pa bauskas šoseju ar vecu ( 99') S500 , kurā bijām 5lieli cilv. apdzinu neiespringstot , paātrinājumu nau vērc apspriest - kā jau MB- kusli/stiprs
lieliskajā hondā 2,2ictdi ar 170zs , pakaļbeņķī 3jatā esot ērtāk , paātrinājums/apdzīšana LV arī gondaj ir pietiekams , jauns paliek jauns utt.ļaļaļa
secinājums - nu kā var fanot par 1,3
ja gribās sipt zantīmu , moš ikdienia ari neko , bet xunaj jūsma ''po žizņi'' ?????
TDI rakstīja: secinājums - nu kā var fanot par 1,3
ja gribās sipt zantīmu , moš ikdienia ari neko , bet xunaj jūsma 'po žizņi' ?????
Tāpēc, ka vidējais dīzeļdegvielas patēriņš braucienā uz laukiem pa šoseju un nedaudz pabraukājot tur provincē uz vietas, bija nieka 4,75 litri uz 100 km.
Pabiju drusku Igaunijā. Atpakaļceļā pa nomaļu grantētu ceļu, kurš starpvalstu satiksmei tika atvērts pagājušā ziemā, pārsimt metrus aiz robežas Latvijas pusē mani apturēja robežsargs, kurš izkāpa no ceļmalā stāvoša auto. Pārbaudīja pasi, auto reģistrācijas apliecību, vadītāja tiesības, tehniskās apskates esamību. Lūrēja pa logiem iekšā salonā, bet bagāžnieku nelika atvērt.
Siksparnis rakstīja:
Yetti rakstīja: paldies, man sievai...
nav viņa ruksis, bet suni jāvadā... reizēm 2vus...
tāpēc vajag ādu un garo pakaļu...
un bēša āda vajadzīga, jo, reizēm, es, būšu 3šais suns...
Suns ar nagiem nesaplēsīs ādu?
da it kā pa salonu neviens viņu nelaidīs....
ne tagad esošajam C270 (W203), ne manējam 2.7 CRD Grand Cherokee (WJ) pāri nav nodarīts....
VWfans rakstīja:
Tāpēc, ka vidējais dīzeļdegvielas patēriņš braucienā uz laukiem pa šoseju un nedaudz pabraukājot tur provincē uz vietas, bija nieka 4,75 litri uz 100 km.
Tas pātēriņš ir dzīves jēga? Nu ne jau visiem interesē cik santīmus var iejāt braucot ar mazu, nedrošu diesel. Lielam vairumam nav gluži pohuj cik tērē viņu auto, bet jūsmot ka var iepist santīmu visur un vienmēr ...
bezjēdzīgs cepiens...
zinu cilvēku, kurš dibenpapīru no darba uz mājām nes...
tas nebija uzbrauciens Fanim un esmu pārliecināts, ka viš to nedara...
edzulis rakstīja: UZ BMW 3er un X3 atlaides no 4-18k patreiz Tobiš visi maksā bāzes cenu un aprīkojumu dod dāvanā...
Ja mitsu savas 2-8k atlaides sauc par zefīru kartupeļu maisā tad kā lai nosauc BMW 4-18k atlaides??? Riebjas klausīties maldinošas reklāmas, izraisa vēl lielāku riebumu.
Tas pierāda to, ka BMW tirgotāji nejēgā vārās uz tiem tirliņiem, kas grib BMW
VWfans rakstīja:
TDI rakstīja: secinājums - nu kā var fanot par 1,3
ja gribās sipt zantīmu , moš ikdienia ari neko , bet xunaj jūsma 'po žizņi' ?????
Tāpēc, ka vidējais dīzeļdegvielas patēriņš braucienā uz laukiem pa šoseju un nedaudz pabraukājot tur provincē uz vietas, bija nieka 4,75 litri uz 100 km.
Pabiju drusku Igaunijā. Atpakaļceļā pa nomaļu grantētu ceļu, kurš starpvalstu satiksmei tika atvērts pagājušā ziemā, pārsimt metrus aiz robežas Latvijas pusē mani apturēja robežsargs, kurš izkāpa no ceļmalā stāvoša auto. Pārbaudīja pasi, auto reģistrācijas apliecību, vadītāja tiesības, tehniskās apskates esamību. Lūrēja pa logiem iekšā salonā, bet bagāžnieku nelika atvērt.
ta sēņojot uz 88km/h arī ar lielāku motoru patēriņš virs 5 litriem nepacelsies nekad.... un 0,25litru uz simta dēļ šitā sipt smadzenes visiem pārējiem, ka "ņemiet taču meriva 1.3 mezmotoru" ne pārāk izklausās pēc tāda ko nemeklē tvaika ielas apkārtnē pāris spēcīgu tēvaiņu ar baltas krāsas garpiedurkņu izstrādājumu rokās
anonimikis rakstīja: NOSu vajag uzlikt .
1.3 ar NOS
tadsjautues rakstīja:
anonimikis rakstīja: NOSu vajag uzlikt .
1.3 ar NOS
ko rēc ? tas būtu..... viens.... baudām auto....
Cik tālu ies jaunu auto tirgotāji ??????
Nez cik tālu nonāksim?
3 šīs nedēļas radio swh reklāmas:
1) Chervolet - nopērkot jaunu auto ceļojums 2 pers uz Bali.
2) Mercedes - novērtēs veco auto +4000,- EUR virs tirgus vērtības
3) Nissan (???) - atlaides katram autiņam, lielākajam bija ap 8500,- EUR.