Cik tālu ies jaunu auto tirgotāji ??????

ruukiic Reģ.: 26.03.2003

Nez cik tālu nonāksim?

3 šīs nedēļas radio swh reklāmas:

1) Chervolet - nopērkot jaunu auto ceļojums 2 pers uz Bali.

2) Mercedes - novērtēs veco auto +4000,- EUR virs tirgus vērtības

3) Nissan (???) - atlaides katram autiņam, lielākajam bija ap 8500,- EUR.

 
1 2 3 4 5 6 7 8 ..10
tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

TDI rakstīja: secinājums - nu kā var fanot par 1,3

ja gribās sipt zantīmu , moš ikdienia ari neko , bet xunaj jūsma 'po žizņi' ?????

Tāpēc, ka vidējais dīzeļdegvielas patēriņš braucienā uz laukiem pa šoseju un nedaudz pabraukājot tur provincē uz vietas, bija nieka 4,75 litri uz 100 km.

Pabiju drusku Igaunijā. Atpakaļceļā pa nomaļu grantētu ceļu, kurš starpvalstu satiksmei tika atvērts pagājušā ziemā, pārsimt metrus aiz robežas Latvijas pusē mani apturēja robežsargs, kurš izkāpa no ceļmalā stāvoša auto. Pārbaudīja pasi, auto reģistrācijas apliecību, vadītāja tiesības, tehniskās apskates esamību. Lūrēja pa logiem iekšā salonā, bet bagāžnieku nelika atvērt.

ta pe ka tu drosh vien izskatijies parmiizis

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ rakstīja:

tadsjautues rakstīja:

anonimikis rakstīja: NOSu vajag uzlikt .

1.3 ar NOS

ko rēc ? tas būtu..... viens.... baudām auto....

bet pateerinjsh vinja muuzha ieguldijumam pacelsies liidz 5,12345678 uz 100km

taa nedriixt, ko teiks radi un sieva

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

VWfans rakstīja:

TDI rakstīja: secinājums - nu kā var fanot par 1,3

ja gribās sipt zantīmu , moš ikdienia ari neko , bet xunaj jūsma 'po žizņi' ?????

Tāpēc, ka vidējais dīzeļdegvielas patēriņš braucienā uz laukiem pa šoseju un nedaudz pabraukājot tur provincē uz vietas, bija nieka 4,75 litri uz 100 km.

Pabiju drusku Igaunijā. Atpakaļceļā pa nomaļu grantētu ceļu, kurš starpvalstu satiksmei tika atvērts pagājušā ziemā, pārsimt metrus aiz robežas Latvijas pusē mani apturēja robežsargs, kurš izkāpa no ceļmalā stāvoša auto. Pārbaudīja pasi, auto reģistrācijas apliecību, vadītāja tiesības, tehniskās apskates esamību. Lūrēja pa logiem iekšā salonā, bet bagāžnieku nelika atvērt.

ta sēņojot uz 88km/h arī ar lielāku motoru patēriņš virs 5 litriem nepacelsies nekad.... un 0,25litru uz simta dēļ šitā sipt smadzenes visiem pārējiem, ka "ņemiet taču meriva 1.3 mezmotoru" ne pārāk izklausās pēc tāda ko nemeklē tvaika ielas apkārtnē pāris spēcīgu tēvaiņu ar baltas krāsas garpiedurkņu izstrādājumu rokās

Esmu sapratis,ka ar savu 1,7 dīzeli reāli varu santīmi ie***t pilsētā,bet uz šosejas (110km/h) tas patēriņš ir bezjēgā liels.

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

Velomens rakstīja:

Pirmais rakstīja:

VWfans rakstīja:

TDI rakstīja: secinājums - nu kā var fanot par 1,3

ja gribās sipt zantīmu , moš ikdienia ari neko , bet xunaj jūsma 'po žizņi' ?????

Tāpēc, ka vidējais dīzeļdegvielas patēriņš braucienā uz laukiem pa šoseju un nedaudz pabraukājot tur provincē uz vietas, bija nieka 4,75 litri uz 100 km.

Pabiju drusku Igaunijā. Atpakaļceļā pa nomaļu grantētu ceļu, kurš starpvalstu satiksmei tika atvērts pagājušā ziemā, pārsimt metrus aiz robežas Latvijas pusē mani apturēja robežsargs, kurš izkāpa no ceļmalā stāvoša auto. Pārbaudīja pasi, auto reģistrācijas apliecību, vadītāja tiesības, tehniskās apskates esamību. Lūrēja pa logiem iekšā salonā, bet bagāžnieku nelika atvērt.

ta sēņojot uz 88km/h arī ar lielāku motoru patēriņš virs 5 litriem nepacelsies nekad.... un 0,25litru uz simta dēļ šitā sipt smadzenes visiem pārējiem, ka "ņemiet taču meriva 1.3 mezmotoru" ne pārāk izklausās pēc tāda ko nemeklē tvaika ielas apkārtnē pāris spēcīgu tēvaiņu ar baltas krāsas garpiedurkņu izstrādājumu rokās

Esmu sapratis,ka ar savu 1,7 dīzeli reāli varu santīmi ie***t pilsētā,bet uz šosejas (110km/h) tas patēriņš ir bezjēgā liels.

cik tad norij ja velk taa 120-150 pa shosi ar apdziishanaam utt?

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

tadsjautues rakstīja:

Velomens rakstīja:

Pirmais rakstīja:

VWfans rakstīja:

TDI rakstīja: secinājums - nu kā var fanot par 1,3

ja gribās sipt zantīmu , moš ikdienia ari neko , bet xunaj jūsma 'po žizņi' ?????

Tāpēc, ka vidējais dīzeļdegvielas patēriņš braucienā uz laukiem pa šoseju un nedaudz pabraukājot tur provincē uz vietas, bija nieka 4,75 litri uz 100 km.

Pabiju drusku Igaunijā. Atpakaļceļā pa nomaļu grantētu ceļu, kurš starpvalstu satiksmei tika atvērts pagājušā ziemā, pārsimt metrus aiz robežas Latvijas pusē mani apturēja robežsargs, kurš izkāpa no ceļmalā stāvoša auto. Pārbaudīja pasi, auto reģistrācijas apliecību, vadītāja tiesības, tehniskās apskates esamību. Lūrēja pa logiem iekšā salonā, bet bagāžnieku nelika atvērt.

ta sēņojot uz 88km/h arī ar lielāku motoru patēriņš virs 5 litriem nepacelsies nekad.... un 0,25litru uz simta dēļ šitā sipt smadzenes visiem pārējiem, ka "ņemiet taču meriva 1.3 mezmotoru" ne pārāk izklausās pēc tāda ko nemeklē tvaika ielas apkārtnē pāris spēcīgu tēvaiņu ar baltas krāsas garpiedurkņu izstrādājumu rokās

Esmu sapratis,ka ar savu 1,7 dīzeli reāli varu santīmi ie***t pilsētā,bet uz šosejas (110km/h) tas patēriņš ir bezjēgā liels.

cik tad norij ja velk taa 120-150 pa shosi ar apdziishanaam utt?

no 120 - 150km/h = līdz 7 litriem

pa bāni ap 160-170 km/h = 7,5 litri

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

Velomens rakstīja:

tadsjautues rakstīja:

Velomens rakstīja:

Pirmais rakstīja:

VWfans rakstīja:

TDI rakstīja: secinājums - nu kā var fanot par 1,3

ja gribās sipt zantīmu , moš ikdienia ari neko , bet xunaj jūsma 'po žizņi' ?????

Tāpēc, ka vidējais dīzeļdegvielas patēriņš braucienā uz laukiem pa šoseju un nedaudz pabraukājot tur provincē uz vietas, bija nieka 4,75 litri uz 100 km.

Pabiju drusku Igaunijā. Atpakaļceļā pa nomaļu grantētu ceļu, kurš starpvalstu satiksmei tika atvērts pagājušā ziemā, pārsimt metrus aiz robežas Latvijas pusē mani apturēja robežsargs, kurš izkāpa no ceļmalā stāvoša auto. Pārbaudīja pasi, auto reģistrācijas apliecību, vadītāja tiesības, tehniskās apskates esamību. Lūrēja pa logiem iekšā salonā, bet bagāžnieku nelika atvērt.

ta sēņojot uz 88km/h arī ar lielāku motoru patēriņš virs 5 litriem nepacelsies nekad.... un 0,25litru uz simta dēļ šitā sipt smadzenes visiem pārējiem, ka "ņemiet taču meriva 1.3 mezmotoru" ne pārāk izklausās pēc tāda ko nemeklē tvaika ielas apkārtnē pāris spēcīgu tēvaiņu ar baltas krāsas garpiedurkņu izstrādājumu rokās

Esmu sapratis,ka ar savu 1,7 dīzeli reāli varu santīmi ie***t pilsētā,bet uz šosejas (110km/h) tas patēriņš ir bezjēgā liels.

cik tad norij ja velk taa 120-150 pa shosi ar apdziishanaam utt?

no 120 - 150km/h = līdz 7 litriem

pa bāni ap 160-170 km/h = 7,5 litri

da normaal it ka bet man 2.5tdi nekad nav virs 7,

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Redz, kur lielisks Ford C-Max ar spriganu 1,8 litru turbodīzeli un vairāk kā 3 tūkstošu latu atlaidi:

www.ford.lv/...

tas ford 1,8 tdci vai kā tur sauc manuprāt ne tikai nav sprigans bet vēl ir dranķīgs kā tāds un degvielas ekonomēšanai nav piemērots.

Biju ar tādu pabraukājies kādu laiku. Dinamika dzinējam viduvēji slikta, manuprat, katrā ziņā salīdzinot ar X-trail 2.2 turbodīzeli (raķete ne auto), tam 1,8 dzinējam ir neproporcionāli slikta dinamika pat neskatoties uz to ka X-trail ir daudz smagāks.

otrs negatīvais ir tas- ka līdz apm 1,6 tk apgr./min dzinējs ir ļoti skaļš un vibrējošs un līdz ar to ir ļoti nepatīkami braukt ar šo auto uz maziem apgriezieniem. Pilsētā pabraukt ar 5 robu ļoti grūti-jābrauc ar 4, tad vismaz nav vibrāciju un trokšņa, bet līdz ar to cieš ekonomija. Uz šosejas tas pats.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: bezjēdzīgs cepiens...

zinu cilvēku, kurš dibenpapīru no darba uz mājām nes...

tas nebija uzbrauciens Fanim un esmu pārliecināts, ka viš to nedara...

tas dibenpapīra nesējs manuprāt nerubī fišku- pareizāk būtu arī likt kluci iekš darba wc, vislabāk pēc darba beigām ejot uz mājām (lai mājās ilgāk nesagribētos). ....

Tādējādi taupās ne tikai papīrs, bet arī ausktais ūdens, pods mazāk nolietojas, retāk jāmzagā (mazgāšanas līdzekļi arī $$$ piķo).

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

VWfans rakstīja: Redz, kur lielisks Ford C-Max ar spriganu 1,8 litru turbodīzeli un vairāk kā 3 tūkstošu latu atlaidi:

www.ford.lv/...

tas ford 1,8 tdci vai kā tur sauc manuprāt ne tikai nav sprigans bet vēl ir dranķīgs kā tāds un degvielas ekonomēšanai nav piemērots.

Biju ar tādu pabraukājies kādu laiku. Dinamika dzinējam viduvēji slikta, manuprat, katrā ziņā salīdzinot ar X-trail 2.2 turbodīzeli (raķete ne auto), tam 1,8 dzinējam ir neproporcionāli slikta dinamika pat neskatoties uz to ka X-trail ir daudz smagāks.

otrs negatīvais ir tas- ka līdz apm 1,6 tk apgr./min dzinējs ir ļoti skaļš un vibrējošs un līdz ar to ir ļoti nepatīkami braukt ar šo auto uz maziem apgriezieniem. Pilsētā pabraukt ar 5 robu ļoti grūti-jābrauc ar 4, tad vismaz nav vibrāciju un trokšņa, bet līdz ar to cieš ekonomija. Uz šosejas tas pats.

kaut kas reaalaks jau saliidzinot ar taa ziliisha fana muuzhiigajiem tekstinjiem, gvelz tikai mikstais

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirms kādiem pāris mēn viena meriva ar pazīstamu cilvēku pie ruļļiem, vēl ar piekabinātu piekabi uz šosejas ļoti skaisti pagāja garām gan man, gan fūrei man priekšā - mans fūres apdzīšanas manevrs nebija ne uz pusi tik skaists Bet nu protams, tajā merivā nav ne superseksīgais 1.3 ķīselītis, ne seksīgais 1.7 ķīselītis, bet puslīdz pieklājīgais 2.2 DTI

edijz Reģ.: 23.02.2006
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Tāpēc, ka vidējais dīzeļdegvielas patēriņš braucienā uz laukiem pa šoseju un nedaudz pabraukājot tur provincē uz vietas, bija nieka 4,75 litri uz 100 km.

Tu to laikam esi jau lasījis, bet es atkārtošos. Taisīju eksperimentu ar Saab 9000 2.3T 225 lopi 340 ņūtoni grieze @ 1800 apgriezieni. Maršruts Rīga-Madona. Uzliku kruīzu uz 100kmh pēc spidometra, kas reāli nedaudz virs 90. Mašīnā divi cilvēki, bagāžniekā tikai subs un šādi tādi intstumenti. Iebraucot Madonā kompis rādījā vidējo 5.2 litri. Sākumā kādu brīdi pat turējās 4.9, bet tad nāca vairākas normālas apdzīšanas ar Saab`am piederošos paātrinājumu. Tiesa, nemetot robu vai divus zemāk, bet apdzenot ar to pašu piekto - un tici vai nē, bet jaudas viņam ir gana, lai ar piekto robu no 100 līdz 120-130 uzvilktu pienācīgā tempā - protams, ja vien nav kaut kāda ekstremālā apdzīšana, tad gan jāmet uz ceturto. Un tā visu ceļu - maksimāli maz mīņājot pedāli. Secinājums - neba jau mašīnas ir neekonomiskas, bet šoferu braukšanas stils. Un kāda mārutka pēc jābrauc ar nemotoru, ja jaudīgāks auto ar lielāku motoru pie zināmiem nosacījumiem var dabūt to pašu patēriņu. Ja es brauktu ar 90kmh pēc spidometra, tad pie labiem laika apstākļiem gan jau arī augstāk par tiem pieciem litriem neuzkāptu. Neticami, bet fakts. Ak jā - atpakaļceļā braucu ar konstantiem 120kmh uz spidometra, ceļš tukšs, laika apstākļi brīnišķīgi, iebraucot Rīgā vidējais 6.2. Da kaut 7 litri, tas uz kopējo ceļu izmaksas palielina minimāli un nav arguments braukšanai ar knapi kustošu opeli. Labi, pofig, brauc, ja sirdij tuvs, bet man metas nelabi, lasot tā opeļa cildināšanu.

VWfans rakstīja: Secinājums - ar maziem motoriem nevajag apdzīt saspringtās situācijās, kad ir šaubas, vai var paspēt !

Un redz, ar normālas jaudas mašīnu tev nebūtu jāšaubās tiksi garām fūrei vai nē. Var jau teikt, ka nav nekur jāskrien un var braukt mierīgi, nafig tā lielā jauda vajadzīga (ārprāc virs 150hp autiņi vispār ir monstri), bet ir reizes, kad pa priekšu velkas fūre uz tiem 70-80 un tu tak nebrauksi viņai nopakaļus n-tos kilometrus. Apdzīsi tak. Un tādā brīdī ir jauki, ja tev ir neliela jaudas rezervīte. Mjā, bet vispār sasmējos ne pa jokam par to, cik ilgs laiks tev bija vajadzīgs, lai saprastu, ka pie apdzīšanas ar nemotoru var sanākt mēsli.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Bet kā tas SAAB patēriņš mainās, iebraucot Rīgā

Domāju, daudziem šobrīd mainās prioritātes un tas atspoguļosies arī uz ģimenes autoparku.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Pirms kādiem pāris mēn viena meriva ar pazīstamu cilvēku pie ruļļiem, vēl ar piekabinātu piekabi uz šosejas ļoti skaisti pagāja garām gan man, gan fūrei man priekšā - mans fūres apdzīšanas manevrs nebija ne uz pusi tik skaists Bet nu protams, tajā merivā nav ne superseksīgais 1.3 ķīselītis, ne seksīgais 1.7 ķīselītis, bet puslīdz pieklājīgais 2.2 DTI

drisējs tu esi konkrētais

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Pirms kādiem pāris mēn viena meriva ar pazīstamu cilvēku pie ruļļiem, vēl ar piekabinātu piekabi uz šosejas ļoti skaisti pagāja garām gan man, gan fūrei man priekšā - mans fūres apdzīšanas manevrs nebija ne uz pusi tik skaists Bet nu protams, tajā merivā nav ne superseksīgais 1.3 ķīselītis, ne seksīgais 1.7 ķīselītis, bet puslīdz pieklājīgais 2.2 DTI

pavieglais,paprovee uzkost...kad shmigo meriva neir ar 2.2dti

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ja kas, merivās vispār opeļkoncerns nemaz motorus iekšā likt nav paredzējis

tikai superseksīgo 1.3 bezmotoru

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Bet kā tas SAAB patēriņš mainās, iebraucot Rīgā

Domāju, daudziem šobrīd mainās prioritātes un tas atspoguļosies arī uz ģimenes autoparku.

Un kā tad mainās pilsētā? Un kā Merivai uz bāņa? Cik man zināms, tad nemotors pie 160 tērē 2x vairāk par manējo.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Pats zini, kā mainās

Man te nekas nav jāskaidro. Esmu izbraukājies ar n'tajiem vāģiem un secinājumus gana daudz izdarījis.

P.S. Parādi Latvijā bāņus un tad runāsim Tas par to nemotoru "neekonomiskumu".

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

msh rakstīja: Pirms kādiem pāris mēn viena meriva ar pazīstamu cilvēku pie ruļļiem, vēl ar piekabinātu piekabi uz šosejas ļoti skaisti pagāja garām gan man, gan fūrei man priekšā - mans fūres apdzīšanas manevrs nebija ne uz pusi tik skaists Bet nu protams, tajā merivā nav ne superseksīgais 1.3 ķīselītis, ne seksīgais 1.7 ķīselītis, bet puslīdz pieklājīgais 2.2 DTI

drisējs tu esi konkrētais

Piedod netirsēj, sajaucu merivu ar zefīru

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

P.S. Kad ieraudzīju wiki, ka meriva ir corsas vens... Kāds tur brīnums, ka sajuka - ar tādiem brauc tikai īpašas personas, tāpēc šajā latvijas galā tādu diez ko daudz nav

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

papeeti tajaa pashaa wiki- versiju wxr

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Bet kā tas SAAB patēriņš mainās, iebraucot Rīgā

Domāju, daudziem šobrīd mainās prioritātes un tas atspoguļosies arī uz ģimenes autoparku.

Un kā tad mainās pilsētā? Un kā Merivai uz bāņa? Cik man zināms, tad nemotors pie 160 tērē 2x vairāk par manējo.

renaulta (megānes) 1.4 motors pilsētā tērē vairāk par 1.6 pat pēc papīriem

edzulis Reģ.: 17.11.2001
0 0 Atbildēt

Dzirdēju, ka alfa romeo nākošo gadu LV prognozē vēl sliktāku kā šo. Kā var būt vēl sliktāk, ja šogad pārdoti nav pat 10 alfa romeo? Bet galvenais, ka atlaides viņi nedošot gan Maserati pat vairāk pārdevuši.

Ir idejas kādam kādēļ tikai 8 alfas šogad pārdotas?

ooPIS Reģ.: 16.06.2007
0 0 Atbildēt

edzulis rakstīja: Dzirdēju, ka alfa romeo nākošo gadu LV prognozē vēl sliktāku kā šo. Kā var būt vēl sliktāk, ja šogad pārdoti nav pat 10 alfa romeo? Bet galvenais, ka atlaides viņi nedošot gan Maserati pat vairāk pārdevuši.

Ir idejas kādam kādēļ tikai 8 alfas šogad pārdotas?

mosh alfa un maseratti koncerna ietvaros maina prioritaates un latinjas? tagad alfa buus maseratti vietaa... savukaart maseratti iekaros tautas auto nishu lai arii bik advanceetu...

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

edzulis rakstīja: Dzirdēju, ka alfa romeo nākošo gadu LV prognozē vēl sliktāku kā šo. Kā var būt vēl sliktāk, ja šogad pārdoti nav pat 10 alfa romeo? Bet galvenais, ka atlaides viņi nedošot gan Maserati pat vairāk pārdevuši.

Ir idejas kādam kādēļ tikai 8 alfas šogad pārdotas?

Dārgi!

P.S.Maserati pirka un pirks-luksuspreču pārdošanu krīze ietekmē maz.Pagaidām.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Pats zini, kā mainās

Man te nekas nav jāskaidro. Esmu izbraukājies ar n'tajiem vāģiem un secinājumus gana daudz izdarījis.

P.S. Parādi Latvijā bāņus un tad runāsim Tas par to nemotoru "neekonomiskumu".

Un ko - man tavuprāt vajadzētu vienu auto Latvijai un otru ārzemju braucieniem? Tas neapšaubāmi būtu ekonomiskāk. Un arī esmu braukājis ar dažādiem vāģiem - mans pareizējais auto ar manu braukšanas stilu pilsētā ir ekonomiskāks, nekā Prius, kurš vispār uz mani apvainojās

1 2 3 4 5 6 7 8 ..10
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti