KA TIK NE ARĪ - vakar uz slavu apļa sēdēju korķī! bet stāsts praktiski ir par daugavas kreiso toč "KREISO" krastu!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
KA TIK NE ARĪ - vakar uz slavu apļa sēdēju korķī! bet stāsts praktiski ir par daugavas kreiso toč "KREISO" krastu!
Nu, jūs tur variet braukt, es uz tā fakenā gumijtilta savu kāju nesperšu, vismaz ne pirms tam, kad pirmā porcijas iefisīs Daugavā un sranie būvnieki par garantiju tur jaunu uzcels.
Ir jau OK pa dienas vidu var mierīgi uz mežčiemu aizcilpot pusdienās un tur jau tas Ablomovs pieteicās ka sagribējās arī uz otru krastu tik pat skaisti nokļūt
Ja kādā galā pie nobraukšanas ģēniji atkal saliks luksaforus, tad tilta jēga zudīs. Pagaidām, kamēr nav viss līdz galam izbūvēts un satiksme palaista, neko nevar komentēt. Vai atslogos pārējos 3 Rīgas tiltus? Noteikti nē.
Ja es būtu diktators, tad caur Rīgu izdītu cauri pamatīgu bāni ar 3 joslām kartā virzienā. Piemēram pa Čakeni vai Valdemāreni. Bez luksaforiem, nogriešanās tikai pa labi, nekādu krusojumu, uzbraukšana ar ieskriešanās joslām u.t.t. Nākots nojaukt dažas mājas, bet tas pieder pie šāda valsts pārvaldes režīma. Visu sabiedrisko Rīgas centrā nodzītu pazemē.
Ja visa iauto publika mani atbalstītu, tad iesmējams pārspētu TP oktobra rezultātus.
Nav pamata raudāt.... visticamāk ka nākoša vasarā sāks tālāk močīt uz Jelgavas šosejas pusi.....
Aprīlī jau apsprieda skices....
Ech, es teiktu ka uz "Tautpartejiskā" tilta pietiekoši daudz ir izdarīts labākajā šīs politpartijas stilā. Lai arī patreiz korķi slāvu aplī nav manāmi, un ir cerības ka pa 0 līmeni tādi neradīsies, tad tiklīdz paliadīs jaunu tiltu pilnībā un cilvēki sāks tio nopietni jūzot IMo būs problēmas ar uzbrauktuvēm !!!
Rīgai trūkst divas būiskas lietas - normāls apvedceļš (bez luksoforiem un tiešiem krustojumiem un vismaz divām joslām katrā virzienā), kā arī trūkst normāla iekšējā apļa, lai nav jābrauc caur centru...
Vēl man nav skaidrs, kāpēc izbūvēja "kreisajā krastā" ceļau caur vadlaučiem, ja krietni īsāks poisms bija pa tiešo no Čakstes gatves uz Ziepniekkalna ielu...
O beidzot viens ir uzķēris problēmu! jo izdzenot līdz Ziepniekkalna ielai tiktu nodrošināta kautkāda nebūt plūsma, bet pagaidām tās ielas kas tiek piedāvātas braukšanai ir tik šauras ka divi autobusi nevar normāki izmainīties!
Ideots rakstīja:
kliks rakstīja: Visu sabiedrisko Rīgas centrā nodzītu pazemē.
sen jau vajadzēja.
Stulbā tauta, kas reiz balsoja pret.
starp citu
lētāk ir bāņus pacelt virs mājām
Tas jau 3. kārtā ir ieplānots...
Kaksi - Unibanka un piena kombināts ir kā reizi uz ta Bauskas ielas Čakstrs gatves krusta - tākā viņiem PO pa kurieni izbūvē ceļu - caur Vadlaučiem vai caur mežiņam, kur jau tagad ir sena stiga. Tad jau vislabāk viņiem būtu bijis paplatināt Bauskas ielu Mūkusalas ielas virzienā...
Citādi tu runā tā, itkā NEKAD dzīvē tur neesi pabijis un redzējis kas un kā tur notiek un kur kas tur atrodas...
Master_D rakstīja: Tas jau 3. kārtā ir ieplānots...
un ekonomikas grūtajos laikos trešo kārtu nebūvēs
Un kas notiks, kad kādam krīzes laika beigsies degviela braucot no Maskavas ielas uz Slāvu tiltu? Tur cik saprotu agrāko 2 joslu vietā ir 1 šaura josliņa pret slīpumu, kuru nobloķejot ir psc.
Pie kam tas taisnais posms Čakstes gatve Ziepniekkalna krusts ar divās kārtās plānots.
Vot šito nesaprotu - ja novada satiksmi caur vadlaiučiem - kāda vella pēc tad divlīmeņu krusts ar Ziepniekkala ielu Čakstes gatves turpinājumā nevar būt izbūvēts vienā piegājienā - uzreiz???
P.S.
Un vēl - Ar to ZAMeierovica vārdu - bija grūi nosaukt to oranžo megaprojektu viņa vārdā? Ne tev adrešu maiņas, ne adrešu garuma maiņas, ne kas, gigaprojekts, ar pompu atklāts valsts 90.gadadienā. Bet nē - jāietirš vecrīgā visiem sen pieņemtas ielas nosaukuma vietā... Neskatoties uz sabiedsrības neatbalstu...
Pirmais rakstīja:
Ideots rakstīja:
kliks rakstīja: Visu sabiedrisko Rīgas centrā nodzītu pazemē.
sen jau vajadzēja.
Stulbā tauta, kas reiz balsoja pret.
starp citu
lētāk ir bāņus pacelt virs mājām
Ne jau tāpēc balsoja pret, bet pret emigrantu pūļiem.
recluse rakstīja: Un kas notiks, kad kādam krīzes laika beigsies degviela braucot no Maskavas ielas uz Slāvu tiltu? Tur cik saprotu agrāko 2 joslu vietā ir 1 šaura josliņa pret slīpumu, kuru nobloķejot ir psc.
Un, kas notiks, ja avārija?>
Un kas notiks ja kāds santima 3.14sējs uzsprāgst ar savu propāna balonu, kas ja atombumba? Ja zemestrīce? Vulkāns?
Nekas - viss notiks kā parasti.
Rīgui apstādināt (neko īpaši nepārkāpjot) var ar kādu 5-6 fūºu palīdzību, kuras jānoparko mazliet šķībāk uz dažiem tiltiem un pārvadiem, jāpieliek trijstūris, jāieslēdz afarijkas un jāaiziet prom pēc tehpalīdzības. Neviens nedrīkstot atbrīvot ceļu, ja vien nav traucēta tramvaja kustība. Un Rīga MOMENTĀ apstājās...
Graberis rakstīja: Nu, jūs tur variet braukt, es uz tā fakenā gumijtilta savu kāju nesperšu, vismaz ne pirms tam, kad pirmā porcijas iefisīs Daugavā un sranie būvnieki par garantiju tur jaunu uzcels.
Kaut vairāk būtu tādu STULBI domājošu indivīdu - tad man nevajadzēs sēdēt korķī uz jaunā Dienvidnieka.
Palaidniex rakstīja:
recluse rakstīja: Un kas notiks, kad kādam krīzes laika beigsies degviela braucot no Maskavas ielas uz Slāvu tiltu? Tur cik saprotu agrāko 2 joslu vietā ir 1 šaura josliņa pret slīpumu, kuru nobloķejot ir psc.
Un, kas notiks, ja avārija?>
Un kas notiks ja kāds santima 3.14sējs uzsprāgst ar savu propāna balonu, kas ja atombumba? Ja zemestrīce? Vulkāns?
Nekas - viss notiks kā parasti.
Rīgui apstādināt (neko īpaši nepārkāpjot) var ar kādu 5-6 fūºu palīdzību, kuras jānoparko mazliet šķībāk uz dažiem tiltiem un pārvadiem, jāpieliek trijstūris, jāieslēdz afarijkas un jāaiziet prom pēc tehpalīdzības. Neviens nedrīkstot atbrīvot ceļu, ja vien nav traucēta tramvaja kustība. Un Rīga MOMENTĀ apstājās...
Tur pietk ar vienu auto kurš viņam vien zinamu apstākļu dēļ vairs nav kustināms un no Ķengaraga puses vairs uz Slāvu tilta netikt, jo apbraukt tā īsti nevar
recluse rakstīja:
Tur pietk ar vienu auto kurš viņam vien zinamu apstākļu dēļ vairs nav kustināms un no Ķengaraga puses vairs uz Slāvu tilta netikt, jo apbraukt tā īsti nevar
Nemaz tik šaurs tur nav!!!
Un, lai auto paliek nekustīgs, tam ir jāieaug asfaltā, jāuzkaras, jānovāko vai kas tamlīdzīgs - ar izbeigušos zupu var noripināt lejā. Uzstumt augšā, kaut ar starteri uzripināt.
Varu Tev nosaukt vairākas vietas, kur situācija ir līdzīga.
Par metro.
Metro būu bijis labi un tā, bet...
Rīga to celtu ar atklāto metodi - proti raktu tranšeju, liktu veidņus betonēšanai vai gatavus dzbetona paneļus un raktu ciet.
Tas nozīmētu normālu haosu pilsētā.
PSRS tāpat nobankrotēja. Jaunradītajai brīvvalstij naudas projektam nebija, un tā pietrūktu arī ja PSRS nebūtu sabrukusi. Beigās mums būtu izrakāta pilsēta ar mega tranšejām.
Rezultātā - ne tev metro, ne tev autoceļu...
Palaidniex rakstīja: Rīgai trūkst divas būiskas lietas - normāls apvedceļš (bez luksoforiem un tiešiem krustojumiem un vismaz divām joslām katrā virzienā), kā arī trūkst normāla iekšējā apļa, lai nav jābrauc caur centru...
Vēl man nav skaidrs, kāpēc izbūvēja "kreisajā krastā" ceļau caur vadlaučiem, ja krietni īsāks poisms bija pa tiešo no Čakstes gatves uz Ziepniekkalna ielu...
Tapēc ka šajā vietā tiks būvēts lielais ceļš tilta izbūves trešajā kārtā. Kā tu iedomājies pagaidu pievedceļu caur būvlaukumu?
Šī tilta būvniecībā ir daudz problēmu, kam piesieties, bet nevajag jau acīmredzami muļķīgus jautājumus uzdot.
Ideots rakstīja:
Siksparnis rakstīja: Ne jau tāpēc balsoja pret, bet pret emigrantu pūļiem.
nu jā, paši imigranti balsoja pret vēl citiem imigrantiem ? nonsenss
Tu neatceries, bet es gan, kaa pilna riiga bija ar vjetnamiešiem, kas tirgoja elektoniskos pulkstenjus, bet masveidaa uzpirka visaadas bļodas, katlus utml fignju...
daudz vinju bija...
lai gan arii- tagad visaadi moldaavi un uzbeki saak paraadiities krietni daudz....
Palaidniex rakstīja:
recluse rakstīja:
Tur pietk ar vienu auto kurš viņam vien zinamu apstākļu dēļ vairs nav kustināms un no Ķengaraga puses vairs uz Slāvu tilta netikt, jo apbraukt tā īsti nevar
Nemaz tik šaurs tur nav!!!
Un, lai auto paliek nekustīgs, tam ir jāieaug asfaltā, jāuzkaras, jānovāko vai kas tamlīdzīgs - ar izbeigušos zupu var noripināt lejā. Uzstumt augšā, kaut ar starteri uzripināt.
Varu Tev nosaukt vairākas vietas, kur situācija ir līdzīga.
Vakar tur braucu - tur ir gana plata "nomale", lai būtu iespējams apbraukt stāvošu auto. Kustībai attiecīgi ir atvēlēta viena josla.
Dienvidu tilts, glābiņš vai posts?
Nopriecājoties par jauno skaisto tiltu sāku plānot maršrutu, cerībā viņu arī izmantot! Te nu es protams varu apsveikt cilvēkus kas dodas uz Daugavas labo krastu no Ķekavas puses! bet pārējiem izskatas ka tas ir tikai orandžs papildinājums Rīgas ainavā Ziepniekkalnam, katlakalnam un pārējiem himalajiem iespeja nokļūt uz visdārgākā tilta ir šaura neērta un ...
P.S. Pagaidām tas ir liels orandžs FEIKS!