Bieži vien iedegas šī lampiņa. Tukšgaitā lēkā apgriezieni, līdz ar to apgaismojums arī raustās.
Braucot neko īpašu nemaina, ja nu vienīgi Kruīza kontrole nestrādā. Dažreiz itkā nevarot pārnsniegt 80km, tas ir, ka spied gāzi, bet nekas nenotiek, ātrums neceļas.
Papētīju netā un apmēram sapratu, ko tā lampiņa nozīmē.
Šeit vairāk interesētu pieredze, ja kādam tā ir bijis. Tad kur remontēja un cik maksāja. Gribās apmēram saprast summu kas būs jāizdod, kā arī varbūt ne visi servisi ir kompetenti saremontēt.
Ticu, ka MMR tiks galā, bet bail pat summu iedomāties, lai gan tagad pie krīzes laikiem varētu būt, ka viņiem arī krīzes cenas
Tātad, ja kāds zina kas mainīts un pa cik un kur, tad lūdzu spamojam.
Papriekšu tīra, ja tas nepalīdz tad lai ņem to elektroniskā gāzes pedāļa vadības sistēmu(droseļvārstu) no lietota šrotā un lai liek virsū. Kruīzs dēļ tā arī nestrādā un vairāk par 80km/h neļauj braukt, jo ieslēdzas "limp home"(klibot uz mājām) režīms. Pasākums ir jālabo pēc iespējas ātrāk, citādi dabūsi mainīt arī lamda zondes dēļ nesadegušā benzīna. ...khm...MMR summa par vārstu ir 449Ls
Neticu, ka to vārstu nav iespējams saremontēt, tāpat arī nav skaidrs kapēc ik pa 100tk tas ir jātīra. Jātīra no kā? no kartera gāzēm, to jau var apiet. MMR pie kam vainu noveļ uz nekvalitatīvu benzīnu, jobcik kāds tam sakars vispār...
Kanibaals rakstīja: MMR pie kam vainu noveļ uz nekvalitatīvu benzīnu, jobcik kāds tam sakars vispār...
Kolēģis pirms kāda laika nopirka lietotu auto tieši no Vācijas. Izpūtēja gals bija tīrs. Pēc apmēram pusgada braukšanas ar mūsu benzīnu gals nokvēpa melns. Teiksi -tas nav no degvielas? Tie paši kvēpi nelielā apjomā (sevišķi kamēr motors nav uzsilis) nonāk arī karterī un tālāk caur kartera ventilāciju - ieplūdes sistēmā.
nomainīja droseļvārstu un gaisa mērītāju. Cerams, ka viss būs kārtībā. Netika mainīts iekš MMR, jo tur paprasīja 650ls par vārstu, nomaiņu un programmēšanu. Ja vēl gaisa mērītājs būtu jāmaina, tad vēl summa saskrietu.
Tagad ap 300ls ar visu PVN sanāca. Tiesa gan vārsts laikam ir lietots, bet nu cerēsim, ka nekas viņam nenotiks. Garantiju dažu dienu garumā arī iedeva.
Serviss ir VRV motors. Cik nu tur remontējamies, tad labākās atsauksmes.
mazliet kļūdainu info pateicu. Bet nu tas aiz nezināšanas.
Droseļvārts tika nomainīts un viņs nekādu nesabeidza to gaisa mērītāju.
Tā bija cita kļūda un izrādījās, ka nemaz nav vajadzīgs mainīt. Izmeta atkal Check Engine un servisā uzlika atpakaļ manu veco gaisa mērītāju. Tā arī vizinos tagad ar to kļūdu, jo nav zināms kas jāmaina. Kļūdas atšifrējums esot problēma ar hermetizāciju sistēmā vai gaisa mērītājs, ja otrs nav vainīgs un pirmo nevar atrast, tad jābrauc kā ir.
Neesot es viens ar šo problēmu, kad atrisinās tad zvanīšot.
Nopērc karbuļu tīrāmo un ar prātu, motoram darbojoties, papūt uz attiecīgajām trubelēm, ja būs kāds cohums, izmainīsies darbība...
Un atkārtoju vēlreiz, ar prātu
Kaut gan parasti tādu joku gadījumos vienkārši nīkst nost motors... Neņemos spriest, caur kādu pakaļu tā vulvô motora vadība ir taisīta, mošk lambda sāk lēnām atņirgties un dot vājāku signālu, kompis iedod vairāk zupas un "brīnās", nafig lieks gaiss...
Tas ir vairāk pieņēmums, bet vismaz attiecībā uz lambdu nav nekas neiespējams. Resurss tāpat lambdai ir nieka 100k km. Ja nav slinkums un žēl 40-50 ls, paņem pašrocīgi nomaini Kaut gan lielākai jautrībai tur varētu būt divi gabali
Andreass rakstīja: nesapratu tās atbildes par uzlikšanu un noņemšanu.
Kā arī nesapratu jautājumu par tiem 300ls.
Ja izlasījāt divas atbildes, tad tur rakstīts, ka nomainīja droseļvārstu, programmēja to.
Sākumā tika mainīts gaisa mērītājs, bet izrādījās ka tas nav pie vainas un tika atlikts atpakaļ vecais.
Rēķins ar visu PVN ir 215ls.
Ja kāds var piedāvāt lētāk, tad atvainojiet, ka nezinuāju par to darbnīcu.
super....
servīze nodiagnosticēja vainu un par nieka 300lateļiem samainīja kautkādas detaļas ar visu pēvēennu
nākamajā dienā izrādījās, ka mainītās detaļas nekādu uzlabojumu nedeva un tā pati servīze uzvārīja vēl 215 latus ar viuu pēvēennu par pašas rekomendēto detaļu noņemšanu nost
rezultātā tačkai pilnīgi nekas nav reāli izdarīts, tikai valsts ir iekasējusi pēvēeenu no 515 latiem
vai nu brīvdienu ietekmē vai arī kādā citā iespaidā, bet izskatās, ka daudzi neprot vai negrib normāli lasīt teikumus.
ETS kļūda ir novērsta nomainot droseļvārstu. Tur vairs nav nekādu problēmu. Lūdzu nesaistiet to ar gaisa hermetizācijas kļūdu.
Gaisa mērītājs tak nav saistīts ar ETS kļūdām un droseļvārstiem ( lai gan es to sākumā domāju, bet jums auto speciālistiem tas būtu bijis jāzina). Gaisa hermetizācijas kļūda ir pavisam cita problēma. un to pašlaik nav izdevies atrisināt. Vizinos ar degošu Check Engine.
Lasiet tekstus uzmanīgāk. Ja esmu licis saprast kaut ko ne tā, tad ļoti atvainojos.
ETS kļūda
Auto ir S70 2000gada ar 2.4 benzīna motoru.
Bieži vien iedegas šī lampiņa. Tukšgaitā lēkā apgriezieni, līdz ar to apgaismojums arī raustās.
Braucot neko īpašu nemaina, ja nu vienīgi Kruīza kontrole nestrādā. Dažreiz itkā nevarot pārnsniegt 80km, tas ir, ka spied gāzi, bet nekas nenotiek, ātrums neceļas.
Papētīju netā un apmēram sapratu, ko tā lampiņa nozīmē.
Šeit vairāk interesētu pieredze, ja kādam tā ir bijis. Tad kur remontēja un cik maksāja. Gribās apmēram saprast summu kas būs jāizdod, kā arī varbūt ne visi servisi ir kompetenti saremontēt.
Ticu, ka MMR tiks galā, bet bail pat summu iedomāties, lai gan tagad pie krīzes laikiem varētu būt, ka viņiem arī krīzes cenas
Tātad, ja kāds zina kas mainīts un pa cik un kur, tad lūdzu spamojam.