Vot, gadījās šaise meitenei, ir tagad auto - 95.ā gada mazda 323 sedans ar 1.9 benzīna motoru (reta kombinācija) - ar sasistiem labajiem sāniem. Vidējais statnis salonā, durvis neskaitās priekšējais spārns saburzīts, nu bēdīga aina. Citādi viss ok, rūc, brauc, visi stikli, izņemot labās puses durvīm, veseli, priekša un aizmugure vesela.
Ir pamatotas aizdomas, ka remontēt šo auto būs pārāk dārgi salīdzinot ar tā tirgus vērtību, bet uzpircēji piedāvā max 150 ls par šo tehniku, kas tomēr šķiet par daudz smieklīgi. VVKTIG? Ko vispār darīt?
Ir vēl variants sameklēt citu sedanu ar motora defektu un pārkrāmēt no sistā auto iekšas, bet ar 1.9 atrast arī ejošu bezcerīgi, bet cita motora gadījumā esot jāpārvelk čupa vadu... Kā tur īsti ir?
sleepnis rakstīja: Ja ir vieta, kur to šrotu nolikt, tad variants ir nopirkt tādu pašu braukšanai un kādu laiku nebūs rezerves detaļas jāpērk. Bet nu kā jau vienmēr , Merfijs nesnauž un visticamākais , jaunajam autiņam noplīsīs tieši tas, kas vecajam čupā
boliks rakstīja: Viennozīmīgi vajag pameiģināt notirgot ejošākās detaļas pārējo droši uz šrotu. Lai ātri daļas aizietu vajag pievilcīgas cenas. Labot tādus gadus jau sen neatmaksājas + vēl šī tirgus situācija. Ja paveiksies tad latus +-500 pa detaļām dabūsi. Lukturi, diski u.c. plīstošie virsbūves sīkumi ļoti ātri aiziet. Zinu vienu džeku, kas 323 tiesa gan no `98 detaļās pārdeva 2 mēnešu laikā.
kas tur aiziet? no tā nošķaideņa nav kam aiziet. motoru, bremžu diskus un bukses nevienam nevajag.
lukturi, riepas, palikušais benzīns bākā. denso elektronika kas mazdās un tojotās ir praktiski mūžīga, to ar nevienam nevajag.
reāli var dabūt tos pašus 150Ls ejošākajās daļās un viss. pēc tam tev ir lūznis pagalmā, kuru arī šrots un tolmets vairs negribēs ņemt.
Pašam jaukt un pārdot pa detaļām, imo - tas ir mūžīgs process. Sevišķi šitik retam auto. Ķem boļeje auto ir laukos, a \"visa dzīve\" jau Rīgā notiek Pacani \"nepieskries\" paskatīties, vai der.
Qued rakstīja: Pašam jaukt un pārdot pa detaļām, imo - tas ir mūžīgs process. Sevišķi šitik retam auto. Ķem boļeje auto ir laukos, a "visa dzīve" jau Rīgā notiek Pacani "nepieskries" paskatīties, vai der.
Skats ir šitāds:
content8-foto.inbox.lv/...
Par 150 ls... bišķi žēl, tomēr rudenī šitais auto maksāja 10x vairāk... varbūt vienk jāpierod. Apdrošināšana nespīd, casco nebija, šoferītis vainīgs.
Par 626... palūkos...
taisaama viņa taa masda gan jau ka ir..bet bus probleemas ar dzelzi..
laikam ka buus kuzavaa truši jaaaudzee, bet motoru motoblokam izmantosi
Qued rakstīja: Pašam jaukt un pārdot pa detaļām, imo - tas ir mūžīgs process. Sevišķi šitik retam auto. Ķem boļeje auto ir laukos, a "visa dzīve" jau Rīgā notiek Pacani "nepieskries" paskatīties, vai der.
Skats ir šitāds:
content8-foto.inbox.lv/...
Par 150 ls... bišķi žēl, tomēr rudenī šitais auto maksāja 10x vairāk... varbūt vienk jāpierod. Apdrošināšana nespīd, casco nebija, šoferītis vainīgs.
Qued rakstīja: Brauc tāpat kā iepriekš... tikai stūre īsti taisni nestāv, viss cits ir kā nākas.
Ko apdrošinātājs ar šito darīs?
nu tak braukā tālāk tāpat, ja jau auto iet, ja pirki rudenī, tad droši vien TA ir līdz rudenim. Nu vismaz uz pusgadu vari atlikt auto problēmas risināšanu.
Qued rakstīja: Pašam jaukt un pārdot pa detaļām, imo - tas ir mūžīgs process. Sevišķi šitik retam auto. Ķem boļeje auto ir laukos, a "visa dzīve" jau Rīgā notiek Pacani "nepieskries" paskatīties, vai der.
Skats ir šitāds:
content8-foto.inbox.lv/...
Par 150 ls... bišķi žēl, tomēr rudenī šitais auto maksāja 10x vairāk... varbūt vienk jāpierod. Apdrošināšana nespīd, casco nebija, šoferītis vainīgs.
Par 626... palūkos...
Skats pa rubli.... kur likt? miskastē! pa 150Ls tas ir loti labi ...braucošs tas auto maksā 600Ls
a skutji dirsā nemt... ilgi lai atceras kā līst uz galvenā ceļa!
Virsbūve ir aizstaigājusi ...-jumtam ir kaput. voobšem banāns virsbuves darbi vien te ir uz štuku pusotras...
Galvenais atrodi donor auto tepat LV vai Lietuvas plašumos- izgriez no donora stoiku ar visu grīdas fragmentu sabojāto. Jumta stiprinājuma daļa izskatās atjaunojama.
Pie sakarīga metinātāja iemet sistajā autiņā iekšā + grunts, krāsa. Protams abas durvis (un šķiet kad arī pr. labo spārnu) ar ņem veselus.
Meklē donorauto un uz priekšu! Nezaudē crības!
P.S.Chomam ar 96 gada a4 uz Cakenes veicot kreiso pagriezienu līdzīgi noskiila autiņu. Pāris nedēļas servisā un gatavs- autiņš kā jauns. Protams A4 izplatība salīdzinot ar šo sedanmazdu ir kā diena pret nakti.
Tie kas ņem sasistu auto parasti zina ko dara !!! Protasm ir jau arī kadri kas jamo paceļ un kādām iesmērē ( tādiem gan pa purnu ).
Arī es esmu šo to sistu pircis, tikai protams tādu kam priekša vai kāda viegli maināma detaļa ir togo - braukšanai. Nu un tad ir otra kategorija kas man tagad garažā stāv - hobijautosam rezervesdaļas un arī iztirgošanai.
Kur likt sasistu mazdu?
Vot, gadījās šaise meitenei, ir tagad auto - 95.ā gada mazda 323 sedans ar 1.9 benzīna motoru (reta kombinācija) - ar sasistiem labajiem sāniem. Vidējais statnis salonā, durvis neskaitās priekšējais spārns saburzīts, nu bēdīga aina. Citādi viss ok, rūc, brauc, visi stikli, izņemot labās puses durvīm, veseli, priekša un aizmugure vesela.
Ir pamatotas aizdomas, ka remontēt šo auto būs pārāk dārgi salīdzinot ar tā tirgus vērtību, bet uzpircēji piedāvā max 150 ls par šo tehniku, kas tomēr šķiet par daudz smieklīgi. VVKTIG? Ko vispār darīt?
Ir vēl variants sameklēt citu sedanu ar motora defektu un pārkrāmēt no sistā auto iekšas, bet ar 1.9 atrast arī ejošu bezcerīgi, bet cita motora gadījumā esot jāpārvelk čupa vadu... Kā tur īsti ir?