Radusies nepieciešamība iegādāties zemes frēzi, apstrādājams piemājas dārzs. Katrs tirgotājs slavē savu preci - mūsu izstrādājums tas labākais! Ir papētīti dažādi ražojumi, varbūt lietotāji varētu padalīties plusos un mīnusos. MTD T 380 M , Oleo- Mac MH 180, SILEX 75 R-B , Triunfo D 430, AL-KO Farmer MH 5001 R.
WALA rakstīja: Nez es lieku uz krievu ražojumiem bet mazliet nopietnākā svara kategorijā. Bet nu man arī tur kur jams lietojas ir mazliet kur izvērsties.
Tas ka man izskatas apmēram šāds tikai daudz senāka versija:
www.belarus.lv/...
Otrs ir tas krievu brinums kam uz siksnām piedziņa bija ( Ne tas kurš KROT, bet bija vēl viens - nosaukums no galvas "izkrita"). Bet tas īstenībā riktīgi besī, ne ar jamo var art normāļi, ne ar jamo frēzēt normāli, pa māliem lec kā traks un nevar noturēt, aber par smilti rokas iekšā ka prieks.
Tipa šitāds:
www.ss.lv/...
Īsumā liet bija sekojošā pagājušgad uz sezonas beigām tomēr "atliecās" abi minētie verķi pēc vismaz 15 gadu darba stāža. Vienam nobeidzās dinamo (tam Belarusa analogam), un otra motors noķīlēja (hz - moš eļļa vairs ar "šļakstīšanas" metodi nenokļuva kur pienākas) , lai arī izjaucot netika konstatēti būtiski izdilumi vai bojājumi.
Sākumā tā kā bija doma reanimēt minētos motorus, bet tad atradās caur paziņām viens pavecs vīrs kas tādus pārbūve uz Briggs & Stratton motoriem ( var jau pats ar to izdarīt, tik viņam jau ir vajadzīgie šabloni visām lietām) un abi divi tika pārlikti uz B&S 250cc 5,5 Zs motoreļiem. Šajā nedēļās nogalē ievertējām darbībā.
Lieki teikt ka galvenais bonuss šai pārbūvei ir daudz vieglāka iedarbināšana ( tomēr vecums abiem orģinālajiem motoreļiem ar lika manīt). Strādāt arī patīkamāk - šie motori ir daudz vieglāki par orģināliem. Bet paši agregāti tomēr IR caurmērā labāki par ārzemju analogiem. Cena pārbūvei ap 650 Ls (jauni B&S motori + virpošanas un citi darbi salāgošanai). Par šo cenu šķiet neko īsti sakarīgu pat vienā eksemplārā mūsdienās nopirkt nevar !!!
Nortel rakstīja: Lielākā problēma ābolu spiešanā ir ābolu sasmalcināšana. Parasti no sākuma sasmalcina un tad izspiež sulu.
Pa savam jā tikai ja ņem vēra ka manā gadījumā ir runa par to ka šo sulu jau esam spieduši savus gadus 20 + un ir nolietojies spiedes vītņstienis, tad IMO acīmredzami, ka mums ir ar ko smalcināt ( pie kam tas verķis mierīgi smalcina koku), tā kā vēl kādas pāris desmitgades kamēr "frēze" nodils ar smalcināšanu problēmu nebūs.
650 ls par abiem motoriem? tad ir ok cena. Ramavā arii piedaavaa par 300 ls subaru robin 6hp dzineeju un paarejas plati lai vareetu to dzineeju uz MB1 (tas kropliic ar siksnaam) uzstelleet.
es arii ilgi domaaju un skatiijos apkaart kameer decembrii nopirku lietotu reaali mazlietotu MB1 bloku- klaat naaca sniega puuteejs kurs reaali labi nodereeja šoziem tagad plaanaa ir piepirkt rotora pļauteni un būs Laime. man tas verkis peec apkopes lec uz pirmo-otro raavienu un nekaadu probleemu nav ja neskaita to ka ar šaurajaam freezeem grib gaazties uz saana ja nav liidzena zeme un jaaiemanaas šamu pagriezt jo transmisija ir muužiigi " sabloķēta" .
bet taa laikam ka var piekrist ka ja ir mazdārziņš vai maaja ne pašā rajona centraa tad var pirkt sniegapuuteeju, trimmeri, zemes freezi, kaut kaadu devaisu ar ko var malku no meža atvest un veel viskautko vai var tam visam izmantot vienu motobloku.
Ozz rakstīja: 650 ls par abiem motoriem? tad ir ok cena. Ramavā arii piedaavaa par 300 ls subaru robin ...iegapuuteeju, trimmeri, zemes freezi, kaut kaadu devaisu ar ko var malku no meža atvest un veel viskautko vai var tam visam izmantot vienu motobloku.
Tas ir jauki, ka var izmantot vienu motobloku visiem lauku darbiem gan ziemā, gan vasarā. Es varu piedāvāt pāriet uz HATZ dīzeli. Mazāks patēriņš, lielāka jauda, pie tā paša motora svara. Ir ar vertikālo un ir ar horizontālo asi, sajūgu arī piedāvāju. Pārējais ir "ģelo tehņiki" . Cena gan nebūs tik draudzīga , toties kalpos gadu desmitiem.
Ozz rakstīja: 650 ls par abiem motoriem? tad ir ok cena. Ramavā arii piedaavaa par 300 ls subaru robin ...iegapuuteeju, trimmeri, zemes freezi, kaut kaadu devaisu ar ko var malku no meža atvest un veel viskautko vai var tam visam izmantot vienu motobloku.
Tas ir jauki, ka var izmantot vienu motobloku visiem lauku darbiem gan ziemā, gan vasarā. Es varu piedāvāt pāriet uz HATZ dīzeli. Mazāks patēriņš, lielāka jauda, pie tā paša motora svara. Ir ar vertikālo un ir ar horizontālo asi, sajūgu arī piedāvāju. Pārējais ir "ģelo tehņiki" . Cena gan nebūs tik draudzīga , toties kalpos gadu desmitiem.
nu diizelis vareetu buut aktuaals ja motobloku izmanto elektroenerģijas ieguušanai, zāģi griezt vai kaut ko taadu, ilgstošu dariit.MB siksnu piedziņai ir tas šarms ka motobloku var izmantot par enerģijas avotu- ir viens tukšs skriemelis. man vairaak par pusstundu vienaa setā nav bijis vajadziigs darbināt, un imho ziemaa diizelis kas nostaaveejis nojumītē nebuus pats leciigaakais kas var buut uz pasaules
bet taa tiiri interesei- cik maksaa taads dzineejs?
starpība ir DD kvalitātē. ja rudenii neizlej aaraa vasaras degvielu, tad ziemaa, visticamaak, taa buus sagaajusi parafiinos, bet vasaraa nepaardod ziemas DD tad ziemaa ir jaapeerk visam gadam. es saku ka pie manaam aktivitaateem man tas nebuus vajadziigs. ja kaads taisaas rulleet nonstopaa tad diizelis atmaksaajas. bet ja piešķiļ reizi nedeeļā uz paaris stundaam tad benziinmotors ir pateiciigaaks un vienkāršāks ekspuataacijaa.
bez tam motoblokam ar siksnu paarnesumiem leenapgriezienu diizelis neļaus griest sniega puuteeju un pļauteni kas ir paredzeeti darbam no konkreetiem apgriezieniem.
un motoblokam ar jūgvārpstu arī buus liidziigas probleemas ar agregaatiem.
Sretsked rakstīja: Ozz, nekas vasaras degvielai nenotiek pa ziemu. Pavasarī tā atkal sasilst un atgriežas iepriekšējā stāvoklī.
es saku ka es motobloku izmantojut arii ziemaa kaa sniega puuteeju, un citi arii var to dariit. var malku vest no meža. viskautko var dariit ko treknajos gados nedarija. es zinu ka diizelis atkuust siltaa laikaa, bet kameer šamais atkusiis arii sniega kupenas buus nokusušas
3ciemaa pa visu ziemu greideris izbrauca 1.5 reizes pa manu ielu...
bobcat rakstīja: nu , ja ir attiecīga laika perioda eļļa, tad nav problēmu. Hatz neizmanto elektroniku, tīra mehānika. Te var palasīties: www.hatz.com/...
Ja nepatīk krievu valoda var pārējās palasīt.
Paša mazākā bāzes motora cena ir no 1000 EUR uz augšu.
Šito iespējams ( ja izdomā kā uzmontēt) nebūtu slikti likt uz tā čehu brīnuma ТZ-4K-14 -tipa minitraktors ar 4x4 kurš pa vidu locās. Tas pats vecītis kas mums pārlika MB-1 un MTZ-05 analogu uz B&S dzinējiem vienu tādu čehu pārtaisa patreiz uz Vangard (nezinu precīzi kādu) benzīna dzinēju. Tā viss salikc, bet vēl jāpiejūdz hidraulika + ģenerators lai ir gaismas.
bobcat rakstīja: nu , ja ir attiecīga laika perioda eļļa, tad nav problēmu. Hatz neizmanto elektroniku, tīra mehānika. Te var palasīties: www.hatz.com/...
Ja nepatīk krievu valoda var pārējās palasīt.
Paša mazākā bāzes motora cena ir no 1000 EUR uz augšu.
Šito iespējams ( ja izdomā kā uzmontēt) nebūtu slikti likt uz tā čehu brīnuma ТZ-4K-14 -tipa minitraktors ar 4x4 kurš pa vidu locās. Tas pats vecītis kas mums pārlika MB-1 un MTZ-05 analogu uz B&S dzinējiem vienu tādu čehu pārtaisa patreiz uz Vangard (nezinu precīzi kādu) benzīna dzinēju. Tā viss salikc, bet vēl jāpiejūdz hidraulika + ģenerators lai ir gaismas.
wala, mošs zini vai papasi tam onkulim-
rotējošā pļautene priekš MB1 kas jauna veikalā maksā 250 lvl ir viens trumulis no kaut kādas lielās poļu pļaujmašīnas ar nelielaam izmaiņām organismā. vai jamais var tādu uztaisiit un cik tas vareetu maksaat.
Ozz rakstīja: un imho ziemaa diizelis kas nostaaveejis nojumītē nebuus pats leciigaakais kas var buut uz pasaules
ja, kāpēc gan ? Kāda starpība,kur un kā tas stāvējis 3-4 mēnešus-ziemā vai vasarā ??
Da var nopirkt pretsasalšanas - pretparafinizācijas vielu. Ar vienu litru var sasķaidīt veselu tonnu un nekas nesasalst, maksā 5 Ls litºā . Tak ir autobodēs visāda ķimija dīzelim. Tik ēteri nevajag izmantot, sekas ir neprognozējamas.
Ozz rakstīja: starpība ir DD kvalitātē. ja rudenii neizlej aaraa vasaras degvielu, tad ziemaa, visticamaak, taa buus sagaajusi parafiinos, bet vasaraa nepaardod ziemas DD tad ziemaa ir jaapeerk visam gadam. es saku ka pie manaam aktivitaateem man tas nebuus vajadziigs. ja kaads taisaas rulleet nonstopaa tad diizelis atmaksaajas. bet ja piešķiļ reizi nedeeļā uz paaris stundaam tad benziinmotors ir pateiciigaaks un vienkāršāks ekspuataacijaa.
bez tam motoblokam ar siksnu paarnesumiem leenapgriezienu diizelis neļaus griest sniega puuteeju un pļauteni kas ir paredzeeti darbam no konkreetiem apgriezieniem.
un motoblokam ar jūgvārpstu arī buus liidziigas probleemas ar agregaatiem.
aršanai, protams, pietiek.
Apgriezienu maiņai cilvēks ir izdomājis dažāda diametra skriemeļus un reduktorus. Tik jāpakalkulē cik tev vajag apgriezienus un jaudu.
Zemes frēzes.
Radusies nepieciešamība iegādāties zemes frēzi, apstrādājams piemājas dārzs. Katrs tirgotājs slavē savu preci - mūsu izstrādājums tas labākais! Ir papētīti dažādi ražojumi, varbūt lietotāji varētu padalīties plusos un mīnusos. MTD T 380 M , Oleo- Mac MH 180, SILEX 75 R-B , Triunfo D 430, AL-KO Farmer MH 5001 R.