Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kur un par cik var novērst rūsu arkās?

riexc Reģ.: 12.05.2002
 
1 2 3
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

visos tajos bošos, denso un hujenso ir vienas un tās pašas china komponentes

Datoru sastāvdaļas arī tiek stellētas ķīnā, taivānā, malaizijā vai tamlīdzīgās valstīs, bet tas nenozīmē, ka brendam nebūtu nozīmes - taisni otrādi, kaut kāda asrocka mātene būs ar lielāku nodegšanas iespējamību nekā kāda abit vai DFI mātene pat pie vienādiem čipsetiem

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 1 Atbildēt

msh rakstīja:

Kaksis rakstīja:

visos tajos bošos, denso un hujenso ir vienas un tās pašas china komponentes

Datoru sastāvdaļas arī tiek stellētas ķīnā, taivānā, malaizijā vai tamlīdzīgās valstīs, bet tas nenozīmē, ka brendam nebūtu nozīmes - taisni otrādi, kaut kāda asrocka mātene būs ar lielāku nodegšanas iespējamību nekā kāda abit vai DFI mātene pat pie vienādiem čipsetiem

man šķiet, ka tu bārsti pērles...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Kaksis rakstīja:

visos tajos bošos, denso un hujenso ir vienas un tās pašas china komponentes

Datoru sastāvdaļas arī tiek stellētas ķīnā, taivānā, malaizijā vai tamlīdzīgās valstīs, bet tas nenozīmē, ka brendam nebūtu nozīmes - taisni otrādi, kaut kāda asrocka mātene būs ar lielāku nodegšanas iespējamību nekā kāda abit vai DFI mātene pat pie vienādiem čipsetiem

datoru sastāvdaļām ir liels brāķa %

procesori vispār sanāk mazāk par 10%.... tas nozīmē, ka ir >90% brāķa....

palielam ir tā - tad nu tās datoru sastāvdaļas saber vairākās lielās kaudzēs.... un tad pirmais savu kaudzi izvēlas tas brends, kurš vairāk spēj samaksāt....

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

izskatās daudzsološi...

www.hobijauto.lv/...

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: izskatās daudzsološi...

www.hobijauto.lv/...

Nu re, tur ar džeki kaut ko lodē. Vēl discovery redzēju tādu restaurātoru tehnoloģiju, kā caurumu aiztaisīšanu ar svinu. Laikam līdzīgi, kā lodēšana, bet salīdzinoši lielākos apjomos. Pēc tam ar rupjo vīli izvīlē vajadzīgo formu.

Girc44 Reģ.: 12.12.2007
0 0 Atbildēt

sleepnis rakstīja:

modena rakstīja: izskatās daudzsološi...

www.hobijauto.lv/...

Nu re, tur ar džeki kaut ko lodē. Vēl discovery redzēju tādu restaurātoru tehnoloģiju, kā caurumu aiztaisīšanu ar svinu. Laikam līdzīgi, kā lodēšana, bet salīdzinoši lielākos apjomos. Pēc tam ar rupjo vīli izvīlē vajadzīgo formu.

to es ari redzēju, džeki jaguāru laikam restaurēja.

Rolands85 Reģ.: 01.10.2006
0 0 Atbildēt

1971 Datsun 240z restaurācijas video. Interesanti. Der apskatīties!

[URL=www.voodoo-people.com/... ][/URL]

richi Reģ.: 21.06.2002
0 0 Atbildēt

Girc44 rakstīja:

sleepnis rakstīja:

modena rakstīja: izskatās daudzsološi...

www.hobijauto.lv/...

Nu re, tur ar džeki kaut ko lodē. Vēl discovery redzēju tādu restaurātoru tehnoloģiju, kā caurumu aiztaisīšanu ar svinu. Laikam līdzīgi, kā lodēšana, bet salīdzinoši lielākos apjomos. Pēc tam ar rupjo vīli izvīlē vajadzīgo formu.

to es ari redzēju, džeki jaguāru laikam restaurēja.

Jebkuru auto ja restaurēz zem 70 gada tad ir jālieto svina pasta -taj laikā nebija plastmasas špakteles... un tas arī ir viss....

Uz pobedas piemēram var būt līdz 100kg šādas svina sakausējuma pastas .... jau no rūpnīcas

Laucinieks Reģ.: 27.02.2007
0 0 Atbildēt

Rūsē, rūsē japānis.

Mazda 323, 2001g. (100% zināms ka nav sista, jo firma pirka nullīti ).

Rūsa ir pakaļējās arkās, pie priekšējā stikla. Apakša ... nu nekas laps tur neizskatās.

Vēl viens analogs eksemplārs ir paziņām - arkās jau ir vēzītis iekšā.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Laucinieks rakstīja: Rūsē, rūsē japānis.

Mazda 323, 2001g. (100% zināms ka nav sista, jo firma pirka nullīti ).

Rūsa ir pakaļējās arkās, pie priekšējā stikla. Apakša ... nu nekas laps tur neizskatās.

Vēl viens analogs eksemplārs ir paziņām - arkās jau ir vēzītis iekšā.

Biežāk mazgāt vajag.

Tad nav rūsa.

P.S. Rūsa pakaļējās arkās būs jebkuram auto kurš būs nobracis kādus 100 000km pa grunteni-vnk smalkie smilts un grants graudiņi kā smilšpapīrs gadu gaitā nodaudza nost arku izolāciju un tad parādās arī rūsa.

Laucinieks Reģ.: 27.02.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Biežāk mazgāt vajag.

Tad nav rūsa.

P.S. Rūsa pakaļējās arkās būs jebkuram auto kurš būs nobracis kādus 100 000km pa grunteni-vnk smalkie smilts un grants graudiņi kā smilšpapīrs gadu gaitā nodaudza nost arku izolāciju un tad parādās arī rūsa.

Autoss tiek regulāri mazgāts.

odo tikko 200 tkm uzgrieza

Pie vējstikla ir reāls rūsas pleķis - nu nekāda sakara ar smilšu graudiem

P.S. ir īpašumā nu jau 24 gadus jauns 80 audi, rūsa ir, bet domāju Mazdinieks pēc 2 gadiem audjuku apsteigs

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

PSRS laikaa svinu (makrofleksa nebija ) slieksnjos caurumus meedza aizstaat ar betonu un pavirsu melno pikji

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Mūsdienās, kad par kapeikām ir pieejams makrofleks, svina tehnoloģija ir ne tikai arhaisms, bet arī kaitniecība apkaºtējais videi.

Svina tehnoloģija nav nedz arhaisms nedz arī vairak kaitīga videi kā tavu autosa riteņu nobalansēšana !!! Tā vienkārši ir tehnooģija kas tiek atzīta par autentisku tā laika auto restaurēšanai.

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

WALA rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Mūsdienās, kad par kapeikām ir pieejams makrofleks, svina tehnoloģija ir ne tikai arhaisms, bet arī kaitniecība apkaºtējais videi.

Svina tehnoloģija nav nedz arhaisms nedz arī vairak kaitīga videi kā tavu autosa riteņu nobalansēšana !!! Tā vienkārši ir tehnooģija kas tiek atzīta par autentisku tā laika auto restaurēšanai.

Līdz šim lodēšana tika atzīta par veselībai un videi kaitīgu darbu. ES laikam ir citi noteikumi

Nu jā, svina un alvas tvaiki nav nekāda dāvana. Tāpat, kā tie, kuri izdalās metinot cita starpā. Tur vairak par veselību jāuztraucas ne par ekoloģiju, jo tas tvaiku daudzums ir niecīgs ,bet nedrīkst ļaut lai tie tiktu ieelpoti.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti