Kur un par cik var novērst rūsu arkās?

riexc Reģ.: 12.05.2002
 
Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

man šķiet, ka lētāk nomainīt spārnus... vai auto...

nevelku uz kašķi, ikdienā "обрыдлo" jau...

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tikai nemegini tiirit , shpaktaleet un krasot. Pec isa laika rusinsh buus atpakal. Varbuut, ka arku izgrieshana un parmetinashana liidz. Mana pieredze taada, ja auto nepust arkas, tad nepust, ja pust tad pust, neko isti pratiigu dariit nevar...

P.S. Varbuut kaadam ir pieredze ar stiklashiedras shpakteli, varbuut taa var rusu pievaareet?

schizo Reģ.: 17.11.2007
0 0 Atbildēt

kamēr TA nedrāž, neko neaiztiec.

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

schizo rakstīja: kamēr TA nedrāž, neko neaiztiec.

Kamēr vēl var iekrāmēt šķīvī - traukus nemazgā!

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Arnijs rakstīja: ...

Kamēr vēl var iekrāmēt šķīvī - traukus nemazgā!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

gonzalless rakstīja: Tikai nemegini tiirit , shpaktaleet un krasot. Pec isa laika rusinsh buus atpakal. Varbuut, ka arku izgrieshana un parmetinashana liidz. Mana pieredze taada, ja auto nepust arkas, tad nepust, ja pust tad pust, neko isti pratiigu dariit nevar...

P.S. Varbuut kaadam ir pieredze ar stiklashiedras shpakteli, varbuut taa var rusu pievaareet?

Pēc tavas loģikas arī spārnus pārmetināt nav tolks - metinājuma vietas tak arī ir, un pliks metāls piedevām

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

gonzalless rakstīja: P.S. Varbuut kaadam ir pieredze ar stiklashiedras shpakteli, varbuut taa var rusu pievaareet?

Špaktele rūsu nevar pievārēt. Rūsu var tikai ķirurģiski izgriezt - līdz tīram bleķim. Ja uz tādas labi sagatavotas virsmas uzvelk stiklašķiedras špakteli, tad apmēram 3 gadus turas.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Ja gribi ilgi braukt, jāpārmetina arkas un miers. Baigi dārgi nav, servisiem ar tagad mazāk darba ..... galu galā nevajag tak uz dīlerservisu braukt...

Mašina - Opel?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Šitādu rūsu var mierīgi pats novērst sētmalē! ja darīsi pats, un cilvēcīgi, tad vairāk tā vieta netraucēs ar pūšļiem vismaz 5 gadi. ja darīs serviss tad pie tā pat darba atgriezīsies jau pēc 2 gadi.

dakteris Reģ.: 03.07.2001
0 0 Atbildēt

Labi iztaisīja servisā uz Miera ielas aiz Senču ielas i izgrieza beigtās vietas i jaunas tās izliekuma vietas uztaisīja..krāso tur labi! Ls 80 pa abām pusēm,bet tas bija pirms laika!

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Kaksis rakstīja: Provizoriski nokasa visas pumpas un vaļējo rūsu.

Pa virsu divkomponentu epoksidku + stiklšķiedras audumu (der arī vecie padomju aizkari)

apliecini vien savu tupumu aizkari viņam, labs tev līmenis vēl iesaki sapūst makrofleksu arkās, ģešovščik.

pag pag...

bija taadi aizkari...tiira, smalka stiklašķiedra. no tiem aizkariem laivas pat taisiija. labaaka par parasto

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Es reiz darīju tā, izgriezu sapuvušās vietas ar rezervi ārā. Metināmā nebija, pie veselā metala pielodēju loksni misiņa sieta. Sietu apgriezu, izlocīju pēc vajadzīgās formas un tālāk parastā špaktele. Vairs nav kam rūsēt

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

sleepnis rakstīja: Es reiz darīju tā, izgriezu sapuvušās vietas ar rezervi ārā. Metināmā nebija, pie veselā metala pielodēju loksni misiņa sieta. Sietu apgriezu, izlocīju pēc vajadzīgās formas un tālāk parastā špaktele. Vairs nav kam rūsēt

arpraac.

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Slinkais rakstīja:

sleepnis rakstīja: Es reiz darīju tā, izgriezu sapuvušās vietas ar rezervi ārā. Metināmā nebija, pie veselā metala pielodēju loksni misiņa sieta. Sietu apgriezu, izlocīju pēc vajadzīgās formas un tālāk parastā špaktele. Vairs nav kam rūsēt

arpraac.

Normāla rubulas style prakse.

Es reiz novēroju kā taisīja sābu. Šamam bija normāli iebuktēta aizmugurējā stoika. Samitrināja virsmu, nopūta ar putām. Pēc tam ar nazi lieko nogrieza. Uzmeta parasto smalko apdares setku un nošpahtelēja.

nu šitā redzēju kā asconai sliekšņos caurumus taisija. makroflex rullē sapūt, lieko nogriež, špaktels pāri un uz rumbulu...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

bez shaubaam tvainojos, bet kadelj japeerk taadi auto kas rusee? tak normali autorazhotaji jau 90 gadaa saaka cinkot savas virsbuves. man liekas tas ir amorali, braukt ar rusas kaudzi. nemitiigas parkrasoshanas, skata nekaada, pazaudeets laiks un nauda.

Falks Reģ.: 04.03.2002
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: bez shaubaam tvainojos, bet kadelj japeerk taadi auto kas rusee? tak normali autorazhotaji jau 90 gadaa saaka cinkot savas virsbuves. man liekas tas ir amorali, braukt ar rusas kaudzi. nemitiigas parkrasoshanas, skata nekaada, pazaudeets laiks un nauda.

Katram savs, es dodu priekšroku braukt ar 95g Mazdu, kas rūsē arkās, nevis ar 95g Audi, kuram bieži ir dažādas elektroķibeles. Rūsa nevar Tevi pēkšņi atstāt ar neejošu auto. Tas palielam neiedziļinoties citās detaļās.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Jā, audī ir normāls ražotājs. Kas vēl deviņdesmitajā cinkoja? Opelis sāka cinkot deviņdesmito vidū, mersis deviņdesmito beigās, bembis arī labākajā gadījumā deviņdesmito otrajā pusē, vismaz ir redzēta ne viena vien izpuvusi žurka, vecajiem fofāgeniem pretkorozijas aizsardzība bija interesanta, bet cinks tas nebija...

P.N. Par audī cinku - manam brīnumam bija iesista bukte pakaļas spārnam apaļajā kantē, iesista kante uz iekšu, krāsa atlekusi. Bet vismaz četru gadu laikā [man tā bukte bija nepilnus divus gadus un pirms manis vēl vismaz divus] ne grama rūsas Beigās izsitu uz āru, nošpahtelēju un nokrāsoju.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Jā, audī ir normāls ražotājs. Kas vēl deviņdesmitajā cinkoja? Opelis sāka cinkot deviņdesmito vidū, mersis deviņdesmito beigās, bembis arī labākajā gadījumā deviņdesmito otrajā pusē, vismaz ir redzēta ne viena vien izpuvusi žurka, vecajiem fofāgeniem pretkorozijas aizsardzība bija interesanta, bet cinks tas nebija...

P.N. Par audī cinku - manam brīnumam bija iesista bukte pakaļas spārnam apaļajā kantē, iesista kante uz iekšu, krāsa atlekusi. Bet vismaz četru gadu laikā [man tā bukte bija nepilnus divus gadus un pirms manis vēl vismaz divus] ne grama rūsas Beigās izsitu uz āru, nošpahtelēju un nokrāsoju.

Volvo arī cinkoja jau sākot no 80-gadu vidus, atseviškām komplektācijām man liekas ka pat agrāk.

preidovolvo 440-460 neskaitās.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

fofagenien bija katafarezes grunts. passat B3 jau daljeji cinkoja. pats savaam aciim pat esmu redzeejis cinkotu veco Scirocco 88'. ok, cinkoshana nav obligata, mersi piemeeram maaceeja nokrasot taa, ka turejaas tik pat labi kaa cinks. arii metalam ir noziime. bet nu vechi, tas opelis, fords, dazhi japanji, taa taksh ir seerga, kaa shamie puust.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Jā ja šāusmīgi rūsējošajiem japāņiem tikai jau no rūpnīcas tērauda detaļās ir krietni kvalitatīvākas kā jebkuram citam. Ja nav dauzīts un visur kur kºāsu esi noberzis esi arī nokrāsojis atbilstoši to auto - nekas nekur nerūs. Un tas Audi cinkojums sasitiem auto - nedod absolūti neko - tieši tas pats kas sists japānis, ja ne vēl sūdīgāk !!!

Bet protams viss ir atkarīgs cik kvalitatīvi veikc remonc !!!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: fofagenien bija katafarezes grunts. passat B3 jau daljeji cinkoja. pats savaam aciim pat esmu redzeejis cinkotu veco Scirocco 88'. ok, cinkoshana nav obligata, mersi piemeeram maaceeja nokrasot taa, ka turejaas tik pat labi kaa cinks. arii metalam ir noziime. bet nu vechi, tas opelis, fords, dazhi japanji, taa taksh ir seerga, kaa shamie puust.

Astoņdesmitajos gados laikam uz speciālu pasūtījumu varēja dabūt cinkotus vw - no cilvēka, kurš padsmit gadus strādā šrotā ir dzirdēts arī par cinkotu džetu. Ir arī dzirdēts par cinkotiem B2.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Jā ja šāusmīgi rūsējošajiem japāņiem tikai jau no rūpnīcas tērauda detaļās ir krietni kvalitatīvākas kā jebkuram citam. Ja nav dauzīts un visur kur kºāsu esi noberzis esi arī nokrāsojis atbilstoši to auto - nekas nekur nerūs. Un tas Audi cinkojums sasitiem auto - nedod absolūti neko - tieši tas pats kas sists japānis, ja ne vēl sūdīgāk !!!

Bet protams viss ir atkarīgs cik kvalitatīvi veikc remonc !!!

A ko tu gribi - lai cinks būtu mūžīgs un nenositams? Tur jau ir tikai plāna kārtiņa uz metāla. Tavs apgalvojums par tik ļoti kvalitatīvajām šķībaču tērauda detaļām gan liekas apsurds - galu galā šķībači pirmie sāka spēli par tēmu "mašīnas resurss ir desmit gadi", jo tiem nabadziņiem tak uz savas salas nav tērauds, līdz ar to tas patērējams pēc iespējas mazākos daudzumos. Salīdzini divdesmitgadīgus japāņus [kuru nez kāpēc ir palicis ļoti maz] un dievdesmitgadīgus audī [kuru gan ir daudz]. Cita lieta ka jaunajiem ar to kvalitāti varētu būt sūdīgāk

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Un tas Audi cinkojums sasitiem auto - nedod absolūti neko - tieši tas pats kas sists japānis, ja ne vēl sūdīgāk !!!

Tev ir bijis sasists audi?

blablabla......

man bija tāds kuram tikai 1 detaļa nebija klapēta - jumta lūka.

nekas tur nerūsēja, pat tās vietas kuras nebija nokrāsotas - nerūsēja.

Pirms nedēļas redzēju vienu mazdu, kurai priekšējā balka sadalījusies plēksnēs. Tā mazda bija 10 gadus jaunāka par to sisto audi.

Elektroproblēmu novēršana audim maksā lētāk nekā virsbūves remonts japānim.

Piekrītu - dēļ sarūsējuša spārna neviens nav palicis uz ceļa. Toties dēļ sarūsējušas virsbūves auto nonāk šrotā, bet ar nestrādājošu elektrisko loga pacēlāju brauc un brauc.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Bla, bla, bla abi divi vienādi - be aizdomāties līdz tam ka iekš LV ir Audi-Volkswagen-mānija jau nevarat, un tas ir vienīgais iemesls kādēl vecu japānu ir ļooooti maz !!!

Otrs kādēļ redzat pamatīgi sarūsējušus japāņus - bieži tos nopērk tieši kā darba zirgus - un daudz jūs esat redzējuši cilvēkuskur jūs esat redzējuši kas LV pienācīgi koptu darba autosus ??? Pie kam pirmās Corollas un Landcruiseri ienācās pie mums vēl padomju gados !!! Un cik zinu tad no tiem ko esmu redzējis tad visi vēl skrien ( ar visu to ka bija saimniecību darba auto). Nez vai tie jūsu salvētie Audi tik ilgi te pa LV vazājas

Un man AUdi nekad nav piederējis, bet es ar tādiem esmu braucis, un arkas tiem mēsliem, ne ar ko nav labākas kā koyotiem ja padzenā pa kārtīgiem laukiem.

UN tiem kam cinkotā virsbūve nerūs - nekāda skur jūs esat redzējuši akara ar cinkojumu - varbūt vienkārši ir bijis labs meistars kas labojis bleķus !!!

P.S. Manam koyotam ko tagad braukāju - vadītāja puse bijusi bāzta ( saķumā domāju ka tikai durvis, bet izskatas kas slieksnis ar - jo sāk rūsēt.) un tur tagad sāk parādīties problēmas. Pusē kur viss ir kā tam jābūt - nav ne smakas no problēmām !!! Un tas kur ir problēmas, pēc durvīm bija redzams ka tādus "meistarus" aiz pautiem būtu jāpakar.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Blad sorry, tas toucpad ir kretīniska lieta, atkal esmu krustu šķērsu teksta gabalus sakopējis pa visu raxtīto.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti