Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kur un par cik var novērst rūsu arkās?

riexc Reģ.: 12.05.2002
 
1 2 3
Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Nu re, audi tev nekad nav piederējis, bet viedoklis ir neapgāžams.

Audi visus modeļus bez izņēmuma pilnā augumā sāka cinkot 88. gadā, neviens cits ražotājs tajā laikā to nedarīja, un daži nedara vēl šodien.

Ja tev patīk to saukt par audi/VW māniju - tava darīšana.

Ja tos automobīļus nenoripina no Ararata virsotnes, tieši virsbūves dēļ viņi ir nenobraucami. Tāpēc arī tāda ''mānija'''.

Bet to jau nesaprast tiem, kam patīk ar makrofleksu, vecām avīzēm un aerosola baloniņiem darboties gar spārniem, sliekšņiem un arkām.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

emmm...

audī taas bundžas turaas, pateicoties cinkam vai fosfaatam un Kvalitaatei...

vw- nu hvz, passat B2 B3 B4 ruusee taa ka naktiis guleet neļauj, man ir bijuši 2 vw- scirocco un polo, abi taisiiti it kaa kvalitatiivaakajaa galaa- Karmann cechos. abi ruuseeja, ne gaismas aatrumaa, bet ruuseeja... nepatika ka luust visaadi siikumi, ne nedēļu bez skruuvgrieža un plaķeneem

viedoklis par japaaņiem- ir bet dažam labam tas nepatiks...

PN- neiet runa par tiešām Kvalitatiivajiem un primitiivajiem TOYO landcruiser un ne-budzeta klases masiinaam.

tagadeejaas mazdas- sorrii, japaaņu opeļi...varbuut peedeejos gados kkas ir mainiijies, bet jaasagaida japaaņa pašizniicinaašanaas laiks- 10 gadi

un veel tas gemarojs ar rezdaļām, kas mainaas ik pa gadam

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

11 gadus veca tojota.

mazgāta praktiski netiek

rūsa ir 3 vietās.

1) kapots. tas nav oriģinālais. gar priekšu un pie špricētājiem.

2) pirms 3 gadiem 2 vietās krāsa nosista. tagad ir aprūsējis. tikai aprūsējis.

3)

apakšā un arkās nav nekādu rūsas pazīmju. nekas tur nav speciāli apstrādāts pēdējos 4 gadus, kopš auto manā īpašumā.

un cinkots tas auto 100 punkti nav.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: 11 gadus veca tojota.

mazgāta praktiski netiek

rūsa ir 3 vietās.

1) kapots. tas nav oriģinālais. gar priekšu un pie špricētājiem.

2) pirms 3 gadiem 2 vietās krāsa nosista. tagad ir aprūsējis. tikai aprūsējis.

3)

apakšā un arkās nav nekādu rūsas pazīmju. nekas tur nav speciāli apstrādāts pēdējos 4 gadus, kopš auto manā īpašumā.

un cinkots tas auto 100 punkti nav.

Ja nav bliezta, tad tā ir.

Neliela diskusija mums bija par blieztiem audi un japāņiem.....

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: emmm...

audī taas bundžas turaas, pateicoties cinkam vai fosfaatam un Kvalitaatei...

vw- nu hvz, passat B2 B3 B4 ruusee taa ka naktiis guleet neļauj,

Kaut arī abiem viena mamma, VW nav audi....un otrādi.

Tas attiecas ne tikai uz rūsēšanu.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Toties franču auto nerūsē vispār. Jo tur nav kam rūsēt, viena plastmasa.

Rūsē.

Renaultam pat plastmasa rūsē.....ja tajā PET pudelē pirms pārkausēšanas ir bijis iepildīts vanaga alus - nu kā lai nerūsētu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Centi, cigāriem visu bundžu sāka cinkot 1985. gadā, bet mucas visas bija viscaur cinkotas

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Nu re, audi tev nekad nav piederējis, bet viedoklis ir neapgāžams.

....

Tas ko tu tur pļurkšķi par tiem saviem Audi man nav nekads jaunums, to zināju jau tad ka tie tikko parādījās ražošanā.

Man un civilajiemir pietiekoši daudz laukos dzīvojošu radu kas kāreiz arī slimo ar Audi-māniju. Šķiet ka tikai 1 no 3 Audi kalpo kaut cik pienācīgi. 100 Audis pārdoc nafig, jo ar jamo vairāk problēmu nekā labuma.

un 2 x 80-tie joprojām skrien. Vienc ir taisījis kūlenisavas dzīves laikā un bija neapskaužamā skatā - sarūsejis visur kur var (tagad daudzmaz visu sataisīja -redzēs cik ilgi turēs).

un tikai tas viens pedējais 80-tais normāli turas, un servisojas pieņemamā biežumā ( lai gan ar ljedj vienz fimpis piekabi nebija atsaitējis un ar apdaudzīja jamo).

UN salīdzinot ar šīm kastēm (izņemot pedējo) es servisā parādos tikai uz eļļas maiņu. Un rezerves daļas, parsvarā ņēmot jaunas savam Avensim - neteikšu ka būt ar ko dārgākas par jūsu izcilajiem Audi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Otrs kādēļ redzat pamatīgi sarūsējušus japāņus - bieži tos nopērk tieši kā darba zirgus - un daudz jūs esat redzējuši cilvēkuskur jūs esat redzējuši kas LV pienācīgi koptu darba autosus ??? Pie kam pirmās Corollas un Landcruiseri ienācās pie mums vēl padomju gados !!! Un cik zinu tad no tiem ko esmu redzējis tad visi vēl skrien ( ar visu to ka bija saimniecību darba auto). Nez vai tie jūsu salvētie Audi tik ilgi te pa LV vazājas

Tipisks piemērs - 1988. gada mazdulis, 626 ar divām durvīm un 2.0 dohc motoriņu, netipiski gan tas, ka no ārpuses izskatās diezgan ok. Toties kad noņem buferus, zem tiem atklājas kapsēta, kā arī vēl šur tur apakšā. Bet nu tavs izskaidrojums visu izskaidro - darbam domāto divu durvju mazduli nekopj, neņem nost buferus un rūsu nost nekasa, toties visi audī īpašnieki ik pēc trijiem mēnešiem noņem buferus un tur kaut ko tīra un krāso.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Tipisks piemērs - 1988. gada mazdulis, 626 ar divām durvīm un 2.0 dohc motoriņu, netipiski gan tas, ka no ārpuses izskatās diezgan ok. Toties kad noņem buferus, zem tiem atklājas kapsēta, kā arī vēl šur tur apakšā. Bet nu tavs izskaidrojums visu izskaidro - darbam domāto divu durvju mazduli nekopj, neņem nost buferus un rūsu nost nekasa, toties visi audī īpašnieki ik pēc trijiem mēnešiem noņem buferus un tur kaut ko tīra un krāso.

Atsevišķos gadījumos - japāņiem ir vienkārši idiotsiki konstruktīvie risinājumi -tas ar nav nekads jaunums. Bet ziskadrojams tas acīmredzot ar to ka Japānā neviens jau sen vairs sāli nekaisa !!! Nav sāls - nav tādu problēmu.

Var pateikt, ka vienz šāds idiotisks risinajums ir Celicā līdz 1993 gadam - bākas aizsargplastmasa. Jamā taisa viltīgu aerdinamisku virpuli, uz sāls nonāk uz bākas pāris vietām - degvielas uzpildes "kakla" un bākas virspusē. Lūk tur ir nopietnas problēmas ar rūsu šiem auto. Tad vel ir dažādas sliekšņu plastmasas, kas rada līdzīgu efektu. Un ja tam nepievērš uzmanību - arī ir problēmas.

Es nesaku ka japāņi ir ideāli, taču tie nav ne ar ko sliktāki par tiem jūsu Audi !!!

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

anonimikis rakstīja: 11 gadus veca tojota.

mazgāta praktiski netiek

rūsa ir 3 vietās.

1) kapots. tas nav oriģinālais. gar priekšu un pie špricētājiem.

2) pirms 3 gadiem 2 vietās krāsa nosista. tagad ir aprūsējis. tikai aprūsējis.

3)

apakšā un arkās nav nekādu rūsas pazīmju. nekas tur nav speciāli apstrādāts pēdējos 4 gadus, kopš auto manā īpašumā.

un cinkots tas auto 100 punkti nav.

Ja nav bliezta, tad tā ir.

Neliela diskusija mums bija par blieztiem audi un japāņiem.....

ir bliezta. vējstikls nav oriģinālais, airbegu nava ...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

P.S. vienīgais objektīvais iemesls kādēļ ņemt Audi vai VW ir - tos māk remontēt katrā sķūnī. Toyotas nemaz i tik daudzi neņem remontēt. Tā kā ja dzīvo laukos un nevari paņemt jaunu auto, tad Audi ir laba izvēle. Visos citus gadījumos tas ir tikai kaut kāds fanātisms. Jauns Audi - tad tas ir mazliet jau cits jautājums !!!

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Nu re, audi tev nekad nav piederējis, bet viedoklis ir neapgāžams.

....

Tas ko tu tur pļurkšķi par tiem saviem Audi .

ej takš kakāt.

Pļurkšķi tu. Neko citu kā trīs radinieku mašīnas un savu toijotu neesi redzējis.

noskrūvē (ja vari to izdarīt nenolaužot skrūves) savam avensim buferus un apskaties, no ka tas auto ir taisīts.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

ej takš kakāt.

Pļurkšķi tu. Neko citu kā trīs radinieku mašīnas un savu toijotu neesi redzējis.

noskrūvē (ja vari to izdarīt nenolaužot skrūves) savam avensim buferus un apskaties, no ka tas auto ir taisīts.

Sne jau viss ir ticis noskrūvēts un apskatīts - rūsa ir tikai tur kur tas ir bijs sasists. Tajā skaitā uz bumpera balkas ir tadi nelieli sapsiežami bleķa izcilņi - jā tie ir sarūsejuši, jo ir dabūjuši iekšā !!! Tie kas veseli - nekādas rūsas tur nav.

Un nerauj krenķi arī tiem Audi ( jo īpaši 100-tajam) esmu gana daudz ko pašrocīgi darījis un mainījis !!! Tadēļ to par pļurkšķēšanu būs gºūti nosaukt.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

P.S. vēl tikai varu pateikt to ka Avensis nav tīrasiņu japānis, tas ir caur un caur brits, kas pats par sevi ir diezgan slikti. Tīrasiņu japānim nebūtu ne puse no tām problēmam kas man ir bijušas ar šo auto !!!

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: emmm...

audī taas bundžas turaas, pateicoties cinkam vai fosfaatam un Kvalitaatei...

vw- nu hvz, passat B2 B3 B4 ruusee taa ka naktiis guleet neļauj, man ir bijuši 2 vw- scirocco un polo, abi taisiiti it kaa kvalitatiivaakajaa galaa- Karmann cechos. abi ruuseeja, ne gaismas aatrumaa, bet ruuseeja... nepatika ka luust visaadi siikumi, ne nedēļu bez skruuvgrieža un plaķeneem

viedoklis par japaaņiem- ir bet dažam labam tas nepatiks...

PN- neiet runa par tiešām Kvalitatiivajiem un primitiivajiem TOYO landcruiser un ne-budzeta klases masiinaam.

tagadeejaas mazdas- sorrii, japaaņu opeļi...varbuut peedeejos gados kkas ir mainiijies, bet jaasagaida japaaņa pašizniicinaašanaas laiks- 10 gadi

un veel tas gemarojs ar rezdaļām, kas mainaas ik pa gadam

20 gadīga mazda 626. Pa 4 gadiem jeb 130 000km (lielāka daļa pa latgali) viena nomainīta bukse aizmugures stabilizatora atsaitei.

Tas ir daudz vai maz.(kopumā šim auto ir man liekas 22 bukses)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Atsevišķos gadījumos - japāņiem ir vienkārši idiotsiki konstruktīvie risinājumi -tas ar nav nekads jaunums. Bet ziskadrojams tas acīmredzot ar to ka Japānā neviens jau sen vairs sāli nekaisa !!! Nav sāls - nav tādu problēmu.

Var pateikt, ka vienz šāds idiotisks risinajums ir Celicā līdz 1993 gadam - bākas aizsargplastmasa. Jamā taisa viltīgu aerdinamisku virpuli, uz sāls nonāk uz bākas pāris vietām - degvielas uzpildes "kakla" un bākas virspusē. Lūk tur ir nopietnas problēmas ar rūsu šiem auto. Tad vel ir dažādas sliekšņu plastmasas, kas rada līdzīgu efektu. Un ja tam nepievērš uzmanību - arī ir problēmas.

Es nesaku ka japāņi ir ideāli, taču tie nav ne ar ko sliktāki par tiem jūsu Audi !!!

Bet kam tas pis ka japānā nekaisa sāli? Mēs braucam pa latvijas ceļiem nevis japānas, vismaz es Rietumos arī ir ceļi tik gludi kā zemes virsma un tur daudzi brauc ar bezizmēra ļitakiem, tas būtu iemesls, lai vidusmēra latvietis darītu tāpat? Nu visādi karakteri jau ir, jā...

Un viena lieta ir tas, ka visādi šķībaču brīnumi tiešām popularitātes dēļ ir stipri mazāk izplatīti, bet savu jau parāda tas, kādā stāvoklī ir atlikušie divdesmitgadīgie veidojumi. Kad tu pēdējoreiz redzēji to civiku, kas tika ražots pirms divdesmit gadiem? Es kaut kad diezgan sen, un tas pats bija stāvoklī "pēc tolmeta brēcošs šrots" Savulaik latvijā bija diezgan populāri... Korišs, kuram ir arī desmitgadīga vētra, kaut kādā bezsakarā pa sotu paņēma divdesmitgadīgu coltu - caurs visās malās, pat lanžeram kaut kāda plaisa un izpuvis cohums , degvielas filtru varēja nopirkt tikai liepājas šķībačiem domātajā veikalā Liro, citur tāds nebija atrodams Un ja tu tik daudz kaifo par koijotiem - kā būtu ar faktu, ka deviņdesmitajos gados eiropai ražotajiem ir boša ģeņgeri, kuriem pat šokolāde maksā kosmosu? Boša oriģinālā šokolāde desmitgadīgam audī max pārdesmit lati būtu, koijotam 250

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

msh - vai nu tu ir akls vai kā - Veco Civicu ir vairāk nekā kāds jamos uz ceļiem grbētu redzēt !!! Mazdu ar pietiek. MItsuki laikam retāķ. Bet ja tā ņem tad Civics ne tuvu nav tās klases auto kas ir Audi 80, tādēļ mazliet ir nekorekti salīdzināt - un tie mazie spaiņi pa lielam tiešam rūsē vairāk, tācu domāju ka ts ir tikai un vienīgi saistīts ar to cik nevērīgi pret tiem parasti izturas.

Un nerauj krenķi - tikai idioc pērk ģenģera šokolādi no BOSCH pa 250 Ls !!! Pie kam es gan gribētu pajautāt par kuru koyotu tur runā - kuram ir tas BOSCH. Pirmais BOSCH uz japāņa ko ieraudzīju ir uz šī auto ko patreiz lietoju( tur vispār visa ir BOSCH elektronika), visiem citiem tikai DENSO ( pie kam kas smieklīgi pie dīlera DENSO daļas ir tiešām lētākas nekā BOSCHa un pat ar kārtu x3). Un nedomāju ka tu esi kaut 10-to daļu no tiem koyotiem redzējis ko es esmu.

P.S. Uz cita tilpuma šīs paaudzes Avenšīem arī nāķ tikai DENSO elektronika

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

P.S. Msh - ja nezināji, tad aftermarket ģēneratorus koyotam var nopirkt no dažādiem ražotājiem, un Audi tāpat, un jaunc ģenerators nemaksā tos 250 Ls.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

es nezinu kāda elektronika ir bijusi maniem japāņu auto. pa 8 gadiem nekas no tās nekad nav noplīsis. pēc redzes atmiņas šķiet ka denso.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: P.S. Msh - ja nezināji, tad aftermarket ģēneratorus koyotam var nopirkt no dažādiem ražotājiem, un Audi tāpat, un jaunc ģenerators nemaksā tos 250 Ls.

Tā bija 1995. gada karīna. Tā kā tur bija šokolādei nopuvuši kontakti, man tos tomēr izdevās salodēt. Ja nebūtu izdevies, tad būtu šrotā piemeklēts kāds līdzvērtīgs normāls boša ģeņgeris. Un jā, tas pats Liro teica ka var jaunu ģeņģeri pa 120 ls dabūt.

Pierīgā varbūt kādi vecie civiki palikuši,liepājā astoņdesmitajos ražotos kantainos vairs manīt nevar.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Nu kā lai tev izskaidro...

Prezi vienreiz izmanto un izmet - tas par japāņiem

To pašu prezi vairākkārt - audi

Kaut kā nav nācies manīt ka šajā valstelē kāds pat getzu pēc līzes beigām vestu uz šrotu un nevis censtos pārdot

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Tā bija 1995. gada karīna. Tā kā tur bija šokolādei nopuvuši kontakti, man tos tomēr izdevās salodēt. Ja nebūtu izdevies, tad būtu šrotā piemeklēts kāds līdzvērtīgs normāls boša ģeņgeris. Un jā, tas pats Liro teica ka var jaunu ģeņģeri pa 120 ls dabūt.

Pierīgā varbūt kādi vecie civiki palikuši,liepājā astoņdesmitajos ražotos kantainos vairs manīt nevar.

Hmm intersanti, droši vien tā ir UK saliktā Carina. Tādu gan nav nacies sastapties, vai aºī ja ir - tad laikam neesmu iedziļinājies.

Bet jā tā ir, tad nav brīnums - UK auto tas ir kaut kas "nepārspējams". Pat Toyota un Honda tos čūrātājus nespēj izmācīt strādāt kā pieklājas !!!

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

kā reiz par tādu auto nav nekādu sūdzību.

pirms 2 gadiem gribēju pārsēsties uz GS, nojuka darījums un tagad labi vien ir. tos 350Ls katru mēnesi pa šito laiku ieliku depo un braukšu ar šito kamēr ies. tagad pat labāk, auto maksā mēneša algu un visi riski ir diezgan vienaldzīgi

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Hmm intersanti, droši vien tā ir UK saliktā Carina. Tādu gan nav nacies sastapties, vai aºī ja ir - tad laikam neesmu iedziļinājies.

Bet jā tā ir, tad nav brīnums - UK auto tas ir kaut kas "nepārspējams". Pat Toyota un Honda tos čūrātājus nespēj izmācīt strādāt kā pieklājas !!!

Nu te gan pie vainas ir bošs un fakts, ka koijota inženieri pieļāva, ka bošs tādu sūdu iedod - vismaz vizuāli parasts boša ģeņģeris, kādi atrodami deviņdesmito gadu audī, fofāgenos, opeļos, bembjos etc, vienīgi šokolāde tāda interesanta - it kā parasta boša šokolāde [bet mazliet savādāks izmērs, parastās šokolādes laikam bija par lielu], bet tai klāt tāds plastmasas sūds, kurā ir dažas radiodetaļas un galā štekeris ar trīs kontaktiem - un tas viss maksā kosmosu Bet nu nav vienīgā boša detaļa, kas sastāv no pāris niekiem, bet maksā kosmosu, mani šis boša faktors arī diemžēl skar

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti