Ja tu nezini vai iespējams nomainīt, tad man jājautā - kā tu zini, ka tieši vadības bloks nedod signālu?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja tu nezini vai iespējams nomainīt, tad man jājautā - kā tu zini, ka tieši vadības bloks nedod signālu?
Nu ir jau tāda elementāra lieta, kā diagnostika.
Otrkārt, runa ir par to, vai iespējams apmainīt pret citu, bez liekām galvas sāpēm un sekojoša brēciena par to, ka nevar pielaist vispār. Cik šis bloks ir piesiets imobilaizeram, utt.
Gun_s rakstīja: Nu ir jau tāda elementāra lieta, kā diagnostika.
Otrkārt, runa ir par to, vai iespējams apmainīt pret citu, bez liekām galvas sāpēm un sekojoša brēciena par to, ka nevar pielaist vispār. Cik šis bloks ir piesiets imobilaizeram, utt.
Tu proti izveikt diagnostiku bet neko nejēdz no elektroshēmas? Jebšu tavs 'diagnostiķis' ir kaut kāds amatieris kurš nespēj tev ieteikt risinājumu? Aizbrauc pie labāka diagnostiķa.
Saki, ka Bosch sertificēts diagnostiķis neder?
Nemaz nesākšu stāstīt, ko pateica un apskaidroja.
Tev tikpat būs tikai pretjautājumi, bet ne saturīgas atbildes.
Jautājums jau bija par pieredzi....
Gun_s rakstīja: Saki, ka Bosch sertificēts diagnostiķis neder?
Nemaz nesākšu stāstīt, ko pateica un apskaidroja.
Tev tikpat būs tikai pretjautājumi, bet ne saturīgas atbildes.
Jautājums jau bija par pieredzi....
tu tak esi āzis....nu kas tas par sertificētu diagnostiķi, ja viņš tev nemācēja pateikt var vai nevar nomainīt to bloku....viņam pieredze nav, toties te nu būs īstā vieta kur bloku mainītāji dalīsies pieredzē.
ekk..pīse.
Par āžiem Tev noteikti ir vairāk zināms!
Tu esi **** vai izliecies greizs?
Tas tak pat skolas bērnam skaidrs, ka bloks IR maināms, tik jautājums vai to veikt pie dīlera (padsmit gadīgam autiņam....), vai arī KĀDAM ir pieredze.
Uz tevi tas acīmredzami neattiecās!
Nūdele!....
Gun_s rakstīja: Par āžiem Tev noteikti ir vairāk zināms!
Tu esi **** vai izliecies greizs?
Tas tak pat skolas bērnam skaidrs, ka bloks IR maināms, tik jautājums vai to veikt pie dīlera (padsmit gadīgam autiņam....), vai arī KĀDAM ir pieredze.
Uz tevi tas acīmredzami neattiecās!
Nūdele!....
Gunāriņ, normāls autoīpašnieks kurš neko nejēz no elektronikas brauc pie tāda diagnostiķa kurš prot ne tikai atrast problēmu, bet arī to novērst. Sertifikātam nav nekādas nozīmes.
nu, paņemsi šrotā bloku, nomainīsi un atkal kaut kas neies. Brauksi otrreiz pie tā paša sertificētā, maksāsi viņam lai uzzinātu ka esi nopircis bojātu bloku?
Āzis tu esi, lai arī neko no viņiem nesaproti.
Savaa laikaa nomainot autinjam dzineeju ilgi nevareeju to dabuut normaalaa dziesmaa kameer nenomainiiju vadiibas bloku kursh bij jaamaina kopaa ar imobilaizera vadiibas bloku.
auma rakstīja: Savaa laikaa nomainot autinjam dzineeju ilgi nevareeju to dabuut normaalaa dziesmaa kameer nenomainiiju vadiibas bloku kursh bij jaamaina kopaa ar imobilaizera vadiibas bloku.
fordam viss ir čerez žôpu, vai tikai daži mezgli?
Tā! Makaronu vairs vērā neņemu! ( Ko, uz kāda pamata, viņš var spriest, par manu sajēgu no elektronikas, nezinu! Baidos, ka mans diploms (taisnība, gana sens) un praktiskā pieredze (protams, konkrētā jomā!) ir vairāk vērts, kā šie bezjēgas izteikumi!) Gribošo arī nē!
Runājot par tēmu:
1. Pa šo laiku noskaidrots, ka šim ***auto modelim vadības bloks nav saistīts ar imobilaizeri (laba ziņa!).
2. Ir apzināts, kur sadabūt "donoru", kā arī zināma aptuvenā cena (laba ziņa!).
3. Process jāveic "neatejot no kases" (sliktā ziņa!).
4. Nav iespējas paņemt līdzi diagnostikas stendu un 12>220 pārveidotāja "uz sitienu" man arī nav.
Mazais oscilis no 12V nestrādā(vēl aizvien slikta ziņa).
5. Atliks iemaksāt ķīlas naudu un "neatejot no kases" meklēt strādājošu bloku. Uz tausti....
6. Bet, ja nu noveicās?!
Sviestc arī reiz meklēja ECU,bet sameklēja MAF.
Topiks ar sarkano izcelts,nefis sev prātu!
Zoo rakstīja: Sviestc arī reiz meklēja ECU,bet sameklēja MAF.
Topiks ar sarkano izcelts,nefis sev prātu!
Drit vai kociņ!
Vēl viens rakstnieks, kurš nelasa!
Problēma taču ir jau konstatēta konkrēti! Risinājums nu jau ir skaidrs (rakstīts augstāk).
Protams, tika jau pameklēts gan iekš www.fordmondeoclub.ru, gan citur. Tagad ir arī skaidrs, ka konkrētā auto dzinēja vadības bloks (ECC (A15)) ir nomaināms visai vienkārši, tik jāatrod pareizais (un dzīvs!) bloks. MAF te nav vainīgs! Arī tas jau tika izmēģināts, pirms devos uz diagnostiku, jo vairāk ideju nebija.
Viss! Topiks slēgts!
P.S.
Tikko pārbaudīju vēlreiz. Trīs vārsti signālu saņem, bet ceturtais nē! Kāds te sakars ar MAF, Lambda vai visu ko citu, loga skalojamo šķidrumu ieskaitot?!
P.P.S.
Laikam jau taisnība tiem, kuru komentārus esmu lasījis: padomu te sen jau nav vērts meklēt! Tikpat labi var pajautāt DELFI Forumā. Publika laikam tā pati..... Arī stils.
Gun_s rakstīja:
Zoo rakstīja: Sviestc arī reiz meklēja ECU,bet sameklēja MAF.
Topiks ar sarkano izcelts,nefis sev prātu!
Drit vai kociņ!
Vēl viens rakstnieks, kurš nelasa!
Problēma taču ir jau konstatēta konkrēti! Risinājums nu jau ir skaidrs (rakstīts augstāk).
Protams, tika jau pameklēts gan iekš www.fordmondeoclub.ru, gan citur. Tagad ir arī skaidrs, ka konkrētā auto dzinēja vadības bloks (ECC (A15)) ir nomaināms visai vienkārši, tik jāatrod pareizais (un dzīvs!) bloks. MAF te nav vainīgs! Arī tas jau tika izmēģināts, pirms devos uz diagnostiku, jo vairāk ideju nebija.
Viss! Topiks slēgts!
P.S.
Tikko pārbaudīju vēlreiz. Trīs vārsti signālu saņem, bet ceturtais nē! Kāds te sakars ar MAF, Lambda vai visu ko citu, loga skalojamo šķidrumu ieskaitot?!
P.P.S.
Laikam jau taisnība tiem, kuru komentārus esmu lasījis: padomu te sen jau nav vērts meklēt! Tikpat labi var pajautāt DELFI Forumā. Publika laikam tā pati..... Arī stils.
Ja ir donors, atnes man, pa 20Ls brauksi laimīgs. Ja ir nepieciešama diagnostika, noteiksim konkrētu vainu.
phenom rakstīja: Ja ir donors, atnes man, pa 20Ls brauksi laimīgs. Ja ir nepieciešama diagnostika, noteiksim konkrētu vainu.
Vai tev ir boša sertifikāts?
jeb vismaz vecs diploms?
FM-1 vadības bloks
Labdien!
Varbūt kādam ir pieredze? Vadības bloks nedod signālu uz vienu inžektoru. Vai ir iespējams meklēt donoru un vienkārši nomainīt? Varbūt ir iespējams remonts?