Problēma ļoti vienkārša un parasta - izdilis otrā roba sinhrs. Nasing spešel. Katram otrajam no vecajiem audī, manējo ieskaitot, ir tāda proba Neko, slēdzu ar izjūtu.
P.S. Kura gada oktāvija?
Problēma ļoti vienkārša un parasta - izdilis otrā roba sinhrs. Nasing spešel. Katram otrajam no vecajiem audī, manējo ieskaitot, ir tāda proba Neko, slēdzu ar izjūtu.
P.S. Kura gada oktāvija?
msh rakstīja: Problēma ļoti vienkārša un parasta - izdilis otrā roba sinhrs. Nasing spešel. Katram otrajam no vecajiem audī, manējo ieskaitot, ir tāda proba Neko, slēdzu ar izjūtu.
P.S. Kura gada oktāvija?
2006.gada modelis- O2
zhuks rakstīja:
msh rakstīja: Problēma ļoti vienkārša un parasta - izdilis otrā roba sinhrs. Nasing spešel. Katram otrajam no vecajiem audī, manējo ieskaitot, ir tāda proba Neko, slēdzu ar izjūtu.
P.S. Kura gada oktāvija?
2006.gada modelis- O2
mums diviem darba auto līdzīga problēma bija... vienam nomainīja kārbu pēc garantijas....
Interesanti, škoda kārbās liek ķīniešu sinhrus? Manai kārbai savulaik vienīgais liepājas kārbu meistars salika svežus otrā un trešā roba sinhrus, kādu gadu nokalpoja
zhuks rakstīja: Nepieciešams padoms!
Škodas Octavijas kārba- ja veic ātru, arī normālu, ātrumu pārslēgšanu no 1. uz 2. robu ir grūti ielikt 2. pārnesumā- dzirdams krakšķis. Ja to dara lēnām, tad var ielikt normāli.
Sakiet, lūdzu, kur varētu būt problēma?
Ibitvoju prooba! liec treshajaa! i miers maajaas!
msh
27.06.2009 15:33
Interesanti, škoda kārbās liek ķīniešu sinhrus? Manai kārbai savulaik vienīgais liepājas kārbu meistars salika svežus otrā un trešā roba sinhrus, kādu gadu nokalpoja
==========================
Skatoties, kur tas meistars tos sinhrinjus pirka. Turklaat jautaajums, vai vinjsh konusus uz muftas paarmeeriija, jeb vismaz to, cik dzilji sinhrinjsh seezhas tur iekshaa? Vispaar jau
lielie rezerves dalju tirgotaaji nereti iepeerk detaljas peec principa "labaak leetaak, buus lielaaks navars", iipashi neruupeejoties par detalju izcelsmi. Veel vecajaa darbaa bij mums klients, kuram bija pretenzijas pret piegaadaato ellju kvalitaati. Vinja skaidu granulu mashiinai bija shneka gultnis uz kuru ir baisa slodze, krievu razhojuma gulnji kalpoja taa ap meenesi. Nu tad bija atveezeejies, un Polijaa (!) nopircis t.s. "origjinaalo" SKF gultni. Liels bij vinja izbriins, kad tas peec nedeeljas izjuka Nu un saakaas bljaustiishanaas ...a es ierastajaa stilaa vinjam teicu "davai suutaam gultni uz SKF" - proceduura bij zinaama, daudzkaart dariita. Liels bija muusu izbriins, kad peec nedeeljas sanjeemaam atpakalj aptuveni shaadu tekstu: atvainojamies, bet no shaada sastaava metaala mees neesam razhojushi gultnjus un nerazhojam. Klaat bija metalograafijas un spektrogrammu izdrukas "muusu" gultnim un SKF "origjinaalmetaalam". Un, pats galvenais, jauns SKF gultnis!
Nu ko, jamo gultni ielika, viirs paraadiijaas peec kaada pusgada, gultnis veel straadaaja, peec gada arii veel straadaaja. Ar to pashu ellu, pret kuru vinjam bija bijushas pretenzijas... Kaa pats teica, pasuutiishot no Zviedrijas, no SKF veel vienu, lai staavot rezervee. Esot gan 5x daargaaks, kaa krievu gultnis, bet vismaz nav jaachakareejas ar taa agregaata staaveeshanu diikaa un paarjaukshanu. Detaljas viena otra ta taadas, ka bez telfera nu nekaadi ...
Nezinu par izcelsmi, noteikti kaut kāda nezināma ķīnas kaktu darbnīciņa Bet vispār stiliņā lasīts ka jaunie sinhri [nu vismaz tie, kas šajā valstelē nopērkami ] nefiga neiet un ja pats taisa sev kārbu, tad labākais risinājums ir no kādas citas audī kārbas paņemt kādu ceturtā vai piektā roba sinhru un ielikt beigto otrā un trešā vietā. Tālākā nākotnē būs jāpamēģina.
Šajā gadījumā varētu palīdzēt transmisijai paredzētais Xado brīnumlīdzeklis. Esmu paprovējis - darbojās lieliski. Man vienam auto ne tikai slikti 2 pārnesumā slēdzās, bet arī visa kārba žļarkstēja. Iepildīju vienu tūbiņu Xado brīnumlīdzekļa (cena ap 10,- LVL), nobraucu instrukcijā noteiktos 30km un jau tiešām jutu reālu darbības uzlabojumu un trokšņu samazināšanos. Pēc nobrauktiem 300km visas iepriekšējās problēmas bija jau pagātnē.
Kaksis rakstīja: Ja pārdošanai, tad der arī rumbulas variants - nedaudz koka skaidu kārbā.
varuzpildiit arii ar sunja su.udiem. efekts buus arii juutas caur degunu!
Palasīju par Xado- un pietika. Labāk darīt pārbaudītu variantu- remonts! Ja to veic pie kāda Škodas dīlera, tad aptuvenās izmaksas varētu būt 400,- Jebkurā gadījumā paldies par ieteikumiem.
Ātrumkārbas problēma- 2.robs!
Nepieciešams padoms!
Škodas Octavijas kārba- ja veic ātru, arī normālu, ātrumu pārslēgšanu no 1. uz 2. robu ir grūti ielikt 2. pārnesumā- dzirdams krakšķis. Ja to dara lēnām, tad var ielikt normāli.
Sakiet, lūdzu, kur varētu būt problēma?