Kāda dzīve, tāc niks
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
a ko šamie nepatīk, ja nav noslēpums? "VW Sharan, Ford Galaxy, Chrysler, Dodge lūdzu nepiedāvāt"
Amerikānis ir bijis lietoshanā: 60.gadu tehnika, arī drošība, komforts ok;
vw, ford.....visu atzīts slikts tehniskais īstenojums
a no vēlamajiem visvēlamākais tomēr vw?
nebūtu slikti vw, vēlams ar 1,9 dīzeli, obligāti ar a/c vai klimu
īstenībā visu izšķir konkrētā auto stāvoklis
Sretsked rakstīja:
turbopiile rakstīja: a no vēlamajiem visvēlamākais tomēr vw?
Sharan sūds, kvalitāte nekāda, vot T4, tas gan cita lieta.
Šis nav kaut kāds Pirmā brālēns ?
apgalvojums ir taisniigs. pirmkaart ieksh sharana nav tik daudz vietas, kaa autors grib, otrkaart kvalitatee un konstrukcijaa shamais tieshaam ir bediigs. T4 ir labs konstruktiivi, bet salons ir aizvesturisks. par laba T4 ciparu var iegadaat labu labo shrysler ar gazi, kas ir galvas tiesu paraaks komforta zinjaa, un paris tukstoshi paliks paari beerniem saldejumam.
nojūgties var...
gribu ar vienu dupsi uz diviem podiem apsēsties....
lai veicas...
Vaajprats rakstīja: Mainu ...
pieejams ir ševrolets... ar 6.5 turbodīseli un dafiga vietām... pieļauju, ka vairāk kā vojadžierī...
Pielauju, ka runa iet par suburbanu....noup, paldies.....gluzi starpstatu autobusu man nevajag
Slinkais rakstīja:
apgalvojums ir taisniigs. pirmkaart ieksh sharana nav tik daudz vietas, kaa autors grib, otrkaart kvalitatee un konstrukcijaa shamais tieshaam ir bediigs. T4 ir labs konstruktiivi, bet salons ir aizvesturisks. par laba T4 ciparu var iegadaat labu labo shrysler ar gazi, kas ir galvas tiesu paraaks komforta zinjaa, un paris tukstoshi paliks paari beerniem saldejumam.
Kas tad iekš džera salona ir tik ļoti muderns - tas, ka ķebļi ir taisīti ar domu par viesistabu un nevis mašīnu? Toties T4 ir ķīseļpowā, pie kura bik piestrādājot, džera alternatīva varēs sacensties vienīgi ar skaņu un gāzes smaku
shogad iegadajos T&C 00' uzreiz ielikta gazes shpice. un izmaksas degvielaa man ir mazaakas kaa T4 2.5tdi (1.9 ir smiekliigi tik lielam auto) chryslera limited versijas salons ir paraakais ko esmu redzeejis venos vispaar. nerunajot par tomaatu, kuru ieksh T4 arkartiigi gruti atrast. +chryslera dzinejam nekaadas siksnas nava, kjede paredzeeta visam muzham, un genas siksna ar vienu roku mainaama. auto ir izbraucis visu ojropu shogad, ir priimaa. ne gramu nenozheloju ka nenjeemu par to naudu 5 gadus vecaaku T4, kas tehniski varbuut ir ok, bet tomeer ir un paliek naglu kaste.
Es biju līdzīgas izvēles priekšā, nopirku renault espace. Nu jau kādi 15 000 nobraukti. Nekādu problēmu, izņemot paša izraisītu, nav bijis. Salīdzinot ar sharan veidīgajiem un amerikāņiem, lētāks pērkot un ekspluatācijā, nav izteikto šarāna tehnisko un amerikāņu patēriņa problēmu. Zagļiem vispār neinteresē, var neapdrošināt, pat atstāt vaļā. Patīkams sīkums, priekšējie beņķi griežas riņķī par 180 grādiem.
Ja vajag skriešanai, tad var ņemt 3.0 V6 benzīnu ar automātu, ja normālai braukšanai, tad pietiek ar 2.0 benzīnu.
Nortel rakstīja: ...ekspluatācijā, nav izteikto šarāna tehnisko un amerikāņu patēriņa problēmu. ...
galvenais, pašam tam noticēt...
Njā.Iauto ir iauto.tikai spams, praktiski, toties jautri
Yetti rakstīja:
Vaajprats rakstīja: Mainu ...
pieejams ir ševrolets... ar 6.5 turbodīseli un dafiga vietām... pieļauju, ka vairāk kā vojadžierī...
kas tas? uz vietas? cena? vai tiešām 6.5 tilpums,neesmu manījis, tikai 7 litrīgu!? atsūti uz PM ko konkrētu,kautko līdzīgu meklēju.
pagashnedeelj tiku vizinaats ar espace. nu piedodiet, bet galigi garaam. leets salons, parastaas, nebidamas durvis, zems jumts. stulbais elektro merinstrumentu panelis. dzineji domaju ar nav nekaadi uuber usticami. vieniigais subiektiivais pluss, ir veiksmiigs dizains.
no reno labprāt mainītu pret trafic
Trafiam viena stulba nelaime - ventilatora režīmu (tipa apgrieziena) regulātors ātri safišās un priekš tās detaļas maksā da X. Ja pazīstams elekriķis IMO viegli novērst, bet citādi var gadīties ka vents skrien tika tajos režījumos kuros neviens viņu nelieto - pašā ātrākajā režījumā. Subjektīvi tas pats Trafiks Opel ādā (aka Vivaro) škiet bišk sakarīgāks. Garā bāze vispār ļoti iepatikās.
Bet tam Traficam utml. ar prasās 2,5 litri - lai mazāks iespringums braucot.
WALA rakstīja: Bet tam Traficam utml. ar prasās 2,5 litri - lai mazāks iespringums braucot.
ar fimpi pa pieri neprasās
2,0dci L1H1 115zs+čips , ne reizi nau izjusc 'jaudas' trūkums apdzenot waj 'stumjot' kādu fidaru pa 'lielceļu'
tas ka , pēc voyadžera , pārāk tālu un ilgi ar to sūūtu negribas braukt jau ira cic stāsc
P.S.a priekš 2,5litrīgajiem vēl joprojām nau izgudrota ilgspēlējoša kārba, tas tā infai......
Mūsdienās vienkārši rūpnīca no tā mazmotora izspiež vairāk lai kapeikfisējiem nerastos psiholoģiskas dabas problēmas sakarā ar motora litrāžas ciparu un tajā pašā laikā nebūtu jāsūdzas par jaudas trūkumu Bet no lielākiem motoriem var izspiest vairāk un tie vismaz rūc nevis izdod visādas kaitinošas šujmašīnas skaņas
jugasvilli - ja tu pērc pilnīgi jaunu busu - ir pouhj kāds ir motora tilpums, tad kad tu pērc lietotu - ir vērts sākt skatīties. Kaut aºī tas atkarīgs no tā cik tajā busā mēdz iekraut.
Ja man jāska godīgi - man arī 2,5 Trafiks likās gliemezis, lai aºī rāviens no vietas ir labs. Vairāk par 120 km/h nerodas vēlme braukt - ļoti švaki uznem ātrumu.
P.S. nezinu ko jūs tur regulāri ar tām karbām darat, bet tiem 2 Trafikiem kas mums darbā bija kārbām nebija absolūti nekādas vainas, tiesa tie bija pasažieru versijas, kurās tika pārmaiņus vadāta gan salīdzinoši neliela svara krava, gan pasažieri.
par 2,5nieka karopku konkrēti nepateikšu vairs , esmu paaizmirsis to bēdu stāstu , bet tika pirkc 2,0nieks jo pac pardevējs (vec čoms) nerekomendeja 2,5nieku , ķippo spēkā jēga maza a karbā varot ieberzties .
Vaajprats rakstīja: Kāda dzīve, tāc niks
Vājprātības definīcija esot: darīt vienu un to pašu un gribēt, lai būtu cits rezultāts.
/autors šķiet bija viens no tiem viedajiem ebrejiem - mc2/
.... šitā epidēmija jau sen plosās, bet neviens nez kāpēc tar to tik daudz nefano kā par cūku gripu, laikam vakcīnu tirdzniecība nav paredzēta pēc definīcijas/mºketinga plāna
Nevajadzētu ļaut šitiem slimniekiem pārāk izplatīties. Pieskatam katrs sevi un viss būs bumbās
Mainu SUV pret busu vai minivenu