skatoties, ko, Tu, ar to auto taisies darīt... ziemā no kupenas izbraukt OK, nopietnākus sūdus aizmirsti...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
skatoties, ko, Tu, ar to auto taisies darīt... ziemā no kupenas izbraukt OK, nopietnākus sūdus aizmirsti...
man arii baigi patiikt, reals aparaats iistenibaa un dizainiski smuks.
Bračkam šitāds ir ar 2.4 atmosferisko.
Ir OK. Hadene debišķīga, stinga un autouz ceļa turās kā pielīmēts. Uz grantenes ar tikai labas atsauksmes esmu dzirdējis.
Motors- pašam likās kad 2.4 varētu būt labāks performance, bet ir ir OK. zirgi laikam 150- manuprāt pamaz. Bet cik ir braukts- pieteiek, līdz 140, 150 var braukt nebēdājot- vairāk neesmu mēģinājis.
Salons, grabažnieks- gana lieli. Normāla izmēra cilvēkiem vismaz aizmugurē nav problēmas apsēsties (Normāla izmēra- 185-195 cm gari, dzīvsvars ap 100)
Ja ir iespēja dabut -ņem 2.0T- tas ir labs engine.
Pie mīnusiem var minēt adaptīvo automātu. Ja sanāk pa šoseju daudz dzīties- automāts ar laiku pierod pie kickdowniem- tad ir jāliek lietā automāta funkcija + un -. Šo vairākkārt esmu no bračkas dzirdējis.
Riepas standartā 55 r17, platums laikam ap 230 - tapēc iespējams arī tā stabilā gaita.
Apetīte 2.4 tā normāli braucot kādi 12-14, gonkojot krietni vairāk, sēņojot uz kādiem 10-11 var ielīst jauktajā režimā (pēc papīriem laikam ir kaut kādi 11l)
Nobraukti ir kādi 100 000- iznemot garantijas apkopes un kasko nekadu citu sudzibu nav bijis tam konkretajam eksemplaram.
Kaut kur dzirdeju kad siem modeliem esot slimiba- mirstot klimata vadibas bloki- bet tur cenas pat pie dilera esot Ok(lidz 100 lvl jauns).
Ja kas vēl interesē- jautā.
Gachs rakstīja: Visticamāk Tu domā iepriekšējo Outlander paaudzi līdz 2006.gadam.
Normāls aparāts, klienti dod labas atsauksmes par izturīgu balstiekārtu, no motoriem jāņemot vai nu 2.0T vai 2.4, jo tas atmosfēriskais 2.0 esot par gausu, priekš tās bundžas Pats esmu vizināts ar 2.4 - pilnīgi pietiek
veel + --> Patstaviigais 4x4- nav akts ar automatisko aimugures piedzinas ielsegsanos nelaika (piemeram bridi kad uz ledus megini savakt)
Bracka jau slavē baigi jo ir pabraucis ar citiem suv un savejo, lai ari jau pavecs un pabraukts (06' un kadi 110 000), tomer slavē.
Protams SUv ir SUVs- bezcelos ar tādu + asfalta riepām tālu netiksi. No kartiga džipa visos šitajos ir tikai augstāka sēdpozīcija un 4x4.
kad kāds iemācīsies atšķirt zirgus no vilkmes...
seski, plja...
man būs tāc pac Rūdolfs, un es Tevi uzvilkšu uz "zaņa"..
Ble, piesipas
Specially for U - teereeju laiku un ieliidu saitos sameklet cik sitam drapakam pret tiem 142 lopiem ir nm
Power: 119 kW , 160 HP SAE @ 5,750 rpm; 162 ft lb , 220 Nm @ 4,000 rpm
Nax piesejies Jetti- zirgu lopus atcereejos un tos arii ierakstiju.
Yetti rakstīja: kad kāds iemācīsies atšķirt zirgus no vilkmes...
seski, plja...
man būs tāc pac Rūdolfs, un es Tevi uzvilkšu uz \"zaņa\"..
220nm pie 4k , diezvai ar viņu vispar no kupenas var izkarpities
UBJU rakstīja: 220nm pie 4k , diezvai ar viņu vispar no kupenas var izkarpities
var...
ja dikti stumj...
japcar rakstīja: Ble, piesipas
Specially for U - teereeju laiku un ieliidu saitos sameklet cik sitam drapakam pret tiem 142 lopiem ir nm
Power: 119 kW , 160 HP SAE @ 5,750 rpm; 162 ft lb , 220 Nm @ 4,000 rpm
www.internetautoguide.com/...
Nax piesejies Jetti- zirgu lopus atcereejos un tos arii ierakstiju.
Yetti rakstīja: kad kāds iemācīsies atšķirt zirgus no vilkmes...
seski, plja...
man būs tāc pac Rūdolfs, un es Tevi uzvilkšu uz "zaņa"..
da nomiierinies,,, tāds kašķa paveids... pērc un esi laimīks...(K s podjobom)
man domaat, ka tam oulanderim nav gan full time AWD. Ja braucot pa netiiriitu sniegotu shoseju izdomaasi liist paari viduu saskjuureeto valni, tad prieksheejie rati saak spoleet un tad piesleedzas aizmugureejie rati un sajuuta ir viegli sakot diivaina. sajuuta taada, ka aizmugure meegjina pastumt vairaak kaa prieksha var paripot un tad saakas taada jauka aimugures peldeeshana visaadi citaadi auto kaa auto, bet nu degvielas paterinjsh ir kosmoss tam bezmotoram
Tur jokus gadiijuma netaisa kaut kāds Traction control?
specenē un apskatos raxtits ka fullt ime awd.
Ari forumos cilveki ta runa:www.out-club.ru/...
Bračka teica kad uz ledus ir testējis- visi 4i vienlaiciigi saak bukseet- nav taa kad prieksejie riteni izbuksee un tad tikai aizmugures ritenji piesleedzas.
Jaunajiem Outlanderiem gan esot iespeja parslegties starp rezimiem (tikai prieksa, auto 4x4 vai full tim 4x4) vecajiem nee.
krabuchio rakstīja: man domaat, ka tam oulanderim nav gan full time AWD. Ja braucot pa netiiriitu sniegotu shoseju izdomaasi liist paari viduu saskjuureeto valni, tad prieksheejie rati saak spoleet un tad piesleedzas aizmugureejie rati un sajuuta ir viegli sakot diivaina. sajuuta taada, ka aizmugure meegjina pastumt vairaak kaa prieksha var paripot un tad saakas taada jauka aimugures peldeeshana visaadi citaadi auto kaa auto, bet nu degvielas paterinjsh ir kosmoss tam bezmotoram
katraa zinjaa tam outlanderim dziive beidzaas uz jumta graavi tieshi shitaa AWD deelj. Boss izpildiija vingrinaajumu braukt pa nosnigushu netiiriitu shoseju no Siguldas uz Rigu un to slaido likumu ar kuru sakas 2 joslas katra virziena nepanjema. Izsliideeja prieksha, piesleedzaas aizmugure, kas sagrieza auto pa 180 gradiem un taa sakot bremzee nu kad rati gaisaa.
krabuchio rakstīja: katraa zinjaa tam outlanderim dziive beidzaas uz jumta graavi tieshi shitaa AWD deelj. Boss izpildiija vingrinaajumu braukt pa nosnigushu netiiriitu shoseju no Siguldas uz Rigu un to slaido likumu ar kuru sakas 2 joslas katra virziena nepanjema. Izsliideeja prieksha, piesleedzaas aizmugure, kas sagrieza auto pa 180 gradiem un taa sakot bremzee nu kad rati gaisaa.
Bet vai tad tam nav pretizslīdēšanas opcijas?
Izkalusas pec mednieku/makskernieku stasta
Tas 4x4 jau ir tikai paliigs. Ja boss brauca kā traks un domāja "Man viss po- man ir 4x4" nu tad tāds iznākums ir acīmredzams.
Daudz parketnieki ir redzēti pa grāvjiem si faktora dēļ. Šajā gadījumā ne es, ne Tu nezina kapēc tavs boss ielidoja gravii - tikai vins pats. Un skaidrs kad neviens chomiem pec tam nestastis- pac noloxojos- iemaucu graavii jo sanesa. Nav automasiina vilciens- turklaat veel parketnieks.
Pārak daudz faktu pret vien cilvēka stāstīto.
Starp citu ar savu ravu kuram ar ir parketnieka "uber 4x4" ar jaunam ziemenem (ne M+S) arii pa sljuru braucu slapjaam paduseem. Tas 4x4 dod prieksrociibas- protams. Bet kluudas sluraa izlabps minimaali. Sanaaca no Rīgas līdz Ķegumam braukt pa Daugavpils šoseju kurai virziens no Rīgas nebija tīrīts vispār. Garām mauca tikai patroļi, land cruiseri. Visi sitie parketnieki mieriigi dudinaaja pa labo maleejo (lidz Ogrei) un netrauceeja lielajiem/istajiem dzipiem braukt.
Prtoams ar tiem visiem VSC, TRC un citiem sū. kludas uz cela uztaisit ir mazaka iespejamība- bet ne 0.
Pašam ir gadījies ātrumā iemaukt netīrītā ceļā vai kupena- autinu tāpat samet nedaudz kamēr tā elektronika izlīdzina. Uz 110-120 maucot pa šoseju ar 1-2 sekundēm pietiek lai aizlidotu....
+ Nav zināms kādas riepas bija bosam- visticamāk kaut kādas latvieša praktiskā M+S kam "ziemā naf ne vainas"
japcar rakstīja:
Riepas standartā 55 r17, platums laikam ap 230 - tapēc iespējams arī tā stabilā gaita.
Stabilā gaita ir dēļ tā, ka būvēts uz Lancera bāzes
krabuchio rakstīja:
Bet vai tad tam nav pretizslīdēšanas opcijas?
ir...
jumta bagāžnieks....
P.S. pats braucu ar Jeep Grand Cherokee Overland 2003/04 versijā 2.7 CRD, labam čomam ir LC 120... jāatdzīst, ka kruizerī ir vairāk vietas, bet mazāk jaudas... un LC pa ceļu ir taupīgāks... ar jumta kasti un lielo piekabi, jams ēda ap 11 Ltr, kad ar to pašu mans ēda ap 12 Ltr... tb 12.5 vidēji...
P.S. un es bosa vietā, iegēdājoties auto ar Full time 4x4, no sākuma pamēģinātu pa poligonu... Kaut gan pats jau nav mazais bērns...
nu boss jau onka gados, to outlander njeema lai mediibas var iebraukt izbraukt. mezhaa, mazos aatrumos jau logjiski ka pietiek laika tam awd izdomaat kad un ko dariit.
Savukaart aatraak braucot var rasties krenkji, jo AWD jau censhas padot griezi uz ratiem kuriem ir vislabākā sakjere. ja shis AWD tiek darbināts ar viskosajūgu, bet, ak vai, ziemaa tikko pielaistam autinjam taa ellja tur vareetu buut arii auksta, tad attieciigi visa taa griezes padoshana uz aizmugures ratiem noteik ar aizturi un tad nu rezultaats taa sakot uz sejas
Cik saprotu avarija notika uz Pleaskavas šosejas, šaipus Siguldas kur ceļš no 1 joslas pārto 2,5 joslās? Kur tad tavs boss dzīvo ja līdz tai vietai nokļuva ar "Aukstu eļļu diffā"?
Bet morāle pasakai jau ir Jetti aprakstīta 2 komentarus ieprieks. Ja gribi ar parketnieku gāzt pa mežu un neceļiem- patrenējies iepriekš kaut kur lai nesanāk novākoties.
krabuchio rakstīja: nu boss jau onka gados, to outlander njeema lai mediibas var iebraukt izbraukt. mezhaa, mazos aatrumos jau logjiski ka pietiek laika tam awd izdomaat kad un ko dariit.
Savukaart aatraak braucot var rasties krenkji, jo AWD jau censhas padot griezi uz ratiem kuriem ir vislabākā sakjere. ja shis AWD tiek darbināts ar viskosajūgu, bet, ak vai, ziemaa tikko pielaistam autinjam taa ellja tur vareetu buut arii auksta, tad attieciigi visa taa griezes padoshana uz aizmugures ratiem noteik ar aizturi un tad nu rezultaats taa sakot uz sejas
No savas (sumāri 150kkm )pieredzes par 'parketniekiem ' - ir tāc sūc ESP, tas uz 'glumā' sabremzēs tā ka var nepaspēt novākties , no 'citiem pa kajām' un arī izlīst no kupenas nepalīdzēs
Karoč dodoties 'bezceļā' tas draņķis ir jaizrubī a uz lielceļa , maucot pa šļuru , palidzēs savākties , bet der atcerēties ka var arī par daudz 'palīdzēt'
Jebkurā gadijumā , iegādajoties nezināmas vadības pepelocu , ir vērc 'patrennēties' , ka jau te Yettijs pieminēja
P.S. vadāmības/uzvedības ziņā , ir stipri atšķirīgi Auģī q un 'parketi' . Es to paguvu ātri un bez sapēm saprast , tālāk nebij nekādu probzu
OK taa kaa blakus nebiju tad tieshaam nepateikshu no kurienes un kaa vinjsh tur uz jumta gadiijaas.
Moraale ir taada, ka nav labaaka auto, kur vieniigaa elektriiba ir vajadziiga dzirkstelei un gaismaam un nekaadas automaatikas un elektronikas,kas domaa vadiitaaja vietaa.
krabuchio rakstīja: ...
Moraale ir taada, ka nav labaaka auto, kur vieniigaa elektriiba ir vajadziiga dzirkstelei un gaismaam un nekaadas automaatikas un elektronikas,kas domaa vadiitaaja vietaa.
tādas tagad ir lielākoties... gribas maukt uz medībām - iegādājies MB Gelandewagen kurc vai paņem rubikonu, gribi podus baidīt - pērc kaut ko ar pazemināto... outlandreris, kašķkis, foresters un tml domā tavā vietā....
OUTLANDER-A + un -
sveiki, domāju iegādāties Outlanderu, ko sakat puiši, kadi plusi un mīnusi, varbūt kāds var ko pastāstīt? Kā dzinēji 2.0 vai 2.4 u.t.t ? Paldies.