Man tas škiet nopietni…
Cilēks vismaz rūpējas par drošību.
Daži karina mašīnā visādus amuletus veiksmei, bet citi tomēr mēģina saremontēt bremzes, lai tās darbotos…
Man tas škiet nopietni…
Cilēks vismaz rūpējas par drošību.
Daži karina mašīnā visādus amuletus veiksmei, bet citi tomēr mēģina saremontēt bremzes, lai tās darbotos…
caur netu tās bremzes neviens neatgaisos
izklausās ,ka ir kārtīgi 'paspaidīts' gaisojot
vakumnieks tur ir ņe pricom -tīrākā gaisošanas vaina, ja nekur negāž 'gar malu'
Gaisots ir sākot ar talako riteni.Caur sistemu jau ir izlaisti nu kadi trīs litri bremžu šķidruma un nevies servisa darbinieks pat nemāk atbildēt jo paši ar to nav skarušies.Ir dzīts uz serisu bet visur atmet ar roku pēc pūliņiem.
stanga rakstīja: Gaisots ir sākot ar talako riteni.Caur sistemu jau ir izlaisti nu kadi trīs litri bremžu šķidruma un nevies servisa darbinieks pat nemāk atbildēt jo paši ar to nav skarušies.Ir dzīts uz serisu bet visur atmet ar roku pēc pūliņiem.
nu tas , ja ne kur netek un manšetes ir nomainītas , zvizģec ira galvenajam cilindram tobišh viņa korpusam . beigts vakumnieks izpaustos ka 'ciets' pedālis , bet ne grīdā 'iebrūkoš' .
man tā bija ar ģenerāļa volgu kamēr galveno cilindru 'v zbore' nenomainija , varēj gaisot un mainīt manšetes līdz riebumam
stanga rakstīja: Gaisots ir sākot ar talako riteni.Caur sistemu jau ir izlaisti nu kadi trīs litri bremžu šķidruma un nevies servisa darbinieks pat nemāk atbildēt jo paši ar to nav skarušies.Ir dzīts uz serisu bet visur atmet ar roku pēc pūliņiem.
Varbūt vēl kaut kur ir kāds caumurs, kur piesūc gaisu - man vienam universālim arī n-tie meistari nevarēja atrast vainu, kamēr pats neapskatīju visu sistēmu, un atradu, ka vainīgs bija pakaļējā tilta bremžu spēka regulators (atrodas virs aizmugures tilta).
Jā bet kā izskaidrot to kāpēc nākamajā dienā tas ir pēc sutkas bremžu pedālis atkal ir mīksts.Pēc mašinas pielaišanas pēctam tik pedāls paliek cietāks,pirms tam vari pedāli spaidīt cik tīk.
stanga rakstīja: Jā bet kā izskaidrot to kāpēc nākamajā dienā tas ir pēc sutkas bremžu pedālis atkal ir mīksts.Pēc mašinas pielaišanas pēctam tik pedāls paliek cietāks,pirms tam vari pedāli spaidīt cik tīk.
ticamāk, ka galvenajam cilindram ir feirāmis...
stanga , ibiopessõõ , nomaini tokš galveno cilindru ( visu , komplektā ) un tad ziņo
Mitrums izēdis cilindra sienā poru.
stanga rakstīja: Jā bet kā izskaidrot to kāpēc nākamajā dienā tas ir pēc sutkas bremžu pedālis atkal ir mīksts.
1)galvenais cilindrs
2)kaut kur piesūc gaisu...
3)kādā stāvoklī rocenes automātiskās regulēšanas sistēma?
man arī besī tie bremzes uz ielām...reāli tās bremzes ir nopietna problēma...iesaku atlaist bremzi un ...nep*st bobi, bet vest auto uz servisu ...bremzes nav tā lieta ar ko eksperementēt !!! beigta balle...
pozitiivais rakstīja: man arī besī tie bremzes uz ielām...reāli tās bremzes ir nopietna problēma...iesaku atlaist bremzi un ...nep*st bobi, bet vest auto uz servisu ...bremzes nav tā lieta ar ko eksperementēt !!! beigta balle...
Ir tādas lietas, kuras kurā katrā servisā neprot salabot, jo pārsvarā servisos meistari ir tādi, kuri gaida, kad šiem pateiks, ko darīt, kas jānomaina, to nomainīs un pofig par pārējo. Kaut kādu problēmu atrisināt šie ir par slinku/tupu - vai nu neņemsies vispār, vai sāks nomainīt vienu mezglu pēc otra, kamēr defekts pazudīs.
Savam vecajam auto 3x dažādos servisos mēģināju bremzes salabot, bet vienmēr pēc tam nedēļas laikā sistēmā atgriezās gaiss. Paguvu nomainīt aizmugurējos cilindrīšus, priekšas suportu remkomplektu, galv. cilindra remkomplektu, visas lokanās trubiņas un galu galā arī galveno cilindru (pret citu lietotu, par ko bija zināms, ka labs).
Pa to laiku iemācījos gan bez bremzēm izbraukt cauri Rīgas korķiem (3x Pārdaugava - Berģi sestdienās, kad tauta dodas uz laukiem) - bremze bija visu laiku jākačā (t.i. parādījās spiediens tik pēc 3-4 nospiešanas reizēm), gan pēc tam arī fiksi atgaisot ielas apstākļos - liku sievu pie pedāļiem, pats iemanījos, ka manā gadījumā pietika tikai aizmugurējo labo ratu atgaisot, auto pat nepaceļot - jāpiešauj tik roka.
Pēc tam pats izpētīju visu sistēmas uzbūvi un garāžā uz bedres ieraudzīju aizdomīgo elementu - virs aizmugures tilta atrodošos bremžu spēka izlīdzinātāju (vai kā nu tur to sauc) -bija mazliet mitrs. Nomainīju pret citu un problēma ar bremzēm bija atrisināta. Pēc tā laika uz servisiem skatos mazliet šķībi un mēģinu, cik vien iespējams pats apgūt arvien jaunas prasmes.
sarashkins rakstīja:
pozitiivais rakstīja: man arī besī tie bremzes uz ielām...reāli tās bremzes ir nopietna problēma...iesaku atlaist bremzi un ...nep*st bobi, bet vest auto uz servisu ...bremzes nav tā lieta ar ko eksperementēt !!! beigta balle...
Ir tādas lietas, kuras kurā katrā servisā neprot salabot, jo pārsvarā servisos meistari ir tādi, kuri gaida, kad šiem pateiks, ko darīt, kas jānomaina, to nomainīs un pofig par pārējo. Kaut kādu problēmu atrisināt šie ir par slinku/tupu - vai nu neņemsies vispār, vai sāks nomainīt vienu mezglu pēc otra, kamēr defekts pazudīs.
Savam vecajam auto 3x dažādos servisos mēģināju bremzes salabot, bet vienmēr pēc tam nedēļas laikā sistēmā atgriezās gaiss. Paguvu nomainīt aizmugurējos cilindrīšus, priekšas suportu remkomplektu, galv. cilindra remkomplektu, visas lokanās trubiņas un galu galā arī galveno cilindru (pret citu lietotu, par ko bija zināms, ka labs).
Pa to laiku iemācījos gan bez bremzēm izbraukt cauri Rīgas korķiem (3x Pārdaugava - Berģi sestdienās, kad tauta dodas uz laukiem) - bremze bija visu laiku jākačā (t.i. parādījās spiediens tik pēc 3-4 nospiešanas reizēm), gan pēc tam arī fiksi atgaisot ielas apstākļos - liku sievu pie pedāļiem, pats iemanījos, ka manā gadījumā pietika tikai aizmugurējo labo ratu atgaisot, auto pat nepaceļot - jāpiešauj tik roka.
Pēc tam pats izpētīju visu sistēmas uzbūvi un garāžā uz bedres ieraudzīju aizdomīgo elementu - virs aizmugures tilta atrodošos bremžu spēka izlīdzinātāju (vai kā nu tur to sauc) -bija mazliet mitrs. Nomainīju pret citu un problēma ar bremzēm bija atrisināta. Pēc tā laika uz servisiem skatos mazliet šķībi un mēģinu, cik vien iespējams pats apgūt arvien jaunas prasmes.
ar servisiem es nedomāju...Kosķas garāžiņu....tas pirmāmkārtām
izbraukt bez bremzēm cauri rīgai....Tu neesi varonis...Tu esi ideots!!! tas otrkārt
var jau bremzes savā vai kosķas garāžiņā ar izoleni taisīt....bet atceries, ka bremžu sistēmas gļuks ne tikai Tevi pie Pētera vair aizsūtīt, bet arī kādu nevainīgu kājām gājēju...bērnu...māti.... Tas treškārt.....pirms p*st santīmu padomā uz ko to var darīt un uz ko nē!
ps - nekas personīgs...tikai viedoklis...
pozitiivais rakstīja:
sarashkins rakstīja:
pozitiivais rakstīja: man arī besī tie bremzes uz ielām...reāli tās bremzes ir nopietna problēma...iesaku atlaist bremzi un ...nep*st bobi, bet vest auto uz servisu ...bremzes nav tā lieta ar ko eksperementēt !!! beigta balle...
Ir tādas lietas, kuras kurā katrā servisā neprot salabot, jo pārsvarā servisos meistari ir tādi, kuri gaida, kad šiem pateiks, ko darīt, kas jānomaina, to nomainīs un pofig par pārējo. Kaut kādu problēmu atrisināt šie ir par slinku/tupu - vai nu neņemsies vispār, vai sāks nomainīt vienu mezglu pēc otra, kamēr defekts pazudīs.
Savam vecajam auto 3x dažādos servisos mēģināju bremzes salabot, bet vienmēr pēc tam nedēļas laikā sistēmā atgriezās gaiss. Paguvu nomainīt aizmugurējos cilindrīšus, priekšas suportu remkomplektu, galv. cilindra remkomplektu, visas lokanās trubiņas un galu galā arī galveno cilindru (pret citu lietotu, par ko bija zināms, ka labs).
Pa to laiku iemācījos gan bez bremzēm izbraukt cauri Rīgas korķiem (3x Pārdaugava - Berģi sestdienās, kad tauta dodas uz laukiem) - bremze bija visu laiku jākačā (t.i. parādījās spiediens tik pēc 3-4 nospiešanas reizēm), gan pēc tam arī fiksi atgaisot ielas apstākļos - liku sievu pie pedāļiem, pats iemanījos, ka manā gadījumā pietika tikai aizmugurējo labo ratu atgaisot, auto pat nepaceļot - jāpiešauj tik roka.
Pēc tam pats izpētīju visu sistēmas uzbūvi un garāžā uz bedres ieraudzīju aizdomīgo elementu - virs aizmugures tilta atrodošos bremžu spēka izlīdzinātāju (vai kā nu tur to sauc) -bija mazliet mitrs. Nomainīju pret citu un problēma ar bremzēm bija atrisināta. Pēc tā laika uz servisiem skatos mazliet šķībi un mēģinu, cik vien iespējams pats apgūt arvien jaunas prasmes.
ar servisiem es nedomāju...Kosķas garāžiņu....tas pirmāmkārtām
izbraukt bez bremzēm cauri rīgai....Tu neesi varonis...Tu esi ideots!!! tas otrkārt
var jau bremzes savā vai kosķas garāžiņā ar izoleni taisīt....bet atceries, ka bremžu sistēmas gļuks ne tikai Tevi pie Pētera vair aizsūtīt, bet arī kādu nevainīgu kājām gājēju...bērnu...māti.... Tas treškārt.....pirms p*st santīmu padomā uz ko to var darīt un uz ko nē!
ps - nekas personīgs...tikai viedoklis...
Nu lab' bez bremzēm, tas bija pārspīlēti - pareizāk, kā jau teicu - ik pa brīdim bija jāuzkačā, lai pedālis būtu stingrs.
Bet tie servisi bija pavisam normāli, parasti servisi, caur kuriem izgājuši n-tie autiņi. Divos no tiem vērsos, jo tajos strādāja labi paziņas (pa citu tēmu gan, nekā tie "meistari", kas man bremzes "laboja").
Bet šito es vēl no vairākiem cilvēkiem esmu dzirdējis, ka servisos "meistari" gaida konkrētus uzdevumus un ne katrs ir spējīgs novērst Problēmu, kurai iemesls nav zināms.
Puikas, bez kaušanās!
Mja Kaksi un ko vēl japāņiem jānomaina komplektā ???
Vienīgais ko pēc manām domām japāņiem ir jāmaina komplektā ir servisu, kurš nerubījot fišku tev pusi mašīnas nomaina beztolkā.
Pozitīvais - vot tu gan esi kadrs, bremžu sistēma, kamēr tā nav pārvērtusies elektroniska(tipa drive by wire) ir ļoti viegli servisojama un apkopjama - tur vispār nav nekā tāda ko pats nevar izdarīt !!! K-gan aºī elektroniskā sistema - nekas tāds pārdabisks nav.
WALA rakstīja: Mja Kaksi un ko vēl japāņiem jānomaina komplektā ???
Vienīgais ko pēc manām domām japāņiem ir jāmaina komplektā ir servisu, kurš nerubījot fišku tev pusi mašīnas nomaina beztolkā.
Pozitīvais - vot tu gan esi kadrs, bremžu sistēma, kamēr tā nav pārvērtusies elektroniska(tipa drive by wire) ir ļoti viegli servisojama un apkopjama - tur vispār nav nekā tāda ko pats nevar izdarīt !!! K-gan aºī elektroniskā sistema - nekas tāds pārdabisks nav.
Tak neņem to pozjku galvā. Šamais dzīvē neko vairāk par priedes skuju nav redzējis, pie tam to pašu spēj aplūkot tik caur kontaktlēcu. No automobiļiem vispār saprot tik, cik cūcis no aviācijas.
Bet kakuļa secinājums tik tiešām pamatots ar vērā ņemamu statistiku.
nez. auto uzbuve visiem pluss minuss vienaada, ir skruvetas masdas, neko tur pardabisku neredzeeju, iznjemot to, ka visas detaljas taadas tievas, smalkas, vardsakot uz metalu shamie ekonomee un komforts jau katram savs. vienam tas ir miiksta piekare taa ka bedres nejuut, otram komfortu sagadaa stabilitate, ko var panaakt tik ar cietaaku piekari, kas japaniem raksturiiga.
WALA rakstīja:
Pozitīvais - vot tu gan esi kadrs, bremžu sistēma, kamēr tā nav pārvērtusies elektroniska(tipa drive by wire) ir ļoti viegli servisojama un apkopjama - tur vispār nav nekā tāda ko pats nevar izdarīt !!! K-gan aºī elektroniskā sistema - nekas tāds pārdabisks nav.
ja Tu runā par Flintstona mašīnu, tad Tev taisnība...
paskaties topika uzstādīto jautājumu...Tev izskatās, ka tas perdels zin ko dara un viņam rokas gana taisnas??? nē....tas ko saku, ka bremžu sistēma nav tā lieta ar ko eksperementēt pie Kosķas vai savām līkajām rociņām...
lai ar Lego konstruktoru pašmācības ceļā spēlējas...nevis manu...manu tuvo drošību uz ceļa, kad šāds pašdarbnieks pats nezinot ko ar savām bremzēm apdiršas pirms gājāju pārejas...piemēram...
un vispār...atsipies
Bremžu problēma
Ir viena ļoti liela problēma .Autiņs nostavēja garāžā divi gadi kad taisijos braukt izradās ka autiņam ir pazudušas bremzes.Izpetiju visu pec kartas kas par vainu atradu galvenaja cilindrā saēsta viena manžete nomainiju visu komplektu,bet neka bremzes nevar atgaisot kautkas traks pārgaju visus brenžu suportus.Izradas ieķīlejusi tas nekas nomainiju visiem suportiemvisas gumijas bet atkal neka bremzes ka nevar dabut atgaisot tā nevar.pedals nepaliek ciets un viss.piedarbinu autinu ja spiediens rodas bet ne pietiekami.Autiņš nostav sutku pedals atkal mīksts.Ko man darīt?Man ir aizdomas ka tas varetu būt vakumnieks pie vainas.Ceru uz jūsu palīdzību esmu bezizejā.