Pirmais rakstīja:
komonreils necik. tdi ļoti maz, bet prasts dīzelis tomēr tērē
Jau kopš Rūdolfa Dīzeļa pirmā dīzeļa piespiedu tukšgaitā neviens dīzelis netērē necik degvielas! Sāk kaut ko tērēt, kad apgriezieni pietuvinās tukšgaitai.
Pirmais rakstīja:
komonreils necik. tdi ļoti maz, bet prasts dīzelis tomēr tērē
Jau kopš Rūdolfa Dīzeļa pirmā dīzeļa piespiedu tukšgaitā neviens dīzelis netērē necik degvielas! Sāk kaut ko tērēt, kad apgriezieni pietuvinās tukšgaitai.
Shiis idejas vadoshais iereednis nejeedza paskaidrot apreekjinus un principus, taapeec LR Saeimas tautsaimnieciibas komisija sho jautaajumu neizskatiija.. Taatad shaads nodoklis nebuus
ValdisM rakstīja:
modena rakstīja:
ValdisM rakstīja:
modena rakstīja:
rudens68 rakstīja:
modena rakstīja:
Seene rakstīja:
modena rakstīja:
šo jau sen stāsta... tikai nez kāpēc prognozes nepiepildās...
Esi tur bijis? Nez kādēļ tie, kas ir uzdrošinājušies nogriezties no atļautajiem tūristu maršrutiem, ir šo prognožu piepildījumu jau redzējuši.
redzējuši... te daži nespēj izlasīt tekstu, tik redz ko šie vēlās.... a tu vel ar pasakām par uzdrošināšanos... "atļautiem tūristu maršrutiem"....
ja tādi eksistētu - šaubos ka kāds nogrieztos no tiem...
par situāciju zinu no baltkrievu paziņām, kuri regulāri brauc pie mums ciemos. Pēc pirmā Maximas XXX apmeklējuma šiem optimisms par Eiropu mazinājās... prasīja lai pievedu šos pie stendiem ar normāliem produktiem
trim paziņām - savas nozares spečiem darbs piešķīra dzīvokļus, kolhozā pēc 3 gadiem mehanizatoram piešķīra jaunbūvētu 4 istabu māju. normālo, vidēja izmēra.
Ja kaut puse no tevis teiktā būtu patiesība, tad LV iedzīvotāji ( it sevišķi krievi ) nebrauktu uz UK u t t ..... strādāt gadījumu darbus ,
viņiem laimes meklētāji nav vajadzīgi... to visu cilvēki dabū par smagu darbu un zināmiem sasniegumiem - jeb ja ir labi darba rezultāti - ir tev nodrošināta valsts dzīvojama telpa.
labi darba rezultāti...
offtopiks, bet te prātā nāk viena anekdote no PSRS laikiem.
Kolhoza xxx slaucēja x sasniegusi fantastiskus rezultātus govju izslaukumā.
Avīzes žurnālists intervē slaucējas vīru: "jūsu sieva ir viena no rajona labākajām slaucējām, daudz strādā, ir pirmridniece izslauktā piena daudzumā u.t.t. Vai arī Jūs kā laulātais draugs palīdzat sievai darbos". Vīrs: "Neko īpaši jau nē, ja nu vienīgi ūdeni pienesu"
nu ja... viņš tos traktorus labo ar ūdeni...
tad viņi ilgāk un bez problēmām strādā....
var normās savlaicīgi izpildīt....
labi palīdzēšu sprast tev,.. vīrs tp ūdeni pienes piena šķaidīšanai, lai lielāks piena tilpums sanāk ;D D
bez tavas skaidrošanas jau zināju šo aņuku... jautāju - kāds mehanizatoram sakars ar ūdeni? vai nu tehnika strādā vai nu nestrādā... ja visu laiku strādā- tad zināmā mērā, pie 65% nolietojuma, tas jau ir mehanizatora nopelns
Sretsked rakstīja:
i_edgars rakstīja:
Pirmais rakstīja:
komonreils necik. tdi ļoti maz, bet prasts dīzelis tomēr tērē
Jau kopš Rūdolfa Dīzeļa pirmā dīzeļa piespiedu tukšgaitā neviens dīzelis netērē necik degvielas! Sāk kaut ko tērēt, kad apgriezieni pietuvinās tukšgaitai.
tātad, ja braucot no kalna motora apgriezieni ir 1200 rpm, kas notiek ? Tā kā virs tukšgaitas. Braucam kalnā, pārbraucam virsotni, braucam lejā ar to pašu 3. pārnesumu, apgriezieni ir VIRS tukšgaitas. Kas notiek ? Un,kas notiek,ja jau šis tad neko netērē, ja nospiež sajūgu ? Ja jau motors nepatērē degvielu, tas apstājas ,ja ?
Ja motors griežas VIRS tukšgaitas apgriezieniem ar atlaistu gāzes pedāli, degvielas padeve tiek pārtraukta pilnībā. Tiklīdz apgriezieni samazinās līdz (vai zem) tukšgaitas - piemēram, izspiežot sajūgu, ECU atjauno degvielas padevi. Tas arī viss.
Sretsked rakstīja: Te lakaim daži skatās, ko rāda mašīnas dators, patēriņš 0 , jo tā rādīja arī agrāk padlaikos slavenie vakuuma mērītāji, kā atlaid gāzi,patēriņš nulle.
Bet dažiem laikam nav ne jausmas par Commonrail uzbūvi. Kāda h... pēc tavuprāt tam motoram vajadzētu tērēt degvielu piespiedu tukšgaitā?
Kaksis rakstīja:
Gribi teikt, ka motors darbojas sausajā berzē (pie atslēgtas degvielas padeves)?
KUR darbojas?
Kaksis rakstīja:
Pēc tevis teiktā, ja motoram piespiedu tukšgaitā (braucot lejā no kalna) nogriež degvielas padevi, tad viņš darbojas sausajā berzē (piespiedu darbošanās vai kā lai to nosauc), jo degviela cilindros nenonāk.
Degviela cilindros patiešām nenonāk. Un ko tavuprāt tā slapji berzē? (vai šajā gadījumā neberzē)?
Kaksis rakstīja:
Tu neko neesi dzirdējis par degvielas eļļojošajām īpašībām, it sevišķi saļaras? Neesi neko dzirdējis par ar gāzi aprīkoto autiņu motoru pastiprināto dilšanu dēļ sausās berzes?
PN. Tu savukārt acīmredzot neesi dzirdējis, ka commonrailam eļļošanas problēmu gadījumā virzuļi var noķīlēt ātrāk, nekā sadalene vai kloķene... Taisnība jau tev ir par saļaras eļļojošajām īpatnībām, tikai konstruktori arī to zina un ir ierēķinājuši tavu "sauso berzi".
Kaksis rakstīja:
Zini ko! Ej ka labāk dari savus tiešos darba pienākumus! Tad nevajadzēs žēloties ka bizness neiet, krīze galvā u.t.t. Nelien lietās, kur neko nerubī un nobloķē neta meklētājus.
Tu to par sevi?
stāsta, ka virzuļa sienas mēdz eļļot arī ar motoreļļu...
Palaidniex rakstīja: stāsta, ka virzuļa sienas mēdz eļļot arī ar motoreļļu...
Tieši tā - nevis ar gana abrazīvajiem kvēpiem, par ko commonraila gadījumā praktiski momentāni pārvēršas iesmidzinātā degviela.
Kaksis rakstīja:
Tu esi kautkur redzējis mani žēlojamies par neejošu biznesu? Par tevi gan to droši var teikt... moška tev laiks pārsēsties atpakaļ uz kadetu?
Un kad es esmu sūdzējies par neejošu biznesu? Neko vairāk par savu neapmierinātību ar valsts pārvaldes neesmu teicis. Tā ka vienīgi varu secināt, ka saproti visu pēc savas pieredzes.
Kaksis rakstīja: "Diemžēl realitāte ir tāda, ka visa šī rezultātā gada beigās būs jāatlaiž arī tos pašu darbiniekus, kurus līdz šim kaut kā ir izdevies noturēt."
Tā ir bezjēga pūlēties. Ar biznesu ir viss ok, bet samazināšu apjomu, lai neriskētu ar tūdaliņvaldības neprognozējamo rīcību un veltīšu savus spēkus tā pārcelšanai uz citām zemēm. Pašlaik tas reāli nozīmē reģistrāciju Kiprā un jau diezgan konkrētas sarunas par pasūtījumiem Šveicē un Austrijā.
Sretsked rakstīja:
Labi, es tiešām nepārzinu to komonreila uzbūvi pilnībā. Bet kas notiek, ja tā mašīna brauc no kalna ar 1-2 pārnesumu ZEM tukšgaitas apgriezieniem ?? Piebremzē ar bremzi, brauc lejā lēni...vai arī brauc no kalna ar 6. pārnesumu lēni un motors griežas zem tukšgaitas ?
Nu tā bremzējot var arī kaut ko salauzt. ECU darīs visu, lai nenolaistu apgriezienus zem tukšgaitas. Un pat pie ļoti zemiem apgriezieniem commonrailu griezes moments ir gana iespaidīgs. Savam auto varu bez problēmām pārslēgties līdz pat piektajam pārnesumam, vispār nepieskaroties gāzes pedālim - ko sanāk reizēm izdarīt, ja pa priekšu kāds ekobraucējs velkas.
Sretsked rakstīja:
Nu šī jau ir roku nolaišana un padošanās . Protams, taā ir tava izvēle... Tu tik ļoti labi pārzini to valstu naudas izlietošanas shēmas,ka zini-tavi maksātie nodokļi tur dos tev kaut ko vairāk kā te ?
Tā nav ne roku nolaišana ne padošanās. Gluži vienkārši vēlos parūpēties par sevi un saviem tuviniekiem, nevis aunu baru, kas spēj izsaimniekot jebko.
Un pilnīgi noteikti zinu, kas dos vairāk. Jo šeit maksātie nodokļi man nedod neko. Bet pašam no nopelnītā paliks vairāk.
Lai kā man negribētos, bet diemžēl jāšaka ka ka nu jau būs kāds laiciņš kā sāku domāt līdzīgi Sēnem - kāda jēga maksāt tos nodokļus. Kas mums ir tāds par ko ir vērts maksāt - izglītība, apšaubāmi - miskaste lielāka kā padomju gados. Valsts drošība - kurā vietā - dienas laikā uz ielas var dabūt pa galvu tā ka maz neliksies un nevienam nekas izņemot tevi kurš var pāris nedēļas nogulēt slimnīcā, vai vairs vispaº nepamosties !!! Vai televīzija - pa kuru izņemot ne pārāk gudrus politiķus neko citu nerāda (nerunāsim apr to ka noderīgu, tur pat intersantu ir kaut ko gºūti atrast ?!?!?
Nu kas ir tas par ko mēs maksājam tos nodokļus ?!?!? Tādus tjap ļap darbus mēs visi varam izdarīt pašī, kā "naturālajā saimniecībā", tad kāpēc par tiem būtu jāmaksā ?!?? Tad varbūt dara tā ka skolām vispāº nav valts finansējuma un nav nekādas teikšanas pār tām, lai vecāki ar savu naudu par tām "balso", un tad redzēsim kas ir kas. Izformējam to polcijas daļu kam mūs būtu uz ielām jāsargā un nododam šo uzdevumu apsardzes firmu rīcībā, dodot attiecīgas pilnvaras aizturēt m-dakus.
Kaksis rakstīja:
Seene rakstīja:
Kaksis rakstīja:
Gribi teikt, ka motors darbojas sausajā berzē (pie atslēgtas degvielas padeves)?
KUR darbojas?
Pēc tevis teiktā, ja motoram piespiedu tukšgaitā (braucot lejā no kalna) nogriež degvielas padevi, tad viņš darbojas sausajā berzē (piespiedu darbošanās vai kā lai to nosauc), jo degviela cilindros nenonāk.
mašīnām jau labu brīdi liek 4taktu dzinējus
WALA rakstīja: Kas mums ir tāds par ko ir vērts maksāt...
Tev pateikt? Paņemsim kaut vai Parex 600 ļimonu zudējumus - nu tā, piemēram. Valstī ekonomiski aktīvajā vecumā un darbaspējīgi ir apmēram 50% iedzīvotāju. No tiem puse patiesībā tikai apgroza vai tērē valsts naudu (valsts pārvaldes darbinieki un uzņēmumi, kas izpilda valsts pasūtījumus, bezdarbnieki u.t.t.). Attiecīgi šos zaudējumus ir jāsedz atlikušajiem reālajiem nodokļu maksātājiem - un šajā gadījumā tas sanāk apmēram pa 1000 latiem no katra. Mani tas neiedvesmo NEMAZ!
Sretsked rakstīja:
Pag...ko ECU darīs,lai nenolaistu apgriezienus zem tukšgaitas ?? Kā ?? Ja es ielieku 6.pārnesumā un braucu no kalna uz 30 ?? Ko tas ECU izdarīs ???
Runa ir par pirmā bezjēgā *******anu, ka no kalna braucot komonreils NEKO netērē. Buļļa sūds, tērē.
ECU palielinās degvielas padevi un, ja iespējams, turbo spiedienu radot gana lielu griezes momentu, kas meģinās auto pāatrinat, nevis bremzēt.
Bet pārnesumā, kas uzturēs apgriezienus VIRS tukšgaitas tas netērēs NEKO. Un tā nav nekāda ***ana. Bet tu gan šo procesu izveic, joprojām nepasakot kādēļ tad tavuprāt degvielas patēriņš būtu nepieciešams.
Kaksis rakstīja:
Kurā taktī degkamerā tiek padota eļļa? vēlviens datorists....
Kas tieši tiek eļļots degkamerā? Skaitāmo kauliņu operators...
Sretsked rakstīja:
?? Ko es izveicu ? Ar šo es vienkārši pierādīju, ka Pirmais melo un viss.
Un uzzināju tādas lietas,kuras nezināju,par komonreilu.
Tu izveic *****šanu, sakot, ka commonrails tērē degvielu braucot no kalna. Pirmā teiktais vismaz šajā gadījumā ir patiesība - nezinu, ko viņs tev ir melojis citās reizēs.
Vienīgais, ko varētu nepiekrist viņa rakstītajā - nav īsti skaidrs, ko šamējais ir domājis ar TDI vs "parasto" dīzeli, ņemot vērā, ka šī abreviatūra nozīmē tikai to, ka dīzelis ir aprīkots ar turbīnu un starpdzesētāju, nekādi neinformējot par degvielas padeves veidu
Sretsked rakstīja:
Un tu tagad gaidi,ka VIŅI tur tā vienā rītā pamodīsies un uzreiz pārdomās,mainīs visu uz labo pusi, ja ? Atceries,kad bijām pie Saeimas ?? Tas kaut ko deva..nevis bubināšana pa stūriem.
Aizbraukt ir vieglākais.
VIŅI tur nav tāpat vien. Tie ir vēlēti tautas pārstāvji - un VIŅU atrašanās TUR joprojām apliecina elektorāta prāta spējas. Attiecīgi alternatīva aizbraukšanai, ja ir vēlme kaut ko mainīt, izskatās diezgan asiņaina. Paldies, tādas izredzes mani nevilina - es izvēlēšos mierīgāko ceļu, ļaujot pašiem sevi iznīcināt. Man šajā ziņa ir paveicies - es sava darba specifikas dēļ varu aizbraukt virtuāli...
Fauvē tas "I" imho nozīmē tieši degvielas padeves veidu
STALINS rakstīja: Fauvē tas "I" imho nozīmē tieši degvielas padeves veidu
Benzīnniekam jā - fuel Injection. Dīzelim gan ne - "i" ir Intercooler. Commonrailu daži ražotāji mēdz apzīmēr ar CRD, daži neapzīmē vispār. Vispār sviests - jo mans iepriekšējais auto bija benzīnnieks ar šprici UN strapdzesētāju... Kā to apzīmēt? Un patreiz tad jau manējam būsu jāsauca par kaut kādu VGTIPCRD
Viens mazs bezjēdzīgs plusiņš SAAB lauciņā - vienīgie salikuši burtus pareizā secībā - t.i. TiD, jo starpdzesētājs patiešām atrodas starp turbīnu un dīzeli
Tagad neko īpašu izveikt nevar, paši to saeimu esam savēlējuši. Ja nākošajās vēlēšanās vēl tumšie spēki būs vairākumā, tad gan prasīsies rīcība.
Par tēmu- domāju, ka kaut ko jau pieņems, tikai tik kroplā veidā, ka kopēja labuma nebūs.
nodoklis par dienesta auto