nodoklis par dienesta auto

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
 
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

varbūt zivij trakumsērga?

lai gan... tev tāpat nekaitēs .

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Kurā statoilā lej lāsi ? Kurā ? Mister, par saviem vārdiem atbildētāj.

Besī ārā šitādi te kretīni, *******, bet ko *******, pat nezin....

PS. Ko pats nepārpirki šellu ?

Da ne jau pienā vaina. Shell pārdevās, jo pakautrējās zem sava zīmola tirgot TO, ko mūsu degvilas tirgoņi tur jauc. Tikko T5 ceļā uz Varšavu man notērēja 10l/100km (Statoil Rīgā) un atpakaļceļā ar kravu (mēbelēm u.c.) tādā pat braukšanas režīmā iztika ar 8,5l/100km (Varšavas Neste)... Esmu ievērojis degvielas patēriņa starpību, ko daži te centās uz valdošo vēju virzienu norakstīt. Bet nu šoreiz bija praktiski bezvējš un jo*&$^#$%^... NU NE JAU 1,5 litri uz 100km ir nebūtiska starpība

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Ja ja, protams...to jau es esmu dzirdējis,ka tur ir BAAAIGI labā degviela. Es TUR esmu bijis daudz reižu, neko sevišķi tādu novērojis neesmu... bet nu, laikam nemācēju atrast labos tankus.

Nu vot tad paskaidro, KUR palika vairāk kā 10litri degvielas turpceļā?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Ja ja, protams...to jau es esmu dzirdējis,ka tur ir BAAAIGI labā degviela. Es TUR esmu bijis daudz reižu, neko sevišķi tādu novērojis neesmu... bet nu, laikam nemācēju atrast labos tankus.

Nu vot tad paskaidro, KUR palika vairāk kā 10litri degvielas turpceļā?

pedāļa nospiešanas dinamika

pie zemākas temperatūras degvielu lejot tai ir lielāks blīvums (var ieliet vairāk ogļhidrātus, bet litri tie paši)

mērījumu kļūda

ziemas degviela vs vasaras degviela

sasummē visu šito, mr Sazvērestību Teorija

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked

Kaksis rakstīja: Ar ko krievijas zāles ir sliktākas par ES? Ar to, ka lētākas?

Cik maksāja Krievijas vakcīna pret encefalītu un cik uzspiestās ES vakcīnas?

=======================

Ar shiem jautaajumiem labi sasaucas Krievijas TV redzeetaa paarraide par zaaleem, alkoholu un tamliidziigaam mantinjaam Tur runaaja i akadeemikji, i tirdznieciibas darbonji, i dakteri, i birokraati. Un mineetie fakti bija satriecoshi! Piemeeram, tikai ap 50% no "importa" alkoholiskajiem dzeerieniem ir patiesi importeeti no uzraadiitajaam izcelsmes valstiim. Teevzemes razhojuma alkohols vispaar tikai ap 20% ir ar legaalu izcelsmi. Viss paareejais ir, kaa jamie tur teica, "nenosakaamas izcelsmes" ...

Ar zaaleem bija liidziigi - ap 1/3 zaalju tirguu ir ar apshaubaamu izcelsmi. Tas pats "muusu" remantadiins, kursh Krievijaa maksaa kapeikas, lielaakoties ir razhots Kjiinaa vai Vidusaazijas valstiis, kaut iesainjojums tiek kopeets iespeejami preciizi. Tikai nesanaak - tur bija uzaicinaats paarstaavis no Latvijas razhotaaja, kursh no 8 remantadiina iesainjojumiem, "origjinaalajiem" , protams, par "saveejo" neatzina NEVIENU! Lielaakais skandaals tur bija vasaraa, kad Maskavas aptiekjniekiem tika piegaadaats vismaz paari miljonu tableshu sirdsdrapju, kuras izraadiijaas pilniigi neitraalu vielu maisiijums. Ar iistajaam drapeem taas vienoja tikai izskats. Laikam uz placebo efektu cereeja ... Rezultaataa piegaadaataajs nav atrodams vairs, razhotaajs nav noskaidrojams, toties aktiivaa uz to briidi (septembra saakums) bija vairaaki desmiti mirusho, kam shiis zaales nepaliidzeeja ...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Seene

Da ne jau pienā vaina. Shell pārdevās, jo pakautrējās zem sava zīmola tirgot TO, ko mūsu degvilas tirgoņi tur jauc.

=========================

Muljkjiibas, SHELL aizvaacaas no degvielas tirgus taa pasha iemesla peec, kaapeec aizvaacaas TEXACO (Hydro Texaco) un

veel viens otrs - maates uznjeemuma akcionaari saak dumpoties, jo investiiciju atgrieshanaas nenotiek gaidiitajaa / soliitajaa tempaa. Par mazu sheit tirgus, lai nodroshinaatu pietiekamu rentabilitaati, turklaat klienti par truuciigu, lai degvielu tirgotu par adekvaatu cenu. Rietumos skaitaas normaali, ja jaunuzcelta DUS saak nest peljnju aptuveni peec 4, varbuut 5 gadiem, pie mums labaakajaa gadiijumaa peec 10 un vairaak gadiem. A akcionaariem vajag peljnju, vajag dividendes utt.. Un vinjiem ir tiesiibas pieprasiit likvideet vinjupraat nerentablus businesus.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Kurā statoilā lej lāsi ? Kurā ? Mister, par saviem vārdiem atbildētāj.

Besī ārā šitādi te kretīni, *******, bet ko *******, pat nezin....

PS. Ko pats nepārpirki šellu ?

Da ne jau pienā vaina. Shell pārdevās, jo pakautrējās zem sava zīmola tirgot TO, ko mūsu degvilas tirgoņi tur jauc. Tikko T5 ceļā uz Varšavu man notērēja 10l/100km (Statoil Rīgā) un atpakaļceļā ar kravu (mēbelēm u.c.) tādā pat braukšanas režīmā iztika ar 8,5l/100km (Varšavas Neste)... Esmu ievērojis degvielas patēriņa starpību, ko daži te centās uz valdošo vēju virzienu norakstīt. Bet nu šoreiz bija praktiski bezvējš un jo*&$^#$%^... NU NE JAU 1,5 litri uz 100km ir nebūtiska starpība

Statoilā vispār nav jēgas pildīties... ko viņi tur piejauc klāt- kuj zin... bet patēriņš ar Statoil degvielu viennozīmīgi lielāks nekā ar Neste pirktu degvielu.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

vismaz manam aizvēsturiskam dīzelim.

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

KSI rakstīja:

Nevajag noliegt lietas, kam nevari pierādīt pretējo.

tad man,ko, jāklanās katra jefiņa viedoklim, ka pie mūsu ķibelēm visu laiku kāds cits vainīgs ??

Pats nonāc pretrunās savai "pozitīvisma kampaņai" paziņojot, ka mēs nemākam neko saražot un tāpēc LV nekas nesanāk.

Mūsējie pilsoņi-parastie ir daudz čaklāki un prasmīgāki par supervalstu pilsoņiem-parastiem, viņiem tur tikai vieglāk izvērsties, jo netraucē visādi ārēji un iekšēji "faktori" darīt savu darbu.

Un nevajag lielīties ar to, ka neieklausies citos, kā pats saki, "jefiņu" viedokļos.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

modena rakstīja:

rudens68 rakstīja:

modena rakstīja:

Seene rakstīja:

modena rakstīja:

šo jau sen stāsta... tikai nez kāpēc prognozes nepiepildās...

Esi tur bijis? Nez kādēļ tie, kas ir uzdrošinājušies nogriezties no atļautajiem tūristu maršrutiem, ir šo prognožu piepildījumu jau redzējuši.

redzējuši... te daži nespēj izlasīt tekstu, tik redz ko šie vēlās.... a tu vel ar pasakām par uzdrošināšanos... "atļautiem tūristu maršrutiem"....

ja tādi eksistētu - šaubos ka kāds nogrieztos no tiem...

par situāciju zinu no baltkrievu paziņām, kuri regulāri brauc pie mums ciemos. Pēc pirmā Maximas XXX apmeklējuma šiem optimisms par Eiropu mazinājās... prasīja lai pievedu šos pie stendiem ar normāliem produktiem

trim paziņām - savas nozares spečiem darbs piešķīra dzīvokļus, kolhozā pēc 3 gadiem mehanizatoram piešķīra jaunbūvētu 4 istabu māju. normālo, vidēja izmēra.

Ja kaut puse no tevis teiktā būtu patiesība, tad LV iedzīvotāji ( it sevišķi krievi ) nebrauktu uz UK u t t ..... strādāt gadījumu darbus ,

viņiem laimes meklētāji nav vajadzīgi... to visu cilvēki dabū par smagu darbu un zināmiem sasniegumiem - jeb ja ir labi darba rezultāti - ir tev nodrošināta valsts dzīvojama telpa.

labi darba rezultāti...

offtopiks, bet te prātā nāk viena anekdote no PSRS laikiem.

Kolhoza xxx slaucēja x sasniegusi fantastiskus rezultātus govju izslaukumā.

Avīzes žurnālists intervē slaucējas vīru: "jūsu sieva ir viena no rajona labākajām slaucējām, daudz strādā, ir pirmridniece izslauktā piena daudzumā u.t.t. Vai arī Jūs kā laulātais draugs palīdzat sievai darbos". Vīrs: "Neko īpaši jau nē, ja nu vienīgi ūdeni pienesu"

nu ja... viņš tos traktorus labo ar ūdeni...

tad viņi ilgāk un bez problēmām strādā....

var normās savlaicīgi izpildīt....

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

KSI rakstīja:

Sretsked rakstīja:

KSI rakstīja:

Nevajag noliegt lietas, kam nevari pierādīt pretējo.

tad man,ko, jāklanās katra jefiņa viedoklim, ka pie mūsu ķibelēm visu laiku kāds cits vainīgs ??

Pats nonāc pretrunās savai "pozitīvisma kampaņai" paziņojot, ka mēs nemākam neko saražot un tāpēc LV nekas nesanāk.

Mūsējie pilsoņi-parastie ir daudz čaklāki un prasmīgāki par supervalstu pilsoņiem-parastiem, viņiem tur tikai vieglāk izvērsties, jo netraucē visādi ārēji un iekšēji "faktori" darīt savu darbu.

Un nevajag lielīties ar to, ka neieklausies citos, kā pats saki, "jefiņu" viedokļos.

viņš ignorē valdību un Saeimu?

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Shell pārdevās, jo pakautrējās zem sava zīmola tirgot TO, ko mūsu degvilas tirgoņi tur jauc. Tikko T5 ceļā uz Varšavu man notērēja 10l/100km (Statoil Rīgā) un atpakaļceļā ar kravu (mēbelēm u.c.) tādā pat braukšanas režīmā iztika ar 8,5l/100km (Varšavas Neste)...

100% atbalstīts.

Man arī Norvēģijā, maksimāli piekrautam auto ložņājot pa kalniem, norvēģu Statoils uz 100km izgāja par 2L mazāk, nekā vietējais Statoils Latvijas līdzenumos.

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: viņš ignorē valdību un Saeimu?

Nezinu.

Domāju, ka runa bija par citiem jefiņiem

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Nez nav nekāda seksa, bet vot no MTZ 50 gan tikām vaļā - idiotiskas konstrukcijas kabīne. Un dīkstāves ar nav bjušas !!!

Cik MH gadā tas traktors tev darbojas ?

Cik nepateikšu, bet maz, jo apkopjamās platības ir 20 -30 ha aramzemes, tad vēl k-kādi 30 ha pļaujamgabalu ar skābbarību ruļļos un sienu vai salmiem. Traktors tāpat pārsvarā maksimums 5 cilvēkstundas pa dienu tikai tiek nodarbināts. Tas atvaļinājumu laikā, jo pārējā laikā visiem ir savi algoti darbi + medības +++

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

KSI rakstīja:

modena rakstīja: viņš ignorē valdību un Saeimu?

Nezinu.

Domāju, ka runa bija par citiem jefiņiem

varbūt viņš domā... img0.liveinternet.ru/...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

KSI rakstīja:

Seene rakstīja: Shell pārdevās, jo pakautrējās zem sava zīmola tirgot TO, ko mūsu degvilas tirgoņi tur jauc. Tikko T5 ceļā uz Varšavu man notērēja 10l/100km (Statoil Rīgā) un atpakaļceļā ar kravu (mēbelēm u.c.) tādā pat braukšanas režīmā iztika ar 8,5l/100km (Varšavas Neste)...

100% atbalstīts.

Man arī Norvēģijā, maksimāli piekrautam auto ložņājot pa kalniem, norvēģu Statoils uz 100km izgāja par 2L mazāk, nekā vietējais Statoils Latvijas līdzenumos.

ja tu uzbrauc kalnā tad tev no tā arī jānobrauc, patēriņš +- tas pats!

Norvēģijā ātruma ierobežojums 80 kmh, un visi to ievēro

Pie mums 90 kmh, un neievēro neviens

Lūk tev visa atšķirība

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

pedāļa nospiešanas dinamika

pie zemākas temperatūras degvielu lejot tai ir lielāks blīvums (var ieliet vairāk ogļhidrātus, bet litri tie paši)

mērījumu kļūda

ziemas degviela vs vasaras degviela

sasummē visu šito, mr Sazvērestību Teorija

PN... Ko vēl izdomāsi, lai atteiktos redzēt acīmredzamo?

Bet ja pa punktiem

- pedāļa dinamika atpakaļceļa bija neekonomiskāka, vairāk apdzīšanu / bremzēšanu

- rīgā bija gandrīz par 10 grādiem siltāks

- hmm, statoil litru skaitītājs reizē ar auto degvielas rādītāju kļūdījās par 10 litriem? Vai tomēr odometrs kopā ar GPS kļūdījās par 100km?

- ziemas degviela vs ziemas degviela

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

ja tu uzbrauc kalnā tad tev no tā arī jānobrauc, patēriņš +- tas pats!

Braukšana kalnos ir līdzvērtīga agresīvai braukšanai līdzenumā - t.i. straujai uzdzīšanai un bremzēšanai. Pēc Statoil paša teiktā - tam vajadzētu tērēt degvielu daudz VAIRĀK! www.statoil.lv/...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

esmu izmalis visu eiropu un daļu āfrikas ar visvisādiem pepelātoriem 15 gadu laikā un man nav ne mazākā iemesla domāt, ka pie mums ir manāmi sliktāka degviela kā citur. Ne mazāko.

Ukrainā reiz ielēju sūdīgu saļarku ka landrovers negāja ne sitams. Patēriņš neizmainījās.

Pirmo reizi ielejot biodīzeli kādā slovāku stacijā pirms 12 gadiem subjektīvi šķita ka mersis iet labāk un tērē mazāk.

Mali reiz ielēja gandrīz ūdeni benzīna vietā, un tad V8 rija 2x vairāk, bet pa tuksnesi braucot.

Tas ir viss, ko varu atcerēties.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

Pirmo reizi ielejot biodīzeli kādā slovāku stacijā pirms 12 gadiem subjektīvi šķita ka mersis iet labāk un tērē mazāk.

Nu te jau arī savu subjektīvo viedokli apstiprināji. Biodīzelis SAMAZINA motora rādītājus un PALIELINA patēriņu. Paprasi to jebkurai alternatīvās degvielas laboratorijai. Dīzeļa efektivitāte ir atkarīga no cetānskaitļa, kas ir izteikti zemāks biodīzelim un var mainīties arī fosilajai degvielai, nemainot tās "kvalitāti" - t.i. motoram vai videi kaitīgu piemaisījumu saturu.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

Norvēģijā ātruma ierobežojums 80 kmh, un visi to ievēro

pilnīgas muļķības.....

tikai norvēģijā, atškirībā no latvijas ir tā, ka ja tur stāv zīme 80, tad uz sotaka to līkumu izņemt var tikai pa sausu asfaltu....

a mums uztaisa taisnu apgaismotu norobežotu ceļu un uzliek zīmi 70 lai mentiem arī būtu ko ēst

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

vot vācu celtniekus gan es vienu dienu manīju. pirka kaut kādus loriņus būvmateriālu veikalā uz elizabetes ielas.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja:

neiznīcini ilūzijas cilvim - viņš joprojām tic ka kaut kur rietumos ir kruta sulas spiede...

Ne ne, ko tu, baltkrievu spiede ir pati labākā

Ārprāts, ar kādiem idiņiem jādzīvo vienā valstī....

idiņ... beidz tirst ne pa tēmu... cilvis tic ka rietumos ir tādas sulas spiedes kuras pēc 2 āboliem neaiziet ciet... kaut no tehniskā viedokļa tas praktiski nav iespējams...

Nezinu, kas jums tur par sulas spiedēm, man ir lietošanā Braun markas spiede, ar kuru tiek izspiests 3 litri ābolu sulas (neliels spainītis ābolu), pirms to vajag iztīrīt. Varbūt jums āboli kaut kādi īpatnēji???

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

tai pašā norvēģijā ieej veikalā un nopērc tīnes pienu.... citu nemaz tā īsti nevar dabūt.... a mums limbažu piens, valmieras piens, rīgas piens, jeiskas piens un vēl piecdesmit citi pieni

Austrijā līdzīgi. Veikalos ir pieejama tikai tuvākā reģionālā pārstrādes uzņēmuma svaigo piena produktu izvēle. Nevis visu iespējamo tālus ceļus vesto variantu izlase.

Bet Shell, piemēram, pie kafijas lej nepārstrādātu govs pienu no lielas māla krūzes. Mēs tak nedrīkstam pieļaut tādu higiēnas pārkapumu, jo jāievēro ES normas. Vai ne?

Kaut kur ap 2000. gadu padzīvoju gadu pa Vāciju - tur arī vietējais kolēģis bija sašutis par resursu izniekošanu, jo jamiem fūres agri no rītiem izbraukāja krustu šķērsu visu Vāciju, tikai lai katrā bodē būtu piens no visiem Vācijas nostūriem. Nez' varbūt tagad ir savādāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Statoilā vispār nav jēgas pildīties... ko viņi tur piejauc klāt- kuj zin... bet patēriņš ar Statoil degvielu viennozīmīgi lielāks nekā ar Neste pirktu degvielu.

Kā nav jēgas? Pēc ieliešanās var braukt prom žļembājot hamburgeru un klausoties ramštaina "we are living in america..."

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti