staar- un kā tev šķiet- kādos dzinējos pirmās turbīnas tika izmantotas? vai tik nebija lidmašīnītēs...
tālāk pats/-i izdomāsi vai bildīti jāzīme?
staar- un kā tev šķiet- kādos dzinējos pirmās turbīnas tika izmantotas? vai tik nebija lidmašīnītēs...
tālāk pats/-i izdomāsi vai bildīti jāzīme?
Kindzulis rakstīja: staar- un kā tev šķiet- kādos dzinējos pirmās turbīnas tika izmantotas? vai tik nebija lidmašīnītēs...
tālāk pats/-i izdomāsi vai bildīti jāzīme?
par turbīnas pielietojumu man jautājumu nav, bet kā ir ar to retināto gaisu un gaisa spiedienu? Tas ir viens un tas pats?
P.S tagad vairs točna nesaprotu. Vari arī bildītes zīmēt
vai tiešām lidmašīnai 100metru augstumā būs tik pat zs kā 11KM augstumā??
vielas( gaiss tak ir viela? vai vairāku apvienojums ) blīvums? blīvuma saistība ar spiedienu utt
Gachs rakstīja: vai jautājumi par cūku gripu, kaķu barību, degvielas patēriņiem, slikto valdību, steptronic kārbām, savvaļas buļļiem, veselīgu uzturu, apsildāmajām grīdām, volvo rullzīgumu ir izrunāti?
piemirsts ir RWD vs FWD tas liekas toč nebij...
staar rakstīja:
par turbīnas pielietojumu man jautājumu nav, bet kā ir ar to retināto gaisu un gaisa spiedienu? Tas ir viens un tas pats?
P.S tagad vairs točna nesaprotu. Vari arī bildītes zīmēt
vai tiešām lidmašīnai 100metru augstumā būs tik pat zs kā 11KM augstumā??
Nav viens un tas pats, bet jas skatās uz zemes atmosfēru tad saistītas lietas. Jo augstāk tu pacelies jo mazāks ir gaisa spiediens, gaisā esošās molekulas nav tik cieši kopā.
Gachs rakstīja: vai jautājumi par cūku gripu, kaķu barību, degvielas patēriņiem, slikto valdību, steptronic kārbām, savvaļas buļļiem, veselīgu uzturu, apsildāmajām grīdām, volvo rullzīgumu ir izrunāti?
Īsumā apspriests - valdības tēriņi, slikta degviela, kalnu kazas, rulzīgāki traktori un citas pasaules megaproblēmas
i_edgars rakstīja: Bez pārplūdes vārsta no turbīnas max gaisa spiediens ir ieregulēts tā ka tas nekad nepārsniegs pieļaujamo spiedienu, un samazināsies paceļoties augkstumā, bet ar vārstu turbīna ir spējīga pacelt gaisa spiedienu cilindros virs pieļaujamās normas - tieši to tas neļauj sasniegt. Bet retinājumā vārsts nostrādā pie tā pat ieregulētā spiediena un gaisa daudzums cilindros nemainās! Tāpēc tādi dzinēji saglabās jaudu augstkalnu apstākļos.
Jā - LPT zaudēs max jaudu. Bet jautāju vēlreiz - cik bieži tu to izmanto? ja motoram ir pietiekama jaudas rezerve, arī ar LPT nekādu jaudas zudumu nemanīsi - vienkārši motors strādās tuvāk tā brīža maksimumam.
staar rakstīja:
pag pag, augsts gaisa spiediens un retināts gaiss tak nav viens un tas pats
Nē tieši pretēji. ZEMS gaisa spiediens ir tas pats, kas retināts gaiss. Gaisa sastāvdaļu proporcija gan būtiski nemainās - skābeklis tajā ir un paliek tikai 21%.
Kindzulis rakstīja: vielas( gaiss tak ir viela? vai vairāku apvienojums ) blīvums? blīvuma saistība ar spiedienu utt
Gaiss ir gāzu maisījums.
Seene rakstīja:
Kindzulis rakstīja: vielas( gaiss tak ir viela? vai vairāku apvienojums ) blīvums? blīvuma saistība ar spiedienu utt
Gaiss ir gāzu maisījums.
gāze= viela
Kindzulis rakstīja:
Seene rakstīja:
Kindzulis rakstīja: vielas( gaiss tak ir viela? vai vairāku apvienojums ) blīvums? blīvuma saistība ar spiedienu utt
Gaiss ir gāzu maisījums.
gāze= viela
Ir. Bet gaiss nav
Sretsked rakstīja: Nu jau drīz par pirdieniem runāsim
Tas arī ir gāzu maisījums. Tātad gandrīz tas pats, kas gaiss.
Seene rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
Seene rakstīja:
Kindzulis rakstīja: vielas( gaiss tak ir viela? vai vairāku apvienojums ) blīvums? blīvuma saistība ar spiedienu utt
Gaiss ir gāzu maisījums.
gāze= viela
Ir. Bet gaiss nav
tb gāzu maisījums nav viela? tb gandrīz pirdiens...
Kindzulis rakstīja:
tb gāzu maisījums nav viela? tb gandrīz pirdiens...
Maisījums NAV viela. Tieši tā.
nu jau tu iebrauci semantikā
Kindzulis rakstīja: nu jau tu iebrauci semantikā
Gribi parunāt par ideoloģiski lingvistisku morāli?
Seene rakstīja:
Kindzulis rakstīja: nu jau tu iebrauci semantikā
Gribi parunāt par ideoloģiski lingvistisku morāli?
Ja nu vienīgi... raugoties uz to no sengrieķu mitoloģijas aspekta
Sretsked rakstīja: Un tomēr viņa griežas, tas ir, tomēr patērē degvielu
nu tak sen jau gribu izdomāt auto, kas dabojas ar palēcieniem - palecas, zeme pagriežas, un nokrīt jau tālak autrumos... Vienīgi pie ziemeļu-dienvidu vierziena pārvietošanās vēl japiestrādā.
staar rakstīja:
par turbīnas pielietojumu man jautājumu nav, bet kā ir ar to retināto gaisu un gaisa spiedienu? Tas ir viens un tas pats?
P.S tagad vairs točna nesaprotu. Vari arī bildītes zīmēt
vai tiešām lidmašīnai 100metru augstumā būs tik pat zs kā 11KM augstumā??
Starp pa zemi ripojošā mašīnā esošu ļurbo virzuļmotoru un pa gaisu lidojošā lidmašīnā esošu ļurbo virzuļmotoru ir viena šķirba - mašīnas motoram tā ļurba ir lai paceltu jaudu un griezi, lidmašīnas motoram lai kompensētu retinātu gaisu
msh rakstīja:
Starp pa zemi ripojošā mašīnā esošu ļurbo virzuļmotoru un pa gaisu lidojošā lidmašīnā esošu ļurbo virzuļmotoru ir viena šķirba - mašīnas motoram tā ļurba ir lai paceltu jaudu un griezi, lidmašīnas motoram lai kompensētu retinātu gaisu
nuja... Viena palielina gaisa spiedienu, bet otra palielina gaisa spiedienu.
Seene rakstīja:
nuja... Viena palielina gaisa spiedienu, bet otra palielina gaisa spiedienu.
Jā. Bet viena darbojas visu laiku un uzbraucot augstākā kalnā tās rezerve tiek izsmelta, otra jūras līmenī nepūš neko un sāk pūst ceļoties augstāk. Ā, un kompresijas pakāpes, protams, arī atšķiras
msh rakstīja:
Jā. Bet viena darbojas visu laiku un uzbraucot augstākā kalnā tās rezerve tiek izsmelta, otra jūras līmenī nepūš neko un sāk pūst ceļoties augstāk. Ā, un kompresijas pakāpes, protams, arī atšķiras
Parādi man to vienu, kuras rezerve tik vienkārši tiek izsmelta... Es tādu vēl neesmu redzējis. Un kompresijas pakāpei nav nekāda sakara ar turbīnu - to jau noskaidrojām tepat kādu laiku atpakaļ.
Nu mļe. Tieši tā, kompresijas pakāpei nav nekāda sakara - manis nosauktie lidmašīnu motori būtībā ir atmosfēriski motori, kuriem ļurba kompensē pazeminātu spiedienu paceļoties.
Kuriem tiek izsmelta? Nu standarta motoriņiem varbūt tik vienkārši netiek... Zato par piemēru neviens vien audists ir savam čipsotajam 2.2 20vt atvienojis WG trubeli tā, ka ļurba visu laiku tiek griezta tik, cik motors dod ārā - šāda varianta jauda nesamazināsies uzbraucot augstāk, ko?
Mūsējie kārtējo reizi pārcentušies.
nodoklis par dienesta auto