Kā tauta risina aukstuma problēmu savos dīzeļauto ziemā? Esmu braucis ar auto, kam ir autonomā apkure, kas automātiski ieslēdzas pie temperatūras zemāk kā 5 C, un vissu laiku fonā darbojas, bet tagad ir Pathfinder 2.5 dCi, un šitādā laikā ir auksts salons. Vēl kas dīvaini - kad piestartē un brauc, pirmās 10-15 minūtes salonā nāk karsts gaiss, bet, jo vairāk brauc, jo vairāk atdziest, vēl pēc 15 min pūš tikai aukstu.
Risinājumi :
Webasto (dārgi, ap 1000 Ls)
Aizsegt radiatoru (kā vecos labos laikos lēti, bet vai nostrādās?)
Elektriskie 12V dzesēšanas sistēmas/salona sildītāji (vai tādi vispār ir)
Tomēr man radās doma pamēģināt pielikt to papildus elektrisko sūknīti dzeses sistēmā. Vai kāds to ir darījis, var ieteikt meistaru, servisu, kur to var izdarīt?
GRIZLI rakstīja:
msh rakstīja:
GRIZLI rakstīja:
tt rakstīja: Vēl kāds risinājums?
Elektrisks sūknītis, aiz vai pirms pečkas (tjipa "Webasto").
Elektrisks sūknītis radīs siltumu?
Ja ne radīs, tad savādāk gan būs.
Piemērs:
Stāvot brīvgaitā pūš vēsīgu gaisu (~+50C°). Uzgāzē vai brauc, it kā normāli, bet tāpat varētu būt labāk.
NEW rakstīja: Tomēr man radās doma pamēģināt pielikt to papildus elektrisko sūknīti dzeses sistēmā. Vai kāds to ir darījis, var ieteikt meistaru, servisu, kur to var izdarīt?
Manā gadijumā tas bija 24v sūknis no kautkāda krievu autobusa vai smagā autonomkas, kas tika pārtīts uz 12v.
Principā var pameklēt šrotos kādu nograbējušu "Webasto", no kura varētu to sūkni izravēt. Ir jābūt arī citem variantiem kur šādi sūkņi ir pieejami(kāds varētu padalīties ar pieredzi!).
Uzstādīt vari pats, vai jebkurš meistar ar galvu.
P.S.
Man viņu pārtina un uztādija elektriķis no servisa kas ir pie Salaspils robežas.
jaa, pizdjec kadi ieteikumi, aizsegt radiatoru. vecais krakjis psrs laiku dzelzhu parzinatajs crankshaft atkal izceelaas. nomaini termostatu ka deksters teica, vai paskaties kas ar pechkas radiatora kraanu.
Reiz vienam sranijam fiatam, kurš arī ziemā bija auksts, ķēros pētīt, kas par vainu. Termostats nomainīts, pečka atgaisota, kur problēma? Izrādījās viņam termostata korpusā ir speciāls kanāls, kurš apiet regulējošo elementu! Gribētu redzēt inženieri, kurš kaut ko tādu izdomāja un pajautāt kapēc. Vienīgais, ko varu iedomāties, ja termostats noķīlē, lai motors pārāk nepārkarst.
sleepnis rakstīja: Reiz vienam sranijam fiatam, kurš arī ziemā bija auksts, ķēros pētīt, kas par vainu. Termostats nomainīts, pečka atgaisota, kur problēma? Izrādījās viņam termostata korpusā ir speciāls kanāls, kurš apiet regulējošo elementu! Gribētu redzēt inženieri, kurš kaut ko tādu izdomāja un pajautāt kapēc. Vienīgais, ko varu iedomāties, ja termostats noķīlē, lai motors pārāk nepārkarst.
Itaalijaa ir cits klimats un vinji liek jeelo uz paareejiem, kuri brauc ar Fiatiem.
Itaalijaa ir cits klimats un vinji liek jeelo uz paareejiem, kuri brauc ar Fiatiem.
Tas skaidrs, bet šito es iepostēju kā piemēru tam, ka "visu savedot kārtībā" var arī netikt pie problēmas risinājuma.
Vispār man tagad līdzīga problēma ar ford Tranzītu. Karma laikam tāda . Motoram normāla temperatūra tikai, ja pa šoseju uz 90. Termostats nomainīts. Vienubrīd domāju, kas tas tapēc , ka mazais loks cirkulē caur autonomku kura nestrādājot darbojas kā radiators. Bet nu nevarētu tak viņa tik labi nodzesēt. Normāla temperatūra uzkāpj tikai, kad vismaz 20min kruķos pa pilsētu.
jaa, ******* kadi ieteikumi, aizsegt radiatoru. vecais krakjis psrs laiku dzelzhu parzinatajs crankshaft atkal izceelaas.
===================
Reizeem nav slikti sho to zinaat arii par vecaakiem dzelzhiem, kaut metode , aizsegt teiksim kaadu 1/3 radiatora, tiek visai plashi pielietota arii shodien, sevishkji kaa piespiedu / iislaiciigs pasaakums. Nu bet pusaudzhiem to nezinaat ir piedodami
Ravs 4 ar ieslēgtu papildu krāsniņu ( jau bāzē ieliktts eberšpāsers)pilnībā nesasniedz darba temperatūru nobraucot 14 km pie apmēram 0 grādiem , pie -11 visu laiku darbojas , acīmredzot pie tik grādiem dīzelītis darba temperatūru pats vairs nevar uzturēt
Ravs 4 ar ieslēgtu papildu krāsniņu ( jau bāzē ieliktts eberšpāsers)pilnībā nesasniedz darba temperatūru nobraucot 14 km pie apmēram 0 grādiem , pie -11 visu laiku darbojas , acīmredzot pie tik grādiem dīzelītis darba temperatūru pats vairs nevar uzturēt
kas jums tie par drundaletiem kuros jasalst pat ar visu papildu krasni... arii agraak domaju ka dizels nesilst. nesen nomainiju termostatu, atradu krajumos jaunu originalu, bet no benziina, un uz shamaa rakstiits ka veras uz 92 gradiem, kameer originals traktoram uz 87. traktors uzsilst ka prieks.
Slinkais rakstīja: kas jums tie par drundaletiem kuros jasalst pat ar visu papildu krasni... arii agraak domaju ka dizels nesilst. nesen nomainiju termostatu, atradu krajumos jaunu originalu, bet no benziina, un uz shamaa rakstiits ka veras uz 92 gradiem, kameer originals traktoram uz 87. traktors uzsilst ka prieks.
Dīzelis patiešām "nesilst". Ok, manam 3.0 pietiek siltuma, lai apgādātu salonu arī pie -25 (zemāk nav gadījies). Bet īsajos braucienos vienīgais siltums ir no beņķu apsildes. Bet ar Ecotec Opeli pašam ir gadījies salt ne pa knapu... Nu IR tie motori tik efektīvi, ka siltumu neražo pietiekamā daudzumā, ir... Sievas 2.0 benzīns sāk pūst siltu gaisu jau pēc 5 min. Manam vismaz 15 paiet, kamēr motors darba temperatūru sasniedz.
jaa, ******* kadi ieteikumi, aizsegt radiatoru. vecais krakjis psrs laiku dzelzhu parzinatajs crankshaft atkal izceelaas.
===================
Reizeem nav slikti sho to zinaat arii par vecaakiem dzelzhiem, kaut metode , aizsegt teiksim kaadu 1/3 radiatora, tiek visai plashi pielietota arii shodien, sevishkji kaa piespiedu / iislaiciigs pasaakums. Nu bet pusaudzhiem to nezinaat ir piedodami
ko tu vel ieteiksi pargudrais krakji? ir jaabeidz dzivot aigajushaja gadsimta, ir 2010 gads, labriit! radiatorus var aizsegt kautkada volgam un rafiem, kuriem viss ir greizi caur dirsu uztaisiits. toties modernam auto tads izgajiens var novest pie diezgan nepatikama rezultata, jo tur viss ir optimali aprekjinats, un ari ar pusaizsegtu radiatoru motoru var uzvarit paaris minushu laikaa pastaavot korkjii.
ko tu vel ieteiksi pargudrais krakji? ir jaabeidz dzivot aigajushaja gadsimta, ir 2010 gads, labriit! radiatorus var aizsegt kautkada volgam un rafiem, kuriem viss ir greizi caur ******* uztaisiits. toties modernam auto tads izgajiens var novest pie diezgan nepatikama rezultata, jo tur viss ir optimali aprekjinats, un ari ar pusaizsegtu radiatoru motoru var uzvarit paaris minushu laikaa pastaavot korkjii.
Kā tu iedomājies uzvārīt dīzeļdzinēju, kuram, pie šiem mīnusiem stāvot korķī, temperatūra tikai krītas?
Un ja kaut kādu iemeslu dēļ t pacelsies virs normālās, ieslēgsies ventilators un visu nodzesēs.
piemērs - landrovers dīzelis 1994. gada. Dažādu iemeslu dēļ oriģinālais ventilators kas uz siksnas nomainīts uz elektrisko. Vēl NEKAD tas nav ieslēdzies, ne ziemā, ne vasarā vienkārši braucot pa ceļu. Smagi gāzējot pa dubli reizēm ieslēdzas uz brītiņu. Dzesējas kā zvērs caur pliku radiatoru.
NEW rakstīja: Tomēr man radās doma pamēģināt pielikt to papildus elektrisko sūknīti dzeses sistēmā. Vai kāds to ir darījis, var ieteikt meistaru, servisu, kur to var izdarīt?
Manā gadijumā tas bija 24v sūknis no kautkāda krievu autobusa vai smagā autonomkas, kas tika pārtīts uz 12v.
Principā var pameklēt šrotos kādu nograbējušu "Webasto", no kura varētu to sūkni izravēt. Ir jābūt arī citem variantiem kur šādi sūkņi ir pieejami(kāds varētu padalīties ar pieredzi!).
Uzstādīt vari pats, vai jebkurš meistar ar galvu.
P.S.
Man viņu pārtina un uztādija elektriķis no servisa kas ir pie Salaspils robežas.
var paskatiitminibusu virzienaa. jamiem parasti otrs radiators ( pecka) pasazieru salona apkurei staav, kursh tiek izsuukneets ar atseviskju elektrisko suukni. piem krievu "gazelj" taads elektriskais dzeses skidruma suukniitis iraid.
par taam iesilshanaam - taa jau i, ka diesel leenaak silst. pie -20 peec stundas straadaashanas tuksgaitaa v70 tdi veel nebija temperatuuru pa vidu dabuujis. jams tuxgaitaa vispaar gauzaam leenu un suudiigi silst, optima a diesel imho ir 5-10 min pashu motoru iesildiit, un pamazaam braukt - zem slodzes jams uzsilst daudz aatraak.
nu i ap vasaras laiku - benziins volvis no auksta liidz horizontaalam temp raadiitaajam apm 15 minuutees tuxgaitaa uzsilst, diizels - vairaak par pusstundu.
Dīzelis Ziema Autonomā apkure
Kā tauta risina aukstuma problēmu savos dīzeļauto ziemā? Esmu braucis ar auto, kam ir autonomā apkure, kas automātiski ieslēdzas pie temperatūras zemāk kā 5 C, un vissu laiku fonā darbojas, bet tagad ir Pathfinder 2.5 dCi, un šitādā laikā ir auksts salons. Vēl kas dīvaini - kad piestartē un brauc, pirmās 10-15 minūtes salonā nāk karsts gaiss, bet, jo vairāk brauc, jo vairāk atdziest, vēl pēc 15 min pūš tikai aukstu.
Risinājumi :
Webasto (dārgi, ap 1000 Ls)
Aizsegt radiatoru (kā vecos labos laikos lēti, bet vai nostrādās?)
Elektriskie 12V dzesēšanas sistēmas/salona sildītāji (vai tādi vispār ir)
Vēl kāds risinājums? Kas ir "karstie termostati"?