Ehhh, kārtējā garlaicīgā žūrnālistu izvēle.
Visi laikam šāusmīgie praktiķi salasījušīes.
Ehhh, kārtējā garlaicīgā žūrnālistu izvēle.
Visi laikam šāusmīgie praktiķi salasījušīes.
Vērtējums šāds
1.VW Golf VI
2.Opel Insignia
3.VW Polo
4.Ford Fiesta
5.Subaru Legacy
6.KIA Sorento
...
Taupīgākais - Honda Insight
Skaistākais - Opel Insignia
Smilšu kalna princis - KIA Sorento
Komfortablākais - Mercedes E klase
superb rakstīja: Nu ko, tas ir noticis - par Latvijas Gada auto kļuvis VW Golf VI. Apsveicu!
Toties Eiropas gada uato 2009 bija jau zināms pirms gada
Kapec nav komentaru? Vai jus piekriitat rezultatiem un ja ne tad kas butu pelnijusi kluut par gada auto.
superb rakstīja: kas butu pelnijusi kluut par gada auto.
1) Audi 80 (1992)
2) 5.sērijas BMW (1997)
3) Audi 80 (1993)
4) 5.sērijas BMW (199
5) Audi 80 (1994)
6) 5.sērijas BMW (1999)
u.t.t.
Bet, ja nopietni, tad man personīgi šķiet, ka GOLF joprojām dzīvo vecu lauru agonijā. VW Golf jau sen vairs nav tas tautas auto, kāds tas bija pirms 15-20 gadiem. Lielākajai daļai tautas GOLF VI nav pieejams finansiālu apsvērumu dēļ.
Tas ir tiaki mans personīgais viedoklis.
Man jau dikti patīk Insignia universāls ar sprigano 2,0 CDTI ...
VWfans rakstīja: Man jau dikti patīk Insignia universāls ar sprigano 2,0 CDTI ...
tev tajā spriganajā braucamā būs žēl devielu saliet
Ideots rakstīja: kas tad tur ir sprigans
E klases jaunais CDI dzinejs ar 500 Nm, luk tas ir sprigans
renaulta 2litrīgajam kopš dzimšanas ir 380
meršiem nemaz tik mazu motoru nav
Kaut kā trakoti iepatikās Škoda-Yeti ar 1,2 litru TSI benzīna motoru par ārkārtīgi draudzīgu cenu - 13990 eiro:
nomiks rakstīja:
superb rakstīja: kas butu pelnijusi kluut par gada auto.
Bet, ja nopietni, tad man personīgi šķiet, ka GOLF joprojām dzīvo vecu lauru agonijā. VW Golf jau sen vairs nav tas tautas auto, kāds tas bija pirms 15-20 gadiem. Lielākajai daļai tautas GOLF VI nav pieejams finansiālu apsvērumu dēļ.
Tas ir tiaki mans personīgais viedoklis.
Ar I un II Golfs beidzas, to saka bijušie useri!! Nemāku komentēt kvalitāti, bet vizuāli tā mašīna nesaista.
VWfans rakstīja: Kaut kā trakoti iepatikās Škoda-Yeti ar 1,2 litru TSI benzīna motoru par ārkārtīgi draudzīgu cenu - 13990 eiro:
www.skoda.lv/...
Blin- tam sniega cilvēkam leciens uz nākamo komplektācijas līmeni ir 6k Eiro- tur jau sanāk vidējā klase
Foley rakstīja:
nomiks rakstīja:
Bet, ja nopietni, tad man personīgi šķiet, ka GOLF joprojām dzīvo vecu lauru agonijā. VW Golf jau sen vairs nav tas tautas auto, kāds tas bija pirms 15-20 gadiem. Lielākajai daļai tautas GOLF VI nav pieejams finansiālu apsvērumu dēļ.
Tas ir tiaki mans personīgais viedoklis.
Ar I un II Golfs beidzas, ....
+1
Sretsked rakstīja:
Foley rakstīja:
nomiks rakstīja:
superb rakstīja: kas butu pelnijusi kluut par gada auto.
Bet, ja nopietni, tad man personīgi šķiet, ka GOLF joprojām dzīvo vecu lauru agonijā. VW Golf jau sen vairs nav tas tautas auto, kāds tas bija pirms 15-20 gadiem. Lielākajai daļai tautas GOLF VI nav pieejams finansiālu apsvērumu dēļ.
Tas ir tiaki mans personīgais viedoklis.
Ar I un II Golfs beidzas, to saka bijušie useri!! Nemāku komentēt kvalitāti, bet vizuāli tā mašīna nesaista.
Kā tad. Ar krāsainajiem TV beidzās televīzija, ar zivīm bundžās zivju produkti un ar mobilajiem telefoniem sakaru ēra
Dzīvo pagātnē un esi laimīgs
Var jau ticēt, ka ar "parasto" zobu birsti nevar iztīrīt zobus, to var tikai ar OralB.
Katram savs.
Ar ko tad pa lielam ņemot jauns 80 gadu auto atšķiras no 2010 gada modeļa? Vairāk elektronikas un sabiedrības dzinējspēks- izskats.
DIZAINS!!!!Par ko cilvis vulgaris ir gatavs no agra rīta līdz vēlam vakaram strādāt, upurēt ģimeniskās attiecības un arī veselību, lai iegūtu savā īpašumā preces, kam ir moderns DIZAINS, vai tā būtu māja, drēbes vai auto vai jebkas cits.
90% visu jauno lietu funkcionālais pārākums ir apšaubāms, ja ne vēl ar mīnusa zīmi, jo sarežģītākas lietas a priori ir neizturīgākas par vienkāršām.
Tā, laikam, ir dzīvošana nākotnē.
Te runa ir par laiku pēc 2Golfa t.i. par pēdējiem 20 gadiem.
Nezinu, kas ir kartipeļi, bet vai tad kartupeļus neatveda Kolumbs? Un par to, kas notika akmenslaikmetā tagadējās Amerikas kontinentā mums pārāk dauda ziņu nav, varbūt viņi sagatavoja kartupeļus labāk nekā olivjē salātos.
Būtiskā atšķirība starp Golf II un Golf VI ir tanī apstāklī, ka otrajam Golfam nebija gaisa kondicioniera, bet sestajam Golfam ir. Ar otro Golfu tādējādi ar komfortu var braukt bieži, bet ar sesto Golfu - vienmēr. Lūk, kur jauks mazlietots sestais Golfs:
Štrunts par to akmens laikmetu! Mana favorīte Subaru Legacy tikai 4.-5. vietā
STALINS rakstīja: Te runa ir par laiku pēc 2Golfa t.i. par pēdējiem 20 gadiem.
Nezinu, kas ir kartipeļi, bet vai tad kartupeļus neatveda Kolumbs? Un par to, kas notika akmenslaikmetā tagadējās Amerikas kontinentā mums pārāk dauda ziņu nav, varbūt viņi sagatavoja kartupeļus labāk nekā olivjē salātos.
Letiņi kartupeļus vispār nemaz negribēja pieņemt - sarīkoja Bebru dumpi Viņiem labāk patika sēnes.
STALINS rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Foley rakstīja:
nomiks rakstīja:
superb rakstīja: kas butu pelnijusi kluut par gada auto.
Bet, ja nopietni, tad man personīgi šķiet, ka GOLF joprojām dzīvo vecu lauru agonijā. VW Golf jau sen vairs nav tas tautas auto, kāds tas bija pirms 15-20 gadiem. Lielākajai daļai tautas GOLF VI nav pieejams finansiālu apsvērumu dēļ.
Tas ir tiaki mans personīgais viedoklis.
Ar I un II Golfs beidzas, to saka bijušie useri!! Nemāku komentēt kvalitāti, bet vizuāli tā mašīna nesaista.
Kā tad. Ar krāsainajiem TV beidzās televīzija, ar zivīm bundžās zivju produkti un ar mobilajiem telefoniem sakaru ēra
Dzīvo pagātnē un esi laimīgs
Var jau ticēt, ka ar "parasto" zobu birsti nevar iztīrīt zobus, to var tikai ar OralB.
Katram savs.
Ar ko tad pa lielam ņemot jauns 80 gadu auto atšķiras no 2010 gada modeļa? Vairāk elektronikas un sabiedrības dzinējspēks- izskats.
DIZAINS!!!!Par ko cilvis vulgaris ir gatavs no agra rīta līdz vēlam vakaram strādāt, upurēt ģimeniskās attiecības un arī veselību, lai iegūtu savā īpašumā preces, kam ir moderns DIZAINS, vai tā būtu māja, drēbes vai auto vai jebkas cits.
90% visu jauno lietu funkcionālais pārākums ir apšaubāms, ja ne vēl ar mīnusa zīmi, jo sarežģītākas lietas a priori ir neizturīgākas par vienkāršām.
Tā, laikam, ir dzīvošana nākotnē.
jā, dators ir noteikti daudz neizturīgāks par skaitāmiem kauliņiem.
Un kas- mazāk grāmatvežu ir palicis? Mazāka birokrātija? Varbūt mazāk slimojam?Gudrāk balsojam?
Vispār es rakstīju, ka 90%!!! izgudrojumu ir sēnalas nevis 100.
Ir jau kaut kas labs arī.
Un tas ka 99% mazāk lasa nekā runā(postē savas šaurās domeles)tas tiešām ir arī datora nopelns.
Ja mūsdienu ekonomiskajā pasaulē būtu darbarīks krama cirvis, tad to nevis nomainītu vara, bronzas un tērauda cirvis, bet krama cirvis katru gadu mainītu savu formu un kāta garumu un paralēli tam tiktu tirgots tērauda cirvis ar 10x lielāku cenu.
var tikai piekrist tautu tevam. nekas pardabisks neatshkir auto no 96 gada, no auto, kas uzrazhots vakar. braukt ar komfortu var ar abiem. pie tam ar vecaaku var braukt 10 rezes letaak, saskaitot kopejos izdevumus....
Sretsked rakstīja:
Slinkais rakstīja: var tikai piekrist tautu tevam. nekas pardabisks neatshkir auto no 96 gada, no auto, kas uzrazhots vakar. braukt ar komfortu var ar abiem. pie tam ar vecaaku var braukt 10 rezes letaak, saskaitot kopejos izdevumus....
Nu tad liec uzsvaru uz 'lētāk', netaisi demagoģiju. Nevajag jaukt 'nepatīk' ar 'nevaru atļauties'.
skaidri apzinos visus savus isteicienus. un shis atzinums ir ljoti populaars. man setaa ir 3 auto. 93, 96 un 2000g. un godiigi sakot, tajaa 93 komforts ir lielaaks, remonti ertaki, un letaaki nekaa jaunaakam auto. un nepavisam negribeetu tos triis samainit pret vienu jaunu, ne pret kaadu jaunu.
Es gan negribētu savu 2006.gada Opel-Meriva 1,3 CDTI ar 88579 km nobraukumu mainīt pret kaut kādu 1997.gada Honda-Civic...
Citāts no konstruktora Kalašņikova- "viss patiešām vajadzīgais ir vienkāršs."
Vēlreiz saku, ka ir jau arī labas lietas, viss atkarīgs kā to pasniedz. Man daudz svarīgāks kritērijs par parkingsersoru esamību/nēesamību ir auto ilgmūžība un pēc man būtiskiem kritērijiem auto pēdējos 20 gados nav uzlabojies. Pirmās minūtes ziemā pie stūres jāsalst tāpat kā iepriekš, ā vēl sniegs atverot durvis nokrīt uz sēdekļa, jo kaut kāds aerodinamikas speciālists ir noteicis, ka lietus renes ir neiedomājamas modernam auto, klīrenss ir samazināts, līdz ar to būtiski sašaurinās auto pielietojuma iespēja(tā primārā- tansporta līdzekļa funkcija). Kā plusu varētu minēt pieaugušos standartus virsbūvju stigrībā, bet atkal- auto svars ir būtiski pieaudzis, jā auto ir komfortablāki, lai gan- pārskata iespējas uz aizmuguri caurmērā sliktākas.
Es speciāli neaiztieku remontu tehnoloģiskumu un izmaksas, tad vispār būtu spēle vienos vārtos.
Vēlreiz saku, ka ne mirkli nenoliedzu progresu, bet man ir tāda sajūta, ka progress iet lietu ražotājiem izdevīgā virzienā nevis patērētājiem.
STALINS rakstīja: ... mirkli nenoliedzu progresu, bet man ir tāda sajūta, ka progress iet lietu ražotājiem izdevīgā virzienā nevis patērētājiem.
++
pilnīgi piekrītu
brīdī, kad tu esi nopircis jaunu auto, mārketinga veči jau ir pierādījuši ka tev vajag nākošo 'jauno'
Latvijas Gada auto 2009
Nu ko, tas ir noticis - par Latvijas Gada auto kļuvis VW Golf VI. Apsveicu!