cik ilgi pajolinj vel tirgosi to savu luuzni?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
cik ilgi pajolinj vel tirgosi to savu luuzni?
vairāk netirgos,šodien braucām pēc alus un tas izjuka. atdūrās pret greidera lāpstu un izjuka.
nolēmām greideri tomēr labot...
a audī.... kas ta tam sūdam var notikt....
Audi B4 '93 gada 2.3 bez ekstrām. Nobraucu 2 gadus, pa 5000 km/mēnesī.
Remontējos pa to laiku 4 reizes - katru reizi par kādiem 50 Ls ar visu darbu. Nu protams vēl eļļas maiņas.
Ņemot vērā, ka taupīt jau nu es viņu netaupīju, pa grunti vilku un uz Biķernieku amatierdragreisiem braukāju - uzskatu 200 Ls / 2 gados par labu rādītāju.
Komforts gan pieklibo.
informēju, ka topicā minētajam skaistajam labajam un visādi citādi visnotaļ baudāmajam auto ir svaiga TA
Sretsked rakstīja:
Bucefals rakstīja:
Komforts gan pieklibo.
Nodefinē šito.
1) Pa resnu es esmu - ātri operējot ar stūri, elkoņi gar durvīm klapējas. Ja blakus sēž Ursis (vai kā Ursis), tad mēs tā mīļi pleciņiem saspiedušies arī braucam.
2) Blakussēdētāja beņķim augstums neregulējas. Ja versija ar lūku, tad tai ir zemāki griesti un man čoms 192 cm durās griestos. Savulārt, ja es to čomu iesēdinu pakaļejā sēdeklī, tad viņam nav kur kājas likt. Un arī ārā izkāpt un iekāpt viņam sanāk ļoti tizli. Tanī ziņā 100 audis esot ok, bet pats neesmu parbaudījis.
2) Stūre neregulējās (vismaz manai versijai). Ja es sēžu tā ka man ir ērti, tad neko neredzu spidometrā. Stūre priekšā.
3) Tagad vairs neatceros kas, bet bija kkādas auzas ar pakaļējo beņķa sēžamo daļu tad, kad vajadzēja nolocīt tos beņķļus kā garāka vešanai. Vai nu bija jāņem ārā tā beņķa daļa vai arī viņa nedalīti visa locījas.
4) Vienkārši šausmīgas gaismas. Ļoti švakas salīdzinājumā ar visiem pārējiem paralēli lietotajiem autiņiem. Reflektori cik nu varēju ieskatīties, tad bija kārtībā, bet vienalga sajūta, ka brauc pa miglu.
P.S. Kopumā autiņš jēdzīgs un sobrīd tā pavisam lēni skatos atkal uz tādiem pašiem.
Tad jau arī nodoklīc par gadu ieripojis kasē un silda vahštūg-uzvalķelim sirdi.
kliks rakstīja: Tad jau arī nodoklīc par gadu ieripojis kasē un silda vahštūg-uzvalķelim sirdi.
pļā, auhjeķ
gada nodoklītis bija aš 75 rubuļi
Sretsked rakstīja:
Pirmais rakstīja:
kliks rakstīja: Tad jau arī nodoklīc par gadu ieripojis kasē un silda vahštūg-uzvalķelim sirdi.
pļā, auhjeķ
gada nodoklītis bija aš 75 rubuļi
Jā, nu drausmīgi jau nu daudz....
priekš tā kurš naudu iegūst ar savu darbu - nevis uz valsts resursu rēķinā - tiešam bezkaunīgi daudz.
bet ir ir dirsaa ar tiem nodokliem. man pa vecu busu, kursh labi ja 500 latus ar jaunu skati maksaa, tikai par celja nodokli 95 LVL. klat vel nak apskate, vel kautkadi mistiskie nodokli par nodokla iekaseshanu utt Tas tomer ir neadekvaati daudz kopa sarekjinot. un tu nu deksterit vari te nedirst, ka tadam zhiidam kaa tev 70 lati nav nekada nauda.
Naff vairs ceļa nodoklis LV, kad beidzot visi to sapratīs. Bet tas, ka transporta nodoklis ir lielāks par nekustamā īpašuma nodokli diez vai ir normāli. Cerams, ka uzliks gada nodokli arī par visiem apaviem, kas mājās katram ir, ielas tak izmanto.
pārdod audi 80 b4 quattro
motors 2.8l, smuks, melns, lūka, lietie diski ar ziemas riepām, elektriskie spoguli un logi. krīzes cena