varat ķādu ieteikt? tā ir tā, kas gāžama degvielas tvertnē?
mehāniski neko nevajag tīrīt?
varat ķādu ieteikt? tā ir tā, kas gāžama degvielas tvertnē?
mehāniski neko nevajag tīrīt?
peedeejo 10 gadu laikaa nav naacies redzeet netiiru degvielu bez tam maģistraale ir jaabuut daudz maz spiedienam. nav kaads degvielas filtrs aizseereejis?gaisa filtrs? kaut kur gaisu piesuuc? masinieks (gaisa masas meeritaajs aka lambda zonde) pusspraadzis?
pateeriņš nav audzis?
ir veikalos taads Carb&Choke cleaner nopeerkams- norauj degvielas vadus tam droseļvaarstam nost un sapuut iekšā, pagaidi 5 minuutes un kraamee atpakaļ (nu es taa dariitu)
Pilniiga degradaacija.
Kas ir droseljvaarsts, un kaa tam var iet cauri degviela?
Padoms arii atbilstoss, Tiiroshaa piedeva droseljvaarstu tiiriishanai
robchix rakstīja: Pilniiga degradaacija.
Kas ir droseljvaarsts, un kaa tam var iet cauri degviela?
tā man teica autohallē, karoče, mašina visu laiku slāpa nost, pirms braukšanas uz autohalli nomainīju visus filtrus (degviela, eļļas gaisa) džeki ņēmās kādas 2 stundas un teica, ka jāmaina sveces, samainīja, pilnīgi nekas neizmainījās, ņēmās vēl 5 stundas un teica, ka esot iztīrījuši droseļvārstu (es ceru ka pereizi atceros) un ka tur tā vaina bijusi...
to, ka caur droseļvārstu iet cauri degviela, viņi neteica, tas būs mans izdomājum
tā, panesās, laikam vienīgā labā ideja bija degvielai klāt jaucamā piedeva... un Carb&Choke Cleaner.
Caur droseļvārstu iet gaiss.....vai tu lej kaut ko pie benzīna vai nelej, tam gaisam būs pilnīgi vienalga.
Centis_Nuudele rakstīja: Caur droseļvārstu iet gaiss.....vai tu lej kaut ko pie benzīna vai nelej, tam gaisam būs pilnīgi vienalga.
Piedošanu.....varbūt 99. gadā Spānijā vēl ražoja mašīnas ar karburatoriem
Centis_Nuudele rakstīja: Caur droseļvārstu iet gaiss.....vai tu lej kaut ko pie benzīna vai nelej, tam gaisam būs pilnīgi vienalga.
paldies par pamācošu info, novērteju. Tad sanāk, ka gaiss neiet cauri kā nākās tam droseļvārstam. ja tā, tad viņš varētu būt aizsērējis, ja ir aizsērējis, vajag iztīrīt, ja tā, tad ar ko.. Paldies
7924 rakstīja: tas nav karburātors
monošprice?
nezinu, kas tā pa šprici,meklēju manuāli, pagaidam nevaru atrast.
jā, par svecēm vajadzēja maksāt (flex)
Kaksis rakstīja: Gaisa filtra kastē nav caurums?
jāpapēta, mož ir... bet maz ticams
Sretsked rakstīja:
7924 rakstīja: nezinu, kas tā pa šprici,meklēju manuāli, pagaidam nevaru atrast.
jā, par svecēm vajadzēja maksāt (flex)
Un kādā tad sakarā ?? Tu tās prasīji mainīt ??? Nez vai. Tas vienkārši norāda uz tūdaliņa sajēgu-kā kas,tā 'sveces vainīgas' Man vienreiz serviss izskrūvēja tās sveces ārā un salika atpakaļ vecās,jo to prasīts darīt nebija.
Tāpat teksts-aizsērējis droseļvārsts
nu jā, īstenībā, pirms mainīšnas man teica, ka sveces vainīgas, un es prasīju, ka tad točna būs kārtībā, man atbildēja JĀ, tad es teicu mainam, bet pēc tam nebija kārtībā. nu es jau protams varēju pstrīdēties, bet kad beigās sataisīju, apgriezieni nelēkāja vairs un neslāpa, es biju apmierināts ar visu un likos mierā. Rezultāts tika sansiegts.. tagad gribējās pašam tikt jēgā, lai vēl kaut ko lieku nesamaina
7924 rakstīja:
Sretsked rakstīja:
7924 rakstīja: nezinu, kas tā pa šprici,meklēju manuāli, pagaidam nevaru atrast.
jā, par svecēm vajadzēja maksāt (flex)
Un kādā tad sakarā ?? Tu tās prasīji mainīt ??? Nez vai. Tas vienkārši norāda uz tūdaliņa sajēgu-kā kas,tā 'sveces vainīgas' Man vienreiz serviss izskrūvēja tās sveces ārā un salika atpakaļ vecās,jo to prasīts darīt nebija.
Tāpat teksts-aizsērējis droseļvārsts
nu jā, īstenībā, pirms mainīšnas man teica, ka sveces vainīgas, un es prasīju, ka tad točna būs kārtībā, man atbildēja JĀ, tad es teicu mainam, bet pēc tam nebija kārtībā. nu es jau protams varēju pstrīdēties, bet kad beigās sataisīju, apgriezieni nelēkāja vairs un neslāpa, es biju apmierināts ar visu un likos mierā. Rezultāts tika sansiegts.. tagad gribējās pašam tikt jēgā, lai vēl kaut ko lieku nesamaina
Pagaidi servismenu Gachu
Jamējs nepateiks kas pie vainas, bet zato pateiks ko vēl nomainīt
nu ja slaapst tikai tukšgaitaa, tad visticamaak ka vainiigs ir tukšgaitas deveejs
Ozz rakstīja: nu ja slaapst tikai tukšgaitaa, tad visticamaak ka vainiigs ir tukšgaitas deveejs
ir tā, ka kad apgriezieni iet zem 800, kompis padod vairāk gāzi lai nenoslāpst-
manā gadījumā, kompis padod signālu, gāzīte tiek padota, bet ar tādu kā aizķeri, kompis redz, ka apgriezieni nepieaug, šamais dod gāzīti vairāk un tad uzlec uz 1300. Bet pēdējā laikā sanāk tā, ka jau pie pirmās aizķeres noslāpst... pēc manas saprašanas ir kaut kas aizdirsies vai nu gaiss vai degviela pie mazās gāzītes uzdošanas uzreiz vajadzīgajā daudzumā nepienāk...
vispār svečvadi ir dārgāki.....
un gultņus arī vajadzēja nomainīt
karoče - servismeņi nolohojās
ržūū ņemogū
labais razvods
droseļvārstu tīrit......
vien nauxj to razvodxalli pasūti .
dodies uz kādu Volksauto vai Raiseru , un lai sipās lidz jēga paradās.
P.S.droseļvārsts var būt izdilis ,asīte padilusi utml- tad tas mezgls ir jāmaina , ar tirīšanu tik kabatas 'ķerpilām' tīra.
7924 rakstīja:
Ozz rakstīja: nu ja slaapst tikai tukšgaitaa, tad visticamaak ka vainiigs ir tukšgaitas deveejs
ir tā, ka kad apgriezieni iet zem 800, kompis padod vairāk gāzi lai nenoslāpst-
manā gadījumā, kompis padod signālu, gāzīte tiek padota, bet ar tādu kā aizķeri, kompis redz, ka apgriezieni nepieaug, šamais dod gāzīti vairāk un tad uzlec uz 1300. Bet pēdējā laikā sanāk tā, ka jau pie pirmās aizķeres noslāpst... pēc manas saprašanas ir kaut kas aizdirsies vai nu gaiss vai degviela pie mazās gāzītes uzdošanas uzreiz vajadzīgajā daudzumā nepienāk...
tev ir dīzelis?????
Kaksis rakstīja:
Pirmais rakstīja:
7924 rakstīja:
Ozz rakstīja: nu ja slaapst tikai tukšgaitaa, tad visticamaak ka vainiigs ir tukšgaitas deveejs
ir tā, ka kad apgriezieni iet zem 800, kompis padod vairāk gāzi lai nenoslāpst-
manā gadījumā, kompis padod signālu, gāzīte tiek padota, bet ar tādu kā aizķeri, kompis redz, ka apgriezieni nepieaug, šamais dod gāzīti vairāk un tad uzlec uz 1300. Bet pēdējā laikā sanāk tā, ka jau pie pirmās aizķeres noslāpst... pēc manas saprašanas ir kaut kas aizdirsies vai nu gaiss vai degviela pie mazās gāzītes uzdošanas uzreiz vajadzīgajā daudzumā nepienāk...
tev ir dīzelis?????
Tu kādreiz lasi arī?
kāda gāzes piedošana benzīnam zem 800 abarotiem?????
Auto Hallē man pateica, ka vaina esot tikai tajā, ka sistēma netīra un ka viņi iztīrīja un ka iespējams pēc kāda laika tas atkārtosies. Viņi7 stundas no vietas ņēmās un neko nevarēju pateikt. nU nevar būt kaut kas izdilis, ja pēc iztīrīšanas viss strādāja mēnešus vismaz 2 bez jebkādām problēmām, tahometrs pie maziem apgriezieniem stāvēja kā akmenī iecirsts!!!!! un pamazām sākās tagad un ar katru brīdi vairāk. Auksta mašīna vispār, kāja vismaz 3-5 minūtes jātur uz gāzes pedāļa lai nenoslāpstu
antīku audī cienītājiem kakšiem taču vismaz to vajadzētu zināt?
Pirmais rakstīja:
kāda gāzes piedošana benzīnam zem 800 abarotiem?????
es nosacīti teicu 800, tie ir ap 500, akselerātors uzdod birgu virsū lai apgriezienu pieaug!
Seat toledo 1999 1.6 benzīn droseļvārsts
Kur tas atrodās un kā viņu var iztīrīt? man vins ir nedaudz ir aizsērējis, neiet degviela cauri pietiekamā apjomā pie maziem apgriezieniem.
Tā teica meistars autohalee. autohallee man pirms paris menesiem vinu iztirija, un viss bija kārtībā kādu laiku, bet teica, ka iespejams vins aizsērēs atkal. Tagad atkal, pie maziem apgriezieniem mašīna nespēj laicīgi padot degvielu vajadzīgajā daudzumā un slāpst nost
Varbūt es pats viņu varu iztīrīt??