Seat toledo 1999 1.6 benzīn droseļvārsts

7924 Reģ.: 29.10.2007

Kur tas atrodās un kā viņu var iztīrīt? man vins ir nedaudz ir aizsērējis, neiet degviela cauri pietiekamā apjomā pie maziem apgriezieniem.

Tā teica meistars autohalee. autohallee man pirms paris menesiem vinu iztirija, un viss bija kārtībā kādu laiku, bet teica, ka iespejams vins aizsērēs atkal. Tagad atkal, pie maziem apgriezieniem mašīna nespēj laicīgi padot degvielu vajadzīgajā daudzumā un slāpst nost

Varbūt es pats viņu varu iztīrīt??

 
1 2 3
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

7924 rakstīja: Auto Hallē man pateica, ka vaina esot tikai tajā, ka sistēma netīra un ka viņi iztīrīja un ka iespējams pēc kāda laika tas atkārtosies. Viņi7 stundas no vietas ņēmās un neko nevarēju pateikt. nU nevar būt kaut kas izdilis, ja pēc iztīrīšanas viss strādāja mēnešus vismaz 2 bez jebkādām problēmām, tahometrs pie maziem apgriezieniem stāvēja kā akmenī iecirsts!!!!! un pamazām sākās tagad un ar katru brīdi vairāk. Auksta mašīna vispār, kāja vismaz 3-5 minūtes jātur uz gāzes pedāļa lai nenoslāpstu

nu re.... te arī atbilde uz jautājumu.... pirmam žigulim vija tāds smuks kloķītis ko paraut....

agrāk mašīnām bija tāda lieta, kā rokas "čoks".... vēlaķ jamo noautomatizēja....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

7924 rakstīja:

Pirmais rakstīja:

kāda gāzes piedošana benzīnam zem 800 abarotiem?????

es nosacīti teicu 800, tie ir ap 500, akselerātors uzdod birgu virsū lai apgriezienu pieaug!

kas tur ko uzdod virsū???

es gribētu sīkāk uzzināt par to uzdošanas mehānismu

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

un būtu labāk, ja tieši kaksis varētu man to izskaidrot...

7924 Reģ.: 29.10.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

kas tur ko uzdod virsū??? es gribētu sīkāk uzzināt par to uzdošanas mehānismu

baigi gudrs esi vai nevēlies saprast??

7924 Reģ.: 29.10.2007
0 0 Atbildēt

ceru uz to, ka atbildēs tie, kas vēlēsies un kaut ko zinās ieteikt, nevis izliksies gudrāki par piektklasniekiem vai vismaz nepiespamos topiku.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

7924 rakstīja:

Pirmais rakstīja:

kas tur ko uzdod virsū??? es gribētu sīkāk uzzināt par to uzdošanas mehānismu

baigi gudrs esi vai nevēlies saprast??

es tev varu pastāstīt kā TAS notiek komonreila dīzelim

īsumā ir tā, ka sprauslu vadības kompis saņem datus no vairākiem datčikiem un izrēķina funkciju kad un uz cik ilgu laiku atvērt sprauslu konkrētam cilindram....

ja ķipa ir "ieslēgta aizdedze" tad konkrēti šajā gadījumā principā 1 devēja dati ir noteicošie.... tas ir motora apgriezieni....

ja apgriezieni ir virs minimālajiem, tad nākošais ko skatās ir "gāzes pedāļa" stāvoklis... ja apgriezieni ir virs 1000 bet gāzes pedālis ir pilnībā atlaists, tad standarta čips vispār never vaļā degvielas sprauslas.....

kaksis varētu nākt un pastāstīt kā TAS notiek monošpricei.... un nevis vispārīgās frāzēs "kompis nospeiž`gāzi" bet detalizētāk

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

7924 rakstīja:

Pirmais rakstīja:

kāda gāzes piedošana benzīnam zem 800 abarotiem?????

es nosacīti teicu 800, tie ir ap 500, akselerātors uzdod birgu virsū lai apgriezienu pieaug!

kas tur ko uzdod virsū???

es gribētu sīkāk uzzināt par to uzdošanas mehānismu

Drīzāk tas būs brīvgaitas apgriezienu regulators, kurš tur "uzdod" tos abarotus.

nevis KAS, bet KĀ tas notiek..... uzraksti....

p.n.

es tak jau pirms pāris postiem uzrakstīju - ja autoras aukstai mašīnai ir jātur gāzes pedālis, tad manuprāt vaina ir "čokā"

saliksi tekstu kopā ar kakša zemāk aprakstīto apgriezienu regulātora detalizētu aprakstu un pats varēsi nomainīt bojāto mezglu

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

7924 rakstīja: Tad sanāk, ka gaiss neiet cauri kā nākās tam droseļvārstam. ja tā, tad viņš varētu būt aizsērējis, ja ir aizsērējis, vajag iztīrīt, ja tā, tad ar ko.. Paldies

Ja aizsērējis droseļvārsts, tad iztīrīt viņu varētu ar kādu cukmūra tīrīšanas instrumentu....painteresējies pie skursteņslauķiem vai brīvprātīgo pažarnieku biedrībā.

Cilvēk, tam droseļvārstam liesāku kulaku var izbāzt cauri.

7924 Reģ.: 29.10.2007
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Cilvēk, tam droseļvārstam liesāku kulaku var izbāzt cauri.

pilnīgi iespējams, ka es nepareizi esmu piefiksējis/atcerējies to lietu/nosaukumu, ko viņi iztīrīja. Man loģiski spriežot atmiņa uzausa bērnība, kad pļardaku pa sētu stumdījām un ik pa laikam dīzes tīrijām...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nu tad es autoram iesaku meklēt reģistrētu lietotāju MSH un jamais to problēmu atrisinās.....

a kaksis tikai pateiks "kažeca mašina slamalas"

7924 Reģ.: 29.10.2007
0 0 Atbildēt

tikko sameklēju rēķinu, rēķinā rakstīts droseļvārsta remonts... Tad jau laikam sanāk, ka tas vārsts labi nevingro sanāk ka gaiss netiek padots kā nākās ?

7924 Reģ.: 29.10.2007
0 0 Atbildēt

pastījos šeit diskusija par opeļiem www.opelclub.lv/...

nu tieši tas pats. kā sanāk, droseļvārsts ir tas kas ir pie resnās trubas, kurai vienā galā ir gaisa filtra kaste un otrā tas vārsts??

speci, lūdzu paskattiet bildes peasbox.com/...

pirmajā bildē ir gaisa truba starp kas nāk no gaisa filtra kastes (to es esmu mainīhis saviem spēkiem, kas man saplīsa vecā Nr3 vietā. Vai tas driseļvārsts atrodš vietā Nr1.????

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

7924 rakstīja: tikko sameklēju rēķinu, rēķinā rakstīts droseļvārsta remonts... Tad jau laikam sanāk, ka tas vārsts labi nevingro sanāk ka gaiss netiek padots kā nākās ?

Sviestcs, ja remontē stūres reiku, tad dod 1 gada garantiju

monteros Reģ.: 31.01.2007
0 0 Atbildēt

Ir pie droseļvārsta ass vienā pusē trosīte no pedāļa, bet otrā ass galā piemontēts brīvgaitas apgriezienu regulators. Ne tikai, arī brīvgaitas stāvokļa sledzis, potenciometrs, viss vienā korpusā. 3 attēlā redzams, atrodas tuvāk pie eļļas korķa. Nav atsevišķa brīvgaitas regulātora, bet apgriezienus grozot drseļvārstu regulē motorītis kas vadās no kompja.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

7924 rakstīja: Vai tas driseļvārsts atrodš vietā Nr1.????

Jā, Nr.1.

Nr.2 ir gaisa mērītājs

Nr3. - ?varētu būt ?? kartera ventilācijas pievads. Un iespējams, ka tev jārok tieši tajā virzienā. Ja droseļvārsts ir pieķēzīts tā ka nestrādā, tad praktiski vienīgā iespēja ka tas noticis no kartera ventilācijas. Iespējams - velk uz virzuļgrupas kapitālo remontu.

Ja motors ir tehniskā kārtībā, droseļvārstu nav jātīra ik pēc pāris mēnešiem.

7924 Reģ.: 29.10.2007
0 0 Atbildēt

interesanti ir tas, ka divus gadus atpakal vietā Nr3 man tā lielā truba saplīsa, kāds tam varētu būt iemesls??

visticamāk, tad tiešām no kartera ventilācijas nāk ārā tās nepatīkamās lietas, kas bojā droseļvārsta darbību. kādi būtu ieteicamie operatīvie pasākumi? ja pareizi saprotu, tad degvielas piemaisījumi šajā gadījumā pilnībā neko neatrisina.

it kā mašīnai nav pārāk liels nobraukums salīdzinoši tie tagad ir 190 tūkstoši, vēl 2 gadus atpakaļ auto hallē man teica pēc diagnostikas, ka mašīna ir ļoti labā stāvoklī, un ka nobraukums ir puslīdz reāls... pats es autiņu samērā saudzīgi lietoju, kā nekā nav darba . Braucu samērā maz, gadā nobraucu 10-15 tūkstošus...

7924 Reģ.: 29.10.2007
0 0 Atbildēt

kad novembrī man iztīrīja to droseļvārstu, brīvgaitas apgriezieni bija 1100, sanāk, ka kaut kad iepriekš, kad droseļvārsts sadirsās, minimālos apgriezienus palielināja, lai tiestāvētu uz 900 (pie šāda regulējuma sanāk, ka ar sadirstu droseļvārstu apgriezieni ir 1100 un tīra- 900 pie viena regulējuma)

rezultātā, viņi pārregulēju uz 900, tagad mazliet aizdrisās un auksts motors jau sāk niķoties, jau sistēmas "reaģēt spēja" (nezinu kā pareizāk nosaukt) ir samazinājusies

7924 Reģ.: 29.10.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Kas šitas tāds ir ?

maz braucu, dragreisā un driftā nepiedalos. apgriezini virs 3000 praktiski nekad netiek uzdzīti...

monteros Reģ.: 31.01.2007
0 0 Atbildēt

Droseļvārsta korpusu jau var noskrūvēt un pamazgāt ar karburatora tīritāju vai arī vēl saucās bremžu disku tīrītajs aerosolā, labi šķīdina piedegumus visādus. Pirms tam jau domājams vērts pieslēgt kompi, varbūt arī kļūdas no droseles stāvokļa slēdžiem vai potenciometra kas atrodas melnajā korpusā droseles ass galā.

7924 Reģ.: 29.10.2007
0 0 Atbildēt

Silta mašīna strādā labi, normāli tur brīvgaitas apgriezienus uz 900, nelēkā nemaz. Vai tas nozīmē, ka ar droselvārstu viss ir kārtībā un problēma ir citur? jo, kad es biju autohallē, nebija tādi aukstumi un tad man bija tā, ka, kad mašīna uzsila, tad slapa nost, tagad sanāk otrādi....

7924 Reģ.: 29.10.2007
0 0 Atbildēt

Tautieši, kur SEATAM atrodās pagriezienu relejs?

robchix Reģ.: 04.03.2002
0 0 Atbildēt

Parasti VW grupas auto releji atrodaas vienaa blokaa ar droshinaataajiem. Arii pagriezienu relejs.

Tur arii meklee.

7924 Reģ.: 29.10.2007
0 0 Atbildēt

robchix rakstīja: Parasti VW grupas auto releji atrodaas vienaa blokaa ar droshinaataajiem. Arii pagriezienu relejs.

Tur arii meklee.

njā, pie drošinātājiem nav. Vecajam opasātam bija zem stūres kreisajā pusē, bembim zem haubes... šitam drošinātāji priekšējā panelī sānos, kad atver durvus...

Tad vēl atradu www.motor-talk.de/...

un te autopartmaster.com/...

bet skaidrībā netieku ;(, pēdējā linkā cipariņš nav pielikts klāt pat!

7924 Reģ.: 29.10.2007
0 0 Atbildēt

šķiet, ka atradu, relejs ir iekšā avārijas pogas slēdzī... Diez kuram vēl, varbūt VW Bora vai Golf4 ir līdzīgi?

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

7924 rakstīja: šķiet, ka atradu, relejs ir iekšā avārijas pogas slēdzī... Diez kuram vēl, varbūt VW Bora vai Golf4 ir līdzīgi?

Opeļiem tā ir.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti